iss Skrevet 13. mars 2006 #2581 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. mars 2006 #2582 Del Skrevet 13. mars 2006 Sorry pondusa.. Klarte ikke dy meg... Lei meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. mars 2006 #2583 Del Skrevet 13. mars 2006 :ler: Morroklumpen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. mars 2006 #2584 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg bare datt innom på side 129 etter innlegga dine... Og fingrene mine bare plapret av gårde på tastaturet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. mars 2006 #2585 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen....... JEG KAN IKKE VÆRE BORTE HERIFRA EN HEL HELG. Det blir jo så vanvittig mye å ta igjen og så går jeg glipp av så mye. Jeg er ikke en sånn person som bare kan dumpe inn på den sida en dagbok er på, jeg er nødt til å gå tilbake til sist jeg skrev noe og lese meg framover. Så supert med gratis vogn og følelsene for samboeren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 13. mars 2006 #2586 Del Skrevet 13. mars 2006 Har du glemt dagboka di, snuppa?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 13. mars 2006 #2587 Del Skrevet 13. mars 2006 Har du laget en ny runde og glemt deg selv? :klø: Håper du har hatt en bra mandag snuppis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. mars 2006 #2588 Del Skrevet 13. mars 2006 Ikke glemme deg selv da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. mars 2006 #2589 Del Skrevet 13. mars 2006 Venter, venter, venter på a skytte..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. mars 2006 #2590 Del Skrevet 13. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 13. mars 2006 #2591 Del Skrevet 13. mars 2006 Skytte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HVOR ER DU??????????????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. mars 2006 #2592 Del Skrevet 13. mars 2006 Ho har lagt igjen spor hos meg, så tar vel resten av dagbok runden sin... Vi får smøre oss med tålmodighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #2593 Del Skrevet 13. mars 2006 :grine2: :grine2: :grine2: DERE ER SÅ SKJØNNE JENTER :grine2: :grine2: :grine2: For en tålmodighet og alt dere har!! Er det rart jeg er så glad i dere?!?! Her kommer jeg endelig frem til boka mi,så får jeg en sånn herlig velkomst!! Denne dagen har vært helt super fra a til å altså!!! Tusen takk for at dere er så utrolige å venter på å høre fra meg! Det rører meg laaangt inn i hjertet!! Må vel oppdatere litt nå ja! Men skal passe meg så det ikke blir for langt da...Orker ikke klikke når alt er så bra!! Hentet venninne H på lørdag og vi spiste nachos og godis og så film og skravla! Så fikk hun surfa litt på nett og ble litt oppvartet! Hun sa ikke så mye om sorgen etter faren,men jeg så at hun trengte noen.. Sambo ga nå lyd ifra seg hele dagen og kvelden og natta Det var kjempefint av han! Og det var så godt å høre at han hadde det så morsomt! Delte hytte med en kompis som er splitte pine gal og han skrattlo hver gang han ringte! Da blir jenta glad vettu! Søndagen lagde jeg megafrokost til meg og H! Stekte vafler og vi satt over 1 time og pakka i oss mat! Nam! Hun har blitt så tynn så jeg må få i henne litt! Så gikk vi en deilig tur i det herlige været! Fjorten dager med steiksol fra skyfri himmel! Det var DEN sommeren Gjorde ikke så mye egentlig.Bare var sammen og delte erfaringer på alle mulige ting.Dvs det var kanskje jeg som delte mest...Føler kanskje nå et større slags storesøsterforhold til H,siden hun er fem år yngre enn meg. Syns det bare er rett og rimelig at jeg tar meg av henne både som venninne og som en erstatning siden hun ikke har søsknene sine her i byen. Det ble litt frem og tilbake med returen til sambo og co,så det hele endte med at de kjørte 35 mil på scooter igår Til alle som ikke har prøvd scooter,så er det helt grusomt langt.....!! Og hjem kom en stakkar med vondt i rumpa og nakken og hele seg Kom hjem 23 og vi la oss en time etterpå! Da måtte han få massasje og det var sååå synd i han! Stakkars menn vet dere*knis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. mars 2006 #2594 Del Skrevet 13. mars 2006 Der fikk vi oppdateringa ja! Kan ikke la det gå så langt tid før du oppdatere hele kg da!! Deilig å lese at helga var fin, og at du fikk støttta H litt.. Du er nå like god irl som på kg du.. I know... Dakkar sambo..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #2595 Del Skrevet 13. mars 2006 Idag kjørte jeg sambo på jobb og kastet meg over pcn og skrev for livet!!! Men rakk ikke hele runden før H sto opp,heelt forvirret! Vi har nemlig hatt feieren her idag og det hørtes ut som hele mannen var nedi pipa Hadde en helt rolig morgen til jeg gikk i dusjen! Fikk fresha opp skrotten og spillte masse kul musikk!! Var i så utrolig godt humør!! Formen var fin og kroppen kjentes bra ut! Dro hjem til H og hjalp henne med å rydde litt! Så var jeg i byen og traff L som heller ikke har det helt bra bla pga jobben...Så kom S og etterhvert også H så da var vi en fin gjeng der vi satt!! Vi jobber sammen alle fire,så kan vel si at det ble litt på jobben!! Men ellers var det koselig da! Så ringte mam og pap! De var i byen og var veldig kaffetørste før de skulle hjem,så de måtte komme innom en liten tur! Mamma hadde kjøpt en søt håndduk,en enda søtere jakke/bukse og DEN søteste sparkedressen til lillegull :grine2: Pappa mente hun var blitt helt vill og gal på babytøyfronten! Han var i sitt vanlige jeg og vi lo en heeel del! Pappa er bare komisk! Var nesten så jeg gruet meg litt til de skulle komme siden H var med hos meg og hun nettopp har mistet sin far....Men kan jo ikke tenke sånn... Lagde pølse i brunsaus med poteter og makaroni til middag idag! Og det var såååå godt!! Er hundre år siden jeg hadde det sist! Både jeg,H og sambo var kjempefornøyde! Så stupte sambo i seng og H ville prøve å være hjemme! SÅ jeg kjørte henne hjem med beskjed om å ringe tvert hvis det ble ensomt eller trist eller ikke bra å være hjemme alene! Vet ikke om hun blir å gjøre det,men det håper jeg hun gjør hvis hun føler for det..Håper virkelig hun skjønte at jeg mente det jeg sa... Det er helt klart ikke bare bare å ha en tredje person boende i huset vårt,men syns det går bra jeg! Sånn av og til! Jeg liker å ta vare på folk og venner og liker å varte litt opp og gi dem noe bra..... Ellers så har jeg vært her inne,samt skravla med Pi@,glemt å vekke sambo så plutselig var broren hans her for å hente han.....*ups* Nå er de å henter scootrene og jeg skal si meg ferdig her for ikveld! Har lyst til å kose med sambo og han kommer NUH!! PS: UL imorgen kl 11 og JM kl 12!!!!!!!!! Nok en gang tuuuusen takk jenter!!! Tio tusen røda rosor til dere alle!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. mars 2006 #2596 Del Skrevet 13. mars 2006 spent på ultralyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 13. mars 2006 #2597 Del Skrevet 13. mars 2006 Kos deg på ul i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. mars 2006 #2598 Del Skrevet 13. mars 2006 Koooos deg på UL!! Gleder meg å høre hvordan det gikk! ÅÅåå, sparkedress, det er så søtt!!! Blir spennende å se magen vokse mer og mer.. Merke babyen mer og mer.. Håper du har en fin kveld & kos deg imorgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 14. mars 2006 #2599 Del Skrevet 14. mars 2006 Lykke til hos jordmor og på Ul i dag lille skytte Jeg skal selv til jordmor i dag, så vi får komme med rapport utover dagen. Sikkert bare jeg som husker feil, men har ikke du vært på UL nå nylig? Idac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 14. mars 2006 #2600 Del Skrevet 14. mars 2006 Lykke til på UL snuppa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå