Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er oppvokst med badekar, og da jeg flytta hit til sambo, måtte jeg gi opp bading.. Så nå bader jeg nesten hver gang jeg er hos mamma :ler:

Gleder meg!!!

Nå har de kjørt for å hente det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iss; Tja,er ikke så mye å fortelle annet enn at det er sånn formkake som man lager i langpanna! Med sukker og kanel på toppen! Veeeldig godt :sjarmor:

MrsP; Ja........det vil jeg gjøre!! Snille du!

Kakao; Jeg føler meg veldig bra idag i allefall!!

Og vannbakels er supergodt syns jeg!!Må få høre hvordan det gikk!

Epica; Helga har vært veldig bra ja!

Idag har sambo ligget på sofaen og snorket noe så grønnjæ****

Så jeg vurderte både en og to ting uten at jeg skal utdype hva :frustrert:

Men endte med at jeg har hatt mp3 spilleren på ørene(Har jeg fortalt at jeg plutselig fant den??!!Helt sprøtt!) og har sunget av full hals :sjarmor:

Siden sist har jeg fått kaka i magen,i fryseren og et par biter ligger klar og skal tas med på arbeid imorgen! Må bidra med litt kos der når jeg er innom!

Så har jeg strøket duker :overrasket: Er helt sjokkert over meg selv! Har hatt masse energi idag(tror det må være musikken) og nå er stua skikkelig koselig!

Har kun hatt duk på salongbordet siden jul....................... :sjenert:

Så orka sambo reise på ræva og ta vare på dressen sin samt flytte en kommode fra badet og inn i garderoben! Så måtte han få kake da....

Lagde forresten gryterett til midag idag og den ble kjempegod!! Sånn man tager hva man haver gryte!

Nå ser sambo curling og jeg venter på at de skal drite seg ut hvert øyeblikk! For så innmari som de tar i og roper,så må det gå galt snart :ler:

Har tatt nytt magebilde idag :overrasket: Hjelp.........Nå begynner jeg visst å heves.............Kan man legge ut bilder hvis man ikke er supermedlem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LT; Ingen ting å takke for! Det er så fælt å være syk så da fortjener man masse omtanke!

Iss; Jeg er også oppvokst med badekar! Det er så godt.....Bare ligge og plaske!

Nå blir det bare bading når vi er på hytta for der har vi stamp :sjarmor: Og det er deilig det!! Sukk...lenge siden sist nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker og kanelkake i langpanne:

5,5dl hvetemel

4dl sukker

3-4 egg

4 ts bakepulver

3 ts vaniljesukker

150g smør

2,5 dl melk

*Pisk egg og sukker til eggedosis

*Ha alt det tørre i eggedosisen

*Smelt smøret og ha melken i det

*Ha smør/melk i resten av røra

*Hell det i formen (lurt å ha bakepapir under...!)

*Strø på kanel og sukker

*Steik midt i ovnen på 240 grader i 15 min

Sjokoladekake i lanpanne:

Samme oppskrift bare tilsett 2 ts kakao!!

Glasur til sjokoladekake;

Ca en pakke melis

1,5 ts kakao

1,5-2 ts vaniljesukker

100g smør

Passelig med kaffe

Vispes sammen og has på kaka når den er kald!

En veldig lettvint og anvendelig oppskrift syns jeg! Bare deler kaka i seks biter,pakker den i aluminiumsfolie og vips har jeg noe på lur i fryseren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Skytte!!!

Så dumt at du ikke fåt agt ut magebilde. Det får ikke jeg heller, så da er vi i samme båt.

Vannbakkelsen ble gode. Men kan man fryse de ned med vaniljefyllet i??? Jeg håper det, for da skal jeg alge mange og hive de i fryseren. Så har jeg til feks overraskende besøk (og barselsbesøk. Man må jo tenke fremover :ler: )

JA, ja.

Du får ha en strålende dag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Søta! Send meg bildet på mail, så skal jeg legge det ut for deg. Simpelten elsker magebilder!!!

(Vet ikke om mailadr ligger ute, men send meg en PM så får du den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miip; Kake ER godt :sjarmor:

Pondusa; :ler: Takk skal du ha! Det var nå trivelig!

Iss;Heia du!!

MissBb; God morgen både igår og idag du!

MissS; Ja det er litt teit....

Tulipan; Jeg vet ikke om de kan fryses....For her kommer de aldri så langt :ler:

Men jeg vet det finnes sånne bittesmå vannbakels i frysedisken på rema...men dem er ikke spes gode..Men du kan jo prøve med et par stykker først?

Wasabi; Bra jeg kunne friste! Må lage litt godsaker inni mellom!

Miip; Ja det var det! Skal si det snart! Var ikke så spennende!

Pi@; Er pcferien din over??!! Håper det!!!

Murmelmy; Kanskje det ja!! Hmm....!! Så lurt! Skal se på det senere idag når jeg har bedre tid!

Pondusa; Takk.......... :sjenert:

Ja tenk,jeg var ikke på kg igår :overrasket: Dvs jeg var her i to sekunder og bare titta litt.........Men så ble det ikke til at jeg skrev noe....

Var tidlig oppe og dusja og sulla for meg selv igår.Prøvde til og med krølltanga som jeg fikk til jul!! Ble så fin atte!

Så var jeg innom arbeid med kake! Og skravlet litt med dem som var der!

Koselig! Kjenner at jeg savner dem og jobben...Savner det å ha kontroll over noe liksom,føle at jeg har utretta noe...

Etterpå var jeg på behandling...det var så vondt...Vondeste gangen ever :tristbla:

Ble helt gåen av hele greia.

Dro innom byen sammen med ei venninne! Var på kafè og det var koselig!

SÅ var jeg på Lindex.....Og dermed fikk lillegull seg;

*ei strømpebukse

*to par sokker

*en pysjamas

*ei bukse

Var bare vondt og fælt da vi skulle handle så det ble pølse i brød igår igjen..........

Resten av dagen var jeg temmelig deppa....

Fikk nemlig et brev fra Trygdekontoret som jeg ikke skjønner bæra av...

Samt at det var noen som sa igår,at når man er så lenge sykemeldt før babyen kommer,så får man kortere permisjon................????

Så nå skal jeg straffes pga jeg ikke greier å jobbe?

Jeg grubla en del igår ja.................

Så nå sitter jeg klar og skal være på Trygdefuckingskontoret når det åpner kl ni :frustrert:

Skal spørre om det er tilfellet ang permisjon og hvordan det blir hvis jeg evt søker på fulltids/deltidsstudie.....

Må bare prøve å fnne ut et eller annet altså....................

Blir så frustrert at jeg kjenner jeg blir helt lam...Får bare for guds skyld håpe jeg får snakke med en normal person altså...............Og at utfallet ikke gjør meg helt banan...

Hva skal jeg gjøre liksom? Si at jeg ikke har noe vondter eller plager?

Begynne på jobb igjen og bli den som ingen vil ha på vakta si pga jeg ikke greier å gjøre noe?

Til slutt ikke få noe vakter pga de vet jeg ikke greier med jobben nå??

MAMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå drar jeg....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...