Fru Blå Skrevet 3. september 2006 #5121 Skrevet 3. september 2006 Heisan skyttemor! Håper alt står bra til hos dere! Det høres ut som du koser deg masse med lille Sondre, selv om det blir opphakket med søvn. Han er nok en stor gutt med sine 5,5 kg. Gutten min er nok heller rundt 4,3 kg tror jeg. Men han er god og rund, og var jo bare 3 kg når han var født. Kanskje jeg får veiet han når jeg skal ha storesøster til forsinket 4 års kontroll i morgen. Kjedelig at svigermor irriterer deg om dagen. Jeg vet hvordan det kan være.. Stor klæm fra meg!
Murf Skrevet 3. september 2006 #5122 Skrevet 3. september 2006 Noe av det beste er når vi legger oss om kvelden og jeg bare kan ligge å høre på pusten hans..Det er desidert den nydeligste lyden man kan få oppleve å høre.Det er som kjærlighet har fått lyd og kan høres...Klissete og klossete beskrevet,men det er sant! ← Utrolig godt sagt! Hang meg opp i det du skrev, jeg. Sitter og koser meg på KG mens lille Knirk sløver ettermiddagshvil, og oppdaterer meg hos alle KGmammaene! Vi har nok vært her merkbart mindre i det siste, antall innlegg per dag har vel sunket betraktelig etter endel av oss er ferdigruget Tenk at Sondre har blitt 1 måned allerede!
Gjest Myztica Skrevet 3. september 2006 #5123 Skrevet 3. september 2006 For en svigermor!! Så herlig å lese om hverdagen deres, du høres ut som en super mamma!! Men det visste jeg jo at du kom til å bli Litt om min hverdag: - har enda ikke fått nett i hus.... - Koser meg med lille nurket mitt - Har mangel på søvn Lille prinsessa mi er også litt plaget med luft.. Hun har ikke hatt noe særlig vondt på ei uke nå, men kommer nok i natt eller i morra (jeg åt kålstuing i stad....). Håper vi snakkes snart
iss Skrevet 3. september 2006 #5125 Skrevet 3. september 2006 Hei snuppa! Idag har lycky og jeg vært skikkelig HARRY og dratt på harryhandel Ble klær denne gangen da, men i sverige var vi!! Håper dere får en fin natt!
Fjellrypa Skrevet 4. september 2006 #5126 Skrevet 4. september 2006 Håper bursdagen gikk bra, og at du ellers hadde en aldeles strålende helg!
Gjest miiip Skrevet 4. september 2006 #5127 Skrevet 4. september 2006 Bare innom for å fiske deg opp fra side 2 og fortelle at jeg har starta på nytt med ny dagbok. En stor til deg og et til Sondre.
Murmelmy Skrevet 5. september 2006 #5129 Skrevet 5. september 2006 Halla snuppa Ser du er like aktiv som meg
liv Skrevet 5. september 2006 #5130 Skrevet 5. september 2006 Innom for en liten oppdattering i Skytteverden. Du får få mannen til å ta seg en prat med sin mor om hun ikke gir seg!
Lucky? Skrevet 5. september 2006 #5131 Skrevet 5. september 2006 innom med en stor til verdens beste skyttemamma
Skytte Skrevet 6. september 2006 Forfatter #5132 Skrevet 6. september 2006 SÅ mange hilsninger!! Også har jeg ikke vært her på lenge og antok jeg var på side 3 minst...Dere er så snille som er innom meg! Epica;Takk for støtten! Helga kom og gikk i et blaff og jeg kan ikke skjønne at det er onsdag allerede Lucky;Veeeldig enkelt for henne ja,kan tenke meg at "hennes barnebarn gråter aaaldri".*grøss* syns jeg hører disse samtalene med andre bestemødre... Iss;Bekenterninger er bare suverent Bursdagen gikk bra helt til jeg hadde sagt det til deg på sms..! Da vi sto i gangen og skulle dra begynte hun:"stakkars lille Sondre som må sitte i den stolen"(Venninnen hennes;Ånei de har det da såå fint i disse stolene,ingen fare!) Svigermor;"han skulle nå bare vært her sammen med MEG" (Venninnen;Vet du jeg syns de er så flinke med barn disse unge damene!) Svigermor;"Åh,jeg gleder meg sånn til å se han og sambo leke sammen og finne på ting i årene som kommer.." (Venninnen;Nå,han kan nå bli en skikkelig mammagutt for alt du vet!) Jeg sendte svigermor et blikk som burde få henne til å skjønne at jeg syns hun er fullstendig idiot,og venninnen fikk et takk for støtte blikk..Skulle ønske venninna var svigermora mi for hun er så grei..Så sånn endte den kvelden.. LT;Jeg klarer å lukke ørene for det meste,men nå for tiden er bare alt ved henne irriterende.Jeg får fnatt bare jeg ser henne..........! Må få sjekket om du har skrevet noe om dåpsplanene deres,er litt morsomt å se hva andre skal gjøre! Kreta..*drømme* MissS;Poteten var god,bursdagen gikk nesten knirkefritt og helga var veldig bra! Fru Blå;Koser meg utrolig masse ja! Det er nesten så jeg kan se at han vokser,for jeg syns at over natta så har han vokst ut av div klær! Murf;Det er nok mindre fres her i gjengen nå for tiden ja! Bra at det ikke bare er meg som har kun en promille av tid til overs LinKri;Så bra du briefer meg litt om dagene deres her! Dagene med lille søte pia deres Oh gosj,kålstuing Jeg tar ikke sjangsen på å utfordre skjebnen for jeg har funnet ut at jeg takler det dårlig når han gråter......Og akkurat det er noe jeg må jobbe med ellers kommer jeg til å angre meg når han blir større og kun vil sitte oppå mammaen sin 24/7.....! Pi@;Stoooor Iss;Hehe,harrytur er da morsomt det! Men dere har så mange fler butikker der i harryland enn vi har når vi drar på harrytur.Blir bare kyllingfilet og bekenterninger på oss Fjellrypa;Jeg klarte meg bra og helga var mye koseligere! Miip;Skjønte ikke hvem du var nå Jeg bare så og så på avataren og lurte på hvem som hadde tatt Miip sitt navn LITT sveiseblind her jeg sitter!!At det går an...! Oi,ny dagbok,så spennende! Håper jeg får sjekket den ut før du er på side 20........ MrsP;Heia snuppa mi! Murmelmy;Bra det ikke bare er meg! Håper du har det bra og koser deg! Liv;Jooo....Har tenkt en hel del på dette...Men hvordan skal jeg presentere dette for sambo? Det er jo en kjennsgjerning at man ikke kritiserer en manns mor....(huff..nå gruer jeg meg til Sondre skal få seg kjæreste ) Lucky;Tusen takk! Så snill du er!
Skytte Skrevet 6. september 2006 Forfatter #5133 Skrevet 6. september 2006 HEIAAAAA!!!!!!!! Endelig er jeg her igjen!! Jeg må bare forte meg å skrive for livet nå mens jeg har sjangsen! Jeg har nemlig fått en unge som slett ikke liker å kaste bort dagen på soving...! For det er tydeligvis utrolig kjedelig! Ergo har jeg ikke mange ledige øyeblikk..Han dupper i 20 og 40 min på det meste,er han helt gal så tar han seg en hel time på øyet Så da er det bare å spise,dusje,lese posten og gjøre husarbeid for livet mens han er rolig! Det resulterer desverre i lite kg tid.... For jeg prøver også å komme meg ut på en trilletur hver dag.Må få friskluft og trim! Og når sambo kommer lager vi middag sammen og koser oss,har litt besøk og dupper hvis det trengs! Hadde jo besøk av venninne V i helga og det var en vitamininnsprøytning! Hun er bare så enormt positiv for meg,hun er alltid sprudlende og glad og så fantastisk grei!Og Sondre kosa med magen og hilste på hennes lille baby som skal komme i desember! Lurer på om de liksom merket hverandre? På hver sin side av magen! Morsomt! Vi spiste masse god mat og så film! Det er lenge siden jeg har sett både film og tv så det var litt godt å bare sløve! Svigers syklet innom en tur og V fikk se hvorfor jeg har helt fnatt av svigermor..Vi hadde akkurat vært ute og trilla da de kom,svigermor rev Sondre ut av armene mine uten å si et ord,jeg bare gikk inn og ryddet på plass vogna mens jeg hørte ungen hyyylte av full hals Jeg gadd ikke protestere da hun tok han,eller fortelle henne at han hadde hylt en god stund på slutten av turen pga han var sulten og det var tid for pupp! Så der fikk hun! Han hyler 90% av gangene hun skal holde han.Men det er fordi hun absolutt tror hun bare kan gjøre som hun vil og bare tar han. Mamma pleier alltid å spørre om hun kan få holde han og om han skal spise eller skiftes på.Skal han skiftes på så gjør hun det selv også! Svigermor begynte å snakke om at de skulle komme til oss å se landskampen "for dere skal vel ikke noe spesielt?" Men da så jeg hardt på henne og sa at vi hadde besøk og skulle kose oss. Jeg blir helt paranoid av henne!!!! Jeg begynner å lure på om jeg har blitt verdens værste svigerdatter........ Vel,vel 99% av tiden koser vi oss! Natt til igår og igår hadde Sondre økedøgn og da var jeg trøtt gitt...Helt zombie! Men vi overlevde det også! Han hadde bittelitt knip igårkveld og var overstadig trøtt etter kun 3 timer søvn til sammen fra 7 på morran til halv elleve igårkveld...Men han dusja sammen med meg og spiste godt og sov til kl fire inatt Spiste og sov til kl sju! Da stelte sambo han og kosa litt før han dro på jobb. Jeg var uthvilt og fikk stelt meg før han spiste litt og sovna Så da sov vi fra 8 til 9!! Så har han sittet i vippestolen sin mens jeg har lagt sammen og hengt opp nye klær!Flink! Fikk en liten sup pupp men var ikke mer intr for kl ti sovnet han jammen meg igjen! Så nå er jeg helt overgitt her! Er ikke vant til så mye soving på en gang Men det hadde vært utrolig deilig om han kunne begynt med noen lengre dupper på dagtid altså! Det går bare fint å være alene om dagene.Blir nå litt trøtt innimellom og skulle gjerne fått gjort litt flere ting(les;garderoben flytter snart inn på soverommet vårt..)men jeg må bare innse at det får vente til senere alt sammen! Hvis alt går etter planen tenkte jeg å gå en tur til byen og bytte noen klær,samt se om jeg fant noe enkelt å lage dåpsinvitasjoner av..Hvis jeg skal ha invitasjoner..alle vet jo når og hvor det skal være uansett...! Så har jeg tenkt å få tatt runden min! Jeg vil jeg vil jeg vil!!!!!
Pi@ Skrevet 6. september 2006 #5134 Skrevet 6. september 2006 Den svigermora di er bare tragikomisk. Er det mulig liksom...... . Likte episoden med venninna til svigermora di veldig godt. Bra du ikke blir den store stygge ulven, men at utenforstående skjønner. Har du forresten fått med deg den store nyheten i dagboka mi??
Skytte Skrevet 6. september 2006 Forfatter #5135 Skrevet 6. september 2006 Pi@;Har nettopp vært i boka di!!!!!!!!!! GRATULERER!!!!!!!!!!!! Så har jeg strammet opp Iss for at hun ikke har sladra.......... Vil ikke gå glipp av sånne ting vettu..... Sondre har sovet i 2 timer og jeg har fått tat halve runden min Herlig!!!! Men kunne jo trygt ha gått til byen ista da..men det kunne jo ikke jeg vite! Tar det senere! Nå gråter han og høres ut som en liten tigerunge Tar resten ved neste anledning!
Fibonacci Skrevet 6. september 2006 #5136 Skrevet 6. september 2006 Sitter her ganske så sjokkert over svigermoren din nok en gang! Hun høres jo verre ut enn min egen svigermor, og det sier ikke lite! Jeg hadde klikka tror jeg, hvis jeg skulle ha en sånn dame rundt meg til stadighet! Så koselig å lese om Sondre! Flott at han sover så lenge så mammaen får KG-tid! Kos dere videre, snuppa!
Fru Blå Skrevet 6. september 2006 #5137 Skrevet 6. september 2006 Heisan! Anbefaler deg en lommeslynge som du ser i avataren min. Lillegutt ligger å sover på magen min nå mens jeg skriver. Kjempesmart å få hendene fri.
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #5138 Skrevet 6. september 2006 (endret) Ånei.,.. han liker ikke å sove? Håpe det bedrer seg snart! Høres ut som du kooooser deg og er en suuuuper mamma.. At du ikke kjøper bæreslynge!! (alveslottet.no) Det er kjempesmart visstnok (tips fra søster)! Uff for en svigermor... Koooose deg med lille søte gutten din! (heldiggris!.... savner min lille snuppelupp!!) Endret 6. september 2006 av Epica
Gjest Mrs. Potter Skrevet 6. september 2006 #5139 Skrevet 6. september 2006 Endelig rakk du innom en tur! Det er liksom noe som mangler når du ikke er her. Koselig å lese om dagene deres. Sikkert slitsomt med lite søvn,men så er det sikkert kjempeherlig med liten baby i hus også! Blir bare mer og mer irritert på svigermoren din jeg! Noen skulle sagt noe til henne. Hva synes sambo om at hun holder på sånn da? Sikkert ikke så lett å si fra heller men... Ha en fin dag da snuppa!
Skytte Skrevet 6. september 2006 Forfatter #5140 Skrevet 6. september 2006 LT;Hun kan det å sjokkere...Også bor de liksom bare på andre siden av byen..Hadde hun enda bodd 100 mil unna så skulle jeg ikke sagt noe... Idag har han virkelig overrasket og sovet mot normalt mye Mulig har enset at moren trengte sårt litt kg tid..! Fru Blå;Er det den sorte fleecesaken som kom opp på linken din? Den så bra ut syns jeg! Epica;På dagtid liker han ikke å sove stort mye nei...Men idag har han overgått seg selv og sovet enormt mye til han å være! Kanskje han plutselig kom på at han bare er en liten baby og trenger masse søvn?! MrsP;Takk for at du sier sånn! Vet ikke om sambo får med seg alt hun sier eller om han registrerer det på samme måte som meg.Jeg prøver å fiske litt for å se om ikke han syns div utsagn er teite,men nei...Han er ikke spes kjent for å følge med når mora snakker(I wonder why?! ) og han jatter mest medhenne når hun maser.Han er så lettvint sånn sett,orker ikke bry seg og sier at jeg heller ikke må bry meg eller tenke på sånne dumme ting.Men så gjør jo jeg det læll da! Kvinnfolk! Håper bare hun blir på hytta 99% av tiden når hun pensjonerer seg nå snart! Og ikke blir gående hjemme eller renne ned dørene her...Da flytter jeg på hemmelig adresse! ******************************************************* Da har jeg vært en snartur i byen! Skulle bytte en deilig velourdress som Sondre har fått i gave,men de hadde bare lyseblå i større str...så nå eier han to lyseblå plagg*hjelpes* Ikke så værst egentlig da,han er jo tross alt gutt! Men det holder det syns jeg! Ellers så fikk jeg kjøpt vitamin D dråper,skipper å sloss med transkje her i huset ja! Og skravlet med en ny og skikkelig koselig ekspeditrise på hobbybutikken! Kikket på materialer for å lage dåpsinvitasjoner men endte opp med å bestemme meg der og da for bare å si det til folk! Aldri om jeg hadde fått tid til å lage noe! Sondre har fått masse pupp nå,men liker ikke den venstre puppen Han hyler bare når han skal spise fra den...merkelig kar! Så har jeg til og med rukket å vaske 2 maskiner klær og lage middag til sambo kommer hjem nå Snakker om effektivitet Etterpå skal vi kjøre til mam og pap for å hente lefse til barndåpen(jepp her er vi i rute og vel så det..!)samt ullsokker som mam har strikket! Ullsokker er genialt og må være noe av det lureste jeg har til han! Nå ble han akutt lei av å ligge her som en ball mens mora skriver for livet Snakkes neste gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå