Kakao Skrevet 23. februar 2006 #2241 Del Skrevet 23. februar 2006 Hei Skytte! Gjett hva jeg holder på med nå! Hihi, vannbakkelsene "dine" står i ovnen, de ser riktig så fluffy ut! Gleder oss til å smake på de. Nammis, altså. Alt for lenge siden jeg har lagd noe.. Er det ikke fastelaven snart, også? Så herlig det må være å kjenne lille gullet i magen!! Snakket med noen i dag som har barn og de hadde visst kjent hvor foten var og sånt.. Så at det stakk ut en fot liksom. Altså på slutten av svangerskapet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 23. februar 2006 #2242 Del Skrevet 23. februar 2006 Hei og god kveld!!! Du, den dørselger-samtalen måtte jeg le av . Hun ville virkelig ikke gi seg hun . At det er mulig. BLir litt av sånt jeg. Hva er rødsei???? Det høres ut som noe fiskegreier. OG høres veldig ut også. Er du virkelig 17uker allerede??? . Fy flate som tiden går da.... Synes det er kjempe kort tid siden du fortalte om spiren her inne jeg . Kakao: fastelaven er nå på søndag. Og de vannbakkelsen blir kjempe gode!!! . Ha en fantastisk kveld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. februar 2006 #2243 Del Skrevet 23. februar 2006 Egentlig så orker jeg ikke løfte opp armene etter yogatimen, men jeg må jo skrive noen ord Holdt på å :grine2: meg i hjel av dørselgeren Hint hint tante-Pi@ vil veldig gjerne vite kjønnet på lillegull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 23. februar 2006 #2244 Del Skrevet 23. februar 2006 Namm-namm!! Superoppskrift, Skytte! Fastelaven nå på søndag, ja. Det er kooos! Tror jeg skal begynne å bake litt oftere, sambo ble kjempeglad for vannbakkelsene. Lagde mye før, men har hatt en rolig periode på bakerfronten noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 23. februar 2006 #2245 Del Skrevet 23. februar 2006 TAKK FOR CHAT'EN I GÅR! Supergirlisgjeng... Jeg vet ikke hva vannbakkels er engang, jeg... Men jeg har kjempelyst til å bake fastelavnsboller til søndag! Veldig koselig at du kjenner lillegull hver dag! (I alle fall to dager på rad!) Jeg har også hatt litt hjertebank i graviditeten, det er ikke noe farlig og ikke unormalt. Håper du får sove bedre i natt! Og kos deg på tur i helga! (Hvor var det du skulle igjen?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 23. februar 2006 #2246 Del Skrevet 23. februar 2006 Innom for å sette litt spor- HEEEEI! (burde hatt en sånn fotavtrykk-smiley ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #2247 Del Skrevet 23. februar 2006 God kveld!! Fru Bå; Så koselig å se deg!! Nei det er mye rart man skal oppleve!! Hmm...kanskje jeg skal holde kurs om det derre ja! Hehe! Ja vi skal på UL på tirsdagen!! Ikke lenge igjen nå!! TT; I know! Har ei venninne som fikk baby lille julaften og jeg har fått masse bilder! Er helt surrealistisk å tenke på at om noen mnd så er det JEG som kan sende bilder av MIN baby Pondusa; Det var så godt at fyttikatta.... Åååååå!!! Fersk fisk og lever og rogn....Mmmm! Men er det ikke noe om at gravide ikke skal spise lever?! Innbiller meg det... LT; Måtte le av hele greiene til slutt jeg også! Bra å høre at det er flere som har hatt hjertebank! Men det er skikkelig plagsomt når det står på.. Kakao; Så morsomt at du prøver oppskriften min!! De ble gode ja?! Mmmmm!!! Har hørt flere si at de kjenner føtter og hender på slutten! DET må være sprøtt gitt! Tulipan; JA!!! Tenk at jeg har kommet så langt og skal til UL om få dager!! Det er helt uvirkelig og helt herlig!! Rødsei ja! Det er sei som ikke blir bløgget(ikke stukket så blodet renner av den når den er fisket) og ikke skyllet men lagt i saltlake,så heller man over blodvannet fra fiskekassen+mer vann! Så skal det stå å godgjøre seg et år eller to eller tre! Er klar over at dette hørtes jæ**** heslig ut,men når man koker den og har potet og hvitsaus ved,da er det bare helt nyyyydelig! Helt sant!! Pi@; Hohoi! Vært å trena du ja! Sprek som vanlig! Hehe,du vil vite det ja! Spørs om det blir til at vi får vite det ja...Men intet er avgjort enda! Kakao; Så bra at dere likte dem!! Ja det går veldig i rykk og napp med meg og bakingen også! Men det er jo morsomt når man får det til! Miip; Du må prøve å lage vannbakels! Jeg klarer ikke forklare hva det er,men det er siiiinnsykt godt!! I helga skal vi på hytta!! Og så kjører vi en tur til Sverige siden hytta ligger helt ved grensen! Må ha oss en harrytur i ny og ned! Så jeg går glipp av idolchat på fredag Men du vet dere er always on my mind! Murf; Koselig!! *ser for meg fotspor* Vi spiste middag i 17.30 tiden men fortsatt er jeg så mett at jeg holder på å daue....Lillegull blir sikkert skviset av all maten i magen... Det var kjempekos å være hos mormor!! Hun er så snill og god! Og så glad for at hun skal bli oldemor! Hun har bestemt seg for å strikke en liten dress og et vognteppe i et spesielt mønster. Men hun måtte låne seg mønsteret til det så det skulle jeg få se en annen dag! Har bare lagt sammen noen klær og tørket litt støv på badet,samt lett frem noen hytteklær nå.Og irritert meg over sambo som måtte se en time på tv før han kunne støvsuge Men det ble nå gjort så jeg skal ikke klage... Skal tuppe i seng nå og håper jeg får til å ligge ei stund... Planer for morgendagen; *Runde på kg og ønske god helg *Innom jobben *Hente E *Pakke *Dusje *Dra på hytta! Nattinatt............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 24. februar 2006 #2248 Del Skrevet 24. februar 2006 Kos deg på hytta, Skytte! Riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 24. februar 2006 #2249 Del Skrevet 24. februar 2006 Hei snuppa! Håper du får ei koselig helg på hytta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. februar 2006 #2250 Del Skrevet 24. februar 2006 Ønske dokk ei rektig fin å trivele hælg på hytto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 24. februar 2006 #2251 Del Skrevet 24. februar 2006 God tur til hytta! Jeg vil også på hytta. Bli vartet opp av svigers. men tror neppe mannen orker det nå... Jeg vil jeg vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. februar 2006 #2252 Del Skrevet 24. februar 2006 Sorry, det hørtes ikke godt ut i det hele tatt... Ha en fin helg! (nå ble jeg kvalm...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. februar 2006 #2253 Del Skrevet 24. februar 2006 Ha en deilig tur på hytta. Skytte! Og kos deg med magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 24. februar 2006 #2254 Del Skrevet 24. februar 2006 Bare innom med en rask fredags- og ønske om at du, sambo og litleskrukken i magen får en finfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #2255 Del Skrevet 24. februar 2006 Takk for alle ønsker om ei god helg jenter!! ..........og sorry for at du ble kvalm Iss......... Men på den annen side så syns jeg jo det er litt bra at du er kvalm da Blir ei spennende helg dette! Har vært ei ganske bra natt dette,to dorunder og litt vimsevipsing oppi senga! Våknet en gang av at jeg lå og nussa på armen til sambo Og imorges var vi tidlig våkne begge to,hørte på tir`na noir sangen og bare holdt rundt Sa til sambo at vi måtte huske på å være kjærester selv om vi får en baby og elske og det var han enig i! ........Så sa han;"du kunne vært med i Melonas du!"..........."Hadde sikkert blitt sjef med en gang,bare å vise disse!" Så skrattlo han og kom seg opp med ei pute i bakhodet! Tullingen!! Da han dro var det rett på kg og begynne på runden! Og fikk meg en helt superduper nyhet(hint;Epona....!!!) Ble så glad og fornøyd med en sånn deilig start på dagen! Sambo har vært med bilen og jeg er strax ferdig her inne! Neste steg er å dusje,lese avisen og dra innom arbeid! Har allerede rukket både frokost OG lunsj........Og siden kl bare er halv elleve så blir det nok mange lunsjer før middagen kl 20 ikveld Nå titter jammen meg sola frem også! Er det mulig?!! Blir nesten litt skeptisk til sånne overdådig bra dager.................Er det mulig liksom?? Håper det da men! Håper alle sammen får ei kjempefin helg! Så bør det bli to blå på de som venter på det mens jeg er borte! Og hvis du tester positivt Iss..Ja da kommer jeg faderullan meg til å bli mørkredd over denne morsomme tingen med to blå når Skytte er borte!! Love u a lot girls!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. februar 2006 #2256 Del Skrevet 24. februar 2006 Ja du håper vel på litt kvalme du.. Tullemor!!! Jeg er redd for at du holder deg borte for alltid jeg da, hvis jeg tester positivt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 24. februar 2006 #2257 Del Skrevet 24. februar 2006 Nå er det lenge siden jeg har vært innom, og jeg skjønner at jeg må skjepe meg, siden jeg går glipp av altfor mye Så herlig det må være å kjenne lillegullet Gleder meg veldig til det blir min tur. ja, det er jo veldig viktig å fortsette å være kjærester etter at babyen kommer. Vi også har snakket en del om det, og mannen er egentlig veldig klar på å la babyen være hos besteforledre like etter at vi kommer tilbake fra sykehuset, så vi kan dra på helgetur :grine2: Disse mannfolka også hehe Ønsker deg en riktig god helg og god tur på hytta, kose dere masse og nyte hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 24. februar 2006 #2258 Del Skrevet 24. februar 2006 Hei vennen!!! Du må kose deg masse i helgen. Kommer til å savne deg på MSN i kveld Blir sikkert uvant å se Idol "alene" pst: *ser deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 24. februar 2006 #2259 Del Skrevet 24. februar 2006 Her raser sidene avgårde i superfart gitt! Jeg skal vaske og rydde hus så jeg rekker ikke lese gjennom alt nå. Men skal gjøre det senere. Må jo holde meg oppdatert! Ha en god helg da snuppa mi! Kos deg på hytta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. februar 2006 #2260 Del Skrevet 24. februar 2006 Kos deg på tur, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå