Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet
Håper bare hun blir på hytta 99% av tiden når hun pensjonerer seg nå snart! Og ikke blir gående hjemme eller renne ned dørene her...Da flytter jeg på hemmelig adresse!

:hoho:

Forstår deg godt vennen! :kose:

:ler: Rart han er så mot den venstre puppen.

Rare, søøøøøte babyer! :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde dere hadde sms'et jeg vettu, du og pi2@.. derfor jeg ikke sladret.. Men jeg har en ide til å gjøre det opp igjen, se i boka mi :sjarmor:

Og den svigermora er jo bare helt tullerusk :overrasket: Men bra at du lar S hylskrike når hun holder han :sjarmor: I like :ler:

Skrevet

Så hyggelig at du har hatt litt tid til å oppdatere her inne. KG er liksom ikke helt det samme uten deg... :kyss:

:) Veldig hyggelig å lese om dagene dine, hun svigermora di får du sende til syden eller et annet sted langt unna.

:klem:

Skrevet

Den svigermora di asså :frustrert: Sender snart noen torpedoer jeg altså :ler:

2 plagg i lyseblått ja...hvilke farger bruker du mest på han da??

Er så koselig å lese om dagene deres...kjenner jeg gleder meg skikkelig til jeg har en liten å tusle med jeg også :hjerter:

Skrevet

What?? Jeg blir så sjokka av svigermora di at jeg får lyst til å riste henne. Er hun hos dere hver dag, eller? Det virker som hun er der støtt. Ikke rart når hun har fått barnebarn, men en må jo la nybakte familier få litt fred, også.

Har hun noen gang, i det hele tatt, sagt at du er flink med gutten? :klø: Jeg bare lurer. Jeg får noia langt nedover ryggen av henne på vegne av deg. Synes du skal få kose deg i fred for henne. :klem:

Jaja, det var dagens dissing av svigermor. :ler:

Jeg må innrømme at jeg aldri har vært i dåp. Er det kaffemat eller middag etter kirka, eller er det bare det som skjer i kirka?

Skrevet

Hei på deg snuppa!!!

Dagene dine hres ut som mine de første ukene av knøttets liv. Men det bedrer seg, tro meg (nå fikk jeg en følelse av at jeg må høres ut som en skikkelig gammel dame me 10unger :ler: )

Du får bare si i fra til svigermor. Sånne damer blir jeg veeeedlig :frustrert: av

Ha en super kveld snuppa

Skrevet
Fru Blå;Er det den sorte fleecesaken som kom opp på linken din? Den så bra ut syns jeg!

Ja det er en sort fleecelommeslynge. Den må bestilles i nøyaktig størrelse for best bærekomfort, men det finnes andre justerbare sjal og slynger også. Neste bæredings jeg skal kjøpe meg er en Mei tai. De synes jeg er så fine og så skal de være veldig gode å bære i.

Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg skal le eller grine på dine vegne når det gjelder den svigermora di... Var det Pi@ som skrev det... hun er jo tragikomisk! :ler2::grine:

Morsomt å lese om dagene dine... Har vært altfor lite innom deg i det siste... men jeg har lett for å glemme de dagbøkene som er på generell... og snart havner jeg vel her selv... :roll:

Jeg kommer sterkere tilbake snart!

Hold ut med svigermonster!!! ;) ... :klem: ...

Skrevet

Epica;Bra du skjønner!

Ja han er allerede en sterk personlighet! Sambo mener han har utseende etter han og resten etter meg...... :sjenert: Mulig det er litt sannhet i det ja!

Iss;Hehe,jeg hadde ikke hørt et pip fra noen :grine::ler:

Nå gir du meg hjertebank her!!! Men det er nå enda noen dager til du skal teste?! Syns det var ti dager til for bare et par dager siden? Nå ble jeg nysgjerrig du!

*slå meg selv i hodet* Døh,det står jo liksom i tickeren din....

Jaja jeg sendte sms til venninne idag og skulle ha henne med på kafè.Problemet er bare at hun er i USA for øyeblikket :ler: Jeg er så tullerusk!

Epica;Hehe...Jeg er litt ond...!

Miip;Så koselig å lese sånt!Hverdagen er ikke helt den samme uten kg heller..

Lucky;Bare send dem du :sjarmor:

Han har masse hvite,beige,grønne og mørkeblå klær! Jeg er litt imot for mye lyseblått,men ikke helt anti altså :ler:

Kakao;Gudskjelov så er hun ikke her så alt for ofte,men vi er jo der litt også.Ogdem er jo alltid på hytta så der er vi aldri alene...

Nei hun har ikke sagt noe som helst positivt til meg ang Sondre eller hvordan jeg klarer meg som mamma...

Vet ikke helt hvordan folk flest har dåpene sine,men vi skal ha familien samlet på et sted hvor vi har bestilt koldtbord etter kirka. Så blir det litt kaker og kaffe til dessert! Enkelt og greit!

Deretter har vi snakket litt om å invitere noen få venner enten samme kvelden eller kvelden etter på kakeslaberas!

Tulipan;Så gøy å se deg!! Koselig at du er innom!

Godt å høre at man får bedre tid,det trengs!Men jeg skal ikke klage for han er nå så grei at!

Fru Blå;Akkurat..Hmm..blir man fort hekta på sånne bæredingser?! Syns alle må ha bare fler og fler :ler: Da må de jo være gode!

MissS;*kosepå*

IdaC;Koselig å se deg!! Snart er du også mamma!!

Cr@sh;Hun er et kapittel for seg selv ja!

Nei det er fort gjort å glemme noen,men jeg syns nå du er flink til å se innom meg! Er jo ikke så mye her selv for tiden så..!

Oh gosj,nå kan du jo få anytime!! Bra du har sladris :sjarmor:

Skrevet

Hellu!!

Jammen er jeg ikke innom for andre dag på rad :overrasket::ler:

Sondre har vært superflink til å sove idag også! Så jeg har fått tørket støv i stua og moppet alle gulvene,samt lagd middag :sjarmor: Deilig å få unna sånt!

Har vært i byen også ja! Skravlet med noen kjenninger og kjøpt servietter til dåpen! Fant noen fine mørkeblå med stort hjerte på! Ikke noe lyseblått her i gården.... :sjenert:

Ellers så har jeg skravlet i tlf med halve verden og det var veldig koselig!

Når vi har spist skal vi til byen og kjøpe julegave til E.Han har begynt å kjøre sånn crossgreie og ønsker seg utstyr sånn at han slipper å leie! Heldigheten er at de har salg på den sjappa nuh! Så vips blir jeg ferdig med den!

SÅ skal jeg hente bilder på Elkjøp!!Hurra! Og da blir det albumjobbing fremover...Skulle jo gi E album til bursdagen,men rakk aldri det.Så det blir også til jul..Han får skrekkelig dyr julegave år..Men men han fortjener det!

Har også handlet tørrmat,litt godis,kontantkort,sjampo,tannkrem,dusjsåpe og barberblad som jeg skal sende i pakke til brodern.Han hørtes så fortvila ut pga han er så blakk stakkars,så da må storesøss trå til vettu!

Ellers er der fint lite nytt! Fikk meg brystpumpe av ei venninne idag ja! Har jo hatt frokostbesøk idag! Det var kjempekoselig! Så ikveld skal den testes ut! Ser for meg at puppene blir meterlange etterpå :ler:

Måforresten tilegne meg litt kunnskap om behandling og oppbevaring av brystmelk...

Skulle jo til presten idag men det ble flyttet til imorgen kl 14...Lurer på om vi får sps om vi ikke skal gifte oss......Ja sambo?! Skal jeg si da :ler:

SÅ er jeg redd for at han skal spørre om hvorfor vi døper barn....For jeg kommer bare på at konf er en bekreftelse av dåpen....Sambo sa vi kunne si at vi gjerne ville Sondre skulle bli medlem i supporterklubben til Gud :ler:

Hjelp..............!! Ender sikkert med at vi ikke får døpe han!

Ups,her kom sambo og Sondre våkner som vanlig akkurat når vi skal spise middag! Bra butikkene har langdag i byen idag..!

Skrevet

Heia! Blir så glad når jeg ser du har skrevet i boka di! :hoppe: Elsker å lese om hverdagen deres!!!

Håper dere får en fin kveld...

Skrevet

hihi... tror nok dere får lov til å døpe han, ja... :ler2:

Syntes det var en grei forklaring det med supporterklubben til Gud, jeg.... :hoho: Kan ikke dere si det 'a... så du kan fortelle hvordan presten reagerer... :ler:

Skrevet

Så hyggelig at du er inne og oppdaterer. Spennende å høre hvordan hverdagen er med barn for meg som sakte nærmer meg den virkeligheten...

Du må bare gjøre noe med den svigermoren din hvis hun irriterer deg så mye. Enten må du si fra (tydelig og ikke irritert er bra), eller så må du få sambo til å gjøre det. Blir jo bare større og større problem hvis hun skal få holde på sånn.

Skrevet (endret)

Så deilig at gullgutten sover bra! :-D

Håper pumpa fungerer fint ;)

Og at møtet med presten går bra!

Ha en suuuuper helg vennen! :klem:

Endret av Epica
Skrevet

Har vært innom og lest litt om svigermora di, høres virkelig ikke bra ut det her... Føler med deg!

Skrevet

Iss;Så koselig å høre!Det beste som finnes er når andre blir glade!

Oki,nå er det noen på verandaen vår og jeg sitter å ammer så jeg får ikke sett etter hva søren som skjer :overrasket: Tror det er naboen,men lurer på hva han driver med....Syns han kan gjøre seg ferdig snart........

Cr@sh;Puh,vi får døpe han ja! Og vi ble ikke spurt om noen ting! Vi fikk heldigvis den kule presten! Jeg kjenner han litt siden de har kontor der vi har det og vi har felles pauserom!

Fjellrypa;Du har så mye å glede deg til!!

Jeg bare nyter hver dag jeg ikke har sett noe til svigermor....Men hvis det fortsetter slik så må jeg finne på noe lurt ja...

Epica;Takk for det du!

Grooo;Hehe,takk skal du ha!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Nå er jammen meg snart denne dagen også gått :overrasket:

Har vasket to maskiner klær og spist frokost,kosa masse med lillegull,satt bilder i album,tatt runden min og vært hos presten :klappe: litt for megselv!

Vi fikk som sagt den kule presten! Han var opptatt av å vise frem sin nye pcveske,beundre sambos mobil,snakke litt om dåpen,snakke om været og huset vårt og hvor viktig det er å ta vare på hverandre! Koselig samtale!

Så skal vi i kirka fredagen før dåpen og gå gjennom det hele som skal skje.Da blir også fadderne med.Så må vi finne ut hvem som skal bære han,hvem som skal ta av lua,hvem som skal tørke hodet og hvem som skal ta imot dåpslyset!

Burde vel gå greit!

Fikk info om at de får 4 års bok og snakket om min 4 årsbok av alle ting! Og at vi måtte være flinke å synge for han! Og det gjør jeg jo hele tiden nesten...Alt fra kjære gud jeg har det godt,til I was made for lovin you :ler:

Så får de barnebibel når de er 7 og kan delta på minikofirmasjon når de er 11 år!

Det visste ikke jeg fantes så det var jo litt morsomt!

Nå er venninne A påtur,hun skal spise sammen med oss idag før vi skal trille en tur!

Senere kommer supertante på besøk og hun skulle ta med seg oldemor....Så der har vi enda en prøvelse denne uka :ler: Men det skal gå greit!

Mamma ringte idag og tilbød seg at hun og pappa "veeeldig gjerne" kunne komme å passe Sondre sånn at vi begge kunne dra i bursdag :ler: Tviler ikke at hun veeeldig gjerne kan det ja! Får høre hva sambo vil!Hadde vært koselig da!

Men jeg har fortsatt ingen pumpe som funker så det er nå begrenset hvor lenge jeg kan være borte da...

Kommer plutselig tilbake ;)

Skrevet

Bra samtalen med presten gikk over all forventing da! Lykke til med oldemor besøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...