Murf Skrevet 6. august 2006 #4921 Skrevet 6. august 2006 Tøffe damen! Hørtes ikke godt ut, nei! *stikker fingrene i ørene, og vil ikke høre!* Velkommen tilbake på nett, vi har savnet deg! Og vi forventer ikke at du skal være her med samme intensitet etter fødsel
Murmelmy Skrevet 6. august 2006 #4922 Skrevet 6. august 2006 Tøffe damen! Hørtes ikke godt ut, nei! *stikker fingrene i ørene, og vil ikke høre!* Velkommen tilbake på nett, vi har savnet deg! Og vi forventer ikke at du skal være her med samme intensitet etter fødsel ← Hva gjør du med øynene da? Det er de du leser med, er det ikke??? :klø: Steike tøff fødsel du hadde, Skytte. Får håpe du får bearbeidet den skikkelig så den ikke sitter i deg lengre enn nødvendig. Gleder meg til flere oppdateringer!
Missbumblebee Skrevet 6. august 2006 #4923 Skrevet 6. august 2006 Heia vennen! Den fødselen hørtes ikke god ut altså, men godt du fikk han ut til slutt og at du koser deg som mamma! Gleder meg til å høre mer om lille Skytte-prinsen etterhvert som tiden går! Stooooor
pondusa Skrevet 6. august 2006 #4925 Skrevet 6. august 2006 Innom å snufser en skvett etter å ha lest hele historien. Nå fikk jo jeg den kl 5.30 en tidlig morgen av en ikke helt våken skytte da... Veldig spent på om familierådet i morges førte frem til noe!!
Gjest miiip Skrevet 6. august 2006 #4928 Skrevet 6. august 2006 Veldig spent på om familierådet i morges førte frem til noe!! Familieråd? :klø: Ikke noe særlig nyskjerrig jeg da.
pondusa Skrevet 6. august 2006 #4930 Skrevet 6. august 2006 Det var vel snakk om at et evt navn skulle opp i familieråd i skyttehuset i morges. Nå er vi spente!!!
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2006 #4932 Skrevet 7. august 2006 Er så godt å høre at du koser deg sånn som mamma! Er sikker på du er den beste mamma'n i verden!! Blir så rørt! Vennen!!!!! Håper på bilde snart!!
IdaC Skrevet 7. august 2006 #4934 Skrevet 7. august 2006 Velkommen hjem tøffe Skyttemor Hørtes ut som en tøff fødsel, men premien er helt sikkert verdt det tenker jeg Håper dere koser dere masse, og du må være flink til å samle krefter når Skytte-prins sover. Og du skal IKKE ha dårlig samvitighet for ikke å ha tatt runden din vennen. Livet ditt er tross alt helt annerledes nå, og vi forstår veldig godt at du ikke har like mye til til KG som før. Noe annet skulle jo være rart. Håper dere får en fin dag med lille prinsen deres
Pi@ Skrevet 7. august 2006 #4935 Skrevet 7. august 2006 Innom med en til Skyttemor og et på panna til lillegull
magolia Skrevet 7. august 2006 #4936 Skrevet 7. august 2006 Det var vel snakk om at et evt navn skulle opp i familieråd i skyttehuset i morges. ← Spennende!
Cr@sh Skrevet 7. august 2006 #4937 Skrevet 7. august 2006 Det var vel snakk om at et evt navn skulle opp i familieråd i skyttehuset i morges. Nå er vi spente!!! ←
Kakao Skrevet 7. august 2006 #4939 Skrevet 7. august 2006 Oi, det var litt av en fødsel! For meg som ikke har fått barn enda, så høres det helt umenneskelig ut nesten å skulle presse så lenge! Jammen er du sterk, altså! Kos dere med gutten, og ikke bruk mer tid på KG enn du har lyst til.
Gjest miiip Skrevet 7. august 2006 #4940 Skrevet 7. august 2006 Har dere bestemt dere for navn, eller? Håper at alt er bra med dere alle tre og at du ikke har dårlig samvittighet fordi du ikke er på KG.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå