Skytte Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #1861 Del Skrevet 5. februar 2006 Cr@sh; Godt med alt som er unnagjort! Og vettu hva? Jeg er så kvalm at du også må være hjemme imorgen......! MammaS;Helt i orden det du!! Jeg er her alltid så det er bare å komme innom når du vil! JM er bra ja!! Denne fine dagen tok en ny vending for et par timer siden...Jeg ble akutt kvalm og helt gåen.Enda jeg da hadde sovet en halvtime. Presset i meg litt mat for jeg tenkte det var sult forkledd som kvalme,men det funka ikke Har ikke vært så pokkers elendig før i svangerskapet som akkurat nå.Prøver å ligge,det er ekkelt.Det samme er det med å sitte og stå og gå. Det beste er egentlig å holde pusten.Men kanjo ikke akkurat gjøre det i all evighet heller da.....! Hadde jeg enda bare vært av den typen som kan stikke fingrene i halsen og spy så er jeg sikker på jeg hadde blitt bedre.Men jeg kan ikke det.Brekker meg nesten ikke engang så da må jeg nok ned å hente det.........Prøver å være litt heslig nå så kanskje jeg reagerer men nei....... Huff,snakkes senere......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 5. februar 2006 #1862 Del Skrevet 5. februar 2006 Håper formen din blir bedre, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 5. februar 2006 #1863 Del Skrevet 5. februar 2006 Kjære deg, håper formen er bedre!!! Og ledninger i metervare? Kjenner meg igjen, ja. Mannen har mekka noen høyttalerkabler selv... MONSTERKABLER! De sniker seg fram fra bak seksjonen. Men men, jeg har begynt å vende meg til dem. God lyd fra stereoanlegget har vi, i alle fall. Kjefter på kvalme og ryggvondter og ber dem slippe taket i deg SNAREST! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. februar 2006 #1864 Del Skrevet 6. februar 2006 Håper formen er bedre i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. februar 2006 #1865 Del Skrevet 6. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 6. februar 2006 #1866 Del Skrevet 6. februar 2006 Kjip følelse når ingenting hjelper og alt er bare kvalmt. Håper formen din bedrer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. februar 2006 #1867 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei vennen. Høres ut som i er i samme båt for tida! Er slitsomt å være kvalm og i dårlig form... Håper du er bedre i dag... Jeg er litt bedre, men får ikke i meg no' særlig med mat. Et knekkebrød i dag.... Blæhhh... Skal til legen etterpå... Tenker på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 6. februar 2006 #1868 Del Skrevet 6. februar 2006 Men stakkars Skytte! Håper dagen i dag blir mye bedre enn gårskvelden! (Gårsdagen går an, men kan man si gårskvelden? Litt usikker nå...) Altså, det er ikke noe særlig å være kvalm. Men til forskjell fra fyllesjukkvalme, så synes jeg ikke gravidkvalme blir bedre av å spy. Mulig det er annerledes for andre, men hvis det er sånn for deg også, så er det jo like greit å slippe å spy, for det er jo i alle fall guffent! Nei, nok ekle detaljer - jeg avslutter med å ønske deg en fortreffelig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 6. februar 2006 #1869 Del Skrevet 6. februar 2006 Håper formen er bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. februar 2006 #1870 Del Skrevet 6. februar 2006 Heia vennen. Håper du blir fort-fort ferdig med kvalmen, og at dagen i dag er mye bedre enn kvelden i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. februar 2006 #1871 Del Skrevet 6. februar 2006 *savne litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 6. februar 2006 #1872 Del Skrevet 6. februar 2006 Hvor langt på vei er du egentlig nå? :klø: Har falt litt ut jeg, må bare innrømme det... Håper alt er vel med deg, sambo og gullet i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 6. februar 2006 #1873 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei Skytte Håper formen din har vært bedre i dag, enn den var i går Får bare håpe det er noe forbigående.. Ønsker deg en FINFIN mandag! (Det er vel mandag i dag? :klø: Blir døgnvill av å jobbe natt... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 6. februar 2006 #1874 Del Skrevet 6. februar 2006 Innom for å sjekke formen din igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #1875 Del Skrevet 6. februar 2006 Så søte snille jenter jeg kjenner altså.........Blir helt rørt jeg!! Tusen takk for alle de fine hilsningene! Det hjelper! Ble bare værre og værre igårkveld.Trodde hodet skulle eksplodere og magen med...Gråt og gikk rundt som ei åme oppi senga,ante ikke hvor jeg skulle gjøre av meg Tilslutt spydde jeg som en gris..........Og sambo holdt i håret og hjelpa meg med tannpuss og kald klut på panna.Takk gud for at jeg har han... Etterhvert ga magevondte seg litt og et par paracet eller utmattelse sørget for søvn... Tror ikke det var sv.skapskvalme.Har jo ikke vært så dårlig eller spydd før så... Jeg er jo 14+0 idag forresten!!!! Lille gullet mitt....Håper h*n har det bra,og at ikke formen min går utover han/henne... Har bare holdt senga i hele dag.Blitt uvel så snart jeg har rørt på meg.Men klarte å tvinge i meg to knekkebrød og da ble endelig magen mer på lag. Så ringte svogers og hadde lapskaus til middag.Så vi pakka meg inn og dro bort til dem! Og herremin så godt det var med mat!! Deilig lapskaus... Så nå føler jeg meg faktisk ikke så rent for jævlig...Tror feberen har gitt seg,så nå er jeg bare like slapp som et laken... Er muligens starten på den fæle influensaen som herjer her...Som jeg trodde ikke bet på meg.Hadde jo feber sist mandag også...Er det en ny trend? Ja på mandag da har vi feber folkens!! Klarer ikke noen stor runde akkurat nå,men tror dere vet alle sammen hvor stor pris jeg setter på dere og at jeg savner dere og kommer til å stupe innom dere så snart jeg føler meg enda litt bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 6. februar 2006 #1876 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja, det er jo rart hvis det er svangerskapskvalme egentlig. Men tanke på at du er 14 uker på vei, da skulle du vel kanskje hatt det tidligere?? :klø: Eller... Har ikke så mye peiling på akkurat det jeg.. Gratulerer med 14 uker forresten Ønsker deg GOD BEDRING Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. februar 2006 #1877 Del Skrevet 6. februar 2006 Gratulerer med 14 uker. Stakkars deg som har blitt så sjuk, får tro at det går fort over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 6. februar 2006 #1878 Del Skrevet 6. februar 2006 Uff da, vennen Oppkast og kvalme er jo ikke noe gøy uansett om det kommer av svangerskap eller andre ting... Jeg kan ikke anbefale så mye annet enn masse hvile og masse drikke. Og bebisen i magen din har det bra uansett! Stor fra Fru B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. februar 2006 #1879 Del Skrevet 6. februar 2006 Næmmen stakkars deg da Skyttemor!! Håper virkelig at du blir bra fort som fy!! Godt samboeren din er snill med deg hvertfall, ingenting er så ensomt som å være syk helt alene. Masssssse god bedring til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. februar 2006 #1880 Del Skrevet 6. februar 2006 Natta vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå