Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Glemte å skrive ferdig planene,men det er altså å dra på sykehuset og føde hvis noen var i tvil!!

:overrasket: Wow,nå er det mange innom :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nydelige mannen din da, han er nok superstressa han nå kan jeg tenke meg. Vasker vinduer til og med :ler:

:klem:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet
Lucky,LinKri,Lucky,Iss,LT,Iss og Pondusa;Gosnupper dere da!

Jeg har også vært her! Er jeg ikke godsnuppe jeg da? :sur:

:ler:

Skulle ønske jeg kunne vært her på kg i hele dag for å følge med deg,men det kan jeg desverre ikke.

Kanskje du har født når jeg kommer innom senere i kveld?? :overrasket:

:legrine: litt jeg,for dette er så fantastisk!

Skrevet
Glemte å skrive ferdig planene,men det er altså å dra på sykehuset og føde hvis noen var i tvil!!

Er det det du skal der asså :ler:

Skrevet

Du tar det jammen meg rolig, hadde vært superstressa jeg!

:klem:

Gjest Myztica
Skrevet

ÅÅÅ!! Dette er så spennende!! :grine2:

tenk, nå er du straks mamma!!! :grine2: :grine2:

Og du turte å snike i køen ja... :hoho:

Jeg også vil være kg-tante.... :sjenert:

:hoppe::kyss:

Skrevet

Når får dere komme hit?

Blir det med ambulanse når riene starter, eller får dere kjøre selv?

Skrevet

Lucky;Tror muligens han kamuflerer stresset sitt en god del nå ja :ler:

MrsP;JOOOOOOOO!!!! Det er du vel!!! Huff,ikke meningen å ikke få med deg vettu :klem:

Lucky;Tja tenkte det kunne være like greit! Bli ferdig med det liksom!

MissS;Er nesten litt overrasket over meg selv nå ja...Klarer jeg forholde meg relativt rolig gjennom dette så skal jeg søren meg være kry! Men jeg har nå mine tvil da :ler:

Har ringt føden igjen og skal komme på registrering der halv seks!

Siden vi hadde planlagt middagsgjester her halv sju(tror dere det var megalurt å legge planer eller :sjarmor: ) blir det litt travelt kanskje?! :ler:

Så jeg måtte jo bare ringe mamma og fortelle henne siste nytt da....

HUN ble stressa hun!!! Og lurte på hvorfor i all verden jeg måtte vente til halv seks med å dra på sykehuset! Da jeg sa at vannet hadde gått halv tolv idag kom hun nesten gjennom tlf evt svimte nesten av :ler:

Så fikk hun sånn stemme som jeg ikke liker å høre henne ha.Sånn rørt/gråtestemme..huff! Skal nå være glad når dette er over!

Eller kanskje det er da alle virkelig skal bli helt bløte og ikke snakkendes til :ler:

Jaja mensann! Har hatt et par tak som var litt vonde men ellers lite nytt! Kommer stadig en dæsj vann og slim.....Skal gå i dusjen nå og så burde jeg kanskje spise litt....

Skrevet

LinKri; :ler: Jeg pleier å være ganske høflig å ikke snike,men nå kan det se ut som jeg har gjort et krumspring........!

Klart du får være kg-tante du også!!

Pondusa;Blir nok å kjøre selv hvis det ikke plutselig blir veldig bråttom å komme seg avgårde! Planen min er pitstopp hos mamma og co for å spise middagen der!

Har funnet ut at å planlegge ting funker som bare det :sjarmor:

Vet ikke helt når vi kan dra da..får høre hva de sier på sykehuset etterpå!

Skrevet

Helt etter planen dette, og kommer det så langt at de vurderer å sette deg i gang med drypp, vurder petidin. Jeg fikk den sprøyta istedet for drypp, sov meg fra 3-8 cm og våkna til pressrier. Bare så du kan tenke på det.

:heia: :heia:

Gjest Myztica
Skrevet

Får vel kanskje legge litt planer utover jeg og da ;) Har jo en plan i morgen.... :sjenert: (banken)

Lykke lykke til vennen! :kyss:

og så gøy at jeg skal få være kg-tante! :hoppe:

Skrevet

Da har vi vært innom føden her og jeg har rier med 5min mellomrom ca :overrasket::overrasket::overrasket:

Dem kom litt som juledagen på kjerringa!

Nå er det å pakke i bilen og kjøre til mamma og co. Dem bor akkurat midt i mellom her og der jeg skal føde.Men det begynner å bli litt vondt så jeg vet ikke hvor lenge vi blir der.Mulig det ikke blir mye middag på meg for å si det sånn...!

Må bare si at jeg gruer meg skikkelig til det virkelig blir drittvondt.......................

Meeen,jeg overlever vel ;)

Vi snakkes!!

Skrevet

:hoppe: Ojojojoj.... vennen!!!!

Nå er det i gang!!!! :hoppe: ...og snart er du mamma! :legrine:

MASSE LYKKE TIL!

:kyss:

Skrevet
:hoppe: Ojojojoj.... vennen!!!!

Nå er det i gang!!!! :hoppe: ...og snart er du mamma! :legrine:

MASSE LYKKE TIL!

:kyss:

:Nikke:

Skrevet

:hoppe:

Lykke til! Gleder oss til videre rapport!!

Hilsen Lucky og iss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...