Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Norge mitt Norge!!! Im back!!!

Har ikke kommet oss helt hjem enda, men senga på blu gardermoen er fantastisk<3 Jeg elsker hotellsengetøy:)

Vi har da vært nesten en uke på tur og det har vært hot!

Dro til Paris og opplevde byen og sikkert alle severdighetene på et par dager:) Her går det unna på tur! Det var sol fra skyfri himmel så takk gud for at BT mitt er bedre ellers hadde jeg nok svimt av!

Men vi hadde vann i sekken hele tiden og gjorde alt i mitt tempo! Men hjeeeelpe meg franskmenn er trege.. Service?! Nåja..! Vi har opplevd begge deler men alt i alt er vi fornøyde! Var enkelt å finne frem og enkelt å bruke metroen og tog.

Formen var varierende og det ble ingen sene kvelder men vi har sett mye, sovet mye og hatt fantastisk feriesex, hihi:)

Fra Paris tok vi toget ned til Nice. Niiiice place hele området på rivieraen! Nydelig vann og sykt varmt!

Men, rullesteinsstrand er ikke noe for en vond kropp så det ble lite strandliv og bading:( Var dødsvondt å være på stranda, som her ville blitt kalt fjæra! Og voldsomme bølger som skremte meg på land..

Men vi fikk feiret Frankrikes nasjonaldag, spist mange gode baguetter, sett mye, spist yammmmi is og pannekaker:) Eller crepes... Ikke alle gidder å forstå engelsk. Den ene damen i en pannekakebod aaaante virkelig ikke hva pancakes var, hun solgte crepes..:) Oookay!

Men syns generelt det er voldsomt mye støy i det landet og ymse service... Det hele toppet seg da de konfiskerte strikkepinnene mine i sikkerhetskontrollen da vi skulle hjem idag... Da var det plutselig ikke lov... Trodde mannen skulle tilte på vaktene der..!! Han jobber jo i bransjen og ble sååå arg så arg. Men like mye røsket de pinnene ut av strikkingen og etter at tre, TRE, vakter hadde nevlet på dem fant de ut at de var farlige og forbudte... Jeii...

Så konklusjonen er at det var et helt greit land men vet da søren om jeg vil tilbake.. Kan hende senere. Men hadde mange irriterende opplevelser så får se:)

Det har uansett vært deilig å bare være kjærester og kose oss<3 Men nå blir det supert å komme hjem til snupp!!! Himmel og hav som jeg savner han...<3

Så får jeg ta runden her inne etterhvert:) Trøtt.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Welcome back :)

Hørtes ut som du og din kjære koste dere sammen ihvertfall :hjerte:

Jeg elsker også hotellsengetøy! :) Alltid rent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en deilig kjæresteferie :strix: Franskmenn er et sært folkeslag til tider, men godt det meste av tiden var postitivt for dere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem! :hoppe:

Franskmenn er litt sære ja, har vært borti liknende språkproblemer tidligere :dry:

Men i.o.m. at dere fikk sett såpass mye blir det kanskje lenge til neste tur, og da er kanskje de dumme tingene glemt?! :vetikke:

Håper du får et ålreit siste strekke hjem til snupp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake! Har bare vært i Paris og elsker byen, men ikke alle som bor der :fnise: Franskemenn kan være litt spesielle. Høres ut som en fin ferie da :) Deilig med litt alenetid innimellom. Jeg har skikkelig matkick for tiden så når jeg leste om de pannekakene (eller crepes om du vil :gjeiper: ) kjente jeg at jeg fikk litt vann i munnen! Er helt ekstrem for tiden :sjenert:

Håper det går over!

Hvordan går det med formen? Håper kroppen din hadde godt av ferie :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Koselig at du er tilbake! :klemmer:

:opplyser: Pannekaker og crepe er ikke det samme. :fnise: Og i tillegg, franskmennene er ikke særlig glad i engelskmenn heller, så skjønner godt de er litt stolte om crepes sine. :fnise: Nå har jo nederlenderne pannenkoeken, som er en slags pannekake (disse folka er ikke sære på pannekakene sine). :fnise: Hmmm.. Fikk lyst på pannekake nå!

Det var nå en sånn passe koselig tur håper jeg, selv om det ikke er så innbydende å reise dit. Kom til Nederland istedet. :fnise: Så koselig her atte :fnise: Alltids koselig å være kjærester! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Weeee!!! Masse besøk av damene mine <3 you make me happy:)

Setter veldig stor pris på at dere kikker innom og besøker meg:)

Dagen har gått unna i en fei siden vi kom hjem! Det var så deilig å få hjem snupp at jeg finner ikke ord!!! Han er så fin og god og jeg elsker han ubeskrivelig vannvittig mye <3

Han ble kjempeglad for bygavene og kastet seg rundt halsen min og takket <3

Så ikveld har vi bygd lego ninjago! For det er visst hot:)

Men den lille plasttryllestaven som jeg kjøpte på en ekte magibutikk i Paris ble den største hitten! Alt og alle har blitt tryllet med idag:)

Er så godt å ha familien samlet og kjenne roen senke seg i hele huset mens kjøkkenbenken gror over av papirrot og vaskemaskinen durer ivei i kjelleren <3 Hverdagslykke!

Men jeg er så oppblåst at jeg seriøst vil sprekke om kveldene:( Alt er ubehagelig og jeg ser ikke ut:(

Det eneste som er all right er senga eller sofaen så jeg får strukket meg litt..

Men nuh er det soving på tapetet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sånn oppblåsthet på kveldene jeg også... Men går heldigvis over i løpet av max en halvtime hvis jeg får lagt meg ned. Forferdelig vondt, også ser jeg plutselig ut som jeg er 3 mnd lenger på vei :fnise:

Håper du blir kvitt det veldig snart... ikke gøy å gå rundt med :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg som en oppblåst ballong hele tiden jeg :ler: Kan sikkert trille rundt om jeg vil. Så kjenner meg igjen der. Hør på kroppen din, og legg deg ned når du føler at du må :)

Så bra at Snupp ble så glad for gavene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn i den oppblåste gruppe og det ikke bare på kvelden. Vi er mange med deg Skytte ;)

Er så koselig å lese om hverdagslykken som du beskriver! Så hyggelig med snupp og gavedryss! :rodmer:

Kos deg med alle dine Skytte og ha en flott kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tutta: Ja det ser nesten ut som om jeg skal føde i august!!

Teita: Jepp, prøver på det men er så mye annet jeg vil gjøre enn å ligge som en slask å vri meg:) Men må man så må man:)

Teri: Jeeeeiii!!! Det går fremover!!

Skogstrollet: Balloonclubmembership aproved, hehehe:)

Da har jeg endelig rundet 14 uker og neste mål er nå kontroll neste mandag, så 16 ukers målet og så endelig UL en gang etter det!

Idag sov jeg lenge.. Mmm... Etter "frokost" dro jeg og snupp innom byen og gjorde et par bhvarp til hu mor! Deilig med to skikkelige bher! Men har glodd på puppene mine i hele dag, hehehe! De nye bhene støtter opp og løfter og er jo større i str så jeg ser djevelsk bra ut om jeg skal si det selv :)

De gamle bhene var nok døde for lenge siden... Slækkisbher!

Har faktisk hatt energi idag! Har pantet flasker, handlet, ryddet trappa ute, kjøkkenbenken og vrengt garderoben!

Trappa var nesten borte i et salig rot av blomster og byggeting, kjøkkenbenken flyter alltid over med papir og garderoben... Hjelpes!

Men nå er evt spareklær havnet på boden, klær jeg skal gi bort ligger i en diiiger dunge på gulvet og det lille jeg enda passer ligger pent brettet tilbake i garderoben:) Utrolig fornøyd med dagens innsats! Selv om det tok hele dagen da pga en dundrende hodepine og sovepause et par timer..

Snupp har leka med nabogutten hele dagen. De flyr mellom husene og er både her og der! I tillegg har han vært kjempeflink til å hjelpe mannen med div småtterier ute! Så ikveld kosa vi oss med smoothies, bok og lydbok!

Dvs at lydbøkene rekker han såvidt begynnelsen på før han er i koma:)

Jeg har laget en lang bestillingsliste fra H&M katalogen som kom idag:)))) I like! Var fine mammaklær der:) Så det ble noe til oss alle tre:)

Nå skal jeg stikke ut og se hvordan det går med mannen som har jobbet med renoveringsprosjektet vårt i heeele dag! Flinke flinke mannen min som står på <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke Skytte :)

Så bra at du har fått deg nytt undertøy som sitter pent og sikkert gir selvtilliten et lite boost :) :)

:hoppe: For 14 uker :hoppe: Vi får vel aldri se noen ticker inne hos deg, får vi vel? *håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, stakkars Teita, håper i det lengste:) Jeg er så og si aldri på kg fra pcn så da får jeg ikke ordnet ticker.. Tror jeg ikke? Vet ikke hvordan jeg gjør det på pcn heller.. Jeg er soo bad på data!

Har skravlet med besteste bestis leeenge nå <3 Under 1 mnd til hun flytter nærmere og vi kan sees oftere!! Nå er det snart et år siden sist vi møttes... Snufs og savn...

Men i september!! Da skal hun og typen endelig komme på besøk og da blir det ikke tid til å sove engang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 14 uker! :hoppe:

Så koselig med bestiss-besøk :)

Så flink du har vært i dag! Jeg syns alle jentene her er så flinke at jeg føler meg litt lat :sjenert:

Jeg fant en nydelig overall til gutten i den nye H&M katalogen! Den må jeg bare ha for sånn har jeg sett etter. Syns de har så lite utvalg av mammaklær jeg. Fire sider i katalogen var alt! Og mye andre butikker har sluttet med mammaklær. Frustrerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:strix: for 14 uker! :strix:

Det er alltids deilig å se ned på puppene når man har en god bh. :skratte: Her har vi gått med en stor skjorte med knapper øverst, og ingen var kneppet igjen. Viftet litt med brystpartiet mot forloveden, det var bare artig. :skratte:

Du har jo også vært utrolig aktiv, her har det bare vært å holde ting ryddig og å handle inn litt. Har litt lyst til å angripe kleshaugen til forloveden, som forøvrig ligger pent brettet i skapet. Han har så mye klær at jeg lurer på hvem av han og meg som er jenta her. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: for 14 uker!! Og :sexy: Skytte med ny bh :lur:

Jeg må si jeg er imponert over ryddingen din! Tøft gjort oppi den hodepinen :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pitte: Det blir enormt bra med besøk!!! Neinei, må ikke få høre noe tull om at du er lat for det er du ikke:) Av og til orker vi og av og til ikke:)

Men ja, det kunne gjerne vært fire sider til med mammaklær. Jeg er ikke så flink til å tråle nettsider etter mammaklær så blir liksom hm.. Men syns mange av plaggene var fine! Men om de ser like bra ut på meg skal vel godt gjøres:)

Delph: Our boobs are all right:)))

Hehe, pleier å beskylde mannen også for å være jenta i huset for han bruker så innmari lang tid på badet! Men han bruker ofte generelt lang tid på mange ting, hele familien hans bare er sånn:) Mens jeg er helt motsatt og helst gjør ting så fort jeg kan:) Fint med motsetninger:)

Tutta: Yes! My magic bra, hehe:) Hooters neste!

Jeg bare måtte få unna de klærne.. Det gror over her for vi har så mye greier. Men hodepine er vanvittig irriterende og hjelpes jeg føler med dem som plages med det til vanlig:(

Her har vi slumret imorges mens snupp lekte med lego og kosa seg over heeele stua..:)

Så ble det havregrøt til frokost før mannen begynte med snekring og vi syklet på besøk. Etterpå var det frisørtime for snupp og hjem å lage fiskeboller i hvitsaus! Det var sykt godt!!!

Nå ligger jeg i senga og drar meg. Snupp er hos nabogutten så nå skal jeg ta en dupp i full fart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pitte: Det blir enormt bra med besøk!!! Neinei, må ikke få høre noe tull om at du er lat for det er du ikke:) Av og til orker vi og av og til ikke:)

Men ja, det kunne gjerne vært fire sider til med mammaklær. Jeg er ikke så flink til å tråle nettsider etter mammaklær så blir liksom hm.. Men syns mange av plaggene var fine! Men om de ser like bra ut på meg skal vel godt gjøres:)

Delph: Our boobs are all right:)))

Hehe, pleier å beskylde mannen også for å være jenta i huset for han bruker så innmari lang tid på badet! Men han bruker ofte generelt lang tid på mange ting, hele familien hans bare er sånn:) Mens jeg er helt motsatt og helst gjør ting så fort jeg kan:) Fint med motsetninger:)

Tutta: Yes! My magic bra, hehe:) Hooters neste!

Jeg bare måtte få unna de klærne.. Det gror over her for vi har så mye greier. Men hodepine er vanvittig irriterende og hjelpes jeg føler med dem som plages med det til vanlig:(

Her har vi slumret imorges mens snupp lekte med lego og kosa seg over heeele stua..:)

Så ble det havregrøt til frokost før mannen begynte med snekring og vi syklet på besøk. Etterpå var det frisørtime for snupp og hjem å lage fiskeboller i hvitsaus! Det var sykt godt!!!

Nå ligger jeg i senga og drar meg. Snupp er hos nabogutten så nå skal jeg ta en dupp i full fart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...