Skytte Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #2201 Del Skrevet 21. februar 2006 Miip,Iss og Pondusa; Flinke Miip!! Har gjort et stk husrbeid idag...lagt sammen litt klær.... Og bakt kake da Men nå mååååå jeg altså legge meg............!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. februar 2006 #2202 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg og.. og jeg burde bretta tøy... Sove godt da skytte vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. februar 2006 #2203 Del Skrevet 21. februar 2006 Tror jeg dauver av latter.... Du er jammen ikke god du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. februar 2006 #2204 Del Skrevet 21. februar 2006 Ser du er inne på topp-10 postere idag!! Grattis da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 22. februar 2006 #2205 Del Skrevet 22. februar 2006 Hei på deg!!! Gooooooooooooooood moooooooooooooooorning (vietnam ) Innom for å ønske verdens beste skytte en strååååålende dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. februar 2006 #2206 Del Skrevet 22. februar 2006 Takk for i går! Hilsen syk pondusa som skal få lillemor i bhg snarest.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 22. februar 2006 #2207 Del Skrevet 22. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. februar 2006 #2208 Del Skrevet 22. februar 2006 Heia snuppelupp! Bare innom for å ønske deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. februar 2006 #2209 Del Skrevet 22. februar 2006 Hallo vennen og god morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 22. februar 2006 #2210 Del Skrevet 22. februar 2006 HALLÅ! Håper du har en bra dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. februar 2006 #2211 Del Skrevet 22. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #2212 Del Skrevet 22. februar 2006 Onsdag idag hvilket betyr????? IDOL!!!!!!!!!!!!! Og JM mener jeg er 17+0 idag så da tror vi på det...!!! Iss; Sov så veldig godt jeg!! Enn du?! Pondusa;Hehehe!! Må ikke stryke med nå nei! Men du har helt rett,jeg er ikke helt god bestandig!! Iss; Var jeg?! Hvor ser man det? Sikkert pga jeg tok helt av inne hos Pondusa...!! Tulipan; HOHOHO!!!!!!! Det pleier jeg også å si!! Kul film!! Men hallo i luken så tidlig du er oppe!!! Kl seks om morgenen vet jeg ikke hva en pc er engang!! Pondusa; Jo selv takk du!! Nei og nei...ike bra å høre at du er syk...Skal komme innom boka di med litt trøst! MissS;Hei på du! MissBb; Takk det samme du! Pi@; Heia du!! Håper du har det bra idag! Miip; Takk! Har det bare bra! Du også håper jeg! Iss; Heeeiiiiaaa!!! Idag har jeg sovet umenneskelig lenge og er helt invalid i de nedre ekstremiteter,som for enkelhets skyld er føttene Men det var deilig også! Sto opp og spiste frokost,tok meg en deilig dusj og leste avisen! Så har jeg skravlet i tlf med mormor og avtalt middag der imorgen Er det bare meg,eller er vi relativt ofte borte på middag.....?! Etter det måtte jeg ringe veninne N som jeg ikke har skravla med på leeenge! Det var kjempekoselig! Men hun var syk så vi sender henne noen get well tanker! Og nå er jeg her da! Skal ta meg en runde hos dere snuppelurer nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. februar 2006 #2213 Del Skrevet 22. februar 2006 Ved siden av mine innlegg så står det min assistent. Der kan du se dagens ti på topp postere! Jasså, så du tar av du!! Jeg glemmer nok ikke idol ikveld, med dere snupper!!!! Og ja, dere er oftere borte og spiser en det jeg er iallefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 22. februar 2006 #2214 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Også 17 uker allerede da! Går jo superkjapt med deg da! Det er jo knall å være borte på middag da! Er nok det relativt ofte vi også, og har relativt ofte middagsbesøk! Endret 22. februar 2006 av *MissS* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. februar 2006 #2215 Del Skrevet 22. februar 2006 Så har jeg skravlet i tlf med mormor og avtalt middag der imorgen Er det bare meg,eller er vi relativt ofte borte på middag.....?! ← Nyt det så lenge dere kan. Blir fort mindre av sånne ting når skytteliten annkommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #2216 Del Skrevet 22. februar 2006 Er her enda jeg.....Men begynner å få det trevelt! Må snart lage middag,samt hente mannen og handle litt...... Iss; Hehe!! Superposter! Må sjekke det en dag altså! MissS; Er koselig med middagsgjester og enda bedre å spise borte Pondusa; Huff...håper ikke det! Det er jo da de virkelig skal begynne å skjemme oss bort Tror nok grunnen til at vi ofte spiser borte er at det tar litt under 1 time å kjøre til mormor,halvtime å kjøre til mam og pap,to min til svogers og fire min til svigers!! Så vi er veldig heldige sånn sett ja! Men hva søren skal jeg kokkelere til middag idag da.....Har en fiskepuddig i kjøleskapet men....den så ikke like god ut nå som på butikken her om dagen.... Akk så lei jeg er av mat............*ønsker meg en kokk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. februar 2006 #2217 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg kan være kokken din!!!! Litt lang vei kanskje.. Søk litt på de ulike matsidene, der kan du for eksempel velge råvarer, da kan du jo velge det du har og se hva du kan lage med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 22. februar 2006 #2218 Del Skrevet 22. februar 2006 Heia Skytte! Imponert over bakinga di! Samboeren din er heldig hvis han får så masse kaker, altså. Min venter spent på de vannbakkelsene jeg sa at jeg skulle lage til han tidligere i uken.. Kanskje jeg får tid i dag. Eller i morgen. Gratulerer med 17 uker! Tar du magebilder for å følge med utviklingen, forresten? Det tror jeg at vi kommer til å gjøre når det blir aktuelt. Det blir kult å se etterpå. Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #2219 Del Skrevet 22. februar 2006 Iss; Så snill du er!! Det var en god idè å sjekke noen sånne sider ja! Vet du av noen gode.....? Kakao; Sambo er storfornøyd han! Men for hans eget beste burde han ikke få tilgang til så mye godt Jeg tar magebilder ja,må følge med! Så er jeg visstnok en liten dokumentasjonsfreak.....................!! Nå kanskje jeg kan få Murmis til å legge ut det bildet! Hvis hun ikke har så fæl migrene stakkars.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 22. februar 2006 #2220 Del Skrevet 22. februar 2006 17 uker! Her må jeg si at tida FLYR! *dåne* Så herlig! Tenk, straks er det ultralyd også! Så spennende det blir! Har dere snakka om hvorvidt dere vil vite kjønnet eller ikke, dersom det går an å se? (Sorry hvis du har skrevet det allerede, da må det ha gått meg hus forbi!) Ellers vil jeg bare ønske deg en KJEMPEKVELD! Og beklage at jeg ikke er idol-tilgjengelig, jeg må på jobben. (Intervjuer er gøy, men hvorfor under Idol??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå