Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg :sove: ... skal jobbe i mårra!! Det er lenge siden!!!

Ha en fin fin fredag i mårra snuppa, så er i allefall jeg klar til idol-chat i mårra :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miip; :ler: Nope! Ikke sjokolade heller egentlig,er bare nå jeg plutselig har spist det! Fem stk for å være nøyaktig,siden jeg ble gravid altså!

Og sorry at det ikke ble noe skravling på meg....Dvs DET ble det jo,men ikke på msn...Men imorgen! DA!

TT;Natta du!

Ja det ble tlf med selveste NHL til slutt :ler: Helt sant!Var trivelig å få snakket med alle tre! Men nå må jeg berge sambo fra snorkedøden...FATTER ikke at det er mulig å snorke så fælt..Det er jo farlig,så neste uke skal tiltak iverksettes!

Lurer litt sånn på om jeg skal vekke han og få han med i seng...eller om han bare skal ligge på sofaen sånn at kanskje jeg også får sove ei natt.........Hmmmm...

Men han er jo god å nusse på da...og ligge inntill og snuse på....

Jeg er fortsatt helt psykadelisk mett.........Selv om jeg blir sulten flere kvelder,så skal jeg IKKE spise mer enn max ei brødskive...MINN MEG PÅ DET!!

Oi,gammel venninne på msn! Natta!

Og der var jo Issvennen også! Lykke til på jobben imorgen! Gleder meg til chat ja!!Nattasmask!

Endret av Skytte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen på deg! Fikk du mannen i seng eller? Det er fælt å sove med en som snorker altså, du har min fulle sympati!

Håper du får en finfin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, legger inn innlegget som jeg skrev til Eliza ang. scrapping.

Det første du trenger er et album, de finnes i flere ulike varianter. Det som heter 12x12 er det største, 8x8 er en utmerket str for et litt mindre album, til å begynne med eller som et lite skrytealbum. Albumene koster fra ca 200-400 kr, alt etter hva du vil ha. De leveres med 10 plastlommer, slik at du kan lage 20 sider. Men dersom du utvider med lengre skruer i bokryggen, kan du få totalt 40 p.lommer eller 80 sider. P.lommene har åpning i toppen, slik at du lett kan flytte på sidene i albumet etterhvert som du lager nye.

Så trenger du litt kartong/papir, jeg pleier å kjøpe slike "pakker" hvor man får litt av hvert. Det finnes også ferdigpyntete papir, hvor du nesten bare trenger sette på et bilde eller to. Litt pynt er også fint, man kan godt bruke kun bokstaver/tall og klistermerker/stickers.

Det beste å feste bildene og papiret med er dobbeltsidige tapelapper, du finner de gjerne på bokhandel/fotobutikk.

Du finner en del info og mange ideèr inne på scrapping.no Er et scrappeforum, med linker og bilder av det meste. Her finner du også linker til en del norske nettbutikker. Er derfra jeg har bestilt det meste, har faktisk en bestilling til på tur fra familieskatter.no.......

For å innvie deg litt i scrappespråket, kan vi jo begynne med LO; LO=layout=en enkel eller dobbelside som du har laget.

Jeg er rimelig nybegynner, men føler at jeg begynner å få en viss peiling. Tør å prøve ut forskjellige ting, og ser stadig nye muligheter.

Bare spør i vei dersom du lurer på noe, kan alltid prøve å hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GOOD FREDDAN MORGEN!!!

Fortvil ikke! Jeg har bare vært her i to timer allerede :ler:

Hvis kroppen min tror jeg trenger fire mnd på å forberede meg til å stå opp tidlig så stakkars megselv...!!Men det er nå så!

MrsP; Sovet godt vennen?!

MissBb; Joa han kom etterhvert og inatt har det gått overraskende bra egentlig..hmm...

Pondusa; Åh! Jeg får bare mer og mer lyst til å prøve sånn...!! De har litt sånn scrappegreier på en butikk her hvor de har tatt inn masse pandurogreier....*spekulere* Er jo GENIALE besteforeldrejulegaver til NESTE jul liksom når lillegull har fått et år på seg til å oppleve ting!

Er så glad jeg kjenner deg altså! Seff at vi ikke kan bo i SAMME by...Hadde vært så mye morsommere det da!! Meeen,det er jo ikke langt til deg OG jeg skal greie å snøvle meg på besøk altså! Fælt så MORRO det var å ha sånne STORE ord innimellom :ler:

MissS; Er imponert over det jeg også gitt :ler: Er helt ulikt meg altså!!

Planer har jeg ikke tenkt så hardt på enda...Eneste må være at jeg får sove litt mer sånn at jeg får med meg alt på tv ikveld!

Pondusa; Okei du! Må innom der mer også senere!

Ja altså,det ble nå kvelden i Skyttehuset igår også! Lurer på om to timer snorking på sofaen gjorde at sambo snorket mindre inatt...tror jeg bare har kjefta på han to-tre ganger inatt så!

Ellers så snakket vi litt om guttenavn da vi la oss.Har en ganske klar jentefavoritt,så nå må vi tenke litt på guttenavn siden JM sa det hun sa!

Men jøssefadersnavn så vanskelig da!!!!Og sambo greier ikke være seriøs når vi snakker om navn!! Han klarer det bare ikke! Så igår kom han med alle forslag fra Kåre-Magnus til Arragon og Arrarat(hvilket forøvrig er en tyrkisk matrett!!) :overrasket: Jeg blir så irritert på han!!!!

Men seff må jeg storle også da! Spes når han mener Kårhild er et helt vanlig og akseptabelt navn :ler: Tosken min!

Men vi må nok bli enige etterhvert! Og nei,dere får ikke vite listen vår over navn :sjarmor:

Enn så lenge jeg greier å holde det for meg selv da.................!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare poste så det ikke skulle bli for langt nå!

Imorges var vi begge lysvåken før klokka ringte...! Måtte jo kosemose litt da vettu :sjarmor: Men så kom sambo på at han måtte dusje så der ble jeg forlatt i all skjødeløshet,klar som et egg...!! Mannfolk altså!! At de ikke skal greie å prioritere!! Er jo ikke bare å trykke på start for tiden så han burde kunne kjenne igjen en sånn sjangse når han får den :ler:

Ja,ja vi får ta det etter helga!

Isteden minnet jeg han iherdig på at jeg snart trenger hjelp til både shavings og tåneggelklipping :ler: Han må jo hjelpe meg jo!! Hvordan har andre det på den fronten?! Magen begynner ubønnhørlig å komme i veien for div sånne hygieniske gjøremål...!

Sto opp halv sju og lagde meg skiver og kakao til frokost før jeg seila inn på kg!Hadde stooore planer om en kjapp runde og så velte tilbake i senga meeen...Nå skinner sola i vinduskarmen og Skytte er i hyperaktivt humør :sjarmor:

Så nå skal jeg bare sitte her å skrive for livet om alt jeg kan komme på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er jeg forresten 22+0 og kan jo si litt om status quo nå siden jeg ikke får vært her imorgen eller søndan og ikke før på mandagskvelden kanskje..

*Kjenner nå liv hver dag! Det er en helt fantastisk følelse og kjenne små dunk der inne eller føle at bebisen ruller rundt som en liten sel kanskje...!

*Igår kveld da jeg pusset tennene tror jeg h*n sveipet over blære for første gang! Jeg kjente iallefall at noe liksom svosj over den! Helt sprøtt!!

*Snakket med venninne B på msn igårkveld og hun er ca like langt men med nr to,hun kjenner litt spark på utsiden av magen nå og jeg sa jeg håpet jeg kunne kjenne det snart!!

Og GJETT hva som skjedde da jeg var ferdig med å snakke med mannen igårkveld og jeg skulle sove! Kjente at det gikk rundt en gang,så jeg la hånda mi inntill magen nederst på en side,og jammen snurra den ikke rundt(eller hva den gjør!) en gang til!! Og det kjente jeg!! Uvirkelig og jeg kan ikke tro det før jeg kjenner det mer!

Ellers er bekken som før så det gidder jeg ikke snakke om.

Er veldig forelsket i min snorkende mann da! Og jeg gleder meg såå til å se han utvikle seg enda mer i mnd mens vi venter og lurer på hvordan han blir under fødselen..Og ikke minst kommer mitt hjerte til å flyte over av kjærlighet når jeg får se han med lillegull i armene :hjerte:

:hoho: Midt i min sjelevrenging her ringte mamma!Jeg sendte nemlig sms til pappa halv sju imorges og hørte om det var noe ved å få siden vi snart er fri!

Så kom jeg på at de jo har avløser nå og muligens ville sove LITT lengre da...ups!

Men nå ringte mamma da,og de skulle kjøre til Trheim istedenfor å ta toget.

Så sa hun;"Jasså,du sover ikke til sola i skinner i ræva på deg du nei!" :ler:

Enn å si noe så bra da!!! Hehehe!! De er så kule!!

Blir godt for dem å ha ei helg sammen nå! Det er jaggu ikke for ofte de gjør sånne ting! Så skulle de dra på bodyshop for meg så jeg får dusjsåpa og bodybutteret mitt! Hurra for verdens snilleste mam og pap!!

Tanker for dagen:

*Sove mer sånn at jeg får sett tv ikveld

*Tørke litt støv

*vaske badet

*Dro over gulvene igår så det slipper jeg idag,jippi!!

*Gjøre klart gjesterommet til superL kommer imorgen!!

*Kline med sambo til han vrir seg løs når han endelig kommer hjem i 15 tiden idag :sjarmor:

*Handle mat

*dusje min ekstremt lekre kropp,for ikke å snakke om håret som suger seg så innmari til hodet at jeg ser snau ut........Fakta F det altså!!

Trenger jeg gjøre mer idag da?!? Høre på musikk og synge høyt for lillegull gjør jeg mest hver dag så det er liksom en rutine det!

Tja...nei da skal jeg forøvrig meddele dere listen over babysaker vi har til nå:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, lider du av uhelbredelig skrivekløe du!?? :klø:

Kjempekoselig å lese i dagboken din altså, men det står jo så MYE!!! :shock: Skjønner ikke at du klarer å få alt ned på papiret jeg! :sjenert:

Men TAKK for at du er her, at du er du og at du har så mye energi å sprudle med!

:blomst:

...og på litt forhånd gratulerer så masse med 22 uker!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Sant så sant MissBb!!

DETTE HAR VI TIL BABYEN:

*Vugge

*Stellekommode med badekar og fire skuffer samt sånn stellematte oppå selvsagt!

*Tykt deilig pledd fra jeg var lita

*To dyner i str 80*100 tror jeg

*To laken 60*120

*Ett tisselaken 60*120

*To sengesett 80*100

*Ett sengesett i 65*80

*3 helsetepper

*Ett koseteppe i bomull

*4 pysjamaser i str 56

*En pysj i str 0-3 mnd

*En pysj i str 62

*3 body m/kort arm str 56

*4 body m/lang arm str 56

*Ei str.bukse i 50-56

*2 bukser i 50-56

*2 tynne strikkeluer

*2 bomullsluer

*En siklesmekke

*Et sett med bukse og jakke str 62

*Sparkedress i 56

*En håndduk

*2 par bomullssokker

*2 par strikkesokker

*En strikket heldress + tilhørende lue

*Strikkejakke+bukse

*2 body m/lang arm str 68

*2 blondebody m/lang arm str 68

*Skinnpose

*Stort saueskinn

*Noen vaskekluter

*Noen gulpekluter

*Babykose/varmepute

*Ei tåteflaske

*Sju( :overrasket: ) smokker

*Sånn greie for å ha rundt nedi sprinkelsenga,sånn beskytter

Må måle:

*vugga

*sprinkelseng

*vognbag

Må kjøpe:

*Dyne 65*80

*Flere siklesmekker

*Flere håndduker

*Flere flanelskluter

*Flere sokker

*Mer sengetøy

*Salver/krem/olje

*Sprinkelseng + madrass(får av mam og pap)

*Vogn(får av svigers)

*Stelleveske

*Ammeinnlegg

*Skjell

*Flere flasker

*Brystpumpe?

Er det mye jeg har glemt nå tro?! Hva skal dere andre ha?! Pondusa............Hva er lurt å ha på lur?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: TT; Idag er jeg helt ustoppelig!!! Er full av energi og fatter ikke når jeg skal falle sammen og få sove litt!

Tenkte jeg skulle tørke litt støv nå mens resten av verden våkner og kan rive seg i håret av alt jeg har rablet ned :ler:

Men det er egentlig ikke uvanlig da! Jeg lærte å skrive da jeg var 4 år og siden da har jeg skrevet og skrevet! Jeg simpelthen ELSKER å skrive!

Har veldig lyst til å skrive ei bok en gang,men aner ikke hva om! Men det er en sånn livsdrøm jeg har så vi får nå se på mine eldre dager hva jeg får kokt ihop! Skal i allefall greie noen sider med husmorporr :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  TT; Idag er jeg helt ustoppelig!!! Er full av energi og fatter ikke når jeg skal falle sammen og få sove litt!

Tenkte jeg skulle tørke litt støv nå mens resten av verden våkner og kan rive seg i håret av alt jeg har rablet ned :ler:

Men det er egentlig ikke uvanlig da! Jeg lærte å skrive da jeg var 4 år og siden da har jeg skrevet og skrevet! Jeg simpelthen ELSKER å skrive!

Har veldig lyst til å skrive ei bok en gang,men aner ikke hva om! Men det er en sånn livsdrøm jeg har så vi får nå se på mine eldre dager hva jeg får kokt ihop! Skal i allefall greie noen sider med husmorporr :ler:

Kanskje du kan skrive en bok om det å skrive!??

:grine2:

Nei, men jeg er sikker på at du kunne skrevet en veldig god bok, hvis du bare fant ut hva den skulle handle om. Men det trenger jo ikke være roman da...det kan jo bare være en bok om noe som opptar deg og som du kan mye om! :tommel:

Så mye dere har fått til lillegullet allerede! Blir bra detta!!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 år! :overrasket: Jasså, ikke rart sidene i dagboka di flyr fortere av gårde enn noen annen jeg vet om... :ler:

Du har jo masse til liten alt jo! Jeg gleder meg til jeg kan begynne å skrive lister og sånn.. Tror min kjære skal spares for det helt ennå, ellers får han vel helt hetta... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4år :overrasket: imponerende. Tror jeg var lettere tilbakestående på barneskolen jeg :ler:. Var så vidt jeg lærte meg å lese i første klasse :overrasket:

Synes det er kjempemorsomt jeg når du går bananas og bare skriver og skriver og skriver. Men er det sant at du blir borte i mange dager fra KG :tristbla:. Hvem skal teste positivt da :sjenert:. Blir spennende å se :hoppe:.

Jeg kommer ikke på msn om dagen :grine:

:klem: og :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TT;Tenk så kult da,å ha skrevet en bok! I allefall om den ble utgitt og folk likte den!! Men hadde nok sikkert blitt mye tøys og mange innviklede forklaringer hvis jeg hadde prøvd meg!

MissBb; Kan ha sånne lister helt for deg selv ei stund vettu! Som du bare kan kose deg med! Ikke noe galt i å planlegge litt! Og lister er jo bare helt orgasmisk da! Tror jeg lager lister over noe nesten hver dag...Trenger jo ikke være store greiene da! Nå nettopp f.eks lagde jeg en handleliste + en liste over noe småtterier sambo skal gjøre før kvelden er omme!

Det morsomste av alt er at han er veldig opptatt av listene mine han også :ler: Liksom må følge med og høre om mye gjenstår og om noe kan utsettes osv! Så er han like fornøyd som meg når alt er strøket ut!

Nok en gang;Tvangstanker!!

Hmmm..kanskje jeg kan samle folks tvangstanker og skrive en bok om det??!! Sånne morsomme altså..ikke sånne alvorlige,sykelige som folk plages med.Det har jeg stor respekt for altså.Men en sånn liten tøysebok!

Pi@; Hehe,var du vel ikke! Jeg har alltid likt bokstaver og ord og hylte hvis ingen hadde tid til å lære meg og vise meg så det ble rett :ler:

Men så har jeg til dags dato enda ikke lært meg mye matte da! Og har vannskrekk så jeg lærte ikke å svømme før i 4.klasse tror jeg...Så vi er nå forskjellige vettu!

Ja det var det da! Er det rundt ikm til noen vi kjenner?! Har begynt å tro at nå kan folk begynne å føde hver gang jeg er fraværende :ler: (Den var til deg,TT!)

Men skal nå se om jeg får sneket meg innom min egen bok værtfall!

Skal jeg fortsette å våkne kl sek så har jeg nok tid før besøket står opp!

Ikke msn?? Why?? Er du der nede enda?! Må sjekke boka di etterpå!

Fjellrypa;Jeg får vært her hele dagen og kvelden så jeg bør greie å bli litt lei,men en kan aldri vite når den store skjelven kommer!!

Herreguuuud jeg er helt hyper idag om jeg så skal si det selv!!!!

Nesten så kroppen rister........Har fått vasket badet,satt på en maskin klær,gjort klart gjesterommet,tørket støv og ryddet kjøkkenet!

Har ikke satt bort symaskina for jeg tenkte å frese ihop noen flere kluter!

Sååå har jeg snakket med lønningskontoret ang avspaseringen min som sjefen mente "kunne være god å ha på lur"..Halloooo!! Jeg kommer jo ikke tilbake på halvannet år omtr!!

Men dama på lønn sa at jeg skulle skrive timeliste på det for det var da slett ikke noe å ha stående i årevis :sjarmor: MONEY!!! Har sikker ti timer avspas igjen som jeg ikke fikk tatt før jul! Og noen av de timene er OVERTID :sjarmor:

Tenker det blir å sviiii litt i sjefens regnskap! SYND FOR HAN!!! Han kan nemlig ikke nekte meg de så!! Skulle han ha tenkt på alle gangene man har gått over vakter for å holde bruket igang! Nemlig!*nesa i sky*

Såh! Det var vel det fra den siste timen og kvarteret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le jeg også :ler: Du er jo bare sååååå hyper! Jeg har vært oppe siden 6 jeg og, men hva har jeg fått gjort? Ingenting, nada :sjenert: Kan ikke du sende litt av den energien over til meg da?

Dere har jo fått kjøpt masse jo! Jeg har faktisk ikke kjøpt et eneste plagg, vi venter til etter UL, for da får vi forhåpentligvis vite kjønnet.

Har du sloknet på sofaen nå eller? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...