Gjest Delphina Skrevet 4. juli 2011 #6661 Del Skrevet 4. juli 2011 12 uker! Endelig kommet til den flotte, magiske grensa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. juli 2011 #6662 Del Skrevet 4. juli 2011 For 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 4. juli 2011 #6663 Del Skrevet 4. juli 2011 Tutta: What?! Har du rast fra meg du ja?! Hehe:) Jaja, får besøke deg og se hva det er slags hurtiggjær du har spist:) Må juble litt for tolv uker idag da!!!! Sitter på venterommet hos legen og venter og venter... Har aldri kommet inn til rett tid hos fastlegen min. Velvel. Håper bare hun ikke er sååå stressa idag. Etterpå er jeg invitert til ei venninne på is og jordbær! Nammis! Så blir det å hente snupp og dra til mam og pap etterhvert. Tenker jeg skal fortelle han den store nyheten ikveld kanskje. Hvis vi kommer oss på fisketur eller i fjæra og kose oss. Er veldig spent på reaksjonen hans..! Jeg vet nok ikke helt hva jeg har spist selv. Kanskje det er all flyvingen for de magiske 12!! Spent på reaksjonen til snupp selv Du får fortelle her når det har skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. juli 2011 #6664 Del Skrevet 4. juli 2011 Hurra for 12 uker! Endelig var du der! Så spennende at du skal fortelle snupp det i kveld! Blir spennende å høre reaksjonen hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #6665 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeeeeiiii!!!! Stor klem til alle dere søte, snille damene <3 Jeg og snupp cruisa til mam og pap i ettermiddag og har koset oss hvert sekund!! Mam hadde bursdag igår så hun fikk pakke og etter middagen var det kake! For dem som liker det..! Etterpå var vi ute og leka og gikk i fjæra. Bygde mer på "borgen" som snupp har til prosjekt:) Så ville han faktisk sitte i fanget! Da sa jeg at jeg hadde en hemmelighet. Fortalte så at jeg har baby i magen og at han skal bli storevror men at det er veldig lenge til. Guttungen lo! Gjett om han lo en hjertens god latter <3 " Nei mamma nå tuller du! Du har ikke noe baby i magen! Husk at man må si sannheten.." Jeg måtte bare le! Ikke tale om at han tok meg seriøst:) Kunne like gjerne sagt jeg hadde en dinosaur i lomma:) Tok opp temaet da han la seg og da lo han og serverte biten om sannhet igjen! Men det blir vel å synke inn etterhvert! Vi har ellers vært ute i båt ilag med pappa og fisket masse! Så imorgen blir det ferskfisk til middag... Nammm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 5. juli 2011 #6666 Del Skrevet 5. juli 2011 Så skjønn snupp er! Og, han virker som en skikkelig ordentlig gutt, som ønsker sannhet og ikke løgn. Nesten et prakteksempel på barn han der. Det er jo litt vanskelig for han å vite at det er baby inni der når det ikke synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #6667 Del Skrevet 5. juli 2011 Hehe, han er tidvis veldig flink og fornuftig men også tidvis utrolig irriterende og kan ha elendig oppførsel når han snur den siden til... Men han er god og jeg er veldig glad hver gang jeg merker at det vi har prøvd å lære han virker. Som nå når han skal til syden i to uker ilag med faren... Herregud som jeg gruer meg til å være uten han så lenge:((( Og jeg er livredd for at noe skal skje med han. Syns eksen er så utrolig sløv og har reaksjonsevne som en snegle... Men har da snakket med snupp om bassengreglene og de kan han! 1. Ikke løpe ved bassenget. 2. Ikke uti vannet uten at noen voksne ser på. Så jeg satser på at han i allefall vil være den fornuftige! Gleder meg villt til de er hjemme igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 5. juli 2011 #6668 Del Skrevet 5. juli 2011 Skjønner at du kan grue deg litt til Snupp reiser på ferie uten deg, men det kommer helt sikkert til å gå bra. Så lenge mammaen har fortalt om bassengreglene Hehe. Så søt han var når du fortalte om babyen i magen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. juli 2011 #6669 Del Skrevet 5. juli 2011 Nååh, for en søt reaksjon snupp hadde på nyheten! Det synker vel inn hos han etter hvert, i alle fall når magen kommer! Det er jo egentlig ikke så lenge til, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. juli 2011 #6670 Del Skrevet 7. juli 2011 Herlige snupp Er nok ikke så lett å skjønne at han skal bli storebror, men det kommer nok Hurra for 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #6671 Del Skrevet 7. juli 2011 Teita: Han er heldigvis en fornuftug gutt så jeg satser på det går bra så lenge faren er våken og oppmerksom.. Men you know..! Teri: Nei jeg sa til han at han bare fikk vente å se når magen ble stor. Da fikk jeg til svar at da skulle han jo selvsagt tro meg for sa så han den jo! Luringen! Lucky: Det synker nok inn ja:) Her har vi hatt 27 grader og steiksol idag:) Kom en megaregnskur nettopp og klarnet luften. Det var godt! Har fått unna en haug med ærender pluss kjøpt og rensket 24 kurver jordbær!! Men tror syltingen får vente til imorgen... Sliten nå.. Og så trett at det svir i øynene:( Har også vært på vop. Det var helt ok og en trivelig fyr jeg pratet med så jeg håper jeg blir vurdert til å få noen samtaler til. Og jeg og mannen har fått reisepåferiegave av besteste venninne K <3 Loads of stæsj, prøver og toalettvesker fylt til randen av det meste:) Hun jobber i et parfymeri ja:) Og er verdens snilleste <3 Forresten: Idag fant vi vår første røde jordbær i eget land!! Stas for både mor og sønn det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #6672 Del Skrevet 9. juli 2011 Godværet gleder oss fortsatt:) Vi har badet og koset oss ute halve døgnet og vel så det. Vært hundepasser og spist mye god mat og is denne uka. Formen er ok men jeg ønsker meg så gjerne litt mer energi. Imorgen drar snupp på ferie til foreldrene mine noen dager mens jeg og mannen skal bort og koooose oss et eller annet sted <3 Er så gåen at jeg bare må sove nå... Snaart 13 uker! Bare et par dager igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. juli 2011 #6673 Del Skrevet 10. juli 2011 Energi ja. Det er overvurdert i svangerskapet, haha. Høres kjempe koselig ut å reise bort et sted med mannen. Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. juli 2011 #6674 Del Skrevet 10. juli 2011 Ja tenk at du snart er 13 uker! I morgen allerede! Bare ca. fem uker til ordinær UL! Vil du vite hva som skjuler seg inni der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #6675 Del Skrevet 10. juli 2011 Ja energi er foreløpig mangelvare! Men det blir bedre:) Venter og venter på det magiske UL brevet:) Hehe! Mannen vil vite og da nytter det ikke for meg å tro at jeg skal klare å la være å vite det:) Så jeg må nok få høre hva det er ja:) Visste det ikke forrige gang så da får jeg prøvd en av hver! Vi fikk plass på flyet og sitter nå på Værnes og koser oss med pils til mannen og daim til meg...! Jeg som omtr ikke har smakt søtsaker på ti uker har nettopp slukt en hel daim:) Videre reiser vi til Stockholm ikveld og Paris imorgen tidlig!!! Gleder meg til å reise på oppdagelsesferd med mannen <3 Savner snupp da... Men vet han storkoser seg og at vi har bare godt av å strekke litt på navlestrengen, hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. juli 2011 #6676 Del Skrevet 12. juli 2011 Stockholm OG Paris Høres fantastisk ut! KOS DERE MASSE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. juli 2011 #6677 Del Skrevet 12. juli 2011 Håper dere koser dere på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. juli 2011 #6678 Del Skrevet 12. juli 2011 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 12. juli 2011 #6679 Del Skrevet 12. juli 2011 God tur og kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 14. juli 2011 #6680 Del Skrevet 14. juli 2011 Håper dere storkoser dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå