Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Jeg har ei "venninne" som bruker å resirkulere gaver mellom oss venner i gjengen...så i fjor fikk jeg tilbake en gave jeg gav for tre år siden :ler: At det går ann.. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Kjenner til typen! Veldig morsomt....Jeg liker å legge litt, bittelitt sjel i gavene. I allefall kjøpe ting jeg kunne tenkt meg selv eller som jeg vet de liker/samler på/ønsker seg!

Er det flere enn meg som syns trærne har litt for mange kvister?!?!

Er nå ferdig i allefall...Det var jo fort gjort da, men litt pirkete for en trøtt Skytte!

Jeg lurer på om EL er i anmarsj jeg...Kjenner mer og mer til stikkingen sånn av og på...Hmmm...Det er ikke slik at jeg kjenner etter lengre. Det bare plutselig stikker til slik at jeg tenker "au"! Det gjor ikke vondt men jeg tenker au læll..... :sjenert:

Men så lurer jeg på om mensen er påtur, for det kjennes litt sånn ut også av og til...Nå vet jeg at jeg høres ut som værste symptomjegeren ever! Og jeg tenkte på å ikke skrive noe om dette...Men nå har det vart et par,tre dager og det går ikke bort...

Å jada...Langt der inne ligger tanken og ulmer...Men jeg har jo hatt tanta og testen jeg tok før tanta kom var jo negativ, så det er jo ingen ting!

Det er jo slik stikking som har vært mange av de andre pp...

Forbanna altså...Koble ut hodet for svingene!!!!! Jeg vil ikke tenke symptomer mer!!! :tristbla:

Trøtt Skytte...Sulten også...Kanskje jeg skal spise så går det bort...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...nr to!

Finnes det noen sykdommer/cyster som liksom "aktiveres" rundt EL og kjennes til tanta kommer? Er så sikker på at det er noe sånt som ligger og murrer inni der jeg... Eller kanskje en eggleder som er trang eller tett slik at det ikke kommer frem noe egg..Skulle vel godt gjøres hvis jeg faktisk kjente det da!

Nå ble jeg skravlesyk også...Håper sambo er ferdig å snekre snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt i vennegjengen (de som studerer borte, og jeg) at vi heller møtes og har julebord sammen. Så får vi vært litt sammen, og ikke bare møtes i døra når vi leverer gavene. Håper det blir koselig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempelurt LB!

Vi pleier å ha jentejulebord vi i syklubben...

Ja....jeg er med i syklubb :ler: Helt sant! Men vi syr ikke så mye da..... :sjenert:

I år skal vi på mannens julebord den helga vi har bursdag, så da tenkte jeg å feire min samtidig som syklubbjulebord! HVIS stua blir ferdig i såpass god tid da...!

Nå har jeg lagd klart kveldsmatbord til meg og sambo! Med egg og te og annet godt....Nam! Tenker det blir mat,dusj og smask og snork!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morsomt med en snikleser!! Du er velkommen anytime Cr@sh! Bare koselig!

Takk for det! Her trengs alle lykkeønskninger en kan få! Håper jeg er like heldig som du var i denne pp!

Natta LBvennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flink du er Skytte!! Vasking og ordning, trening og i det hele tatt. Kan du sende litt av den energien over til meg, takk? Thi-hi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du slutte å jakte på symptomer, du blir bare gal av det vet du.

ja, cyster aktiviseres ofte rundt eggløsning, men det du kjenner er eggløsning så ta tak i samboeren din å hopp i seng.

God natt Skyttevennen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for varmende ord i boka mi. Håper du ikke tror at livet med små barn er helt avskrekkende, for dette er bare 1% av det.

De resterende 99% er helt fantastisk vidunderlig!

Ha en goood helg!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Good morning!

Har jo seinvakt idag jeg! Så jeg har sovet lenge...helt til sambo kom innom og vekket meg!

Nå steker jeg vafler til venninne S kommer på besøk! Så skal vi til byen før jobb og gå på kafè med enda ei venninne S!

Hoppa på sambo igår ja........og det gjorde vondt igjen....... :tristbla:

Sjekka boka mi og sist gjorde det vondt på dag 27 og igår var jeg jo bare på dag 15.......Så jeg finner ingen sammenheng der nei...

Meeen vi fikk nå jobben gjort på en måte da...Så må vi bare prøve mer hvis det er EL i luften i disse dager fremover!

Magolia; I did ;)

Wasabi; Sender over litt til deg ja! *sendesendesende*

Felixa; I know!!! Jeg gjør det ikke med vilje.............Jeg bare kjenner at det skjer noe inni der...og er så redd for at det er noe skumle greier....

Pondusa; Neida, tror ikke det vettu! Er ikke så lettskremt vi indians u know ;)

Håper dere har det bra!

Hvis en healer titter innom boka mi; Vær så snill og kurer ryggen min...

Og pakk et babyfrø i magen min..... :sjenert:

Er lov å prøve seg...........*plyste*

*vaflene blir svarte i dette øyeblikk....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte-snuppa!!!!

Jeg må bare bøye meg i støvet for deg altså!!!! Fy fillern for et tempo du har Skytte!!!

Skulle ønske det var meg som hadde den energien du har.

Og som flere sier her inne: kom deg i seng med mannen!!!! :sjarmor::sjarmor: Hi hi hi!!!! Litt grov sånn på morgenen jeg og håper at mannen kan hente meg på jobb ikveld sånn at jeg kan :humpe: litt med mannen :ler:

Ha en super fin dag Skytte!!!

PS: kan du sende over litt energi til meg??? Det hjalp nemlig skikkelig sist gang.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har ei "venninne" som bruker å resirkulere gaver mellom oss venner i gjengen...så i fjor fikk jeg tilbake en gave jeg gav for tre år siden  :ler:  At det går ann..  :frustrert:

:overrasket:

Oi, ja...det var i det minste veldig lite gjennomtenkt! :ler:

Orkis sender mange gode vibber til ryggen din og tenker BLÅ tanker! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Du er sannelig den første jeg har hørt om som roer nervene med fiskekaker... :ler::ler2:

Og så minte du meg på at jeg egentlig er innmari sulten! :overrasket:

Jeg har jo ikke spist middag!

Håper det blir mye XXX og XX og :humpe: og :wow: og :kline: og :kys_2: fremover! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...