Gå til innhold

Skyttens skriblerier


Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: For 24+ uker :strix:

Er så koselig med turner i magen :rodmer:

Jeg sitter alltid og ler for meg selv når gutten holder show for meg :fnise:

Endret av Pitteliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk for besøket alle sammen <3

Det har vært så sinnsykt travelt den siste uken så jeg har ikke rukket noen ting her inne. Men ikveld fikk jeg endelig oppdatert meg hos alle, tror jeg:)

Har hjulpet E med flytting og møbelskruing i flere dager! Har såre kne og såre hender, men E har fått en kjempefin leilighet og nå er flyttesjauen ferdig. Og godt er det for snakker om..! Vel, vel:)

Innimellom har jeg vært litt på arbeid også:)

Og på onsdag startet snupp på turning! Sjelden å se en slik hjertelig glede over gymsokker:) Hahaha, han kunne helst ha gått med dem døgnet rundt!

Idag har mamma og mannen hjulpet meg med rundvask av ca halve huset<3 Utrolig deilig å være i gang!

Har vasket hus og klær og ikke minst vrengt og ryddet badet og garderoben i hele dag. Har vært i farta i over fjorten timer..!!

Er dødssliten nå men det var deiligmed en time i badekaret ikveld <3

Mamma tok i tillegg snupp med seg hjem så det ble så tomt og stille her.. Men er så glad for at de koser seg<3

Imorgen blir det bakerdag på meg. Har håp om å orke å vaske rundt rommet til snupp også.. Men skal ikke lage meg forhåpninger:)

Har forresten lagt klærne til lillebror i stellekommoden idag:)

Og kunne da konstantere at jeg slett ikke har handlet så mye som jeg trodde:) Niiice:)

Så nå gledes det til mer shopping!!

Ellers så er lillebror uhyre aktiv og spreller og sparker veldig mye. Spesielt på ettermiddagen og kvelden når jeg ofte prøver å sitte i ro litt:)

Herlig å tenke på at jeg nærmer meg 25 uker og at jeg snaaart skal få bli mamma igjen <3 Gleder meg så enormt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoi, innom flere ganger på kort tid her nå:)

Etter en meeeget koselig morgen med mannen kom jeg meg opp og fikk begynt på kjøkkenet.

Satte en dobbel og en enkel brøddeig. Så måtte jeg vente på at mannen skulle komme fra butikken med flere ingridienser til prosjekt nr to.

Da ble det selvsagt godstol og fb... Jadda! I neste øyeblikk er den store deigen på tur ut av bollen og har allerede kommet seg godt ned på benken!! Wææ!!

Men jeg berget og fikk bakt tolv brød samt 85 havrekjeks! Meget fornøyd:)

Etter bakingen vasket jeg rundt rommet til snupp så nå er dagens mål nådd og jeg er dødssliten.. Men veeeeldig fornøyd:)

Nå skal jeg være flink å ta meg en dupp før jeg gjør noe som helst annet idag:)

Har veldig lyst til å dra til byen og shoppe mer klær til gullklumpen men det orker jeg ikke nå... Har jo litt tid igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud, så flink husmor du er! :husarbeid: Deilig å få ting gjort da! Men nå må du høre på kroppen og slappe av litt :) Det fortjener du, og den lille i magen.

Så koselig at Snupp gleder seg til å begynne på turn :) Jeg elsket turn da jeg var mindre, husker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er virkelig en flittig frøken :) Som Teita sier; husk å lytte til kroppen :klemmer:

Deilig å få god nytte ut av dagen da. Plutselig klarer man det ikke lenger dessverre.

Natti natt søta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig flink husmor!

Men glem nå ikke av hvor plaget du har vært av ryggen din :klemmer: Så lytt til kroppen din! :jepp:

Ja tenk det, 15 uker igjen til termin!! Tiden går jo så fort!

Sier jeg som forbanner meg over at seks uker til termin er lenge :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teita: Jo, takk for det:) Ganske fornøyd selv :P

Snupp var storfornøyd med turningen og har i etterkant vist frem gymsokkene sine til alle som har vært innom, hehe:)

Pitte: Det er utrooolig tilfredsstillende med alt jeg får gjort nå:) Kjenner at rygg og bekken blir gradvis mer au så vil bli ferdig med mest mulig.

Teri: I know.. Men det er så vanskelig å bare være i ro..

Hehehe, skjønner godt at du syns seks uker er lenge nå. Når jeg har kommet dithen er vi midt i adventen<3

Nok en wonderful morning med mannen;) Tror jeg er over gjennomsnittet nymfo når jeg er gravid ifht hva jeg er til vanlig, hehe:)

Etter brunsj dro jeg en tur til byen og handlet bittelitt mer til lillebror. En body, en bukse, to strbukser, to laken og flere vaskekluter!

Så dro jeg til mam og pap og var der noen timer samt hentet snupp som hadde kost seg noe voldsomt<3

Hadde fått være med å se på elgene som pappa og co hadde skutt, kjørt traktor, vært i fjøset og stelt med dyrene og ellers vært ute i skogen og lekt ilag med brodern:)

Er så utrolig glad for at han får oppleve slike ting!

Da vi kom hjem dro vi på butikken. Han var selvsagt

utålmodig på å finne seg noe til lørdagsgodter så jeg sa bare at han kunne gå og finne seg noe mens jeg handlet..

Mhm.. Kjempelurt!!

Smartingen hadde virkelig levd opp til " som et barn i godisbutikken" og hadde fylt en pose med smågodter...!! Type candykingpose som de har på rema!

Ikke kunne jeg kjefte for jeg hadde sagt at han bare kunne gå og finne seg noe.. Men jeg forklarte litt om hvordan slik frihet fungerer da!

Følte liksom ikke at jeg kunne gå fra posen heller. Er jo sikkert utrolig irriterende for de som jobber der og måtte sortere det.. Så jeg måtte jo bare kjøpe den da! Så nå har vi godis til jul sikkert!!

Ble sliten etter kjøringen og butikken, ble litt mye varer og tungt å bære så fikk litt vondt i magen.. Nå blir det sofa og det nye Gravidbladet<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så søtt :rodmer: Jaja, da har dere ihvertfall godteri for en stund fremover :fnise:

Jeg får også vondt når jeg bærer tunge ting. Tror ikke det er helt bra :nei:

Kos deg i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke alene om de nymfotendensene :sjenert:

Så spennende for en liten gutt å få være med på elgjakt! Selvfølgelig tar man seg store friheter når det ikke settes mer begrensninger ;) Så herlig :fnise:

Håper du hadde en avslappende lørdagskveld og har en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teita: Hehe, det har vi!

Nei, bæring tror jeg vi får sette på not to do listen en stund ja...

Klem tilbake:)

Teri: Jeg kan bare forestille meg hvor fornøyd han var med seg selv der han sto:)

Tutta: Nymphopreggies, hehehe:)

Det er spennende å være hos besteforeldrene ja:) Mye som skjer der!

Nei, sant! Jeg kunne jo ikke bli sur da jeg ikke hadde vært mer konkret..!

Snakker om å være lat her i huset:) Seeen morgen til og med på snupp! Godt! Lagde smoothies til "frokosten" før vi (mannen) måtte jobbe litt og jeg gjorde litt husarbeid.

Deretter dro vi med et gigalass søppel og fyrte på storbålet som har vokst i takt med rivingen av gammel bordkledning!

Naboene ble med og ungene lekte mens jeg plukket kongler som skal bli juletrepynt og julegaver:)

Vel hjemme lagde jeg fylt ytrefilet av svin med hjemmelagd potetmos og fløtesaus til! Men det tok litt tid så jeg ble skrekkelig sliten og au nederst i ryggen og vondt i rumpa

liksom:(

Da jeg la meg for å hvile måtte jeg jo surfe litt på fb og der var det noen som hadde bakt brownies...

Jadda... Svake mennesket her har nå en stk form med brownies i ovnen...! Er det mulig..!!

Har vært tidvis i dårlig form idag. Lurer på om det er kynnere. Får menssmerter og blir uvel og syns pusting blir tungt:( Litt glad for at jeg skal til jm på tirsdag.

Nå er det Newton med snupp på fanget i godstolen! Utfording..!

Snille, snille mannen har vasket bilen min og nå raker han løv i hagen.. Og det er ikke lite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg kan visst bake brownies... Ikkje bra!

Ellers tror jeg at jeg har hatt en del kynnere ikveld... Tungt å sitte, ekkelt å puste og magen har vært hard men bare på ovre halvkule..!:)

Lillebror har vært og er fortsatt veldig aktiv nå:)

Blir vel en til turbogutt:) Da har jeg i så fall sterke gener!

For mannen er ingen lynvingen og det er ikke eksen heller:)

Men jeg er jo litt hyper da...:)

Jeg og mannen har brukt kvelden på å planlegge bryllupet<3 Gleder meg såååå enormt! Men mye planlegging da..!

Ellers har jeg selvsagt vært oppe aaaalt for lenge ikveld IGJEN... Gleder meg allerede til å slumre etter jobb imorgen! Mannen jobber sent så jeg tenker jeg og snupp kanskje bare ligger på sofaen og leker med figurer eller noe sånt etter middag:) Kroppen min er visstnok fenomenal som både borg og fjell!:)

Jubler litt for 25 uker også siden vi har passert midnatt!!!!

Bare 15 igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gud bedre, hvor trøtt er det mulig å bli?! Jeg virker ikke idag:( Kom meg akkurat på jobb men angrer allerede... Heldigvis er sjefen borte og bare mine to søte snille kollegaer som er her <3

Ble bråstart på dagen med en rasende unge som nok hadde fått for lite søvn pga han var en umulius til å legge seg ned igår kveld:( Han fløy fort i bhagen for å si det sånn!

Jeg hadde tenkt å dra tidlig avgårde men var så uvel i kroppen at jeg måtte legge meg.. Og nå er jeg så trøtt at jeg føler meg død.. Dagens første jamring!

Jeg husker ikke helt når dette ubehaget begynte men tror det var rundt uke 18-19. Husker jeg leste da at det var mest vanlug etter uke 20 så jeg var ikke helt sikker på hva det var.. Det er jeg forsåvidt ikke helt sikker på enda. Men vet ikke helt hva annet det skal være?

Skal til jm imorgen og det blir godt. Jeg ser ikke selv at magen min vokser.. Jeg kjenner jo masse liv så jeg vet jo at lillebror har det bra, men blir nå fint å høre hjertet hans og prate litt med jm.

Endelig 25 uker ja! Nå begynner det heldigvis å gå fort:)

Bare ni uker til bursdagen min og da har vi begynt på desember og da er jeg nok diiiger:)

Nei, nå må jeg jobbe litt! Skal bare ha lunsj først:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 uker! :strix: Nå har den lille turboen din egne rettigheter! Altså vil dere ikke en gang få valget om å prøve å redde han dersom det skulle blitt prematur fødsel!

Er det kynnerne du tenker på om er normalt? Jeg har i alle fall hatt kynnere helt siden uke 15, jeg. Er jo så klart en hel del værre og oftere nå enn da, men.. :jepp:

Blir kos med kontroll hos jordmor. Liker de kontrollene, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...