Leanora Skrevet 18. november 2005 #941 Del Skrevet 18. november 2005 Nå må du komme inn til oss i superfart snart altså, for her er vi spente Stooor og masse gode tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. november 2005 #942 Del Skrevet 18. november 2005 Raskt innom med ønske om en god helg til deg og dine...står på reisefarten, så jeg er litt travel! Men håper altså at alt er vel og at du får en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 18. november 2005 #943 Del Skrevet 18. november 2005 Fant de ut noen ting på GU? Det er mange som er spente her........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. november 2005 #944 Del Skrevet 18. november 2005 Skyttevennen jeg ser deg..... Hvordan gikk det i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. november 2005 Forfatter #945 Del Skrevet 18. november 2005 :grine2: SÅÅÅÅ mange koselige besøk!!! Dere er bare toppen av kransepølsa i rosinen!!!! Nå har det gått unna her de siste dagene gitt! Men NUH måtte jeg hit basta bom! Har tenkt masse på dere og lurt meg grønn på hva som foregikk her inne mens jeg har sjauet her hjemme! Så jeg må vel oppdatere litt ja! På tirsdag ble det bare å jobbe i stua til seeent på kveld og det ble ikke tid til vårruller...Var slitne og sovna boms tvert.. På onsdag hadde jeg fri; *kjørte sambo på jobb *henta gu`ongen min *gjorde et par ærender i byen *malte hele forb stua!!! I en smell...! Så den dagen gikk på en måte unna ja! Flinke guongen min hjalp til han! Innimellom tvspill og godterispising! Så både stjerner og planeter da jeg endelig traff senga..Etter vi hadde vært på kinakroa og spist Og igår var jeg på jobb! Så kjørte kollega M meg hjem og ble med inn på besøk ei stund! Koselig det! Så dusja jeg og lagde middag! Så kom venninne S innom ei stund før vi skulle på personalmøte! Så var det møte resten av kvelden! Kom hjem litt før ti og da dro vi en tur til svigers! Så da det endelig ble kvelden igår ble det full snork fra første sekund... Så det har ikke vært noe siden søndag...og det bekymrer meg mer enn litt pga kanskje det er EL tid? Jeg vet jo ikke når jeg ikke har testa....Får litt fnatt av det da men...sånn er det nå bare... Så var det GU ja! Herregud for et opplegg...Ikke spes mye diskresjon på dette sykehuset...I tillegg ble jeg sittende sammen med en pasient og dens pårørende i venterommet...Jeg hadde liksom stellt den pasienten en time i forveien...SÅ kult var jo det ja! Meeen,men. Gyn var veldig ok og snakket mer enn jeg har hørt før! Så det var jeg glad for! Han kunne ikke se noe galt ved en vanlig undersøkelse! Så regna han ut at jeg var på dag 23 i syklusen og sa at det passet perfekt og sendte meg til laben for å ta blodprøver så de fikk sjekka hormonene regner jeg med. Men så glemte jeg å spørre hvorfor dag 23 var så perfekt?!?! Felixa....? Når det gjelder sambo så sender gyn et brev til Bodø så får han innkallelse derfra og må helt dit for å levere prøve....Noe så enormt tungvindt da...Sambo ble ikke så gla for akkurat det da men...Skjønner jeg godt da,er jo langt dit og må ha fri fra jobben osv.. Så hører vi ikke mer før sambo har vært der. Da får vi brev sammen og får høre hvor landet ligger...Kunne ta 1-2 mnd før sambo får time... Så nå er det bare å vente......................................................... Regner ikke med at sambo får time før utpå nyåret siden det snart er jul...Men,men er ikke noe å gjøre med det. Nå er det nå igang i allefall...Puh! Rognebær; Jule-effektive!!! Bra ord! Sånn som jeg kunne sagt!! Fru Blå; Det var lenge siden sist! Så koselig! Joda,her er det full julestemning! Og da er det bare å hive seg rundt! LB; Takk det samme til deg snuppi! Litt på etterskudd men.... Pondusa; FruBisc; Ingen ting å tenke på! Skjønner godt at du ikke får vært innom så ofte! Du har jo et gull i magen Ikke sikkert jeg hadde fått gjort en døyt hvis jeg plutselig fant ut at jeg var gravid! Men blir glad når du er innom! MissS; Hvis jeg er energikvinne så må du være superwoman!! Syns ikke jeg gjør noe i forhold til alt du gjør! Men de gavene var fort gjort ja! Spørs når jeg får tatt unna siste rest....! Felixa; Ikke alltid jeg er like effektiv da... Men du hallo?! Brukt boka mi til dine ting?!?! DU HAR JO HYBEL HOS MEG JENTE!!!! Du får skrive så myyyyye du bare orker om dine ting i boka mi vettu! Tullemus! Dessuten var det jeg som spurte...Og jeg har spurt om enda mer oppi her... Jeg blir bare glad for alt du vil skrive om i boka mi skjønner du! Men hvordan går det etter innsettingen? Det hørtes ikke godt ut nei...Håper det graver seg fast og deler seg og vokser til et lite gull jeg!! Krysser alt for deg vennen!! Miip; Her er det julestemning for alle pengene!! Nesten så jula er best før den virkelig kommer, for da er den over så fort...Nesten som sex på en måte Bra jeg kan le av megselv! Epica; Jo det går som det suser!! Er nok litt stressa på en måte,men det blir sånn når man har en million ting å gjøre og jula kommer imot meg med stormskritt! Så må jeg på jobb midt i det hele!! Uhørt! Har ikke tid til jobben nå LB; Takk! Tror det gikk bra! Eller, vi får nå se hva blodprøvene sier da...! MrsP; Takk for koselig pm! Du er bare god! Håper du også har det bra! Magolia;Takk så mye du! Kanskje du vet hvorfor det var så perfekt å ta de blødprøvene på dag 23...? Typisk meg å glemme å spørre han gyn... Leanora; Tusen takk du!! Dere er så snille alle sammen at jeg blir helt varm i hjertet.. Peony; Takk! Godt å høre...Snille snille jentene altså! LB; Pi@; Takk vennen! Nå skriver jeg for livet! Så siste hilsenen din også så!! MrsP; Nå kan du lese om det! Hvis du orker da, dette ble nok langt... I helga skal jeg jobbe natt...Gruer meg for her har det snødd og det er glatt ute...Skal være ute i hjspl og da blir det fort mye kjøring...Ellers så må jeg vel male lister til jeg ser mannen med ljåen antar jeg! Så skal de legge gulv på stua!!! Det blir så bra! Så ikveld skal vi rydde og bære ut gammelgulvet...Det er tungt! Men skal vel få det vekk ja! Felixa; Jeg har det bra ja! Har ikke tid til annet heller så! Er bare å kjøre på her! Leanora; Nå er jeg her i superfart!!! Orkis; Så koselig! Håper du får en fin tur! Tass; GRAVIDE Tass!!!! Er såååå utrolig morsomt altså!!!! Nok en gang gratulerer!! Pi@; Nå har jeg skrevet for livet her!! Men er ikke sikkert du er her enda... Nå gikk klokken så altfor fort som vanlig...Og jeg vil nesten grine for at jeg ikke har tid til å besøke dere alle igjen nå med en gang...Men sambo kommer hjem om ti minutter og middagen ligger fortsatt i fryseren....Så houston;we have a problem!! Men iløpet av helga må jeg inderlig tro at jeg kommer meg innom dere supre jenter! Dere er så enormt gode og snille at jeg finner ikke ord...Glad for at dere finnes, ALLE SAMMEN!!! Og riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 18. november 2005 #946 Del Skrevet 18. november 2005 MrsP; Nå kan du lese om det! Hvis du orker da, dette ble nok langt... ← Klart jeg orker! Så bra at det gikk greit på GU.Nå er dere iallefall inne i systemet,selv om ting ikke går så fort i det systemet der.... Du er bare helt turbo altså! Alt du rekker å gjøre om dagene. Du har malt ei hel stue,vært på jobb,møte og masse annet før jeg i det hele tatt har kommet meg opp fra senga! Ikke noe kjekt med nattvakt på denne tiden av året nei. Mørkt ute og glatte veier...du må være forsiktig! Og så er det så skummelt hvis du skal inn i et hus der du aldri har vært før...ikke et lys er slått på...og du leter gjennom rom etter rom før du finner mennesket som bor der. Vi har mange sånne gamle,skumle hus her i byen iallefall. Ikke bra for mørkredd Mrs.Potter :hår: Håper helga blir fin selv om du må jobbe. Tusen takk for pm forresten,snille Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 18. november 2005 #947 Del Skrevet 18. november 2005 Så bra at han ikke fant noen problemer da. Hvorfor blodprøver på dag 23? Er ikke helt sikker, men tror kanskje at det måles om du har hatt eggløsning ca da. Pluss sikkert mye annet. Så dumt at det blir så lang vei for samboeren din, bare for å ta en liten prøve. Det tar så innmari lang tid med denne utredningen, man blir utrolig tålmodig etterhvert, og jeg er ikke kjent for å være tålmodig. Men må man så må man... Jeg hadde helt glemt at jeg hadde hybel hos deg Det er sikkert fordi jeg trives så godt at jeg tror jeg bor her fast. Nå ruger jeg på to egg ja, litt rart. Jeg kjenner jo veldig lite, har litt menssmerter innimellom. De neste 4 dagene vil eggene feste seg (hvis de vil da), også tar det nesten 14 dager å vite resultatet, som sagt jeg er ikke tålmodig. Jeg vil vite i dag! Ha en super kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. november 2005 #948 Del Skrevet 18. november 2005 Stor helgeklem til deg! Nå heier jeg på Andreas i filmstjerne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 18. november 2005 #949 Del Skrevet 18. november 2005 Innom og leser hos deg vennen. Er så glad for at du fikk snakket skikkelig med gynekologen Hvis sambo reiser til Bodø.. kommer du etter da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 18. november 2005 #950 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg har svaret!!!!!!!!!!!!!!! Mellom 20. og 25. syklusdag er den beste tiden for å se på mengde progesteron i blodet. Ergo - om du har eggløsning eller ikke. Derfor var 23. syklusdag helt perfekt!!!!! Håper alt er bra med sambos svømmere. Tror vi damer har lettere for å akseptere feil hos oss enn det menn har. Menn føler nok at hele manndommen og maskuliniteten blir borte... Det er nå ihvertfall noe jeg tror Det er på en måte kanskje greit å få et svar på hvorfor det ikke går, når en har prøvd i allverdens lang tid. Slik følte ihvertfall jeg det. Og så var det noe som kunne gjøres noe med......... Ha en riktig fin helg, og ikke slit deg helt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 19. november 2005 #951 Del Skrevet 19. november 2005 Åh, men så flott at det ikke er funnet noe galt ved første øyekast da...det er jo alltids et godt tegn og en god start på utredelse! Kjedelig at det skal ta så lang tid for sambo å få innkallelse, og at han må reise såpass langt. Men håper det går så fort som det er mulig å la seg gjøre! Skal si du har stått på denne uken - tenk, male stua i en fei på en kveld a gitt....flinke du! God helg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 19. november 2005 #952 Del Skrevet 19. november 2005 Hei du sprudlende Skytte! Håper du har en herlig helg og at det er litt på gang! Flott at dere er igang med utredning. Har du forøvrig prøvd noen "alternative" metoder? En venninne av meg prøvde godt over et år å i bli gravid, og etter to behandlinger hos akupunktør så vips.. Jeg har tenkt det samme om vi sliter lengre nå.. Er jo verdt forsøket.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. november 2005 Forfatter #953 Del Skrevet 19. november 2005 God morgen flickor!! Igårkveld etter at vi gjorde oss ferdige og alt var klart til gulvlegging kjørte vi til mamma og pappa en tur! Fikk hjemmelagd pizza og godis! Var så koselig at! Men så ringte de plutselig fra jobb og lurte på hvor i all verden det ble av meg?!?! Jeg skulle jo på natt!!! Neeei, sa jeg, skal ikke før på lørdag! Så viser det jaggu seg at hun toskkjærringa som leier inn har sagt feil til meg!!! Hun hadde sagt lørdag og søndag,mens det egentlig var fredag og lørdag! Er det mulig??? Så da var det bare å hive seg rundt og kjøre for livet... Gjett om jeg har vært trøtt inatt....Da jeg endelig kom meg i seng litt før ni imorges hadde jeg vært våken i nesten 26 timer Har sovet ganske godt helt til nå. Men våknet med vondt i halsen...Håper det bare er sånn tøysevondt som forsvinner etterhvert. MrsP; Ja det er greit å være kommet igang liksom! Tjaaa...har jo fått gjort litt men det gjenstår enda massemasse...Og kjennes ikke ut som jeg orker noe maling idag... Nattevakt er ikke spes kult nå nei..Det snødde som fy f inatt og det blir jo ikke brøytet før det blir morgen.. Jeg er også mørkredd og liker best å være inne på jobb om natta. Vet jo aldri hva man kan treffe på.. Men vi traff på noen fulle kollegaer inatt!! Det var bare morsomt! Vi kjørte dem hjem da, og det var stor underholdning Felixa; Ja det er dumt vi må så langt..Har liksom ikke tenkt på at det ikke kunne gjøres her.. Kan tenke meg at tålmodigheten kommer til å bli satt enda mer på prøve ja! Jeg hater å vente!! Men har jo ikke noe valg så.. Heeelt ok hvis du vil bo her permanent vettu! Koselig å høre at du trives Så spennende da!!! To egg som SKAL sette seg fast!! Skal heie på deg og krysse alt jeg har! Det måå bli din tur nå... Pondusa; Samme til deg! Hørte han vant jeg LB; Vi har ikke snakket så mye om det enda,men jeg har sagt at jeg blir med han hvis han vil det. Da tar jeg meg en fakesykedag hvis jeg har jobb. Orker i allefall ikke fortelle noe om dette til dustesjefen min!! Kunne vært spennende å se om jeg traff på en liten dansedame da...! Tass; SÅ BRA!!! Takk skal du ha! Er fælt å gå å lure på ting.. Ja ikke sant? Kommer til å få sååå vondt i meg hvis det er noe galt med svømmerne...Huff, håper så inderlig at det kunne skjedd noe før den tid så han slapp... Hvordan har forresten du det?! Med gull i magen og gode greier!!! Orkis; Ja det var fint at det ikke ble sånn "hmmmm...dette ser ikke bra ut..." Da hadde jeg grini...Men får bare håpe at alt er bra med oss begge, at det bare er generell treghet som gjør at det ikke er blitt noe enda! Wasabi; Har prøvd litt fotsoneterapi..Men det er dyrt i lengden og hun kunne heller ikke finne noe som indikerte at det var noe feil i systemet mitt! Huff, har så vondt av deg..Får håpe en ny spire gror fast i magen din fortere enn svint! Nå er det snart gulv i hele stua vår!! Og det blir såååå fint! Helt noe annet altså! Så nå skal jeg kose meg her inne til de tar kvelden og det blir tid for mat...!! Ellers så er puppene fortsatt ømme som fy og det irriterer meg. Tror neppe at vi har truffet noe egg denne pp så da kan de liksom bare gi søren i å bli ømme!! Det er jo bare å terge folk! Dessuten merker jeg godt at det nærmer seg tante tid for kvisene er i ferd med å overta hele fjeset mitt Hater kviser..de er så stygge og vonde...Hva er vitsen liksom?! Ikke akkurat noe nyttig ved dem, og da kan de bare holde seg laaaangt unna!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 19. november 2005 #954 Del Skrevet 19. november 2005 Skjønner at jeg ikke kommertil å rekke og lese meg gjennomhele dagbokad med det første, så hoppe bare på så får jeg prøve å oppdatere meg sakte, men sikkert. Høres ut som dere får gjort mye i heimen om dagen! Ha en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. november 2005 #955 Del Skrevet 19. november 2005 Hmmmm, nå har jeg trålt dagboka di, og funnet ut at jeg har misset en vesentlig ting.... Hva er det egentlig dere pusser opp? Eget hus? Leilighet? Vel, var bare det. Ha en fortsatt strålende helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. november 2005 Forfatter #956 Del Skrevet 20. november 2005 Heia!! Der var enda en dag sovet bort...! Men nå er arbhelg over og det er godt! Var et skikkelig surtryne som kom på jobb imorges og det plaget meg lenge da jeg skulle sove Må jo minst være høytid for overgangsalderen nå... Vel,vel! Har ikke rukket å gjøre annet enn å kle på meg og spise! Har satt på ovnen så det blir varmt der jeg skal male lister, juhuu....! Syrinen; Så trivelig da! Nei det er jo blitt noen sider så det skjønner jeg godt du! Håper du også har hatt ei fin helg! Pondusa; Vi bor i tomannsbolig og har bygd på vår del! Det har tatt sin tid kan man si...Men nå ser jeg at vi nærmeross the end! Så målet er at alt skal være ferdig til jul! Inkl ferdig rundvasket og ryddet/omplassert........Så vi har det bittelitt travelt ja Men må tro det skal gå! Mmma har i allefall sagt at vi skulle nå få det både vaska og baka til jul så! Kjekt å vite! Huff, kjennes ut som kroppen har vært mura fast til betong...Har prøblemer med å komme igang kan man si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 20. november 2005 #957 Del Skrevet 20. november 2005 Bra at det så fint ut på GU. Håper de ikke finner noe galt hos sambo heller! Lykke til med oppussingsinnspurten. Jeg hadde også et mål om at vi skulle bli ferdig til jul, men tror ikke det går... I alle fall ikke når både mannen og jeg får influensa! Ønsker deg en fin uke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. november 2005 Forfatter #958 Del Skrevet 20. november 2005 Heisann miip! Kjedelige greier den flunsa ja...Og veeeldig irriterende når man har masse å gjøre...Håper dere blir friske snart! Ble så glad ista! For jeg trodde jeg hadde såååå mange lister igjen,men så hadde jeg bre noen! Så nå er alle de "gamle" malt og det er bare de nye som ikke er malt fra før som gjenstår! Men de er ikke kommet i hus enda så...! Er bare greit med litt pause. Ble så gyffen og ekkel i magen så..Tror ikke jeg tåler å gå natt lengre, blir helt gåen..Var aldri plaget da jeg jobba 75% på natt,men nå...Ja,ja. Er vel ikke vant til det lengre. Holder på å koke egg for å se om det funker mot vondt i magen! Har jo ikke spist så mye idag så. Men har veldig lyst på kebab eller noe....*sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 20. november 2005 #959 Del Skrevet 20. november 2005 Flinke oppussings-og jobbehelg-Skytte! Takk for gode ord de siste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. november 2005 #960 Del Skrevet 20. november 2005 Aha! Så vet jeg det da.... Ha en fortsatt fin søndagskveld, og en flott kommende uke! Om en uke tenner vi det første lys! Gleder meg masse til , og jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå