Missbumblebee Skrevet 18. januar 2006 #1541 Del Skrevet 18. januar 2006 Heia! Håper du har fått slappet av litt når du leser her igjen! Det er så slitsomt å ikke få sovet nok.. Ha en finfin kveld og kos deg med Idol, det skal jeg gjøre hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #1542 Del Skrevet 18. januar 2006 Mmmm...Nå har jeg fått blund på øynene! Det var sååå godt! Og sambo har vært ute og kjøpt appelsiner og saltsild og dundersalt til meg Har visst fått litt dilla på det............. LT; Blit jo litt sånn ja Skulle bare ønske man visste hvordan alt skal kjennes ut! For det hadde vært lettvint ja Den skal jo ikke akkurat strekke seg bare litt heller!!Helt sykt egentlig at det går an! MissBb;Det har jeg! Ti minutter igjen så braker det løs med vanvittig mye bra sang!! Og det blir såååå bra!!! Mye bedre enn cæsar i allefall...Sambo skal absolutt se det men det er jo blitt bare møkk syns jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #1543 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg må få meg flere hobbyer enn kg tror jeg.........Er jo bare her hele tiden. Blir snart lei av meg selv.... Siden sist har jeg ledd meg gjennom IDOL,spist nudler,dusjet og skrubbet meg,smset med Pondusa og spist knekkebrød... Mat mat mat...Syns jeg spiser hele tiden,men idag har jeg spist; *2 knekkebrød *1 appelsin *to vaffeljern (haha..) *1/4 grandis *1 bolle nudler *4 knekkebrød Ikke akkurat det sunneste kostholdet idag nei........Men det er ikke slik hver dag! Var bare lei brødskive idag og orket ikke tanken på middag. Av og til er mat bare kvalmende.....Men stort sett godt da! Så har jeg bestilt meg ei mammabukse idag,fra mammahuset! Ei vanlig svart som kan brukes til de fleste anledninger vil jeg tro! Spent på hvordan den er..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. januar 2006 #1544 Del Skrevet 19. januar 2006 Idol er så morsomt! Spesielt nå i starten da vi får se alle de som driter seg ut! Så hvordan står det til med magen? Tenk at du har en bitteliten spire inni der Når det gjelder spising,så er jo ikke appelsiner det verste du kan bli hekta på da! Det er nammis! Hadde jeg bare kunne kommet på å spise det....istede for sjokolade,potetgull og alt annet som er usunt. Skal hoppe til køys snart jeg nå. Du sover vel søtt allerede. Ha en god natt og en fin torsdag,vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. januar 2006 #1545 Del Skrevet 19. januar 2006 Sovna fra idol jeg La meg på soffan kl 1900 og satt klokka på 1930. Hvem var det som våkna 2057?? Men så fikk jeg da sett den trafficing greine da, hadde ikke sett den om jeg ikke hadde sovet på kvelden.. Gooooooooood day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. januar 2006 #1546 Del Skrevet 19. januar 2006 Plutselig forsvant alt jeg tenkte jeg skulle skrive . Du og lillegull får få en stooor i stedet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 19. januar 2006 #1547 Del Skrevet 19. januar 2006 Hihihi!! Duuuuuu? Jeg tror ikke spiren din har så godt av at du spiser vaffel-JERN! Skjønner veldig godt hva du mener med flere hobbyer.. Jeg er også her "hele tiden" føler jeg.. Men, det finnes jo heldigvis værre hobbyer da, vi får trøste oss med det! Ha en fin dag da! Jeg tror nok jeg blir sittende her en stund, det snør jo så sinnsykt ute, og jeg har IKKE lyst til å måke snø for å komme meg noe sted... (vente til min kjære kommer hjem, så kan vi måke snø sammen... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 19. januar 2006 #1548 Del Skrevet 19. januar 2006 Hei skytte!!! 2 vaffel-JERN????? . Har du ett til meg også??? Jeg trenger et nytt. Mitt steker så ujevnt.... Jeg orker ikke lese gjennom alt fra de siste dagene , håper du kan tilgi meg????? Ha en strålende dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 19. januar 2006 #1549 Del Skrevet 19. januar 2006 Appelsiner er sunt og godt! Og orange... Så det må være en bra ting å ha dilla på. Jeg så også på Idol i går, det var gøy. I fjor sverga jeg på at jeg aldri skulle se på Idol, men så dukka Jorunn opp i en semifinale da jeg var hos noen venner som MÅTTE se på, og etter det satt jeg benka hver fredag med mobilen klar til å stemme på Jorunn... Bare synd at stemmen hennes aldri kom tilbake til det den var. I semi'n sang hun jo HELT RÅTT... Morsomt å se gledesreaksjonene til de som gikk videre i går. Og hun som fikk kjæreste også var kjempesøt... Sukk. Gid jeg var 18 år igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #1550 Del Skrevet 19. januar 2006 Så var jeg her igjen da What a bomb liksom!! Sov faderullan meg til kl 12 idag Ble helt skrekkslagen da jeg våkna! Har sovet i hele natt,bare vært en liten tur på do! Må være sovemedisinen( les; ) fra igårkveld Men har vært effektiv(les;dum) siden jeg sto opp da... Klarte ikke se på dette skittne huset så jeg har tørket støv i stua og på soverommet,vasket kjøkkengulvet,badgulvet og soveromsgulvet og doet... Og det var ikke kroppen glad for....Men,men. Har nå gjort det i allefall. Så skal sambo ta stua og dusjen ikveld.Orker bare ikke så mye støv og lort..... Ellers så er det nesten 10 minus her og det blåser som fyttikatta. Er rett og slett farlig å være ute... Så har jeg purra på helsikens telenor som ikke får låst opp tlf min slik at det nye chess abb. mitt funker på den. Må bruke en gammel tlf som er helt ræva imens..Men de lovte nå at imorgen skulle alt være greit. Og det BØR det jammen meg være Sambo sendte meg så søt mms idag;en diplom med teksten diplom til verdens beste kjæreste Snille vennen min!! Senere idag skal vi se film,sambo skal gjøre husarbeid og vi skal sette inn flere hyller i seksjonen og rydde i duker og småsaker! Og om ei stund skal jeg begynne på dagens middag; mormors hjemmelagde fiskekaker med poteter,makaroni,brunsaus og grønsaker! MrsP;IDOL er toppers!!Tror lillegull har det bra i magen ja! Gleder meg til evt å få høre hjertelyden så kanskje jeg skjønner mer av det hele!!Appelsiner er yammi ja,men jeg spiser ikke bare sunt nei........ Iss; Og no!!! Er så typisk når man bare skal sove LITT!!! Pi@; Hjernesvinn kalles det,lider av det samme jeg Kos tilbake!! MissBb; Hehehe!!! Skjønner ikke at jeg er så tung i magen idag.....!! Snø..hmm...fritt for det her! And I`m not crying!! Sant nok at det finnes værre hobbyer! Bra at det ikke bare er meg som bor her inne! Tulipan; Knis!! Skal sende over ett jeg! Og det er heeelt i orden at du ikke orker lese alle sidene! Du har ikke gått glipp av noe stort egentlig! Miip; De er så fine og orange ja! Og det er helt sykt hvor bra det føles å vaske dem i kaldt vann og slurpe dem i seg!Hehe, hørtes nesten ut som en erotisk historie IDOL har jeg sett på alle årene! Må ha det med meg! Ja de var sååå søte! Kjæreste og videre på idol på en og samme dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 19. januar 2006 #1551 Del Skrevet 19. januar 2006 Åh, jeg skammer meg nesten over at jeg synes det er så gøy å se folk drite seg ut på nasjonalt fjernsyn! Du, jeg synes ikke du har noen grunn til å klage over appelsinforbruket! Dessuten trenger du vel nå neppe jerntilskudd frem til pensjonsalderen... Disse stikkende strekningene er helt aldeles supernormale, heldigvis. Jeg kjente dem før jeg visste at jeg var gravid, og etterpå har de kommet hver gang jeg har nyst eller strukket meg. Helt ufarlig, heldigvis! Ha en finfin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 19. januar 2006 #1552 Del Skrevet 19. januar 2006 Åh, så altfor flink du har vært i dag da.... Jeg har bare vært ute en tur og kjøpt vinusviskere til bilen, men jeg gadd ikke måke så mye som en meter med snø, så det får bare være. Både bilen og jeg kom oss ut og gården og inn igjen, så da kan det bare ligge.. (Jeg har bodd her i snart tre år, og har måket snø kanskje tre-fire ganger... Min protest mot været her i norge! ) Håper formen din blir bedre fort-fort!! Den middagen der hørtes veldig god ut.... Kanskje jeg skal prøve å lage det snart? Ha en finfin ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #1553 Del Skrevet 19. januar 2006 Hørrey!!! Jeg har fått tlf min på nett igjen!! Rognebær;Hehe! Sambo pleier å holde for øynene og bli sååå flau på dem sine vegne Jeg syns bare det er fantastisk at de virkelig ikke hører selv at de er fullstendig toneduae!! Skulle vært dommer jeg Ikke noe i veien med jernlagrene mine heretter nei!! Regner nesten med at det er normalt ja! Men syns ikke egentlig at jeg kjenner det såååå ofte...Men nå er det vel begrenset hvilken turbofart den stakkars muskelen kan strekke seg i!! MissBb;Snømåking er forferdelige greier ja!! Helt grusomt...Glad vi har garasje og så og si ull uteareale!! Bortsett fra om sommeren da....Da savner jeg uteareale...Akk om man kunne få i pose og sekk! Middagen er gørrgod! Brunsausen ble yammi og hvis ikke sambo kommer NUH så spiser jeg alt selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. januar 2006 #1554 Del Skrevet 19. januar 2006 Nå MÅ jeg skifte, ellers rekker jeg ikke treningen jeg skal på, men så bare MÅTTE jeg innom deg først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 19. januar 2006 #1555 Del Skrevet 19. januar 2006 Hei Skytte! Så flink du har vært i dag, håper på å være like flink som deg i morgen...håpe, håpe Videokveld med sambo høres bra ut. Der fikk du meg på at vi kunne gjort det selv i kved, hvis vi klarer å holde oss våkne lenger enn kl 20. Hvor langt er du på vei Skytte? Vi er heldige aom har leger som tar oss imot så tidlig. Vi har også tenkt å ta oss en tur til privat UL når jeg er ca 10 uker på vei. Det gleder jeg meg veldig til Kos deg med sambo og videokveld, idac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. januar 2006 #1556 Del Skrevet 19. januar 2006 Hei Skytte-vennen! Så utrolig effektiv du har vært i dag! ... og flink til å lage mat også....*imponert* Pass på så du ikke sliter deg helt ut da... Sovemedisin gjør underverker, ja.... hehe Jeg vil også sove til 12!!!! Kanskje til helga... eller kanskje ikke.... Kommer sikkert til å få steike vondt i hue om jeg sover så lenge... men det høres deeeeeilig ut da...! Så på idol på onsdag jeg også.... Noen ler jeg så jeg griner av.... At folk tør å stille opp.... må være mange veddemål ute å går... eller folk bare er så "teite"... [misforstå meg rett] Ønsker deg en fin-fin kveld. Kjempe- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 19. januar 2006 #1557 Del Skrevet 19. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 19. januar 2006 #1558 Del Skrevet 19. januar 2006 Heisann, sveisann Skytte! Jeg hadde også kjempelyst til å se idol i går, men så måtte vi handle, og tiden mellom åtte og ni er genial fordi butikken stenger klokka ni, det vil si ingen mennesker og masse god service Dermed ble idol nedprioritert. Men i morgen er jeg superklar! Jeg sliter også litt med søvnproblemer innimellom. Det er ikke noe gøy, men i og med at jeg er student så har jeg jo mulighet til å sove litt lenger Og jeg trenger generelt mye søvn for tida! Føler meg som et lite murmeldyr En annen ting: jeg deler din apetitt for appelsiner, og sitrusfrukter generelt! Nam nam Nå fikk jeg jammen lyst på sitronterte, forresten! Og jeg har en kjempegod oppskrift! Og i morgen er det helg! Jepp, det blir baking av sitronterte i morgen Stikk innom meg hvis du vil ha et stykke og litt pærebrus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 19. januar 2006 #1559 Del Skrevet 19. januar 2006 Åh, sitronterte høres kjempegodt ut! Det fikk jeg også lyst på! Hmmmm, skal ha besøk i morgen, kanskje det kunne vært en dessert-ide? Det er det jeg sier, det er NYTTIG å være på KG! Ha en fin kveld, Skytte, og sørg for å få deg en dose sovemedisin i kveld også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. januar 2006 #1560 Del Skrevet 19. januar 2006 Guess who`s back!!!!!! Og no bi du ikkje kvitt me mæ dæ samme, mæ mindre eg blås bort da... Ska skriv meir seinar, iler te neste bok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå