Missbumblebee Skrevet 25. januar 2006 #1661 Del Skrevet 25. januar 2006 Heia! Alltid så koselig å stikke innom dagboka di, her skjer det så mye atte! Håper du får en flotters dag! Høres slitsomt ut å være våken til klokka halv fire... Blitt for gammel til sånt jeg tror jeg... Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. januar 2006 #1662 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Se hva jeg har...... til verdens beste skytte... en liten................. men dog så fin.... Endret 25. januar 2006 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 25. januar 2006 #1663 Del Skrevet 25. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 25. januar 2006 #1664 Del Skrevet 25. januar 2006 Lille Ballerina er inne og leser hos deg, kjære skytte Herlig herlig, med alt babysnakket :hoppet: Skal jobbe på føden i helgen jeg! Og sist gang fikk jeg være med på tvilling fødsel :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 25. januar 2006 #1665 Del Skrevet 25. januar 2006 Innom med en liten bare, til deg og magenusket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. januar 2006 #1666 Del Skrevet 25. januar 2006 Innom med en stor til deg og lillegull. Er ikke så snakkesalig i dag, men det muntrer meg opp å lese i dagboka di (som alltid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 25. januar 2006 #1667 Del Skrevet 25. januar 2006 Hei!!!! Ikke hjemme før klokken 0330??? Er du gaaaaal??? Klokken 0330 lå jeg veldig trygt og godt i sengen min og . OG jeg skjønner jo at du er trøtt idag. Når du ikke er hjemme før klokken 0330 liksom.... Håper dagen ikke har vært helt . Ha en super fin kveld vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #1668 Del Skrevet 25. januar 2006 Zzzzzzzzzzzz!!!!!!! Heia snuppelupper!!!! Kommer innom etterpå for nå er det IDOL!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. januar 2006 #1669 Del Skrevet 25. januar 2006 Halllooooo!!! Står til med deg i dag? Trøtt etter forrige natt? At du orker... Jeg orker ikke no' om dagen jeg.. Vil bare sove... *zzznork* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #1670 Del Skrevet 25. januar 2006 Nuh! MissBb; Har gått bare bra idag! Til nå....må bare skrive litt så blir det nok kvelden... Iss; Ååååååå så søt du er! Tusen takk! MrsP; LB; Oioioi!!! Det var nok litt av en opplevelse ja! TT; Så koselig! Right back at you Pi@; Venner trenger ikke snakke så mye bare man er der for hverandre! Tulipan; Hehehe!! Ja jeg er ganske gal! Det er det ingen tvil om! Vi hadde bare så enormt mye koselig og spennende å snakke om...! Gr@sh; Heluuuuuuu!!! Trøtt ja! Jeg har liksom orket å være mye oppe i det siste! Herlig det egentlig! Men imorgen tenker jeg det blir sen morgen....! Ja der var IDOL unnagjort Noen må jo bare være fullstendig tonedøv å ha sprengte trommhinner....Fatter det bare ikke!! Noen må jo ha advart dem og sagt til dem at de ikke kan synge??!! Konser ikke på de flinke enda,det blir når alle de morsomme er ute Ellers så gikk det bra på behandlingen idag. Kjenner at det funker selv om det er terror! Snakket mye med min supre terapeut og han vil ikke ha meg i jobb enda. Siden jeg ikke har vikariat nå lengre har jeg egentlig bare to valg;enten jobbe 100% eller være 100% sykemeldt......... Hadde jeg vært i fast jobb kunne jeg gått i redusert sykemelding eller aktiv noen timer pr uke. Men nå har jeg ikke det. Ringte sjefen tilbake da...Han var nå så voldsomt blid først. Så fortalte jeg at det ikke bare var ryggen,men begynnende bekkenløsning. "Er det noe mer på gang da??" Spurte han..Tenkte jeg skulle svare at jeg har bare bekkenløsning på gøy! Sa at han måtte gi vikariatet som jeg eg. skulle begynne i til noen andre. Og han ble skikkelig stille og mumlet. Sa hvem han kunne spørre og at jeg kunne fikse det om så var!!! De har rikelig med folk å ta av og jeg er da jaggu meg ikke uerstattelig. Men sa jo at jeg kom til å komme innom og være der en del for ikke å falle helt bort. Dessuten vet vi jo ikke sikkert hvordan det blir fremover så... Var bare intr i å legge på til slutt han. Så vi gjorde det. Ble temmelig skuffet ja. Ikke noe gratulerer en gang og der har jeg jobba i 2,5 år. Men skal hilse og si at det rannt en faen i meg og nå har jeg null og niks dårlig samvittighet for å være hjemme. Når de faktisk tar så dårlig vare på folk,da må di bare ha det så godt. Kan godt være sykemeldt i 6 mndr til jeg...................... Skal alltids finne på noe! Dessuten har jeg jo dere! Og flere måneder til å lete etter en jobb i det jeg først utdannet meg til og det jeg har mest lyst til å gjøre! Så det så! Det er bare å spille seg mot meg,jeg vinner til slutt anyway!! .............kanskje! Dro innom mine gode kollegaer etterpå så vi kunne skvaldre litt! Fortelte et par av de gamleste som jobber der om bebisen og de ble helt ville!! Det er så godt! Etterpå dro jeg innom svigers! Svigermor er helt nedsylta i influensa stakkars... Så dro jeg på jobben til sambo! Der måtte jeg le;alle kollegaene så på meg og sa hei så hadde de blikket på magen mens de snakket videre Søte folk! Kylling stekt i østerssaus med ris og bretagnesaus og kålsalat til middag! Så har jeg ryddet og omorganisert i veggseksjonen og fått unna litt rot! *fornøyd* Sambo fikk besøk av en kompis vi ikke har sett på lenge så det var nå koselig! Så IDOL og nå er jeg her! Trøtt og med halsbrann, men glad og fornøyd tross alt! Kjenner egentlig at jeg driter i det meste så lenge helsa mi kan holde seg sånn noen lunde og knøttet har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 25. januar 2006 #1671 Del Skrevet 25. januar 2006 Høres ut som det ble en bra dag til slutt, på tross av en knølete sjef. Innimellom lurer man på hva/om folk tenker! Men, vi kan jo håpe at han bare hadde en dårlig dag og kommer sterkere tilbake. I alle fall: godt du slipper unna dårlig samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 25. januar 2006 #1672 Del Skrevet 25. januar 2006 Altså... Han der sjefen din... Er det ikke snart noe loppemarked i nærheten, som du kan levere ham til? IDIOT! Ellers har jeg jo gått glipp av Idol i dag igjen! Både sist fredag og i dag! UHU! Det er jo i begynnelsen det er morsomst, med alle de tonedøve folka! Ikke det at jeg er noe flinkere, men jeg har da i alle fall vett til å holde meg LANGT unna riksdekkende fjernsyn. Men det var jo kjempestas at de andre kollegene dine ble veldig glade! Det har de jo ALL grunn til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. januar 2006 #1673 Del Skrevet 26. januar 2006 Innom for å ønske deg en fin dag! Nå skal lillemor snart i bhg, og jeg & lillebror skal kose oss hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 26. januar 2006 #1674 Del Skrevet 26. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 26. januar 2006 #1675 Del Skrevet 26. januar 2006 Helluuuuuuuuuuuu! Dustesjef! Godt du klarer å tenke videre, er så alt for lett å la seg trykke ned når folk rundt en oppfører seg sånn. Ellers håper jeg dagen i dag blir myyyye bedre enn i går! Kommer nok innom senere for litt oppdatering ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 26. januar 2006 #1676 Del Skrevet 26. januar 2006 Hey, hey For en dustesjef! Trodde ikke han hadde lov å ikke ansette deg pga graviditeten! Jeg er i en lignende situasjon, med kontrakt ut april, veldig spent på om den blir forlenga. Men når sjefen er så dust, da skal du ikke ha dårlig sammvitighet mot å gå sykemeldt i det hele tatt. Du har jo en grunn til å være det også pga bekkenløsning. Tror ikke du får problemer med å finne på noe når du er hjemme nei, det er alltid noe å pusle med. Ellers så har ikke jeg vært helt i form (står mer om det i dagboken min), derfor manglende besøk i div dagbøker. Håper du går en fin kveld, Idac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #1677 Del Skrevet 26. januar 2006 Hei hei! Fjellrypa; Sjefen er desverre en tosk...Men jeg har liksom hatt han så greit akkurat hvor jeg har villet hatt han. Men klart,nå kan jeg ikke være like krevende og tøff i trynet. Er vel det han skjønner så nå skal hans dårlige humør slå til. Fikk forresten vite idag at han er sykemeldt en uke...hmmm...Håper det gjør han godt! Orker ikke ha dårlig samvittighet mer nei! Tror man må være litt kynisk og egoistisk i visse situasjoner. Jobben er tross alt langt ifra det viktigste i livet mitt!! Rognebær; Må jo ikke gå glipp av IDOL!!!! Du får jo ikke med deg alle tonedøve med gigaselvtillitt!!! Underholdning!! Sjefen er en sur tøffel og kollegaene på min gruppe er verdt sin vekt i gull! Pondusa; Takk du! Håper dere fikk en fin dag sammen! MissS;Håper de dumme tankene forsvinner etterhvert...Er nå her jeg vettu! MissBb; Kan bli deppa av mye rart,men en jypling av en sjef orker jeg ikke ofre mange tankene når det er så falskt alt...Dagen idag kommer her; Slet meg opp kl ti...utrolig trett idag...Men må opp i god tid når jeg skal noe for jeg er blitt så treg/stiv og uggen på morran. Så det ble rundstk til frokost,litt tjuvlesing her inne,litt mail og avis før dusj! Sambo henta meg så jeg fikk bilen til jeg skulle på massasje! Og så deilig...Er så ubeskrivelig deilig bare å komme inn på salongen der. Skikkelig fine lokaler,deilige dufter,blader og vann/te og frukt mens man venter! Så man drar jo gjerne i god tid da..! Var der leeeenge og hele overkroppen inkl hodet og armene fikk en overhaling! Så fikset hun brynene mine og sminket meg! Hun spør meg om det hver gang jeg er der,syns det er så morsomt å sminke meg pga jeg aldri gjør det selv...! Så var hun alene på jobb idag og hadde rolig program! Da jeg kom hjem fikk jeg besøk av ei venninne! Hun er dagmamma og hadde med den ene ungen mens de andre lå hjemme og sov! (og ble passet av samboeren hennes som var hjemme idag!!) Var en liten gutt på litt over 1år! Herremin for et sjarmtroll...Jeg smelta helt! Men var samtidig lettere svett for det var en aktiv krabat som ville utforske det meste! Og jeg klarer jo ikke si nei og fy til sånne småttiser!!! Venninna mi bare lo og sa "bare vent!" "du kommer til å klare det lett etterhvert!!" Hentet sambo og lagde middag! Fiskegrateng idag! Men steinpoteter...de var helt umulige å få kokt!! Tok jo evigheter! Så har jeg vært på runde her og nå er jeg helt ør i hodet...Føler for en dupp nå. Har ikke sovet middag på gud vet hvor lenge! Fikk sms fra søs idag! Hun hadde kjøpt gaver til bebisen men ville ikke si hva det var! Så skrev hun; Tror jeg gleder meg mer enn deg!!! Hehe,hun er nå god da! Spørs om dette ble et langt innlegg nå................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #1678 Del Skrevet 26. januar 2006 Det ble det! Og der var IdaC også! Det var trivelig ja! Var ikke fast ansettelse,bare vikariat. Og det var meg som sa han ikke skulle sitte å vente på meg men gi det til noen andre pga jeg ikke vet når jeg evt kan være tilbake. Ble bare så irritert pga han reagerte som en hjelpesløs fjott og hørtes ut som jeg aldri skulle jobbe mer i mitt liv! Nei,har ikke mye dårlig samvittighet! Er min helse/kropp og lillegull som betyr mest for meg! Jobben orker jeg ikke ofre meg for i allefall! Ingen millionbonus eller takk for innsatsen å hente så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 26. januar 2006 #1679 Del Skrevet 26. januar 2006 Bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. januar 2006 #1680 Del Skrevet 26. januar 2006 Synes du er flink som klarer å drite i at du har en sjef, totalt uten hjerne. Bra at du klarer å bare tenke på hva som er best for deg og lillegull, det er jo det som er det viktigste i hele verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå