Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet
:ler:

Da er du bedre til å tippe enn meg ;)

Trodde det var offisielt :rodme: At de visste kjønnet og at jeg har lest det i boken...men akk, nei. Jeg er synsk :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trodde det var offisielt  :rodme:  At de visste kjønnet og at jeg har lest det i boken...men akk, nei.  Jeg er synsk :hoppe:

Så vidt jeg husker så var ikke JM helt sikker på hva det var på UL'en.....så du ER synsk :ler:

Skrevet

Gratulerer så mye med lillegutt!!!

Skrevet

Da jeg fortalte skytte om alle hilsningene her inne, fikk jeg følgende mld tilbake:

Å himmel og hav! Du må no hilse alle sammen så masse!

De har bedre nå, prinsen ligger bare å koser med puppen, skytte begynner å innse at han er deres og pappan er veldig stolt!

Jeg skulle få komme oppom i ettermiddag, så dersom jeg får lov av skytte, får dere se prinsen i kveld!!

Skrevet

Åh... så bra å høre at de har det bra... :legrine:

Hilse masse når du er på besøk! :Nikke:

:vinke:

Skrevet

Gleder meg til å "treffe" Skytteprinsen. Hils så masse :vinke:

Gjest Myztica
Skrevet

gleder meg til å se skytte-prinsen :grine2:

Hilse masse!!

Skrevet
:hoppe::hoppe::hoppe: Tenk at vi kanskje får se lille skytteprinsen allerede i kveld. Jeg gleder meg :)
Skrevet

:legrine::legrine::legrine:

Noe så vakkert. Han var aldeles nydelig. :hjerte:

Skytte hilser så kjempemasse til alle sammen. Gikk bra med henne, litt vondt og øm siden hun hadde fått en del "Hardangersøm". Hadde hatt pressrier i 3 timer før han endelig kom ut, da lå barnepleieren å presset på magen og jm dro han etter hodet. :tristbla:

Nå sov han bare masse masse, sikkert sliten etter alt oppstyret.

Den lille familien kjører til skytteby i morgen, hvor de sikkert blir 2-3 dager på sykehuset der.

Kunne bli litt tid til hun kom på nett, men vi skal meldes og jeg legge ut oppdateringer.

Så kjære kg-tanter, her har dere Mr.X :legrine::legrine:

Skrevet

:legrine: Åhhhh... for en nydelig liten gutt!!!! :legrine:

Her har du virkelig noe være stolt av, Skyttemor!

:klem:

Skrevet

:grine::grine::grine: ååååååååååååhhhhhhhhhhh han var alldeles nydelig,såg så fornøyd ut og som en konfirmant,fødselen hørtes ikke behagelig ut nei. :klem::klem:

gratulerer kjempe masse kos deg :klem:

Skrevet

:hjerter: Sett noe så vakkert da. Tenk å sitte med han i armene da, heldig du skyttemor :)

Ser for meg skytte ligger å presser med en barnepleier oppå magen og jordmor som står å drar :ler: Stakkars deg skytte vennen :klem:

2-3 dager på et annet sykehus? Noe jeg ikke har fått med meg?

Skrevet

De fødene i skytteby må hit til byen for å føde om sommeren, siden det bare er fødestue der. Så etter et døgn her på sykehuset, får de dra hjem til sitt sykehus et par dager.

Skrevet

:hjerter:

Forelska jeg! Så nydelig!!!

Ja lucky, tror ikke de har fødeavdeling på det nærmeste sykehuset, så hun har født i pondusa-by og skal ha barsel i skytte-by..

Skrevet
De fødene i skytteby må hit til byen for å føde om sommeren, siden det bare er fødestue der. Så etter et døgn her på sykehuset, får de dra hjem til sitt sykehus et par dager.

aha ;) Da er jeg med

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Ååå,guri malla så nydelig! :legrine:

Bra at dere får slappet av litt nå. Det trenger dere jammen meg etter den kampen dere hadde i natt.

Når du lå og presset ut lillegull,så satt jeg faktisk her på kg og tenkte på deg. Men jeg ante jo ingenting om hva du drev på med akkurat da. Hadde jeg visst det så skulle jeg presset og pustet og peset litt for deg!

:klem: til Skytte,go'gutten & sambo!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Synes det ser ut som han har fått nesen til mamma'n sin.

Nå har jeg jo aldri sett pappa'n da men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...