Pi@ Skrevet 17. mars 2006 #2721 Del Skrevet 17. mars 2006 Blir det idol-chatt i kveld????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. mars 2006 #2722 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg er med!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 17. mars 2006 #2723 Del Skrevet 17. mars 2006 Det er jeg også! (Hvis det er greit for mannen at jeg henger over PCen... Men jeg tror jeg skal spørre pent om lov.) Må installere programvaren for det trådløse nettverkskortet, da. *sette i gang* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 17. mars 2006 #2724 Del Skrevet 17. mars 2006 Hei vennen min! Endelig er det helg! Har du noen planer eller? Du er helt utrolig altså.H kan være glad hun har en venn som deg. Tenk så godt det må være for henne å bli tatt vare på i denne tiden. Jeg har hele tiden visst at du er super da.. Ha en fin helg,så snakkes vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 17. mars 2006 #2725 Del Skrevet 17. mars 2006 IDOL-chat ja!! Ettersom jeg skal til muttern i kveld, må jeg nok ta med meg PC'n.. For jeg får sikkert ikke lov til å låne hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. mars 2006 #2726 Del Skrevet 17. mars 2006 Må installere programvaren for det trådløse nettverkskortet, da. *sette i gang* ← Sett igang!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #2727 Del Skrevet 17. mars 2006 Nå er jeg endelig her hos meg selv!!! Helt ør i hodet av denne dagen jeg... Men atte jeg holder ut litt til!! Men var sliten igår ja... Lovte jo Iss at jeg skulle legge meg..Meeen...så måtte jeg ha fyll på kakene...Så måtte jeg dusje...Og så kom mam og pap! Koselig med besøk,men du verden det var deilig å stupe i seng.... Iss;Ehhh.....jeg var ikke så veldig flink... Rognis; Syns det virker morsomt å sy så jeg må prøve å lære meg det! En dag jeg får tid...! Ble ikke så mye kakespising på meg,jeg liker best å bake dem! Ganske lurt! Pi@; Har vært litt mer hektisk enn planlagt i det siste ja...Merker det så jeg håper det roer seg litt snart...Glad jeg har dere værtfall! LinKri; Takk du! Ja vi er ikke så god på timing.....Men ikveld?!? Sender nedover både kake og energi jeg! Pondusa; Hehehe,så i boka di før idag at det var det det dreide seg om så da skjønte jeg litt mer! Aha shopping her i byen ja! Hvis det ikke blir grisevær så kan det hende jeg går meg en tur til byen,eller haiker med noen.Jeg blir nemlig billøs i helgen... Hvis jeg orker å stå opp imorgen,men hadde vært morsomt å si hei da!! Ellers er det mulig jeg skal til din by i nærmeste fremtid..! Tulipan; Kjenner at jeg snart må ha meg et 5 minutt noen dager ja... Langpanne og skuffkake er just det samme ja! Har også planer om å lage det når min tid nærmer seg! Må ha et helt lager for sambo er helt vill og gal etter sjokoladekake! Ikke bak med sånn auauhånd nei....*blåse på* Pondusa; Takk!! Så koselig!! Murmelmy; Hehe,skal maile deg magen ja!! Så flink du er som har kuttet ut sukker!! Tror jeg får i meg mer enn nok sukker jeg også...ikke at jeg spiser så mye godis,mest love hearts,men er sikkert mye annet jeg ikke tenker på at inneholder sukker... MissS; Takk!! Og grattis med ny avatar! Epica; Tja det var det...hmm...vettu jeg husker ikke helt jeg! Der ser du hvor fort det plutselig går! Men fra uke 12 og utover kom den litt og litt tror jeg...Men en dag var den plutselig bare mer fremme! Sykt hvor fort man glemmer ting som egentlig nettopp har skjedd.... Tror mine planer for helga var ganske lik dine! Unntatt det med kjolen da IdaC; Jeg har væt mer som i hundre den siste tiden ja..og det kjennes gitt.. Men det er nå bare sånn noen ganger! Jeg syns det er mest morsomt å bake kaker jeg!! Heldigvis at jeg ikke spiser så mye av dem...! Iss; Jepp Pondusa; Fikk heldigvis tatt runden min i formiddag ja! Men rakk ikke hit før nå da.. Ja må få msn opp og gå nå! Pi@; Ja det tror jeg!! åper det blir stille i huset til da..Har planer om å få middagen unna i sju tiden så! Regne med det går greit for sambo at jeg har maskina med Iss; Good!!! Miip; Installere-reparere-kommer ikke på mere....... MrsP; Hei snuppi!! Syns venner er kjempeviktig! Og spes i en sånn tid...Så blir man mer kjent,på alle vis.. Har ikke store planer nei..håper bare jeg får litt alene tidog muuuligens får prøvd meg på symaskina mi!! Sære lyster jeg LinKri; Idolchatter hun også?? Håper du tar med maskina di da værtfall! Iss; Vi får håpe hun har gjort det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #2728 Del Skrevet 17. mars 2006 Idag har det vært en laaang dag....For den begynte kl fem imorges med dobesøk.Så fikk jeg ikke sove etterpå...Var lys våken og lå og lurte på om ikke lillegull kunne sprelle litt...Så begynte sambo å semisnorke.... Sovnet selvsagt fem minutter før klokka ringte...Da var sambo en koseklump og ville bare nusse på hele meg! Goingen min! Meeen,vi måtte opp...Og derfra har det gått slag i slag: *Kjørte sambo på jobb *Hjem til frokost og fyre i ovnen *La sammen alle klærne fra igår *rev av senga vår og satte på vaskemaskina *time hos tannlegen. Siste gangen hos tannlegen idag! Og 3000,- fattigere....Men jeg hadde med sitronkake til dem og de ble så glade at hjelpes! Men så er det kanskje ikke så mange som gir sånt til tannlegen sin Men følte at jeg ville det pga de er så flinke med sånne nervevraksom meg! Gjorde ikke vondt idag heller! Så nå satser vi på at jeg slipper dit mer før lillegull kommer! *Snakket med kollega T,moren er fortsatt syk.. *Runde på kg *Hentet sambo og kjørte han hit og dit i matpausen sånn at han fikk ordna div *Innom arb med kake og slo av en time til skravling og vinlodd *innom banken og ordnet litt *H ble med hjem *Tørket støv i hele huset *Supertante kom på besøk men fikk jo ikke snakket ordentlig da... *Hentet sambo på jobb *Vasket badet *kg Nå er jeg trett og sliten gitt........H dro hjem ista og det er stygt å si det,men det var litt godt...Kjenner at det er litt slitsomt å ha noen her hele tiden.Samtidig som jeg gjene vil hjelpe da..Men jeg hjelper ingen ved å kræsje meg selv... Og alle trenger vi litt alenetid og privatliv! *trøste meg selv* Sambo har sovet på sofaen siden han kom hjem.Han skal støvsuge og vaske dusjen,og hvis han ikke gjør det snart så kommer jeg til å gjøre det og da kommer jeg til å grine av au og snork...Så jeg håper han våkner snart.. Skulle egentlig fikse noe på bilen,men fant ut han kunne gjøre det imorgen hvis han får tid! Han skal nemlig på rep imorgen! (repetisjonsøvelse i HV) Så da blir jeg billøs...Men han kommer hjem hver kveld pga det er ikke så langt dit! Det som er litt fint med at jeg blir billøs er at hvis noen vil noe må de komme hit i allefall........Er litt lei jeg ja...! Trenger bare litt mat og superkoselig skravleidol og søvn så er jeg god som ny!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. mars 2006 #2729 Del Skrevet 17. mars 2006 For en dag!! Bra du husker på å passe på deg selv og.. Men en ting. Har du aldri trykka på "mine innlegg" eller er det bare sånn at du ikke bruker den til runden??? *lurer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 17. mars 2006 #2730 Del Skrevet 17. mars 2006 Så fin mage! Veldig, veldig, veldig fin mage! Og for en superdott til en mann søskenbarnet ditt hadde. Han kan jo måle seg med eksen til venninna di. Er det mulig? Ellers er jeg imponert over kakebaking og generelt energinivå. Og håper du får en herlig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 17. mars 2006 #2731 Del Skrevet 17. mars 2006 Skytte, du må passe på deg sjøl. Ikke kræsje deg sjøl, som du sier! Jeg synes det var utrolig morsomt å lese at du hadde med KAKE til TANNLEGEN! Jeg tror ikke jeg veit om noen annen enn deg som kunne finne på noe sånt. Selvfølgelig blei de glade! De blei jo sikkert superoverraska! Fint å ha dere på MSN. Kos deg og slapp av videre i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. mars 2006 #2732 Del Skrevet 17. mars 2006 Ja hvis jeg skulle tippa på hvem som skulle hatt med kake til tannlegen måtte det vært som miiip sa, SKYTTE!! God du, og bra maten smakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #2733 Del Skrevet 18. mars 2006 Goood morning!!! Huhei at det går an å være tidlig oppe på en lørdag...Våkna først halv fem idag av tissetrang...Sov til halv sju,da våkna jeg av verdens fæleste mareritt så langt Hulket og gråt til sambo våknet og trøstet meg... Drømte at mam og pap skulle avlive hunden sin så måtte jeg gjøre det...........Og hun skjønte hva som skulle foregå og prøvde å stikke av,men jeg holdt henne fast og jeg gråt og gråt og trakk opp ei sprøyte som jeg satte i øret hennes...mens jeg hylte i fortvilelse...Fy fa** noe så jævlig Tårene kommer nå også bare jeg tenker på det...*slette fra minnet* Jeg elsker hunder og værtfall henne over alt på jord og hadde ALDRI klart å gjøre noe sånt....Hvorfor må man drømme så jæ**** drømmer?? Er så fælt å starte dagen sånn... Takk gud for gode snille sambo som har kosa med meg... Helt til han spratt opp fordi han kom på han måtte klippe seg Kunne ikke kommet på det igårkveld liksom!!?? Men av alle ting så klikker klippemaskina.............Av alle dager så akkurat idag..... Så sambo er litt klippet han Heldigvis er det sånn at det ikke synes og de har jo lue på mesteparten av tiden! Men syns så synd i han som skal være på rep. nå...Her er det masse vind og pissregn...Jeg skal i allefall ikke ut idag! Får bare håpe at alle jeg kjenner ikke tenker så mye på meg idag.Jeg vil bare være alene og med dere her! Tok forresten nytt magebilde idag for jeg er jo 21+0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Syns den ser så himla svær ut........Sa til sambo at jeg er så redd for å få strekkmerker...syns liksom jeg har nok av de... Så sa han at det skulle jeg bare drite i å tenke på!! Det gjorde da vel ingen ting!! Jeg var jo sååå fin og hadde jo verdens søteste baby i magen så da spillte ikke strekkmerker noen rolle!! Søtingen...Men jeg sa det var lett for han å si siden det ikke var hans kropp som ble helt herpa! Da svarte han at han var så herpa fra før av En skikkelig trasig morgen ble til en skikkelig goood morgen! Og et par skikkelig kjekke bilder av sambo i uniform Nå blir det vel en kjapp runde før frokost! Og muligens jeg må duppe litt idag....! Så ønsker jeg så gjerne at lillegull sparker litt hardt idag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #2734 Del Skrevet 18. mars 2006 Iss; Har aldri trykka på mine innlegg nei! Har prøvd å huske det når vi har snakket om det,men så glemmer jeg det like fort...Men tenkte jeg skulle prøve det etterpå her nå! Fjellrypa; Takk skal du ha! Ja det er mye duster av menn der ute gitt...*grøss* Hadde noen gjort sånn mot meg så hadde jeg fadrerullan meg klikka helt ja.... Miip; Hehehe! Fant ut at de har jo vært så flinke med hysteriske meg så de trengte en liten ting..! Og det er nok ikke hver dag de får kake nei,virket ikke sånn! Kos deg du også! Håper seminaret går bra! Iss;.......... Finner nå på litt av hvert jeg da....! Har resten stående i kjøleskapet! Men vet ikke om jeg blir å varme det op da jeg generelt sett ikke greier oppvarmet mat......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. mars 2006 #2735 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei snupp! Mornings... Tidlig oppe du også ja!? Jeg skjønner ingenting jeg da, den siste uken har jeg bare vært PLING lys våken mellom kl. 07 og 08 på morgenen. Det er IKKE likt meg! Men kanskje godt å komme inn i en slik naturlig tralt, ettersom det veldig snart er slutt på å styre døgnet selv... Gleder meg masse til å se nytt magebilde - magen din er jo bærre lækker! Jeg slutter forøvrig aldri å forbanne meg over hvor ufattelig tragisk det er at det skal koste skjorta å gå til tannlegen...bare så det er sagt! Men godt du er ferdig nå! Ha en strålende deilig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. mars 2006 #2736 Del Skrevet 18. mars 2006 Selvfølgelig får dere en unge som ikke skriker til alle døgnets tider!! Det har vi fått begge gangene, og da skal dere også det. Basta... Vi får avvente tur til din by ja, regner jo nede her! Håper du får en fabelaktig dag. for 21+0 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 18. mars 2006 #2737 Del Skrevet 18. mars 2006 GOD MORGEN! Det er så koselig å lese det du skriver om samboeren din. Han høres så utrolig god ut . Mannen min er også en som eeelsker å kose lenge på morgenen. Jeg blir straks sulten og hopper opp så fort øynene er åpne (gjerne litt før også) . Du må passe på at du ikke blir helt utbrent før lillepudding kommer, da... Pass på deg selv og si "nei" om det er det du egentlig har lyst til. Nå kom mannen hjem etter morgentur med voffen...tror jeg tusler inn i stua og armkroken hans... Ha en super dag, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. mars 2006 #2738 Del Skrevet 18. mars 2006 Du må passe på at du ikke blir helt utbrent før lillepudding kommer, da... ← Så hærlig navn du har lagt på skyttebabyen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 18. mars 2006 #2739 Del Skrevet 18. mars 2006 Mornings Skytte! Kjip drøm du hadde! Leste ett eller annet sted om at gravide har mer voldsomme drømmer enn før, men vet ikke om det stemmer. for 21 uker! To daer til så kan jeg hoppe litt jeg og! Synes det er moro at vi har termin omtrent samme dag, så jeg følger litt ekstra med på magebilder og om du kjenner spark og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. mars 2006 #2740 Del Skrevet 18. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå