Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Gjest miiip

Jeg kjenner energien komme strømmende i strie strømmer gjennom skjermen av å lese her inne i dag! Er mektig imponert over energien din! :ler:

Men skal du virkelig forlate oss uten deg i to hele dager? :overrasket: Hvem skal spre energi da? :tristbla::sjenert::ler2:

Du er ganske rar som ikke liker sjokkis, altså. Og jeg fant en annen ting her også som jeg synes var rar. Men etter så mye skriving fra din side (og lesing fra min) har jeg helt glemt hva det var!!! Kanskje at det er ganske sprøtt å være på KG før sju når man har FRI? DU ER GAL!

Jaja, i alle fall er jeg klar for chat i kveld, mannen og pappa skal pusse opp, så jeg kan chatte med god samvittighet! :sjarmor: Har tenkt å lage pizza til dem, og kanskje sjokoladekake? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IdaC; Hva har du gjort alle disse timene da?! Hadde sovna jeg hvis jeg ikke hadde gjort noe! Men sove-nei det har vi ikke sett!!

*øsepøser energi til deg*

Vi har kjøpt bare noen få plgg selv,jeg kjøpte litt da det var kjempesalg på lindex,og resten har vi fått! Lillegull fikk sin første gave da jeg var ca 10 uker påvei tror jeg...Du skjønner at familien min er litt crazy ;)

Men det har ikke kommet noe fra sambo sine folk enda da.....Så de tar det visst mer med ro...

Miip; Så herlig!! Bare forsyn deg,her er masse å ta av!! Nesten så jeg lurer på om kroppen min har begynt å produsere lsd eller noe :overrasket: Men husker noen sånne flash av perioder fra før jeg ble gravid hvor jeg var helt hyper!

Hehe,har du glemt hva mer som var rart med meg :ler: Er ikke det det meste da?!?

Men skal være enig med deg ang å være oppe så tidlig..Det er ikke sunt altså! Bare se på meg!Men jeg får det vel igjen senere idag,kommer vel noen å blåser ut lyset!

Siden sist har jeg snakket med mam for andre gang idag,tørrmoppet de gulvene jeg ikke tok igår..Tenkte jeg bare skulle hoppe over dem idag også,men så kom tvangen og tok meg!

Så har jeg prøvd å sy flanellskluter.....hmm....Har sydd tre prototyper som skal i vask så får jeg se hvordan dem blir seende ut derefter!

På den ene sydde jeg bare sikksakksøm rundt kantene,den andre lagde jeg èn brett på og sydde rettsøm og på den tredje lagde jeg sånn dobbeltbrett og sydde med rettsøm.

Helt klart at det siste ser mest lekkert ut,meeen det går bort mye tøy i brettekantene OG det tok meg psykolang tid å lage den sånn som jeg ville ha den! Husk;jeg kan jo ikke sy!

Nr to var helt grei men det så egentlig litt teit ut med den ene bretten...

Nr 1 var superlettvint og helt allright,så hvis ikke den rakner i vask blir jeg å gå for den!

Da er dagens seminar om babyvaskekluter over! :ler:

Hmmm...mulig at jeg kjennes litt trøtt ut nå...Men sambo kommer jo kl tre og det er jo ikke lenge til...Hmmmm...hmmm...hmmm.....

Skal jeg dusje og finne på mer eller skal jeg ødelegge hele energien med en deilig dupp...............Nå ble det jammen meg mye å velge i her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Morsomt å lese om de klutene. Håper den enkleste versjonen funker, da, så det går fortere for deg! :ler:

PREIKES I KVELD! :ler2: Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

OJJ!! :overrasket: Her var det jammen meg mye lesestoff!! Hvordan klarer du å få ned så mye??? :ler:

Uansett, vil ønske deg en GOOD helg :klem::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kyss: Hællæ snuppa!!

Vi har nå spist opp reste av rekene, og dine lange innlegg var perfekt lektyre til maten!!! Blir jo litt klissete av å rense.. Var bare såååå sulten så vi slukte maten nå vi. Så får vi heller lage snacks senere ikveld..

Og apropå sånne nevrotiske ting du skal skrive bok av. Jeg TAKER IKKE a-planer der man har en side for en dag!! MÅÅÅÅÅ ha hel uke på to sider, og at den starter på mandag.... :ler: Ja jeg vet jeg er rar....

Spennende å se med klutene da!!

Og du, da jeg kom inn døra her nå, stod det 11 pappesker og masse rensa tøy på hengere i stua.. Sambo slapp inn ISS da jeg var på jobb. Og vi åpna den ene esken og var nesten silkepapir og alt er sååå pent bretta da!!! :ler:

Deilig å ha fått i hus så mye babystæsj da! Og svigerfamilien hakke begynt shoppinga enda!!! :ler: Morro da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Åssen skal en stakkarsli frekksta jente klare seg uten skytte! :grine:

:sjenert: Tror du kommer til å bli savna altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MS; Bare koselig det! Og takk skal du ha!

Miip; Må virkelig håpe de enkleste blir bra! Må bare vente til jeg har nok 60 graders som skal i vask! Litt lite å vaske bare tre kluter liksom......... :ler:

MissS; Ble ikkeno dupp nei! Så det spørs om jeg slokner som er lys ikveld..!

LinKri; jeg har en utømmelig fantasi og akutt skrivediarè..........!

Iss; kanonbra at du også har noen tvangstanker! Jeg mååå ha en dag på hver side ellers får jeg jo ikke plass til det jeg skriver........... :sjenert:

Så BRA service da!! Lite luksus å få klærne innpakka i finpapir :sjarmor:

Føler seg litt konge da!! Godt med litt luksus etter deres opplevelse da!

TT;Takk det samme til deg snupp!

Iss;Ååååå du er nå så søt!!! Så kan du bare få leieboeren til å passe på deg litt innimellom også!

Miip; JA!! Jeg syns det er såååå skøy altså!

Siden sist har jeg rockedusja,tatt ansiktsmaske,sett tv,kyssa med sambo :sjarmor: ,lagd minipizza,kjefta på sambo,kasta minipizza,ledd meg skakk sammen med sambo så jeg nesten fallt av do(creepy historie :ler: ),prøvd å terge lillegull til å sparke mens jeg lå på rygg men nei,handlet og kjøpt oss kinamat!

Puh!

Og gjett hvem som fikk kinamat MED ERTER OG GULEROT??!!!

Spyyyyyyyyyyy!!!!!!! Så det tok jo hundre år og spise når jeg først måtte pirke ut alt det heslige,samtidig som jeg skulle skravle på msn OG passe på at sambo var stille...! Bra jeg er hyper elles så hadde jeg ikke rukket noe idag!

Nå er jeg svinemett etter bittelitt mat....Så det er jo litt kjedelig ja...

Litt halsbrann og sure oppstøt men ellers er alt bare lekkert!

Koser meg med jentene på msn og venter på idolresultatene!

Mine favoritter idag;

*Marita

*Jonas

*Aleksander

*Vivian

*Ørjan

Ja,ja vi snakkes flickor!! Kommer til å savne dere alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GOD LØRDAGSMORGEN!!!

Takk til alle på msn igårkveld! Det var kjempekoselig som alltid!

Og tenk at jeg var ikke i seng før over midnatt :overrasket:

Etter 18 timer våken,sloknet jeg ganske fort og har ikke registrert noe som helst før sambo vekte meg med koooos imorges kl 7......!!

Ja da var vi lysvåkne på null,niks!Og tror sambo hadde savnet sånne koseorgenstunder for han ville bare nusse og kosemagen og holde rundt!

Beste starten jeg kan få på dagen! Prøvde å vekke lillegull,men det er visst en riktig syvsover! Men vi fikk en god stund sammen og lå i over en time og bare snakket!

Så nå har sambo ryddet bilen,jeg har fyrt i ovnen og spist frokost og lagt sammen klær! Skal straks hente L på flyplassen!! Gleder meg sååå til å se henne igjen!

Har jo ikke sett henne siden i sommer nå...Lenge det...

Men vi snakkes nå etterhvert snupper! Kos dere masse alle sammen!

Og jepp,Pondusa jeg kan jo bare sende mld til deg hvis det er noe!

Du må sende mld til meg hvis Teddy plutselig føder lillegutt!!Eller om noe annet skulle skje!

Au revoir mes cheries :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

God morgen vennen!!

For en herlig morgenstund med sambo og lillegullet da. Perfekt start på dagen!

Kos deg i helga med L.

Masse :klem::klem::klem::klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere koser dere nå, skal ta meg en runde i bøkerne nå for å se om det er noe du bør vite....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så kooooselig morgen med mannen og lillegull! :hjerte:

Kose deg masse med L! :klem:

GRATTIS MED 22 UKER! :kyss:

Ser du også følger med på Idol!

Aleks er så flink, og Vivian har vert min favoritt fra starten.

Likte veldig godt Siri Helene igår, hun har en KUL stemme! :)

GOD HELG!!

Håper formen holder seg på topp idag! :kose:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...