Skytte Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #2281 Del Skrevet 26. februar 2006 Heia jenter!!!!! Å så koselig det var å komme hjem å finne så mange trivelige besøk!!! Iss,IdaC,LinKri,MrsP,Pi@,MissBb,Teddy,Pondusa,Tulipan,Miiip,Pondusa,MrsP,LT,Pi@,Pondusa,Rognebær,Tulipan,Pondusa,Teddy,MrsP,Pondusa,Iss,MissBb og Kakao; TUSEN TAKK FOR AT DERE ER SÅ SNILLE OG BESØKER MEG!!! Jeg setter umåtelig stor pris på dere alle sammen og er så glad for at jeg har fått muligheten til å bli kjent med dere fantastiske jenter!! Superdupert at Epna fikk to blå rett før helga! Det var vel fortjent ja!! Kjempedumt at du ikke fikk to blå,Iss....Men ingen tante gir fortsatt håp sant??!! Har tenkt myyye på dere i helga og lurer på hvor mange hundre tusen jeg må ut med for å få nett på hytta.....Og dekning på mobilen!! Har jo bytta selskap jeg ja...Så nå har jeg ikke dekning der lengre Hadde ikke tenkt på det jeg da...Så dette har vært antielektronikkhelga si det........ OPPDATERING: Freddan dro vi oppover som sagt! Begynte å snø noe så inni hampen...Men kom oss frem og fikk varmen i hytta,lasagnen på bordet og IDOL på tv! Gjett om jeg savnet å chatte da.........!!!Kan ikke reise for ofte på hytta Ble tidlig kveld på alle mann! Lørdag var jeg tidlig oppe.Har sprunget noe så sinnsykt på do i helga...Og natt til søndag gjorde det vondt i blæreområdet...hmmm...Men vet jo ikke om det er eksakt der eller om det er i livmora eller noe...Skal jo til UL på tirsdag og da får de sjekka om det er uvi! Ellers så var vi i Sverige og smugla litt Og svigermor så tollere bak hver en busk på veien hjem! Hehe!! Gudongen min,E, rennte på rattkjelken og snørekjørte sammen med sambo! Etterpå dro de to på scootertur og E var høy på adrenalin da de kom hjem og han kunne fortelle om at han hadde fått kjøre masse helt alene!! Morsomt det vettu,være 9 år og få muligheten til noe sånt! (hmmm...er det noen som syns vi er gale nå tro...?!) Ellers så var det lammelår til middag og koma til dessert Litt tv og yatzy før nesten alle var i seng rundt elleve!! Ikke noe nattevaking her i gården! Frisk luft og uteliv er god sovemedisin! Jeg er nå oppe værtfall to ganger om natta og det var tungvindt på hytta...Hardoen ute i uthuset så...Brrrrrrr sier jeg bare! For imorges var det -12 grader..... Men sol og et knakende nydelig vær!! Hadde en rolig og lang formiddag før vi la ut på tur! Scooter og pulk er genialt! For da får vi med oss masse greier og skrøpelige hunder og gravide folk Var deilig å sitte ute i sola og grille pølser og bare ha det helt kanonbra! Har ellers fått gått meg et par turer og vært mye ute og bare sittet i snøværet og ruslet rundt hytta! Deilig! Og er bedre i bekkenet idag enn jeg var fredag,men da var det ekstremt altså.. Så har jeg begynt aksjon RYDD2006 på hytta!! Antagelig til svigers store fortvilelse Men nå klarer jeg ikke mer!! Fikk kastet nesten en søppelsekk bare med gamle blader idag,men bare vent!!! De er helt sjuke til å samle på ting altså! Blir så irritert inni meg at jeg kjenner jeg får verk!!! Sikkert derfor jeg har fått tannverk i helga Utrolig ubehagelig....Og nå e det jo ingen annen utvei enn å ringe tannlegen imorgen...Buhuhuhu...Jeg vil ikke...det er så vondt.... Ellers så merket jeg jo at det var lenge siden jeg hadde vært sammen med svigers ei hel helg....Jøye meg som dem skravler og tjaser og maser om alt mulig greier!! Blir helt sår i ørene jeg! Lange avhandlinger og masse dumme greier om alt mulig! Håpløst å forklare men jeg blir så lei jeg altså.... De er verdens greieste,men temmelig slitsomme i lengden...Men det er nå så.Hadde vært perfekt hvis dem bare kunne slappet litt mer av og ikke brydd seg så mye om alt eller absolutt skal spare på alt og tenke og vurdere og diskutere alt!!! Jeg er jo slett ikke sånn og kjenner at det var deilig å få det ut!! Var innom tante en tur med E og han sovna nesten etter 5 min i stolen! Mye som har skjedd på ei helg! Mye friskluft og spenning! Da vi kom hjem måkte sambo snø og jeg har tatt vare på alt og satt på ei maskin med klær som må henges opp nå...Ulempen med å vaske klær er akkurat det... Sambo skulle se film og jeg skulle legge meg for ca en time siden.......Meeen det blir ikke alltid som vi har planlagt! For her sitter jeg og sambo snorker ved min side....Men det er nå koselig også da! Vet ikke om jeg har kjent noe spes til lillegull i helga....Ble litt nervøs på lørdag og kjørte i meg en 100grams sjokolade for å se om det ble noe reaksjon...men kan ikke si sikkert at jeg merket noe mye... Har spist litt sjokkis idag også og tror jeg har kjent litt rørelse... Prøver å huske på at man vanligvis ikke kjenner liv kontinuerlig enda...Og at alt helt sikkert er bra,men kjenner at jeg gruer litt til UL.... Er så redd for at noe er galt og at det ikke er bevegelser fra lillegull jeg har kjent i hele tatt... Meeen,ikke tenke på det nå! Kommer ikke på mer nytt i farta...Er så trøtt at jeg nesten dauer og tenker jeg legger meg med bållukt i håret og tar dusjen imorgentidlig...Blir ikke noe på meg ikveld uansett så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #2282 Del Skrevet 26. februar 2006 Og der hadde Miip vært innom i mellomtiden ja! Selvsagt skal vi skravles på msn selv om OL er over!! Vi har mange morsomme msn stunder foran oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 27. februar 2006 #2283 Del Skrevet 27. februar 2006 Alt står nok kjempebra til med den lille! Ingen grunn til bekymringer! Ha en fin dag, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 27. februar 2006 #2284 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei på deg Skytte-vennen!!! Høres ut som om du har hatt en perfekt helg på hytta. Synes også det er kjempe deilig å komme seg ut i frisk luft. Og frisk luft og mosjon sammen er ens ebtydende med en veeeldig god natts søvn. Høres ut som om din svigerfamilie er tvilling med min svigerfamilie . De er kjempe koselige, men de kan bli sååååå slitsomme til tider at man blir sprø. Dette gjelder ikke svigermor. HUn er bare den beste i hele verden altså. til verdens beste svigermor!!! Håper du får en fantastisk mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. februar 2006 #2285 Del Skrevet 27. februar 2006 Høres ut som en fin tur!!! Mine svigerforeldre er også utrolig rotete. Og jeg er helt overbevist om at de slår de fleste. Vurderer sterkt å melde dem på kaoskontroll... Når det gjelder skravling er det svigermor jeg sliter med, svigerfar er litt mer stille og beskjeden. Jeg trodde nesten det var en universell regel, jeg, at man skal slite litt med svigers, mener jeg! Hva driver du med i dag da, Skytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. februar 2006 #2286 Del Skrevet 27. februar 2006 Heia på deia! Har dere like pent vær som oss i dag? Da er du nok ute i finværet tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. februar 2006 #2287 Del Skrevet 27. februar 2006 Deilig å ha deg tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 27. februar 2006 #2288 Del Skrevet 27. februar 2006 Stor klem til Skytte og den lille i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. februar 2006 #2289 Del Skrevet 27. februar 2006 til verdens beste Skytte! Høres ut som om du har hatt en flott helg. Og jeg tror absolutt at RYDD2006 kan ha noe for seg, det har en lei tendens til å hope seg opp med blader, dill og tull på hytta! Men tannverk!? Fysj og fy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 27. februar 2006 #2290 Del Skrevet 27. februar 2006 Hellu du din lekre babe!! Hvordan har dagen vært så langt? Fikk du ringt tannlegen i dag? Tannlege er noe herk,men jeg tror jammen meg tannpine er ennå verre! Jeg er så trøtt som en strømpe akkurat nå. Lurer på om jeg skal ta meg en liten ettermiddagshvil jeg... Ha en fortsatt fin dag snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. februar 2006 #2291 Del Skrevet 27. februar 2006 Topp og ha deg tilbake. Har savna deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 27. februar 2006 #2292 Del Skrevet 27. februar 2006 Godt å ha vår Skytte tilbake! Høres ut som du har hatt en fin helg på hytta. Endelig snø her og nå, så nå har vi vinter igjen. Ønsker deg ei flottings uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. februar 2006 #2293 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei vennen. Bare innom en kjapp liten tur... Er det ikke klart for UL snart? Eller tar jeg feil / blander med noen andre? Håper alt er bra. Hørtes ut som en trivelig helg.... svigerforeldre er "alltid" rotete... men veeeldig greie! til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. februar 2006 #2294 Del Skrevet 27. februar 2006 Prøver her inne, for skytte vet nok det meste. Satt å leste i en dagbok i går kveld, sikkert en gravidbok, hvor noen hadde skrevet sin oppskrift på smoothies. Nå har jeg selvsagt glemt hvem, og tenkte jeg skulle lage dette på onsdag. Vet du hvem som er innmari glad i smoothies du da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 27. februar 2006 #2295 Del Skrevet 27. februar 2006 Måtte bare innom en snartur og gi en gooood til favoritt-Skytten over alle Skytter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 27. februar 2006 #2296 Del Skrevet 27. februar 2006 Heia vennen. Blir bare en kort hilsen i dag, for jeg er så trøtt... Så deilig det høres ut med hytte tur altså, selv om svigerser ikke alltid er like lett å være rundt 24/7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. februar 2006 #2297 Del Skrevet 27. februar 2006 Hællææææææ!!!!!! Åssen gåreæ? Leste i en annen dagbok at du hadde sånn supert gågjennomdagbøkersystem.... Lurte på hva det gikk ut på jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. februar 2006 #2298 Del Skrevet 27. februar 2006 Ja det må hun hvertfall ha, for jeg har ikke sett maken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. februar 2006 #2299 Del Skrevet 27. februar 2006 Siden skytte er på dagbokrunde hos alle andre og ikke leser sin egen kan jo jeg svare i mellomtida... (Håper du har meg unnskyldt, Skytte!) Prøver her inne, for skytte vet nok det meste. Satt å leste i en dagbok i går kveld, sikkert en gravidbok, hvor noen hadde skrevet sin oppskrift på smoothies. Nå har jeg selvsagt glemt hvem, og tenkte jeg skulle lage dette på onsdag. Vet du hvem som er innmari glad i smoothies du da.... ← MammaSarius, side 17 i gravidbøker M-Å! Leste i en annen dagbok at du hadde sånn supert gågjennomdagbøkersystem.... Lurte på hva det gikk ut på jeg?? ← Ja, det er et sinnsykt system, det er sikkert! Applaus til Skytte for imponerende rundetid. :ler2: Det var noe med først generelle dagbøker, så prøverdagbøker, så gravid A-L og så gravid M-Å, der hun begynner nederst og arbeider seg oppover! (Så når andre er innom innimellom blir det rot i systemet.) Haha, Skytte, jeg husker ikke forklaringa di, du må nok opplyse oss på nytt. Tror i alle fall du er den jeg veit om her inne som følger med i flest dagbøker! Er ganske imponert. Nå skal jeg sove! NATTA SKYTTE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. februar 2006 #2300 Del Skrevet 27. februar 2006 Har sett at skytte er en racer på dagbøker, jeg bruker nå mest mine innlegg jeg... Imponert over tempoet til skytte! Og hukommelsen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå