Fjellrypa Skrevet 23. januar 2006 #1601 Del Skrevet 23. januar 2006 Og så begynner en ny uke, forhåpentligvis uten stormer og magevondt! Ha en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. januar 2006 #1602 Del Skrevet 23. januar 2006 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. januar 2006 #1603 Del Skrevet 23. januar 2006 God mandag Skytte. Håper formen er bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. januar 2006 #1604 Del Skrevet 23. januar 2006 Tenkt jeg skulle leke hemmelig arne og skrive et innlegg til deg som gjest, fordi jeg sitter på jobben og gadd ikke logge meg inn, men det gikk dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 23. januar 2006 #1605 Del Skrevet 23. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #1606 Del Skrevet 23. januar 2006 IdaC; Middagen var supergod! Er ingen ting som slår å få spise borte og slippe å lage mat selv!! Pi@;Jepp! Dvs sa til mamma at jeg måtte jo se an ungen først! Kan jo ikke få låne lekene hvis jeg får n sånn ødelegger til unge Mamma bare himlet med øynene,hehe! Søskene mine fikk aldri røre noe av det jeg hadde...Og jeg er nok temmelig overbevist om at det er derfor jeg hadde sikkert 20 esker på kvisten og dem kanskje 5...! LT; Takk,så koselig! Ja vær har vi i allefall nok av her...Bare kom å hent hvis noen mangler litt Pi@;Takk! Håper du har sovet godt! Iss; Sport skjønner jeg meg ikke på i hele tatt! Men de skia han fikk såakkurat likens ut som de han hadde hatt på seg!! Eneste jeg fant ut var at han var redd noen skulle stjele seiersskiene for å finne ut hva han hadde smurt med siden han vant Ikke søkt i det hele tatt det nei!! *etterlyser en skiekspert* LB; Hello u!! Splitthopp er kult vettu MissS; Bra du sa det! Har vært innom og hilst på allerede! Miip; Takk og takk! Tenker Narve har forlatt oss nå til fordel for 20 cm snø som ble erstattet av mengder med regn og påfølgende glassholke...Var det noen som skulle selge hus i syden?!?! Fjellrypa; Ny uke-nye muligheter!! Ikke hatt magevondt idag og det er godt! Popelka; Heisann og velkommen hit!! Tror ikke jeg har sett deg her før i allefall! Men nye fjes er alltid velkomne! Så har jeg jo sett deg litt rundt omkring da! Pi@; Takk! Formen har vært bra idag! Bortsett fra akutt sulteihjelsymptomer nå da selvsagt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #1607 Del Skrevet 23. januar 2006 Der var det flere gitt!! LB; Pi@; Hemmelig Arne Da hadde jeg nok garantert dødd av nysgjerrighet og blitt flere hakk paranoid!!! Hehehe....!! Vet dere hva,jeg så at Magolia var innom noen her ista...Og da ble jeg sååå glad!! Håper du titter innom Magolia hvis du fortsatt er her! -Felixa det gjelder deg også! Miss u so much! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 23. januar 2006 #1608 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei skytte- vennen!!! Har du hatt en fin dag??? Jeg håper det. Håper at vinder han blåst fra seg. Ikke morro med hustak som kommer gjennom luften. Ikke at jeg har opplevd det noen gang, men Ha en super, duper kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 23. januar 2006 #1609 Del Skrevet 23. januar 2006 Heeeelluuuuuuuuu! Hvordan står det til? Bare en kjapp tur innom på min dagbok-runde. Håper du får en flott ettermiddag og kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #1610 Del Skrevet 23. januar 2006 Kanskje jeg skulle fortelle litt også idag...!! Dro på middag iår ja og det var trivelig! Fikk elgstek med masse godt tilbehør! Og is til dessert til meg!! Så måtte sambo på jobben å gjøre div så jeg ble igjen hos svigers helt til han henta meg i 22 tiden! Da var jeg trøtt da! Var bare å komme seg hjem og i seng! Og etter en time i senga var jeg lys våken og gørrsulten...Så da sto jeg opp og spiste brødskive og så ferdig søndagsfilmen sammen med sambo! Så var det sengetid igjen og da var jeg såå forelsket i sambo Plutselig var han bare helt uimotståelig lekker Men han var i svime da....! Våknet inatt av at jeg lå og tviholdte i overarmen hans,den er så god Idag hadde jeg blitt invitert på frokost hos ei venninne! Hadde snødd 20cm da vi våkna igår,idag hadde alt regna bort og blitt til glassholke på veiene... Så jeg fant ut at jeg turte ikke kjøre til venninne S...Men så ringte hun og da hørte jeg bare 2åringen hennes i bakgrunnen som ropte navnet mitt og skulle fortelle at de hadde kokt egg...Så da måtte jeg jo bare dra! Han smeltet meg jo heeeelt! Var kjempekos å være med dem idag! Har fingermalt og sett på brannmann Sam,spist kake og drukket te! Og skravlet litt bebis...! Er så morsomt for venninne S er så engasjert og det er jeg så glad for! Etter besøket var jeg på behandling og nå føler jeg meg faktisk litt bedre...Men vent til imorgen sa han...og jeg vet jo hvordan det ofte blir ja... På veien hjem kjøpte jeg meg det nyeste Gravidbladet så jeg har noe å kose meg med idag! Ble så glad og fornøyd! Enda bedre var det å komme hjem og se at jeg hadde fått mammabuksa mi! Men den var alt for stor.... Så den må returneres. Fryktelig dumt det for den var helt perfekt...De hadde ikke min str så jeg vet ikke hva jeg skal finne isteden...Men det var nå morsomt læll! Så fikk jeg sms fra ei barndomsvenninne idag som hadde hørt rykter om baby! Fikk bekreftet det og fikk høre at de hadde kjøpt seg hus! Hun lurte på når jeg hadde termin,så jeg skrev nå det. Så fikk jeg svar at hun har termin to dager etter meg :grine2: Helt sprøtt og villt!!!!!! Vi er nå tre barndomsvenninner som skal ha baby nesten samtidig! Og en gutt fra klassen på u-skolen skal bli pappa i samme tidsrom! Snakker om rare saker! Lurer på hvem neste blir liksom!! Bare så synd at vi bor så langt fra hverandre....Men veldig fryktelig morsom likevell! Er jo bare så sykt! Vi har kjent hverandre fra barnehagen og er like gamle,så skal vi ha barn samtidig!! Nesten så jeg ikke skjønner det!! Nå kommer sambo hjem og vi skal lage pølser og mos.....Fikk akutt lyst på mos med ketsjup her isted når jeg så i matskapet....Så da blir det det! Den gravide bestemmer and it`s not over untill the fatlady sings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #1611 Del Skrevet 23. januar 2006 WEEE!!! Enda flere!! Så morsomt!!!! Tulipan; Har hatt en av de bedre dagene på lenge idag! *veldig fornøyd* MissBb; Takk det samme du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. januar 2006 #1612 Del Skrevet 23. januar 2006 Her raser jo sidene avgårde i superfart!! Høres ut som om du har koset deg i helga,med middag hos svigers og uimotståelig sambo! Var visst innom på en nattvisitt her på lørdag ser jeg..... Var i storform ja! Ville ikke legge meg.Ville bare feste videre til langt på dag. Men det var det ingen andre som ville. Kjipinger! Ha en fortsatt fin dag,snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 23. januar 2006 #1613 Del Skrevet 23. januar 2006 Godt å se at du har hatt en god dag! Hvor lenge er du sykmeldt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 23. januar 2006 #1614 Del Skrevet 23. januar 2006 Heiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii pååååååå deg!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så fint at du har hatt en fin da. Ta vare på de gode dagene. Ha en fantastisk kveld. I kveld er det Akutten!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #1615 Del Skrevet 23. januar 2006 Så er jeg jo 12+0 idag Er så glemsk jeg at når jeg har født kommer jeg sikkert til å glemme ungen på sykehuset!!! Har forresten ringt sykehuset og fått time hos jordmor den 1.februar...Men den skal jeg avbestille. Hun var så brysk hun i tlf at jeg vil ikke dit...Så jeg skal heller ringe helsestasjonen og høre om de vil ha meg! Der vet jeg nemlig at jordmødrene er helt supre!! Det var det dillemmaet! Har lest i Gravid etter middagen! Syns det er et supert blad med mye for pappaen! Her i huset var pappaen mest opptatt av alle konkurransene han kunne delta i Leste fødselshistorien og jeg vet ikke om det var så lurt...! Var liksom spent,redd,glad,kvalm og alt på en gang...! På slutten tenkte jeg;" mååå ungen virkelig ut???" Ellers så har jeg lagd ostekake med bringebærgelè Skal ringe venninne G nå og når vi har skravlet ferdig er nok kaka klar for å slukes hel!!! MrsP; Ah så kjekt at du er tilbake!!! Misunner deg den festen ,det er såååå gøy med gøy!!! MissS; Nå er jeg sykemeldt til 5.februar...........Får vel vite i neste uke hvordan det blir videre...men min kjære manuellterapeut høres ikke spes positiv ut for å si det sånn.... Tulipan; Denne dagen har en stjerne i margen ja!!! Og kake i kjøleskapet!! Klarer ikke konse på annet nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. januar 2006 #1616 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg kommer mer enn gjerne på ostekake!!!!! :sikle: Så fint at du har hatt en bra dag.... det har forsåvidt jeg også.... Håper morgendagene våres blir like bra!!!! Stort til deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. januar 2006 #1617 Del Skrevet 23. januar 2006 Jippi! for 12 uker, forresten! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. januar 2006 #1618 Del Skrevet 23. januar 2006 Heeeeeluuuuuuuuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #1619 Del Skrevet 23. januar 2006 Heisann flickor så kjekt å se eder Nå har jeg snakket med venninne G og er bare helt Hun er gravid i uke 7 Denne dagen er så bra!!!!!!!!!!Og helt merkelig!!!!!! Er det mulig liksom????? må bare le nå!! Dessuten lurer jeg på om naboen har havnet på føden for der har vært mørkt i heeeele dag og nå kom mannen hennes hjem-alene.......*NYSGJERRIG!!!!!* For en plutselig babyboom jeg befinner meg i :grine2: Blir helt ør i hodet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. januar 2006 #1620 Del Skrevet 23. januar 2006 *innom og tar meg et stoort kakestykke* Nam nam! Fy,MrsP! Kake rett før middagen!! Kommer tilbake etter jeg har stappet i meg litt wok,og tar meg et stykke til. Må jo ha dessert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå