Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. november 2005 #821 Del Skrevet 3. november 2005 2 bursdager og jul?! Det er jo tre ting på en gang det! Er det mulig da? Heldiggrisen!! Jeg elsker bursdag! Ha en fiiiiiiiiiin helg,vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 4. november 2005 #822 Del Skrevet 4. november 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 4. november 2005 #823 Del Skrevet 4. november 2005 Goood morning skytte! Lille Ballerina er i farta! I dag har jeg sovet uten å ha vasket håret eller noe (les: innlegg i dagboken min) Nå er det snart frokost :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 4. november 2005 #824 Del Skrevet 4. november 2005 WOW! Jeg er kjempeimponert over oppussingsinnsatsen. Håper det går bedre på jobb, eller at kanskje drømmejobben plutselig dukker opp?! Koselig at du fortsatt er superforelska i sambo... Sukk. Jeg er kjempelykkelig med mannen om dagen også. Det er bra det er flere enn meg som har sånn barnlig glede over bursdager. (Jeg har en egen evne til å glede meg som en femåring, f.eks til bursdag og Harry Potter-premiere. ) Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 4. november 2005 #825 Del Skrevet 4. november 2005 Er bare innom for å ønske ei turboSkytte ei riktig så gooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 4. november 2005 #826 Del Skrevet 4. november 2005 Ta vare på deg selv midt oppi dette byggeprosjektet. Ønsker deg ei riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 4. november 2005 #827 Del Skrevet 4. november 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. november 2005 Forfatter #828 Del Skrevet 5. november 2005 God lørdag alle sammen!!! Her går det unna! Denne uka har gått så fort at jeg blir helt svimmel Igår var det jobb,middag,male panel,gå tur med venninne H,smaske litt på sambo,dusje, slumre på sofaen! Så kom tante og spiste vårruller sammen med oss og vi ble sittende å skravle til halv to!!! Så ble det ikke kveld i stua før halv tre Og imorges var vi pling-lys-våken halv ni! Så da hadde vi(oss ) ei koselig morgenstund! Etterfulgt av god frokost med egg og brød og gode saker! I LIKE!!!! Dro til byen halv elle,sammen med venninne L! Vi har vært på gardinjakt idag og kom hjem med to forskj prøver til hvert av rommene! Så har vi funnet nytt gulv til stua! Et fint litt mørkt ett! Ellers så fikk jeg gjort unna en bursdagsgave og et par julegaver! Etter byen var vi innom jobben og hilste på de som har arbhelg! Det syntes de var veldig koselig! Her hjemme er det derimot ikke fullt så koselig! Her ser det værre ut enn noen gang!! Kan døpe stua vår til Skyttes Sag og Høvleri! LB: Har sendt deg pm..........Jeg er såååå glemsk...........Men skal få gjort det på mandag!! MrsP: Jepp! Det er det! Komisk at vi har bursdag på samme dag,men litt dumt for da får vi nesten alle gavene sammen....Og jeg savner litt å få mine helt egne gaver.... MissS: Right back at you! LB: Hmmm...Må sjekke boka di etterpå ja!! Miip:Takk! Er så lei nå at vil bare få alt unnagjort! Men er jo ikke så voldsomt mye jeg kan bidra med på snekkerfronten da..! Godt å ha det bra! Men så har det jammen meg vært mye tullball i det siste også da... Har begynt å tenke litt i helt nye retninger ang jobb...Jeg og ei venninne har planer om å slå til på noe hvis sjangsen byr seg! Men det skal jeg fortelle mer om senere hvis det blir noe av! Bursdager er bare best! Skjemmes litt da men...Er glad i bursdagen min jeg....Og prøver å huske andres og gi gaver til mine venner! Er ofte litt treg der da..men de får alltid noe!-Til slutt! Leanora: Takk det samme du! Lurer meg på om ikke du hadde sendt meg ei pm jeg ikke har svart på...hmm...jeg er uforskammet og glemsk...Dårlige odds for meg! Tenker det blir skjermet avd før jeg vet ordet av det! Tass:God helg ja! Joda,tar vare på meg! Men skal være så ufattelig glad når det er over! Dagene raser og man blir lei og sliten. Men en vakker dag er det ferdig og da skal jeg bare sitte og beskue mitt nye rike! Hehehe, neida! Blir godt å vite at kåken blir i tipp topp stand, er et bra gammelt hus og vi vil jo helst ikke ha det i hodet....!! Felixa: Takk det samme vettu! Hva skal du i helga da?! Hvordan går det med prøvingen deres? Har fallt litt ut der også jeg....Huff... Finn.no: Nye hjerneceller ønskes kjøpt! Snarest! Må ta meg en runde i bøkene deres nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 5. november 2005 #829 Del Skrevet 5. november 2005 Finn.no: Nye hjerneceller ønskes kjøpt! Snarest! ← Du er herlig altså! Kan ikke få sagt det nok ganger jeg! Men så koselig å våkne opp til en liten kjærlig hyrdestund da, og bare nyyyyte morgentimene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. november 2005 Forfatter #830 Del Skrevet 5. november 2005 Det er kooos ja Takk skal du ha... Nå har det blitt ro i huset og støvet senker seg...Gosj a meg... Har vært rundt omkring og lest mye koselig nå! Men lurer på hvor Xavia er.... Er nødt til å lage mat nå...men er så lat...men skal kanskje besøke et vennepar ikveld så er nødt til å få det unnagjort! Hehe,kom akkurat på at initialene til det venneparet kan bli J-LO Så nå kan jeg skryte på meg at jeg kjenner J-LO!!! Kult! Sambo har sloknet på soffen stakkars...Da må jeg være flink "kone" og lage middag! Selv om jeg helst bare vil kaste meg til siden og zzzzzzzz for livet! En annen ting ja. Nå har stikkingen begynt........Jeg fatter ikke hva det kan være...Er jo ikke tid for EL nå i allefall. Begynner å bli redd for at det er noe feil inni der,som liksom ikke kjennes rundt mensen men dukker opp litt etter den er ferdig...Ja,ja snart får vi svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 5. november 2005 #831 Del Skrevet 5. november 2005 Det er kooos ja Takk skal du ha... Nå har det blitt ro i huset og støvet senker seg...Gosj a meg... Har vært rundt omkring og lest mye koselig nå! Men lurer på hvor Xavia er.... Er nødt til å lage mat nå...men er så lat...men skal kanskje besøke et vennepar ikveld så er nødt til å få det unnagjort! Hehe,kom akkurat på at initialene til det venneparet kan bli J-LO Så nå kan jeg skryte på meg at jeg kjenner J-LO!!! Kult! Sambo har sloknet på soffen stakkars...Da må jeg være flink "kone" og lage middag! Selv om jeg helst bare vil kaste meg til siden og zzzzzzzz for livet! En annen ting ja. Nå har stikkingen begynt........Jeg fatter ikke hva det kan være...Er jo ikke tid for EL nå i allefall. Begynner å bli redd for at det er noe feil inni der,som liksom ikke kjennes rundt mensen men dukker opp litt etter den er ferdig...Ja,ja snart får vi svar. ← Uff, etter hva jeg har forstått på SM, så har Xavia hatt en tidlig SA... Håper hun snart er tilbake, og at neste spiren blir i magen til den er ferdig!!! Artig med J-LO da! Håper ellers at du får svar på stikkingen og alt rundt syklusene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. november 2005 #832 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Hmmm Kan du være gravid? Spennende å lese om andre som prøver. Krysser fingrene!! Hvor lenge har dere prøvd? Endret 5. november 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 5. november 2005 #833 Del Skrevet 5. november 2005 Hei vennen! Så gøy å kunne skryte av å være venn med J-LO. Du er flink du som lager mat til samboeren, han er heldig han. Det går fremover i prosessen, har begynt på sprøyter for å stimulere frem masse egg, skal ha egguttak i uke 46, gruer meg som bare f*** Det gjorde så ufattelig vondt sist, men jeg har byttet sykehus så jeg må si i fra at jeg trenger MASSE bedøvelse og beroligende, ellers så går jeg, BASTA! Det trenger ikke å bety noe negativt at det stikker da, har det sånn ofte selv (og jeg har ikke eggløsning), men det er kanskje ikke noe positivt å høre at jeg har det... vi som ikke får det til... Ha en kjempe fin lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. november 2005 #834 Del Skrevet 5. november 2005 God lørdagskveld vennen. Høres ut som det blomstrer og (kanskje snart gror?) i "Skyttes sag og høvleri". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 6. november 2005 #835 Del Skrevet 6. november 2005 Ha en kjempefin og fredelig søndag... ...om 3 uker er det første søndag i advent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. november 2005 Forfatter #836 Del Skrevet 6. november 2005 Det er sommer,det er sol og det er søndag!! De to siste var i allefall sant! For her har det vært kjempefint idag! Men jeg klarte jo selvsagt å sove bort halve dagen....Men da jeg sto opp gikk jeg og venninne L tur! Etterpå dro vi til mamis og papis! Var å så på et skuespill papis var med i, og kjøpte oss middag der! Så har vi vært hjemme der og spist is og skravla! Koselig! Imorgen kommer de kanskje å hjelper litt til med snekringa her. Men de har så mye å gjøre at jeg får litt dårlig samvittighet for at de skal komme hit også å holde på...Men jeg kan jo ikke nekte dem heller da! Orkis: Hørte om det ja... J-LO er kuult!! Epica: Tror ikke det nei...Er i pp14 nå så det har vært ei stund med prøving ja! Felixa: Oh gosj...det hørtes ikke spes godt ut nei...Stakkars deg vennen!! Men nå skal det gå bra vettu!! Pondusa: Hehe,hybelkaniner blir det i allefall!! Orkis:JA!!!! Det blir så bra!!! Og koselig!! Fikk besøk av venninne L nuh! Så jeg får skrive mer imorgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2005 #837 Del Skrevet 6. november 2005 Krysser fingre! Uff dumme teite syklus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 6. november 2005 #838 Del Skrevet 6. november 2005 Søndags klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. november 2005 #839 Del Skrevet 6. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 6. november 2005 #840 Del Skrevet 6. november 2005 Bare innom en tur for å klemme på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå