Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

:hoho: Hvem har du klint med LB?????*døøør av nysgjerrighet*

Så kult Pi@!! Hvor har du piercing?! Jeg har i tunga og begge brystvortene.... :sjarmor: Kanskje vi har mer til felles?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har sletta msn vår...Ble bombardet av sånne popup reklamer så vi fikk helt noia...Er litt kjedelig uten,men men...

Det er jo chat her. Noen som har prøvd den? Tror jeg og LB prøvde den en gang?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt kjedelig, har bare tunneler i ørene og bare 3mm

Ønska meg pircing i brystvortene en gang jeg også, men da tørna ex'en så det ble aldri noe av

:sur: Jeg vil kline jeg og :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så kjedelig det! Syns piercing er kult jeg! Så lenge det ikke blir for mye av det gode da! Men har tenkt på å ta dem bort...Må jo forhåpentligvis det etterhvert da :)

:overrasket: Kanskje det er noe positivt med det blaffet....?!?!

Nei,nei,nei.....Tørr ikke tenke på det!!!!!!!

Vil også kline....Men er redd jeg kommer til å kveles under forsøket :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det blitt festet ja! Det var fire kjappe sider.. Håper dere ikke er altfor slitne etter festen nå da.

Johoo! Jeg har fått toppetasjen med alt stæsj! Kunne ikke blitt bedre. Mangler bare sol og deilig vær nå så er jeg på bryllupsreise. Og mannen da selvfølgelig :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Jeg var visst mer påseila enn jeg trodde!!! Håper jeg imponerte da,LB :sjarmor:

Ja,Felixa,de sidene dro raskt avsted!! Men man har ikke mer morsomt enn man gjør det til selv! Tenker du sover godt i prinsessesenga di nå ;)

Tidlig oppe idag jeg...Er ikke fullt så tett i pappen lengre,men slapp som ei utvasket truse...Så høres det ut som jeg har kols...

Skal snart hente gu`ongen min hvis han vil det! Han har fri idag så! Og her er et sa**** uvær....ekkelt å være alene da.

Ellers så kom gjesten vår igårkveld da! Huff..syns så synd i henne...Hun hadde fått vite at bestemoren var død igår...Blir litt hjelpesløs jeg. Aner liksom ikke hva jeg skal si. Jeg kjenner jo ikke til så mye av livet hennes. Hun fortalte igår at hun ikke får reise tilbake til Irak eller Tyrkia pga en greie...Men jeg vet ikke hva den greia er...

Føler liksom ikke at jeg kan avhøre henne heller da! Får bare prøve å gjøre mitt beste og håpe at det går bra!

Må komme meg på butikken å få handla litt idag. Sambo kom hjem med potetgull,julebrus og tannkrem igår...Lite mat i det på en måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter
Skulle hatt Mrs Potter her!!! *plystre*

:grine: Gikk glipp av denne festen også jeg! Både du og Teddy har hatt fest på samme kveld,og jeg var ikke her!

Men men...jeg slipper iallefall fylleangst og spysyke jeg da! Hahaha! *ler rått* :tunge1:

Uff nei,klokka er snart 10 gitt! Jeg har vært på nattvakt og skulle vært i sengs for lenge siden.

Ha en fin dag,vennen! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her har det vært festligheter ja :ler2: og så uten meg :sur: Men kanskje det blir en etter-på-fest i dag :ler:

Så omtenksomt og utrolig snilt av deg med hun damen altså Skytte-gode-jenta :klappe:

Ha en strålende dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ klina jo me dæ  :sjarmor:  og Mini

:hoho: Jeg var visst mer påseila enn jeg trodde!!! Håper jeg imponerte da,LB :sjarmor:

Tror du bør holde samboen borte fra disse sidene en stund framover..... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsP; Kan ha fest her når som helst! Er bare å si ifrå så drar vi igang enda en :ler: Håper du har fått sovet godt idag!

Tass; :ler: Spørs om han hadde lurt litt hvis han hadde lest her ja! Han spurte igår hva jeg lo sånn av, så prøvde jeg å forklare at det var fest i boka mi....Eh jadda, tror ikke helt han skjønner hva det er vi driver med her!! Hehehe...Disse stakkars søte mennene!

Leanora; Vi kan godt ha etterpåfest ja

:hoppe: Er med på alt som er gøy!!

Men vet dere hva! Idag fikk sambo brev fra sykehuset i Bodø :overrasket: Med prøvekopp i :overrasket: Hadde aldri trodd at det skulle gå så fort! Fikk time 5.des! Og det passer igrunnen greit for vi skal på julebord mellom her og der!

Snakket med han på tlf ista og fortalte hva som sto i brevet! Vi :ler: litt av det hele...Er ikke bare bare altså...Huff og huff...Måtte hatt høyere makter med meg og testa positivt før vi kom så langt...

Men han er tydeligvis ganske "gira" for han begynte å snakke om at vi måtte leie rom,samt undersøke om han kunne drikke på julebordet.

Har snakket med sykehuset nå og det gjorde ingen ting! Og det var nå enda godt! Tenk om han måtte være edru på jobben sitt julebord...Hvordan forklarer vi den liksom?!?! Bra vi slipper det!

Så får jeg håpe det heller blir sånn at det er meg som må være edru.....

Ellers så har jeg vært innom venninne L en tur for å få litt luft.Så var vi på butikken etterpå og det var rett og slett slitsomt :tristbla:

Tror jeg skal ringe arb og si at jeg blir hjemme imorgen også...Ser for meg alt bøy og tøy og stell og bading...Er nok i bedre form,men ikke helt fit for fight på jobb. Er nesten nøyd til å være bortimot 100% for å kunne greie å ta meg av de gamle. Ka jo ikke risikere at det ender opp med at det er meg som blir liggende flat ut....

Skal hoste litt så må jeg dusje..Føler meg litt renere og bedre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes litt synd på disse gutta som må levere sædprøve, men litt må de da tåle å gå gjennom! Min sambo ble skikkelig opptatt av å spise sunt tiden før prøven skulle leveres, tror det er viktig for de at de har sakene i orden :ler:

Stor :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mimre mimre...... tilbake til da Mannen skulle teste...... Det blir unektelig litt komisk å prøve treffe den lille koppen..... :ler: Men det gikk bra!!!!

Mannen måtte ta fri et par timer fra jobb på morran i og med at prøven ikke måtte være mer enn 1 time gammel. Han hadde utrolig mange tannlegetimer på den tiden.... :hoho:

Men så bra at det gikk så fort da! Da har dere sikkert noen svar før jul. Hva med din blodprøve???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Ser dere har hatt fest, fikk visst ikke med meg det jeg.

Jeg vil være med neste gang!

Men ta det en gang jeg har fri dagen etter a, blir så fyllesjuk amma!

Ha en fin dag og god bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magolia; Blir så glad for å se deg her hos meg!

Ja det er jo egentlig ikke store "offeret" de må gjennom i forhold til oss!

Tass; Det var ikke store greiene nei! Og så var det bare en....Så sto det at ALT måtte i koppen eller så var den ikke gyldig...Så hvis man søler etc så skulle man hatt i allefall en til...Men så er jo ikke jeg akkurat noe proff på DET området da :ler: Kan hende det er lettere enn det ser ut!

Hadde vært gull det da om vi hadde fått svar så fort! Hadde ikke regna med at han skulle få time før jul engang!

Vi får brev ilag når hans prøver er tatt! Blir virkelig spennende ja........

MissS; Var mer som fest her ja ;) Bare å hive seg med nestegang!

Kan ha en liten vinkveld når jeg når 60 sider :)

Nå har jeg dusjet og det var veeeldig godt! Ringte på arb og sa at jeg holdt meg hjemme imorgen også. Hun som har med innleie hørtes sååå jævla sur ut at jeg klikker snart :frustrert: Hun er ei skikkelig låvedør(les:big ass) og er ikke mye pop fra før av...Blir så frustrert over slike folk!!! Får lyst til å koste dem over ørene :frustrert:

Ellers er det xbox og jetix for fulle mugger hos gu`ungen min! Og julebrus da! Må jo ha litt kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...