Lucky? Skrevet 28. august 2011 #6821 Del Skrevet 28. august 2011 Så herlig at du kan kjenne knøttet da Gleder meg til jeg kan det også, må være helt fantastisk Snill du er med arbeidsguttene da Nettfrokost ja! Det hørtes litt kjent ut Ha en deilig søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 28. august 2011 #6822 Del Skrevet 28. august 2011 Så herlig med bevegelser! Det er så morro! Kjenner mannen din det godt når han legger en hånd på magen din? Trollemannen fikk kjenne her for første gang for en ukes tid sida ca. Det var nok stor stas for en stolt vordende pappa Tenkte forresten på deg her i går relatert til at vi har snakket om alle våre hormonutbrudd Jeg tror virkelig jeg var et håpløst troll å være i hus med i går, veksler mellom å være sint og grine (og da snakker vi baarnehagestadiet sutring nærmest) Møkkfrustrert på en rundstykkedeig jeg absolutt skulle lage ferdig Prøvde å trøste meg med at jeg mest sannsynlig ikke er alene i følge innleggene til de medgravide her inne Ønsker deg en fin søndag uten noen gravide tårer eller frustrasjoner! (og meg selv det samme :gjeiper: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 28. august 2011 #6823 Del Skrevet 28. august 2011 Koselig med bevegelser fra den lille i magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 28. august 2011 #6824 Del Skrevet 28. august 2011 Det er så deilig å kjenne bevegelser fra knøttet Håper du har en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 29. august 2011 #6825 Del Skrevet 29. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. august 2011 #6826 Del Skrevet 29. august 2011 Åh så herlig med masse bevegelser! Gleder meg til å kunne dele det med mannen jeg å for 20 uker i dag! (Du er jo forresten lenger enn meg du nå, med all denne jumpingen i terminen min... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. august 2011 Forfatter #6827 Del Skrevet 29. august 2011 Lucky: Ja, det er få ting som overgår lykken over å kjenne de første bevegelsene<3 Helt til babyen blir stooor, snur seg med hodet ned og hæla godt plantet i ribbena...! Det er vondt det! Trollet: Nei han har bare kjent det en gang, et lite dult. Syns egentlig han er bittelitt lite engasjert i å kjenne etter... Men orker ikke lage noe nummer av det. Det endrer seg sikkert når det blir mer merkbart for han. Gosj, de sabla hormonene ja... Det er litt slitsomt til tider:( Merker også at jeg har kortere lunte når jeg er sliten og trøtt... Denne uka er utfordringen at mannen jobber ettermiddag og at evt dårlig humør vil gå utover snupp:( Nesten så jeg ønsker regn slik at vi kan ligge inne å se film uten dårlig samvittighet... Det er mamman sin det..! Teita: Ja, det er best <3 Pitte: Ja <3 Blir så forelsket og gleder meg til den kommer ut!! Teita: Jeeeiii!! Tutta: Ja, det er en fin ting å dele <3 Hehe, ble litt triksing med den terminen din ja. Men satser på at vi får samtidig:) Det hadde vært kult det:) Da var ny uke igang og jeg er halvveis!!!! Nå er det bare å se frem mot 25 og 30:) Ble noen timer på jobb idag og fikk gjort en del. Samtidig hadde jeg en periode med skrekkelig tung pust:( Irriterer meg at jeg fortsatt får slike reaksjoner der:( Men det er ikke mye som er ryddet opp i siden jeg ble sykemeldt.. Ikke halvparten engang.. Menmen. Hentet gullklumpen, dro hjem og lagde middag før mannen skulle på jobb, spilte et slag ludo med snupp slik at jeg fikk slappe av litt før det ble sykkeltur og fotballspilling! Puh! Nå er det barnetv og jeg vil bare legge meg, hehe:) Vanvittig trøtt og sliten. Men glad jeg har fått gjort noe ilag med snupp og glad for at jeg har rørt på meg:) Så får vi se hva symfysen sier..! Nei, har tre maskiner tørre klær som venter på bretting og en som venter på ledig plass på snora.. Så jeg får bare henge i! Fikk støvsugd og flidd huset igår så er egentlig fornøyd med omgivelsene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 29. august 2011 #6828 Del Skrevet 29. august 2011 Tror også som deg at det sikkert endres når ting blir mer merkbart. Synes engasjementet her hjemme har økt på etterhvert som det har skjedd ting som gjør at graviditeten blir mer merkbar enn den var Håper på at det fortsetter i den retningen videre og Du er utrolig energisk med rydding og vasking. Kjenner husmor-emnet i meg er labert i forhold håper på en bedre vaske og rydde-dag i morgen :gjeiper: Hurra for halvveis Skytte Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 30. august 2011 #6829 Del Skrevet 30. august 2011 litt forsinket for halvveisen! Tenk, halvveis! Og så har du også kjent knøttet. Gleder meg til å høre når knøttet sprer bena, selv om jeg igjen omtrent skrev hun.. Jeez! Flinke husmor Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. august 2011 Forfatter #6830 Del Skrevet 30. august 2011 Åååå, vi hadde så fin morgen her i Skyttehuset idag<3 Jeg var jo som vanlig mer død enn levende da snupp sto opp, men etter en halvtime lego for han og mannens ryggstryking på meg levnet jeg til:) Så kom snupp og var sitt vanlige overvåkne ivrige seg og skulle instruere sin mor i super mario på ds..! Mhm, mindre vellykket så tidlig kan man si:) Men så kjente jeg babyen våknet og snupp fikk legge hånden på magen og jeg har sjelden sett han hoppe til og lyyyse opp så mye som da han ropte ut " Jeg kjente den!! Jeg kjente den!!" Mannen lo så hjertelig godt og jeg var bare euforisk lykkelig i øyeblikket <3 Jobbedagen gikk også veldig bra! Er alltid en fornøyelse når man har rett i ting:) Pluss at jeg har hatt mange hyggelige telefonsamtaler. Men prating ligger liksom for meg da..! Skravlekaspara:) Nå skal jeg lage middag så vi kan spise sammen før mannen drar på jobb. Så vurderer jeg å ta med snupp på overnatting hos mam og pap inatt. Sparer oss litt kjøring imorgen da! Trollet: Mannen kommer seg nok:) Er egentlig litt glad for at han ikke er hyperengasjert heller for det er ikke helt han liksom. Han holder det litt mer for seg selv:) Mannen sier jeg har støv på hjernen men har forbedret meg:) Jeg blir bare så uendelig glad over å ha det fint rundt meg! Men skal love deg det kan flyte her også av og til:) Delph: Satser på at vi får se det er en hun imorgen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 30. august 2011 #6831 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Så koselig morgenstund! Herlig at snupp fikk kjenne knøttet! Nesten godt å høre det kan flyte over hos deg i blant og I følge trollemannen her hjemme har jeg arvet min mors rydde-syndrom og har nok tidvis støv på hjernen tendenser. Skjønner hva du mener, man vil jo ha det fint rundt seg Ikke lenge til i morgen og ny UL Måtte knøttet spre i vei!! Drikk noen slurker cola eller noen biter sjokolade rett før du går inn så det blir livlig og snuing! Endret 30. august 2011 av Skogstrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 30. august 2011 #6832 Del Skrevet 30. august 2011 Flink du er som kommer deg litt ut i jobben igjen! Hjelper med sånne gode dager Hørtes ut som en veldig koslig morgenstund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. august 2011 #6833 Del Skrevet 30. august 2011 Hørtes ut som en veldig koselig morgen i Skyttehjemmet Masse lykke til i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. august 2011 Forfatter #6834 Del Skrevet 30. august 2011 Trollet: Spørs om det blir et lite triks imorgen ja:) Det er fint med litt støv på hjernen syns jeg. Fælt når huset gror over... Tutta: Planen var å kanskje begynne enda mer.. Helt til sjefen presterte å ymte frempå om at det var dumt at lunsjen var en del av timene jeg var på jobb... Fint å få den når man prøver å komme tilbake etter en tur i veggen! Jo takk skarru ha..! Vi har betalt matpause nettopp pga vi ofte gjør mye jobb mens vi spiser og pga vi skal være tilgjengelig hele tiden. Og det er ikke som om jeg sitter med stoppeklokke. Har jobbet mer enn tjue prosent men litt skryt? Neeeida:) Ai så arg jeg ble nå da:) Litt engasjert:) Syns det er fint å være tilbake og henge litt med:) Men orker ikke ofre alt liksom. Teita: Den var fantastisk <3 Formen har vært ymse idag.. Er så uggen i magen. Ikke diaré og ikke helt kvalm men litt kvalm. Har ligget på sofaen hos mam og pap i hele kveld. Snupp har stoooorkosa seg med dyrene og fikk se idol ikveld! Skal sove nå og håper formen er bedre imorgen! Spennende!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. august 2011 Forfatter #6835 Del Skrevet 31. august 2011 Da har jeg vært på UL og jeg forblir guttemamma <3 Snupp var med og syns det var en stor opplevelse:) Han har ønsket seg en lillebror og var meget fornøyd med å få viljen sin! Har vært på kirkegården, hos mormor, hos en tante og nå ligger jeg på sofaen til mam og pap for å slappe av før jeg kjører hjem. Er så sykt trett... Men ikke snakk om at jeg får sove:( Men koselig å ligge å tenke på hvordan denne gutten blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. august 2011 #6836 Del Skrevet 31. august 2011 Så herlig med en liten gutt i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 31. august 2011 #6837 Del Skrevet 31. august 2011 Åååh søøøøren altså! Jeg tok feil! Gratulerer med en liten guttepjokk til, du er hvertfall vant til at det kommer en stråle eller to hvis du ikke passer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 31. august 2011 #6838 Del Skrevet 31. august 2011 Gratulerer med enda en pjokk Da har du jo en hel gutteflokk helt for deg selv Tippet feil for første gang der gitt. Utrolig koselig at Snupp fikk kjent lillebroren sin da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 31. august 2011 #6839 Del Skrevet 31. august 2011 Gratulerer så mye med en guttebaby i magen Da blir du en skikkelig guttemamma. Så koselig at Snupp ble fornøyd med det! Mannen din da? Er vel hans første? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. august 2011 #6840 Del Skrevet 31. august 2011 Oi her går det unna. Trodde enda det var en uke til du hadde UL Gratulerer så mye med en liten gutt i magen! Nå kan du handle inn masse blått! Så koselig at snupp har kjent sparkene til den lille. Det er nok veldig stas for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå