iss Skrevet 16. mars 2006 #2701 Del Skrevet 16. mars 2006 Ja du gikk vel en lang tur du.. Selv om du visste hva som ville skje?? Luringen.. Dumt å gå tom for egg da! Ingen nabo å spørre heller?? Skufform = langpanne Snill jente du, som tar vare på alle rundt deg, irl og virtuelt (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 16. mars 2006 #2702 Del Skrevet 16. mars 2006 NYDELIG MAGE!!!!!! Her har vi sendt sambo på fisketur i helga, for å prøve nyskia. Venter svigermor på helgebesøk i mogen. Nuh skal vi snart til mams & paps å se om vi ikke kan snike oss litt kaffe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. mars 2006 #2703 Del Skrevet 16. mars 2006 Du kan jo kontakte hjelpemiddelsentralen og søke om en sånn stol med hjul på og regulerbar høyde? Håper middagen og kaka blei god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #2704 Del Skrevet 16. mars 2006 Iss; Det var ikke så langt! Jeg sverger!! Jo har plenty naboer men orker ikke låne av dem...!! Det var mye som måtte handles uansett så! Jeg prøver så godt jeg kan å være snill ja! Pondusa; Takk du! Men eh..jeg fallt litt ut her? Sambo er på fisketur for å prøve nyskia??!! Den tok jeg ikke helt...!! Blir koselig med besøk da! Og regner med dere er på kaffeslabberas nuh!Koselig det! Miip; Må tro jeg har tenkt tanken mer enn en gang du!! Til middag ble det kjøttbullar med babymais,squash,løk og blomkål(man tager hva man haver) Med ris og sjampinjon/kantarellsaus til! Det ble yammiii!!! Etterpå heiv jeg meg i bakingen og har nå lagd ei sjokoladekake og ei sitronkake! Iss; Det er samme som sukker og kanelkaka bare at jeg ikke har sukker og kanel på toppen! Men har sånn sitron i kaka(sånn på gul boks vettu) og melis med litt sitron i på toppen! Fant den på idag så jeg har ikke smakt den enda for den er just kommet ut av ovnen! Men tror den blir frisk og god! Ellers så har jeg snakket med mamma og hun og pappa kommer på besøk ikveld! Men så kunne hun fortelle at det var slutt mellom ene søskenbarnet mitt og typen.De har vært sammen i 10 år og vet dere når han gjorde det slutt??? Han ringte henne når hun var i Tromsø for å få satt inn egg.........TENK å gjøre noe sånt??? Jeg ble så sjokkert og sint at fy fader... Skulle gjerne jult han opp noe så jævlig....Her har dem DE store planene,så ringer han å sier hun ikke må gjøre det likevel... Han har en unge fra før så det er ikke det som skremmer han.Og de er begge snart 30 år så han er ikke for ung heller...Kjenner jeg kan revne altså.... Men jeg har ikke kontakt med hun søskenbarnet mitt så jeg kan liksom ikke bare ringe hanne heller...Men jeg kan nå være sint i allefall!! Så lurte mam på om jeg har sett noe til supertante i det siste,og det har jeg jo ikke...Har snakket litt med henne og hun har ikke tatt kontakt når hun har sagt hun skulle gjøre det..Jeg har vel egentlig skjønt at noe var galt men.. Mamma sa hun var sykemeldt og har det visstnok ikke helt bra om dagen... Det ante meg...Men hun er verre enn meg til å passe på andre og ordne opp,så hun glemmer fort seg selv...Så imorgen skal jeg ringe henne og si at jeg kommer innom uansett hvor mye hun leser til xamen. Hun trenger også noen,kan ikke bare ta seg av andre. Jeg er i allefall nødt til å høre hva som skjer... Fikk endelig svar på sms fra H i 15 tiden og det gikk bra.Hun lurte på hva jeg gjorde og jeg sa hva jeg har gjort idag og at jeg skulle lage mat og at hun måtte komme en tur,eller vi kunne hente henne.Men den har hun enda ikke svart på....Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre...Tenker jeg venter til mam og pap har vært her,så kan jeg plinge på. Akkurat nå ønsker jeg meg badekar mer enn alt annet i verden.... Jeg er så sliten og trett...........Og lukter sjokoladesvettkake Men det er ikke tid for å bli fri for energi nå,det går bare ikke an! Må holde ut et par dager til i alle fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 16. mars 2006 #2705 Del Skrevet 16. mars 2006 Hei på deg vennen!!! Søte magen din altså . tenk at inne i magen din bor det et lite knøtt som om ikke altfor lenge skal ut og si hei til mamma og pappa for første gang . Kake på en hverdag??? Nam nam!!! Kan du sende litt ned til meg også??? Du har en fart på deg om dagen at jeg blir helt *puh* . Ha en fin, flott kveld med mann og mage og besøk og det hele til verdens beste skytte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. mars 2006 #2706 Del Skrevet 16. mars 2006 Du er når rar du skytte!! Snill som tenker på alle andre!! Og han mannen til søskenbarnet da. Det er ikke mulig! Når hun skulle sette inn egg!!! MANNFOLK!! Ække glad i sitron jeg.... Så jeg tror jeg holder meg til kanel og sukker, iallefall frem til du har funnet opp en annen,.. Kanskje med sjokoladebiter og nøttebiter!!!! Skjønner ikke åssen du ( ) skal klare *eg uten kg en hel helg!!!! (du tok den :-)) Skikkelig krise det altså!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #2707 Del Skrevet 16. mars 2006 Tulipan; Takk...Ja tenk...det er verdens beste tanke!! Jeg pleier å bake sånne skuffkaker som jeg deler opp og har på lur i fryseren! Så passet det fint å få besøk ikveld,samt jeg tenkte å dra innom arb med litt kake imorgen! Har lovet dem at de skulle også få bli feitere nå når jeg blir det Er litt fart ja..Men kan hende jeg krasjer snart da...! Iss; Skjønte den du ja!!! Skal prøve å fiske tak i noen nye tørrkake oppskrifter etterhvert! For nå kan jeg disse utenat og da er det påtide med noe nytt! Lovte Iss at jeg skulle legge meg så nå skal jeg gjøre det....Bittelitt værtfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. mars 2006 #2708 Del Skrevet 16. mars 2006 Flink jente..... Legg deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 16. mars 2006 #2709 Del Skrevet 16. mars 2006 Hehe,nei jeg kan ikke sy!! Men har sååå lyst til å lære meg! Så jeg fikk symaskin av sambo til jul! Så nå har jeg ingen unnskyldning... ← Ååååå, det er så gøy å sy! Jeg må jammen ta meg sammen og sy litt snart, jeg synes det er supergøy når jeg setter i gang, men så er det så tiltak å få ut symaskina og invadere kjøkkenbordet... Nå kommer mannen hjem, må stikke! KOS DEG med kakespising! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. mars 2006 #2710 Del Skrevet 16. mars 2006 Ikke bare bare å henge med i svingene her nei..... Puh på et tempo både på deg og dagboka . DU MÅ IKKE GLEMME DEG SJØL NÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. mars 2006 #2711 Del Skrevet 16. mars 2006 Hei vennen!! Så nyyyydelig mage du har Hvorfor skal du aldri være her da jeg er her Kan du sende litt energi nedover til meg eller?? Så kan du sende med litt kake i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 16. mars 2006 #2712 Del Skrevet 16. mars 2006 Hihi, saken var at sambo kjøpte seg nye ski for litt siden. Så ble han innvitert på isfisketur i helgen, dermed får han prøvd nyskiene.... Og du, dersom jeg får overtalt svigermor kan det hende vi plutselig tar lørdagsshopping i "Skytteby"..... I tillfelle du ville vite det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 17. mars 2006 #2713 Del Skrevet 17. mars 2006 Hei Skytte-vennen!!! GOOOOOOD MORGEN SKYTTE!!!!! Du, nå må du ikke slutte og tenke på deg selv. Vil jo ikke at en gravid Skytte skal kolapse av utmattelse. Lillegull i magen har ikke godt av en mamma som kræsjer vet du. Tenkte jeg skulle bake litt langpanne-sjokoladekake og putte i fryseren selv jeg. Har til barselsbesøk osv. Boller klarer jeg ikke bake for det ene håndleddet mitt har det satt seg en senebetennelse i og da er det å skulle kna en deig IKKE behagelig. Jeg skjønte det riktig at skuffe-kake er det samme som langpannekake ikke sant??? Nå må du ha en fantastiks dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. mars 2006 #2714 Del Skrevet 17. mars 2006 Inne å på skyttevennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. mars 2006 #2715 Del Skrevet 17. mars 2006 Hei lille snuppelure! Ingen årsak, det er bare å maile meg magen neste gang også vettu Mmmmm....kake... Murmel, du skalikke ha sukker!!! Har faktisk gått ned en halv kg denne uken. Har ikke noe særlig matlyst (men spiser!) og har kuttet ut mesteparten av sukkeret. Flinke meg Ha en fin dag og husk tanten din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 17. mars 2006 #2716 Del Skrevet 17. mars 2006 Flink du er til å bake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. mars 2006 #2717 Del Skrevet 17. mars 2006 Når begynte magen din å poppe frem da? Den var bare såååå fin! Ja, kanskje jeg begynner å snakke med lille frøet i magen etterhvert! ÅÅåå... jeg gleder meg til UL uke 8.. Regner med jeg får da, men skal ringe snart. Planer for helgen? Kose deg, du og lillegull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 17. mars 2006 #2718 Del Skrevet 17. mars 2006 Åååå, nydelig mage, jeg og vil ha sånn mage . De er aktiv du, kan ikke du sende litt energi til meg osgå? Skulle så gjerne hatt litt jeg og. Føler at jeg er såååå lat, men det er fordi jeg rett og slett ikke orker å gjøre noe. Nå fikk jeg lyst på kake , men det er jo ikke noe nytt, jeg har jo lyst på kake hver dag. Kanskje jeg mp gøre med Murmelmy om hvordan hun klarer å holde seg unna sukker? Flinke Murmelmy Håper du får en fin dag, og like nydelig vær som vi har her hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. mars 2006 #2719 Del Skrevet 17. mars 2006 Idag er det freddan!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. mars 2006 #2720 Del Skrevet 17. mars 2006 Ser du er ute på "runde", så da kommer du vel hit til slutt. Ergelig at det nydelige været skulle bli borte nå som helga kom. Her er det grått, mildt og det regner litt. Sitter inne å ser monsterbedriften og spiser mariekjeks vi. Skulle bare ønske dere en riktig god helg! Jobber forøvrig på spreng med å få maskina til å godta msn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå