Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem: Til alle snuppelurer :klem:

Iss; Jepp! Jeg er rar! Har sagt det mange ganger men dere vil jo ikke høre på meg!! Bruker ikke ordbok når jeg skriver sms heller...!

Miip;Åååhh,tenk om alle vi kgjentene bare kunne bodd i nærheten sånn at vi kunne tuslet bortom og slumra på verandaen din en dag,i stua mi en annen dag osv osv! Det hadde vært koselig det! Håper formen din er bedre idag!

Pondusa; Mat er det beste man kan spise vettu :ler:

Har bare en lillesøss og det er hun som går skole der! De hadde mangel på lærere og hadde derfor fått fri idag :overrasket: Mot at de måtte skrive en oppgave om kjønnsorganer :ler: HELT seriøst!! Så vi har nå ledd litt idag ja!!Snakker om opplegg........!

Tulipan; Jeg hater å gi meg............! Men har jo senket kravene for hva jeg vil klare nå da! Er om å gjøre å sette seg mål etter forholdene tror jeg...Litt sånn mandagsfilosofi!

Hmmm...ammepute hørtes lurt ut gitt....som man bare fyller med sånne isoporkuler? Hmmm...da er det jo "bare" å sy det trekket...*idè*

Sol gjør bare underverker altså!!

Og hvitløk....MMMMM!!!! Men som sagt;det er ikke noe sjekketriks nei :ler:

Da vi la oss igår pesa sambo noe fryktelig mens jeg lå mot han! Tilslutt hørtes han ut som om han skulle kveles da han ba meg om å snu meg bort fra han!*knis*

Hvilken bakte du?! Er godt ja! Mmm!!

MrsP;Sitter bare ute på mark for vi har ikke veranda..enda...

Ja du skulle vært her du også!! Hadde blitt klissete av lykke hele vi da!!

Bare såvidt sett på det der mine innlegg..meeen tenker jeg holder meg til runden min ja!

Rognebær; Åh,tenk om man hadde sånn deleverksted for kroppsdeler?! :ler:

Det hadde vært veldig praktisk gitt!!

Ehhh...vet miip at du skal lage det..?! Vel,nå vet hun sikkert det.....!

MissS; Det var supert ja!

Pondusa; Man blir helt hyper og fyllt av energi når det er sol! Bare kjenner at man får påfyll!

Iss; Kosemose!

Murmelmy;Så bra at du syns det!!

Vi vet ikke kjønnet nei,egentlig! JM syns hun så gutteutstyr,men ville ikke si det sikkert! Så da tar vi ingen ting for god fisk før babyen er ute!Orker ikke si noe sånn kanskje til folk heller,i fare for å få saker og ting i blått og lyseblått opp og i mente!For så å få ei jente...!

Må innom og sjekke hvordan UL din har gått!!! Er spent nå ja!!

Har den noe med pm å gjøre?! Eller er det noe jeg har oversett...?

TT;Ja det går unna..men blir fort sånn når jeg henger her hele døgnet..Så jeg prøver å pause litt innimellom!

Miip; Har planer om å ikke gjøre noe annet enn kg imorgen så da blir det nok en del msn også får jeg håpe!!

Iss; Tja,bare litt! Hatt besøk!

IdaC;Takk det var koselig!!

Pi@;takk vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow,jwg har faktisk vært borte fra kg et helt døgn nå....Kjente jeg begynte å få litt skjelvinger nå ja :ler:

Igår fant jeg frem strikkingen min og gjorde ferdig ullsokk nr 1 på null,niks! Var bare å felle tåa...!Så begynte jeg på nr to og skal begynne på hælen til den nå!

Morsomt å strikke igjen!

Søss kom litt før sju og vi skravlet og så film! Hun og sambo drakk cola og spiste godis så jeg måtte le! De er så like! Og før han dro på kiosken spurte han henne hva hun ville ha,så måtte jeg bare si til henne at hun bare måtte svare som om det var pappa som spurte for de er også helt like :ler:

Sambo hadde sagt han skulle massere meg et par kvelder nå...meeen det ble utsatt igjen...Han er gjeldende verdensmester i å utsette sånt altså! Mens han blir klødd på ryggen og lest for hver kveld..Bortskjemte #¤%&!!!

Meeen,han lovte på tro og ære at idag skulle jeg få 1 time med bare kos og massasje og snakketid :ler: Så vi får nå se!

Mulig han er i slekt med Albert Åberg-skal bare,skal bare...

Han er LITT unskyldt nå siden han er opp kl 6 om morgenen og ikke hjemme før 17-18...Men det er nå bare denne uka så!

Kjente endel til lillegull igår,bare helt sånn svakt! Og bittelitt imorges også!

Det er fint :hjerte:

Nattesøvnen begynner å bli litt redusert for tiden..For det første ligger jeg mindre på magen og det er vondt å ligge på siden..Samt at sambo snorker værre enn noen gang så jeg ikke får sove...Må finne et eller annet som kan hjelpe mot det altså,for det er til å miste vett og forstand av...

Ellers så hadde jeg og søss flaks idag! Pappa var i byen imorges så han kjørte oss til sentrum! Og ga oss penger så vi kunne ta taxi hjem igjen! Snillingen!!

Fikk unna noen småærender og så jo selvsagt SÅÅÅÅ mye fint.....Er typisk det når jeg har 300,- igjen på kontoen.... :frustrert:

Men vet i allefall hva jeg skal gjøre tvert jeg får penger!! Fant nemlig to forskj sparkebukser,samt et sett med bukse/jakke i GRØNT!!! Sånn fiiiin frisk grønnfarge!

+ at jeg så et par topper som muligens kan brukes som gravidtopper! Orket ikke prøve dem idag,må bare vente!

Kjøpte en pk med flanellsbleier.69 kr for en pk med tre i :overrasket: Det var dyrt ja!!! Tenkte å sy kluter av de,samt kjøpe fler som kan legges oppå håndduken helt i begynnelsen.Så blir det nok sånne gaskluter til gulpekluter siden de er så billige!

Var bare en liten stund i byen før vi dro hjem.Lurer på om det er sånne kynnere jeg har begynt å få? I allefall var magen min helt hard og vondt og jeg følte meg ikke vel med å være i byen...Skulle egentlig treffe H på kafè,men måtte bare avlyse det...Huff...

Søss har hjulpet meg å rydde litt i garderoben så nå er den bra perfekt :sjarmor:

Hun liker å rydde med meg for da vet hun at det alltids dukker opp noe hun kan få!

Så har jeg vasket to maskiner klær og ryddet i blader...Fyttikatta sambo har mye blader...Om mc,fotball og pc.........Er det mulig å samle så mye?? Og ikke snakk om jeg får kaste det.Myyye bedre å ha de i esker på loftet liksom...

Så har jeg tørket støv ja..Idag igjen..VISSTE jo at vi ikke skulle hatt så mørke møbler med detaljer på :grine: *sparke meg selv i hodet*

Men når sambo kommer skal han få støvsuge,så vil jeg ha den kosetimen min!

Så har vi et par vi aaabsolutt skulle besøkt...Får se!

Er temmelig trøtt jeg egentlig...

Håper jeg får tatt runden min etterhvert ikveld! Hvis ikke så vier jeg mitt liv til kg imorgen!

Oioioi!!!!!!! Glemte jo heeelt å fortelle den supre nyheten!!!

Venninne L kommer hit på lørdag og blir til mandagskveld!!! Hun i trøndelag det!

Gjett om jeg er glad nå!! Det blir så koselig!! Skulle bare ønske hun kunne vært lengre da men...Får være glad for det jeg får!!Jippi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et døgn uten KG, også flyr sidene SÅÅÅ mye!?? Shit, jeg blir jo helt svett jo! :grine2:

Får håpe sambo holder ord denne gangen da og virkelig summer seg til å massere deg litt - det fortjener du! :Nikke:

Kjempekoselig at du får besøk i helgen da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei SKytte-vennen!!!

Tror det med å utsette ting er en litt manne greie jeg. For sånn er mannen min også. :ler:

Kanksje du og mannen bare skulle kose dere alene hjemme ikveld :sjarmor: og ta besøk en annen dag??? Siden du er sliten mener jeg....

Jeg har sånne flanellkluter. Men har ikke klipt de opp. Skal bruke de fortrinnsvis til gulpekluter og som stelleunderlag over håndkleet på stellebordet. Må nok ta med meg flere fra jobb :sjenert: ....

Nå får du ha en fantastisk kveld med magen og mannen ( :sjarmor: )

:klem: fra meg til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Høres ut som dagen har vært bra tross litt slitenhet og lite penger på konto... :)

Jeg satser på høljeregn i morra så jeg kan sitte inne og snakke med deg på MSN hele dagen... Hmmm... Skal forresten til fotsonedama midt på dagen og bort på kvelden! :overrasket: Men rekker nok innom her innimellom. :ler:

Nyt massasjen i kveld! Hvis sambo utsetter den igjen skal jeg komme ilende til deg og gå i demonstrasjonstog i stua di helt til han kommer i gang!!! :ler: (Prøvde å komme på noe like sprøtt som det du ville ha kommet på, er ikke helt sikker på at jeg klarte det, akkurat... :sjenert::ler2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellu snuppi!!

Tror vi rett og slett nesten har tvillingsamboer jeg!! Ja hva er det med de tusenvis av bladene som bare IKKE kan kasten?? Hvilken nytte gjør de i esker på loftet liksom! Her går det i tegneserier da, Tex Willer, Billy, Fantomet og sånn. :roll:

Deilig med besøk da! Selv om man får abstinenser etter kg, er det BARE sunt å ha små avbrekk.. Litt avvenning vettu..

Jeg skal også være hjemme i mårra! Venter nok på noen ISS menn, så jeg skal ikke gjøre store kromspring! Kjøpt kk da!

Kan jo ikke vaske tøy, den er full av bæsj. Kan ikke støvsuge når de er her, for sentralstøvsugeren er jo i kjelleren, og den BRÅÅÅKER!! Så det kan jeg ikke utsette dem for...

Jaja, jeg vil heeeelt sikkert kjatre i mårra jeg og, så du vil nok ikke kjede deg nei!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Åååå..kosetime med mannen høres rimelig fristende ut...jeg vil også! Også kan jeg tenke meg det var koselig i byen sammen med søs. Også snille papsen, da...

Jeg skal jo på ennå tre UL i samarbeid med STORK prosjektet. Blir gøy å se tassen igjen :hjerte:.

Flink i hjemmet er du også. Flinke jenta!

Ha en super kveld med mannen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har fått velvære-timen din nå. Har nettopp vært ute å spist sammen med 3 venninner og en liten tur på Oscar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg tralter innom med et Gooooooooooood morning, Sunshine!

:) :) :)

Håper du får en knallfin tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuddeliduuu kjære superkvinns!!

TT; Takk! Syns jeg fortjener det litt værtfall...!

Og besøk av bestis L i helgen passer perfekt!! Gleder meg sååå!!!

Tulipan; Tenkte også å ha noen til å ha over håndduken i starten!

Men de var jo sååå dyre....Så hvis du starter noe organisert storsvinn fra jobben din,så kan du gjerne få adr min :ler:

Miip; Hehehe,er nok bare å manne seg opp til demonstrasjon det ja!!

Msn ja..der sa du noe! Må logge meg på når jeg har skrevet ferdig her!

MissBb; Så koselig!

Iss; Ja ikke sant?!? Liksom de gamle bladene er i besettelse av hemmelige krefter og for en hver pris ikke må kastes..!!

Så bra! Noen ISS menn!! Kult at akkurat de skulle til deg!Haremet ditt :ler:

Murmelmy;Godt å se at alt var bra på UL! Og så heldig du er som er med på det prosjektet da!Jeg vil også........ :sjenert:

Pondusa; Nuvel...! Å så koselig du har hatt det da! Og en tur på Oskis da! Det pleier å være kos! Værtfall her i byen! Har diffuse minner fra sist jeg var på Oskis i din by.............. :ler: Men vet at jeg og N og ei til satt heeeele veien hjem og sa "midtnytt-midtnytt-midtnytt"!! Var PWW som kjørte og nesten kasta oss i havet før vi var hjemme :ler: Men var nå morsomt da!!

MrsP;Så koselig! Sov nok der ja..

TT;Moooooornings du!!!!

Iss; Tidlig pån du også ja!

Pondusa; Mårn!! Men VETTU hvem jeg så her i byen igår????????? Ei viss tysk/engelsklærerinne med litt skjev dialekt og veeeeldig goood til å draaaa på ordene,mens hun kløødde seg fæælt i bakhodet :ler: Skjønner du hvem?!

Murf; Mårn snuppi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg skulle skrive litt mer........!!

Altså..Igår var jeg så rastløs og ventet og ventet på mannen....Som ikke kom hjem før over halv åtte....

Da hadde jeg gitt opp støvsugingen og vasket gulvet selv...Og dusjen...mer som atte den måtte skrubbes...

Så han kom hjem til et immobilt slakt!

Men,men! Lå i armene hans på sofaen og bare smilte læll jeg! Var så godt å ligge sånn,kjeeempelenge siden sist!

Så ble jeg selvsagt akutt sulten :overrasket:

Pang der hadde jeg spist tre skiver og drukket to kopper kakao....!

Og pang der var jeg trøttest i hele universet...Sambo også...

Så halv ti tuslet jeg i seng og kl ti var han ferdig å snorke på sofaen og kom å la seg han også!

Ble et halvhjertet forsøk på å kose ryggen,men han var helt gåen stakkar..

Så jeg klødde han litt på ryggen istedenfor,så sovna vi...

Var oppe kl to....og kl fire...Da var jeg så våken og opplagt at jeg bare skulle stått opp egentlig! Men fant ut at det var jo helt sprøtt!! Så jeg sovna igjen og våkna kl seks da sambo sto opp!

Så var jeg våken som fy da...Men tenkte at hvis dere så meg på kg kl seks om morgenen...DA hadde noen slått alarm :ler:

Lå og skravla med magen og prøvde å duppe litt,men det var ikke så lett...Men sånn i 8 tiden sovna jeg og sov til kl ni! Så DA kunne jeg stå opp!!

Snakka forresten med mamma igårkveld og hun hadde gjort ferdig sett nr to til lillegull! Og hun hadde plagdes noe så innmari!!! Men siden det var til en liten baby så hadde hun ikke sagt et banneord mens hun strikka den! Enda hun måtte rekke opp flere ganger :ler: Tullekjærring!! Men gleder meg til å se den! Kanskje jeg må legge ut bilde av det hun lager også...!

Men hun hilste fra pappa og sa at han skulle kjøpe seng og madrass til lillegull :hjerte: Supersnillingen!! Følte vel at han ville bidra litt han også!

Jeg blir så glad altså!!! Enda en økonimisk bekymring mindre! Det er godt altså!

Så skal dem til Trheim i helga...*MISUNNELIG* Jeg unner dem det av hele mitt hjerte for de har nesten aldri fri(gård you know)så dem trenger det virkelig!

Men er litt misunnelig læll!På en sånn fin måte!

Spurte hva de skulle kjøpe til lillegull nå da?! Men da sa mamma at de hadd jo kjøpt masse allerede...Hahahaha!! Akkurat som jeg ikke kjenner henne!! Hun er sånn som aldri greier å kjøpe noe til seg selv,men jeg VET hun ikke greier ei hel helg i Trheim uten å finne noe fint til babyen! Så jeg vet ikke hvem hun prøver å lure!!

Nå har jeg bablet som en foss her.....RUNDE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte!!!

God morgen!!!!!!!!!!!!!

Så koselig kosestund med manne idag da. Blir litt missunnelig jeg nå. For her ligger som regel mannen i en sofa og jeg i den andre. (men denne tulipanen SKAL ha en hjørne/vinkel sofa en gang i livet og da skal hun også kose i armkroken til mannen :ler: )

Nå må du ha en kjempe fin dag!!!

*Tulipan iler videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvem du mener... :ler:

Vi vil gjerne se bilde av strikkesett til lillegull. Kanskje jeg får noen ideèr, storesøs skal jo poppe i slutten av april....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at mamma´n din strikker og strikker... Søt da, som ikke banner fordi hun strikker babytøy! :ler2: Herlig!!!

Og snille pappa´n som skal kjøpe madrass og sånn - alt slikt kommer jo veldig godt med! :tommel:

La oss tidlig i går vi også - og jeg hadde planlagt skikkelig "føde-action" med litt hjelp fra soldatene til mannen... Men tror du ikke han snorket tungt før jeg fikk sukk for meg!? :sur: :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...