Cr@sh Skrevet 2. februar 2006 #1801 Del Skrevet 2. februar 2006 Hadde ikke tid til å skrive i stad... men det har jeg NU! Nå er du å koser deg i syklubb uten sying.... Så koooselig! Jeg vil også i syklubb.... Ja... de penga! Stadig til bekymring... Men så flott at du får ting, får låne litt og kjøpt noe billig. Masssssse å spare! Gleder meg til å høre hvor koselig du har hatt det i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. februar 2006 #1802 Del Skrevet 2. februar 2006 God du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 3. februar 2006 #1803 Del Skrevet 3. februar 2006 ingen Leon ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. februar 2006 #1804 Del Skrevet 3. februar 2006 God morgen på deg! Var det gøy på syklubb i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. februar 2006 #1805 Del Skrevet 3. februar 2006 Håper du koste deg på "symøte" i går! Snaaaart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. februar 2006 #1806 Del Skrevet 3. februar 2006 Heluuuuuuuuuuuuuu!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #1807 Del Skrevet 3. februar 2006 God morgen mine skjønne venner!!! Hadde det kjempekoselig igår og kom ikke hjem før kl midnatt!! Skravla gikk vettu...! Men var litt uvel i magen så jeg klarte bare spise et lite stk ostekake! Typisk! Ja,ja så la jeg ikke på meg igår heller da! Fikk bare ikke sove da jeg kom hjem...Enda jeg var møkkatrøtt! Var tett i desa og lå bare å vrei og kosa magen og tenkte på at vi skal få stellekommoden idag. Pluss at vi skal å se på den brukte vogna... SÅ syns jeg kanskje det er litt tidlig med så mye utstyr allerede. Men så kan man jo ikke si nei til det heller når man sparer sååå masse! TulleSkytte! Cr@sh; MrsP; Takk,det gjorde jeg! Var godt med en luftetur! LinKri; Er litt kjedelig hvis man føler at man vokser ifra ja..Men de må vel kunne samles en kveld i ny og ne og bare skravle og sladre litt?! De syns jeg! Foreslå det for dem! Må få litt tid til å bli edru også,hehehe!! MissBb;Tenkte ikke så mye på det.Men må dit på mandag igjen ja.Desverre... Er supert å få tak i sånt utstyr ja! Håper bare vognen vi skal se på er ok... Du kan ha syklubb med din kjære?! Snakke om bare jenteting?? Hehehe!! Cr@sh; Det er veldig koselig med klubb ja! Bare skravle om alt i verden og diskutere samboere og teite folk på jobben etc Skikkelig hønsehus! Og litt god spise da! Kjente at det var godt å skravle litt og være ute av huset litt ja! Iss; Jepp! Mmmmmm,jeg smaker sitron BabyE; Ehhhhh.....Nei? Skulle det være det?? Litt feilposting kanskje?Hehe! Men koselig at du stakk innom da! MissBb; Morgen du! Ja det var veldig bra!! MissS; Jepp! Oi,ja det er freddan idag! Da må jeg ta meg en helgerunde her inne idag! Iss; Heeeeeeeeeeeeeeeeiaaaaaaaaaaaaaaaaa Såh! Ute er det kaldt og solskinn!!Og is på veien...så nå tørr jeg ikke gå ut på asfalten........ Får bilen snart så da tenkte jeg meg innom jobben kanskje...Så skal jeg til legen halv to... Ellers så MÅ det tørkes støv her,støvsuges og vaskes noen gulv idag. Problemet er bare at sambo og svigerfar skal snekre ikveld så da får ikke sambo gjort det han "må" gjøre på vaskefronten.....Men jeg føler meg jo relativt bedre idag så kanskje jeg gjør det selv....................... Ha en strålende solskinnsdag alle sammen!!*solsmiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. februar 2006 #1808 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei jenta! Og takk for støtte i går. Takk og lov så gikk alt bra. Hvordan står det eller til med deg? Og hva med den lille? Og hva skjer i helgen? Mange spm dette... Jeg er også i startfasen av Prosjekt: Vasking. Må gjøre litt rent i dag. Skifte sengetøy og vaske det gamle. Fikk hviledag av legen pga gårsdagens hendelser. Hvil! I kveld skal jeg på jentemiddag. Alle jentene samles til middag sånn ca en gang i måneden. I følge UL er jeg 11 uker i dag! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 3. februar 2006 #1809 Del Skrevet 3. februar 2006 Søker litt tilflukt og trøst i dagboka di. Jeg vil hjem til senga mi Håper det går fint hos legen i dag. Og dumme dumme trygdekontoret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 3. februar 2006 #1810 Del Skrevet 3. februar 2006 Halloen Skytte! Jentekvelder er kjempekos! Vi samles en gang i blant, og alltid er vi enige om at det ikke må bli så lenge til neste gang en av fordelene med at det er en stund mellom hver gang, er at da prioriterer alle å komme, fordi det er såpass sjeldent "alle" jentene kan komme. Prosjekt vasking her også: badet har et vakkert støvlag over seg som bør fjernes... selv om jeg har vaska doen masse, siden jeg har spydd så mye. Mer digg å spy i en do som er ren.... Nåhar jeg ikke spydd på to dager, så kvalmen ser ut til å slippe taket. (Beklager detaljene ) Og kjempelurt å få utstyr så billig! Vi tenker også på å kjøpe brukt vogn, hmm, må lære litt om vogner, har ikke peiling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 3. februar 2006 #1811 Del Skrevet 3. februar 2006 Bra at du kosa deg i går da.. selv om du ikke fikk spist så mye ostekake Tror ikke venninnene mine er intr i en slik kveld jeg.. Her er det om å gjøre å drikke seg mest mulig dritings på kortest mulig tid ved slike sammenkomster. Så synes de at jeg har blitt så kjedelig, pga at jeg ikke prioriterer pengene på alkohol (har en god unnskydning nå da ) Her er det også prosjekt-vasking i dag.. Så nå må jeg se til å få ræva mi bort fra denna PC'n og begynne å vaske.. Okey, litt mat først da Ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. februar 2006 #1812 Del Skrevet 3. februar 2006 Bare jeg som sniker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #1813 Del Skrevet 3. februar 2006 Murmel; Er sååå glad for at det gikk bra!! Og lykke til på middagen,blir nok koselig ja! Jeg og lillegull har det bare bra! Har meldt ryggen og bekkenet mitt ut av kroppen så de teller ikke med Har spekulert litt på helgen ja...og har vel ingen planer nei... Husk å hvil deg nå kjære deg!! Pi@; Nå må jeg snart komme å ta deg i rene snart! Du mååå få slappet av før du faller i en dunge vennen...Og det nekter jeg å gå med på!!! Du må passe på kroppen og hodet vettu!! Murf; Blir altfor sjelden vi også samles sånn! Men så treffes vi ganske ofte innimellom.Ikke alle da men! Detaljer gjør meg ingen ting! Husk,jeg er vant til å ta vare på både det ene og andre fra kroppen........ Ja du er ikke alene om å ha for lite peil på vogner...Prøvde å få hjelp og råd på gravidforumet men.... LinKri; Det var nå kjedelige greier da...Vi får ha syklubb her inne av og til da! Det var ikke dumt! Så kan vi liksom møtes i ei bok eller på chatten kanskje! Hmmm...! Iss; IIIIIIIIIK!!! Et snikende ullteppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. februar 2006 #1814 Del Skrevet 3. februar 2006 Snikende ja, men ullteppe??? Har jo fått litt lengde på håret da :klø: Chatten her er jo aldri i bruk... Kanskje vi kan få i gang den? For er ikke det samme å chatte med fremmede mennesker. Mye hyggligere med dere som jeg "kjenner" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. februar 2006 #1815 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg er på chatten!!! alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 3. februar 2006 #1816 Del Skrevet 3. februar 2006 Chatten var jo en god ide!! Jeg kommer straks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #1817 Del Skrevet 3. februar 2006 Da har dagen gått og kvelden har kommet på jobb! Idag har jeg; *stått ute i sola i fem min! (var drittkaldt!) *vært innom jobben og skravlet masse *Fått låne to gravidbukser av venninne S!!! *Venninne S syntes jeg hadde blitt smalere i ansiktet Kjekt å høre sånt da! *vært hos legen og blitt sykemeldt til 5.mars........Ikke mer å si om den saken egentlig! Var forberedt på det sådet ble ingen nedtur. Kan hende det kommer senere,men nå går det bra! *Så har jeg tørket støv på stue og kj og bad *støvsugd alle gulv........(nei,det var ikke lurt...) *lagt sammen klær *skal snart legge sammen enda mer klær! *lånt bort pølseklypa mi Vi har ingen planer for helga. Så sambo og svigerfar blir nok å snekre ute! Stakkars dem! Her er det iiiiisende kaldt så jeg fatter ikke at de klarer!! Etterhvert blir det IDOL og kyllingfilet! Har vært konstant sulten idag Men har bare spist tre brødskiver og MASSE gulrot.......Så jeg må ha meg ett eller annet NÅ!!!! Så har vi vært å sett på den vogna...........Den var grønn..............Veldig mye grønn,grønn,grønn.......... Den var jo helt ok og sikkert godt brukendes,men ikke sånn som jeg har forestilt meg lillegulls vogn..............Så vi blir nok å si nei takk...........Men jeg klarte ikke å si det mens vi var der..... Vet jo at det er dumt egentlig...Men så vet jeg nesten at svigermor eller mamma og co kommer til å ville spandere noe på barnebarnet.........Så jeg frykter ikke for at vi ikke skal få råd til vogn! Dessuten skal jo jeg få igjen på skatten Dessuten*2 så har vi ingen hast!! *finne mat!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 3. februar 2006 #1818 Del Skrevet 3. februar 2006 Og der var det ingen... Ingen på MSN heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 3. februar 2006 #1819 Del Skrevet 3. februar 2006 Så flink du har vært i dag Skytte Har ikke giddi å gjort så mye i dag jeg.. Men har da kommet så langt som å sette på en maskin med klær og rydda på kjøkkenet Får ta resten i morra... (og den har jeg ikke hørt før...) Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #1820 Del Skrevet 3. februar 2006 NÅ!!! Come on!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå