magolia Skrevet 31. oktober 2005 #801 Del Skrevet 31. oktober 2005 Skytte...NÅ må du fortelle ??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 31. oktober 2005 #802 Del Skrevet 31. oktober 2005 Det her må jeg få med meg også.............................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 31. oktober 2005 #803 Del Skrevet 31. oktober 2005 Lurte egentlig på om det virkelig var deg jeg så iført et Burger King brett, og KUN det natt til lørdag ← På én måte ønsker jeg strekt, for din del Skytte, at dette IKKE er tilfelle... Men gud, så festlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #804 Del Skrevet 31. oktober 2005 Lille Ballerina!!!!!!!!!! Akkurat DET vet jeg at jeg ikke har gjort siden her ikke finnes BurgerKing! Heldigvis, ellers hadde jeg nok blitt litt nervøs nå ja........!! Sambo og co hadde helikopter på jobben,så fikk jeg være med en tur Har alltid hatt svinaktig lyst til å prøve det!! Og nå fikk jeg det!! Kan virkelig anbefales! Fikk meg heldigvis ei seinvakt idag. Har bare ei vakt på turnusen denne uka...Blir lite smør på kaka av sånt....Så nå har jeg to da. Og håper på tre til.. Har fylleangst idag også jeg...Kommer sikkert til å ha det resten av livet Vet at jeg satt og snakket noe voldsomt med folk fra sambos jobb på fredag....Og deriblant sjefen over alle sjefer som var her ang noe på jobben dems... Og jeg aaaaaaaaner ikke hva jeg har sagt eller til hvem.......... Vet også at jeg gikk og tørket tårer ei stund,men vet ikke hvorfor eller hvem jeg har snakket med da...Så jadda....Skulle bare ønske jeg kunne spole tilbake og slette andres minner istedenfor mitt eget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 31. oktober 2005 #805 Del Skrevet 31. oktober 2005 Høres stas ut med helikoptertur altså... Tror jeg må prøve det! Vet at mannen har veldig lyst, så kanskje en slik tur kan blir neste års bursdagspresang eller farsdagsgave!?? Fylleangst lille du...ja, det er ikke alltid like godt å vite hva man har gjort og ikke, eller hvorfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 31. oktober 2005 #806 Del Skrevet 31. oktober 2005 Fylleangst er ikke noe gøy! Vi får håpe at de ikke husker stort av hva dere prata om. (De var sikkert gode og fulle de også!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 31. oktober 2005 #807 Del Skrevet 31. oktober 2005 Fylleangst er ikke noe særlig, hvis de ser litt rart på deg heretter så har du sikkert sagt eller gjort noe litt unormalt. Man kan bli flau av mindre enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 31. oktober 2005 #808 Del Skrevet 31. oktober 2005 Nåh.. Er nå ikke helt sikker angående den "vi har ikke burger king".. Særlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 1. november 2005 #809 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg hater å ha fylleangst og har dessverre hatt det så altfor ofte Føler med deg Skytte, håper det går over snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 1. november 2005 #810 Del Skrevet 1. november 2005 Stakkars Skytte med fylleangst og Burger King-trusler!! Thi-hi! Jeg føler med deg - og vi har ALLE vært der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 1. november 2005 #811 Del Skrevet 1. november 2005 Hei snuppe-lura!!!!!!!!!! Fylleangst ja. Kjenner til den. VELDIG godt . Hadde en sånn episode den helgen min englen ble unfanget. HUFF!!!!!!!!! Ikke morro. Jeg håper angsten har sluppet taket. Ellrs vil jeg ønske deg en utmerket dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 1. november 2005 #812 Del Skrevet 1. november 2005 Åååååååå! Helikoptertur!!!! Det har jeg alltid drømt om!!! Var det gøy!!??!!?? Dumt spørsmål, for det var det helt sikkert!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 2. november 2005 #813 Del Skrevet 2. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. november 2005 #814 Del Skrevet 2. november 2005 Der var vi endelig hjemme igjen. Håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. november 2005 Forfatter #815 Del Skrevet 3. november 2005 Heisann! Nå har jeg vært sløv her inne siste uka...Men det er så mye å gjøre på for tiden at jeg blir helt svett bare av tanken! Dagene raser avgårde i turbofart og det er kveld lenge før jeg har hatt tid til å tenke så langt... Fyllenervene har dempet seg betraktelig,men helt borte blir dem vel aldri! Å ja! Kan anbefale helikoptertur til alle sammen! Det var bare helt rått!! Skulle gjerne gjort det hver dag jeg! Fantastisk å se naturen fra lufta men likevel ganske nært! Ellers så har jeg jobba hver dag og har morgendagen igjen før det er frihelg Er utrolig mye kaos og pes i kommunen for tiden så det er mye styr på jobb... Spekulerer mye for tiden og sjekker jobbmarkedet litt for andre ting! Igår dro jeg fra jobb og var nanny for gudbarnet mitt! Det var koselig! Lagde krydderkake og drakk julebrus Men han er så glad i sambo,så ingen ting kunne gjøres før han kom på besøk! Det varmer et gudmorhjerte! På kvelden var vi bare kjærester på sofaen og mimret om da vi ble sammen*sukk* Var så forelska da sambo dro hjem at jeg fikk ikke sove Idag har jeg vært på jobb og på kurs! Morsomt med litt avveksling! Så har jeg grunna MASSE panel til stua! Blæh så lei jeg ble...Men ble ferdig da! Soverommet er ferdigmalt og skyvedørsgarderoben er kommet, men vi mangler tak og vinduskarmer og gulv da Så det er ikke ferdig enda nei...Ikke stua heller, men det går fremover! Har lånt hjem litt gulv idag som sambo skal demonstrere nuh! På prøverfronten er det jo ikke mye spennende for tiden da...Vi øver og øver Men har bestemt meg for å ikke bruke ELtester denne pp. Skal jo til GU rundt ELtider så...Tar det derfra og tenker ikke såå mye på det nå. Sånn sett er det fint å ha det hypertravelt! Men vi har blitt temmelig flinke til å komme oss i seng i mer høvelig tid om kveldene, noe som også resulterer i mer prøving! Tjihi....! Kommer ikke på mer nytt nå....Har nok noen timer med oppdatering fremfor meg nå Må få takke alle for mange kjempekoselige besøk! Er godt at dere ikke glemmer meg selv om jeg ikke får vært her så mye.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. november 2005 #816 Del Skrevet 3. november 2005 Skjønner du er litt stressa og har mye å gjøre...men vi glemmer deg så klart ikke! Savner deg bare... Men du må jo ikke tenke på oss, og ta deg tid bare dersom du har! Flink du er som grunner og jobber og pusser opp og står i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 3. november 2005 #817 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Hei skytte-vennen!!! Så fint at den aller værste fylle angsten har gitt seg. Og du har helt rett, den gir seg aldri 100%... Så fint at det er masse prøving/testing på deg og mannen. Øvese gjør mester vet du Ønsker deg en riktig god helg skytte-vennen Og du: takk så mye for energi-vibbene dine. De hjalp!!!!!!!!!!!!!!!1 Endret 3. november 2005 av Tulipan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 3. november 2005 #818 Del Skrevet 3. november 2005 Det blir helt sikkert kjempefint hos dere når dere er ferdige. Å bo i et oppussingsrot er slitsomt synes jeg. Så utrolig koselig at gudbarnet ditt er så glad i samboeren din, dere har nok skikkelig foreldreteft skjønner du. :blunke: Det blir en litt roligere mnd for dere nå da som dere ikke skal bruke EL tester, eller... Blir kjempe spennende å høre hva gyn har å si, håper h*n kommer med noe smart. Ha en super kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. november 2005 Forfatter #819 Del Skrevet 3. november 2005 Der fløy tiden fort som pokker.......og strax er det leggetid, og før det igjen må jeg dusje og pusse litt på skrotten Huset bygges opp og kroppen forfaller Orkis; Så koselig at dere savner meg...Godt å høre! Savner dere også når jeg ikke får vært her! Tulipan; Værsågod! Angst er ikke til å spøke med nei! Uansett hva det skyldes! Må le nå, mannen har sendt mld til meg i hele dag og "forberedt" kvelden! Og nå sover han på sofaen.....!! Felixa; Heia på du! Tror det blir fint ja! Men det er slitsomt ja...Men sånn er det med gamle hus som må helrenoveres...! De to karene er skikkelige bestiser ja! Det er så søtt og koselig at jeg blir helt rørt...Og ønsker enda sterkere at sambo skal få bli pappa... Tipper det blir mindre stress kanskje...men vi skal prøve like mye læll! Bare ikke teste,orker ikke det mer nå. Dessuten er det jo så himla dyrt... Er litt spent på hva gyn sier ja...Gruer meg litt pga jeg vet at han gyn ikke er av den mest snakkesalige sorten...Men håper det går bra! Vil bare finne ut NOE liksom.. Nuh! Er det vask og skrubb og mulig litt hankypanky hvis ikke sambo har gått i koma her! God helg alle sammen! Og hvis jeg har glemt å besøke noen så må dere rive meg i håret!! Så kom jeg plutselig på at idag er det en mnd til jeg og sambo har bursdag....! Er så glad i bursdag jeg at det er helt barnslig.......! Og når den er over så er det snart JUL!!!! Weeeeehaaaa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 3. november 2005 #820 Del Skrevet 3. november 2005 Hei vennen! Innom og lusker litt i boken din. Husker du PM`en jeg sendte deg angående en liten ting. Har du mulighet til å sjekke det ut i nærmeste framtid. Det begynner å nærme seg tid for slike ting Tusen takk igjen, veldig snilt gjort av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå