Skytte Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #4761 Skrevet 30. juli 2006 Glemte å skrive ferdig planene,men det er altså å dra på sykehuset og føde hvis noen var i tvil!! Wow,nå er det mange innom
Lucky? Skrevet 30. juli 2006 #4762 Skrevet 30. juli 2006 nydelige mannen din da, han er nok superstressa han nå kan jeg tenke meg. Vasker vinduer til og med
Gjest Mrs. Potter Skrevet 30. juli 2006 #4763 Skrevet 30. juli 2006 Lucky,LinKri,Lucky,Iss,LT,Iss og Pondusa;Gosnupper dere da! ← Jeg har også vært her! Er jeg ikke godsnuppe jeg da? Skulle ønske jeg kunne vært her på kg i hele dag for å følge med deg,men det kan jeg desverre ikke. Kanskje du har født når jeg kommer innom senere i kveld?? Må litt jeg,for dette er så fantastisk!
Lucky? Skrevet 30. juli 2006 #4764 Skrevet 30. juli 2006 Glemte å skrive ferdig planene,men det er altså å dra på sykehuset og føde hvis noen var i tvil!! ← Er det det du skal der asså
Pepita Skrevet 30. juli 2006 #4765 Skrevet 30. juli 2006 Du tar det jammen meg rolig, hadde vært superstressa jeg!
Gjest Myztica Skrevet 30. juli 2006 #4766 Skrevet 30. juli 2006 ÅÅÅ!! Dette er så spennende!! :grine2: tenk, nå er du straks mamma!!! :grine2: :grine2: Og du turte å snike i køen ja... Jeg også vil være kg-tante....
pondusa Skrevet 30. juli 2006 #4767 Skrevet 30. juli 2006 Når får dere komme hit? Blir det med ambulanse når riene starter, eller får dere kjøre selv?
Skytte Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #4768 Skrevet 30. juli 2006 Lucky;Tror muligens han kamuflerer stresset sitt en god del nå ja MrsP;JOOOOOOOO!!!! Det er du vel!!! Huff,ikke meningen å ikke få med deg vettu Lucky;Tja tenkte det kunne være like greit! Bli ferdig med det liksom! MissS;Er nesten litt overrasket over meg selv nå ja...Klarer jeg forholde meg relativt rolig gjennom dette så skal jeg søren meg være kry! Men jeg har nå mine tvil da *********************************************************** Har ringt føden igjen og skal komme på registrering der halv seks! Siden vi hadde planlagt middagsgjester her halv sju(tror dere det var megalurt å legge planer eller ) blir det litt travelt kanskje?! Så jeg måtte jo bare ringe mamma og fortelle henne siste nytt da.... HUN ble stressa hun!!! Og lurte på hvorfor i all verden jeg måtte vente til halv seks med å dra på sykehuset! Da jeg sa at vannet hadde gått halv tolv idag kom hun nesten gjennom tlf evt svimte nesten av Så fikk hun sånn stemme som jeg ikke liker å høre henne ha.Sånn rørt/gråtestemme..huff! Skal nå være glad når dette er over! Eller kanskje det er da alle virkelig skal bli helt bløte og ikke snakkendes til Jaja mensann! Har hatt et par tak som var litt vonde men ellers lite nytt! Kommer stadig en dæsj vann og slim.....Skal gå i dusjen nå og så burde jeg kanskje spise litt....
Skytte Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #4770 Skrevet 30. juli 2006 LinKri; Jeg pleier å være ganske høflig å ikke snike,men nå kan det se ut som jeg har gjort et krumspring........! Klart du får være kg-tante du også!! Pondusa;Blir nok å kjøre selv hvis det ikke plutselig blir veldig bråttom å komme seg avgårde! Planen min er pitstopp hos mamma og co for å spise middagen der! Har funnet ut at å planlegge ting funker som bare det Vet ikke helt når vi kan dra da..får høre hva de sier på sykehuset etterpå!
pondusa Skrevet 30. juli 2006 #4771 Skrevet 30. juli 2006 Helt etter planen dette, og kommer det så langt at de vurderer å sette deg i gang med drypp, vurder petidin. Jeg fikk den sprøyta istedet for drypp, sov meg fra 3-8 cm og våkna til pressrier. Bare så du kan tenke på det. :heia: :heia:
Gjest Myztica Skrevet 30. juli 2006 #4773 Skrevet 30. juli 2006 Får vel kanskje legge litt planer utover jeg og da Har jo en plan i morgen.... (banken) Lykke lykke til vennen! og så gøy at jeg skal få være kg-tante!
Skytte Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #4775 Skrevet 30. juli 2006 Da har vi vært innom føden her og jeg har rier med 5min mellomrom ca Dem kom litt som juledagen på kjerringa! Nå er det å pakke i bilen og kjøre til mamma og co. Dem bor akkurat midt i mellom her og der jeg skal føde.Men det begynner å bli litt vondt så jeg vet ikke hvor lenge vi blir der.Mulig det ikke blir mye middag på meg for å si det sånn...! Må bare si at jeg gruer meg skikkelig til det virkelig blir drittvondt....................... Meeen,jeg overlever vel Vi snakkes!!
Cr@sh Skrevet 30. juli 2006 #4776 Skrevet 30. juli 2006 Ojojojoj.... vennen!!!! Nå er det i gang!!!! ...og snart er du mamma! MASSE LYKKE TIL!
Murmelmy Skrevet 30. juli 2006 #4778 Skrevet 30. juli 2006 Ojojojoj.... vennen!!!! Nå er det i gang!!!! ...og snart er du mamma! MASSE LYKKE TIL! ←
iss Skrevet 30. juli 2006 #4779 Skrevet 30. juli 2006 Lykke til! Gleder oss til videre rapport!! Hilsen Lucky og iss
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå