Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Potter
Men tenker det blir senga snart! Skulle jo bli en halv en på meg :hoho:

Kom deg i seng jente! Kan vel ikke si nei takk til en halv en??

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har jo bare såååå fin mage Skytte! Jeg blir så misunnelig nå! Min bare disser ennå den... ;)

God morgen forresten, håper du får en finfin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott gravidmage skyttemor! :)

Det er gøy nå når vi endelig har noe å vise fram. ;)

Det hørest ut som du hadde en fin UL og kontroll. Jeg må enda vente et par uker før jeg får min andre kontroll.

Ta godt vare på venninnen din, det hørest ut som om hun trenger deg akkurat nå.

Ha en fin dag! :klem:

Endret av Fru Blå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine2: Dere må ikke si så mye fint så tidlig på dagen!! Da kommer bare tårene!!Hehehe!!

MissBb; Så koselig! Håper du hadde ei fin natt også!

MrsP; Det ble en HEL en på meg :sjarmor:

Murmelmy; Tuuusen takk igjen for at du er så snill og legger ut bilde for meg! Kjempesnill er du!!

MrsP;Takk vennen! Formen er fin! Litt vondt i hodet idag og solen har forsvunnet,meeen like blid!!

TT; Tusen takk! Ja tenk...Der inni er h*n...Hmmm...Ganske merkelig i grunnen! At vips så har vi et helt nytt menneske i magen!!

MissBb; Takk og riktig god morgen til deg også!! Den begynner å bli stor nå ja...Og hardere og hardere heldigvis,for den er nå isolert også,men det synes ikke så godt på bildet,hehehe!!

Fru Blå;Ja det er så herlig å vise frem magen! Føler jeg smiler hele tiden og tenker "ja se på meg du!!" når folk går forbi å ser på magen :ler:

Er så koselig med kontroller syns jeg! Godt å føle seg ivaretatt!

Hun trenger litt ekstra nå ja,så jeg prøver å gjøre mitt beste!

Pi@; Takk tante sier vi da!!

Iss; Du er nå så snill du da....Blir jo helt flau jeg.... :sjenert:

MissS;Tusen takk du!

Sov lenge lenge idag! Det var så deilig....Så lå jeg og tenkte på Teddy og om hun har født! Så måtte jeg si noen morgenord til lillegull og stryke litt...

Så var det opp,legge sammen klær,sette på ny maskin,spise frokost og så parkere i godstolen med pc og mp3 spiller!

Nuh er det en liten runde(vel,liten og liten...) og mer klesvask!

Så må jeg høre hva H har for planer idag! Ellers kunne jeg tenkt meg både en og to ting...Som å bake litt og ordne med symaskina..Meeen får se hva det blir til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en kjempefin dag da, hva enn den måtte bringe! ;)

Jeg stikker nå og vet ikke tid jeg kommer innom igjen, men det er kjempekoselig å vite at du/dere tenker på meg!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det opp,legge sammen klær,sette på ny maskin,spise frokost og så parkere i godstolen med pc og mp3 spiller!

Vær forsiktig Skytte, har du ikke hørt om skrekkeksemplene på tv om folk som har kombinert mp3-spillere/hodetelefoner og pc. :redd:. Det kan si PANG og så hører du ikke noe mer.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

For en NYYYDELIG mage!!! :kyss::kyss:

Den var FIN! ;)

Guuuuuud nå er det ikke lenge til!

Gjett om jeg gleder meg til å følge deg videre, fram til... :sjarmor:

Så koselig når du prater med lillegull. :hjerte:

Føler ikke jeg kan det enda, siden den bare er såvidt 2 mm! :ler:

Spennende me UL, gleder meg! :hoppe:

Så godt å høre at alt er bra med deg og den lille.

*skremme vekk hodepine* :frustrert:

Godt du føler deg bra ellers! :klem:

Kan du sy? ÅÅåå, har så lyst å lære!

(kan du lære meg litt.. hihi!)

Hva skal du bake?? :sikle:

Nå er jeg sulten IGJEN!! ....... :sur::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TT; Takk skal du ha! Løp og fød du nå :ler: Hittil har den bringet maskin nr 1 på snora og maskin nr 2 er igang,og jeg har fått tatt runden min!

Pi@; Mp3 gikk rett av hodet nå :overrasket: Har ikke tenkt mer på det,men jeg hørte jo om hun jenta som tok i tvn...Herregud,tenk om jeg hadde blitt døv....

Jeg som er så nysgjerrig og elsker å høre på musikk.... :grine:

Nei fra nå av blir det kun mp3 når jeg er langt unna pc og tv! Takk for at du minnet meg på dette Pi@!

Iss; :overrasket: Jeg tror det!!Kjennes sånn ut i allefall!! Og jeg er ikke omringet av en naken Bruce Willis så jeg har i allefall IKKE kommet til himmelen :ler:

Epica; Takk skal du ha! Du aner ikke hvor plutselig den bare kommer!!

Syns godt du kan prate med frøet i magen jeg! Selv om det fysisk ikke kan høre deg,så hører jo kroppen din degselv hvis du skjønner! Syns du skal prate ivei med positive ord! Unngå org som ikke f.eks!

Hehe,nei jeg kan ikke sy!! Men har sååå lyst til å lære meg! Så jeg fikk symaskin av sambo til jul! Så nå har jeg ingen unnskyldning...

Har tenkt å bake skuffkaker! Ei med kanel og sukker og ei med sjokolade! Er sååå lettvint å ha på lur i fryseren!

Dessuten må jeg tenke på at det snart er påske...Og da må jeg ha litt sånt med på hytta...Samt boller og muligens ostehorn! Mat er det beste man kan få å spise :ler:

Nå skal jeg henge opp maskin nr 2 og sette på nr 3....Må i kjelleren og hente enda et tørkestativ,samt ltt ved.Fyrer som bare juling og tørker klærne på stua!

Unngår å bruke tørketrommelen i disse tider rett etter vi har fått strømregning :ler:

Så har jeg vurdert været litt og lurer på om jeg ikke skal prøve å gå til sambos jobb...Tror jeg skal klare det! Får se hva jeg finner ut av!

Tenkte på å sy,men så har sambo invadert kjøkkenbordet med pcgreier og det orker ikke jeg å ta vare på!

Kommer plutselig tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Nå så jeg for meg Bruce i stua di, naken og med tørkestativer rundt omkring!! Fantasien min er ikke bra den heller....

Jeg og vil ha symaskin *furter*

:hoppe: Er det skuffkake den heter den kaka jeg baka?? Hehe, så kult!! :klø: Hvorfor heter det skuffkake??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest miiip

Jeg er imponert over bakinga di altså! Jeg har nok spist mer enn fire sjokolader siden jeg blei gravid... :sjenert: Men jeg tror du slår meg på kakefronten! :ler:

Hva har du tenkt å sy?

Pass på å ikke være FOR effektiv i dag, da...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir middagen forsinket,men skitt au!! Jeg bare MÅTTE innom!

Iss; Det heter skuffkake pga man lager den i skufformen som også kalles langpanna vettu!

Hehehe,bra fantasi du har du også!! Men er nok bare tørkestativer her.....

Miip; Når jeg en gang får satt igang så har jeg tenkt å sy vaskekluter til lillegull! Samt et par putetrekk til gudungen min! Så har jeg ingen flere planer :ler:

Men vil jo gjerne lære meg å legge opp bukser f.eks og kanskje få lagd ett eller annet til min lille baby......Kanskje noen laken...?!? Setter meg ikke de største målene med en gang!

MissS; Sånne tørre kaker man lager i skufformen=langpanna! Veeeldig godt!

LT; Takk skal du ha!!

Altså! Ble enig med meg selv at jeg skulle bake og alt var klart! Så hadde jeg ikke egg.......................Neivel,da var det over til plan B!

Kledde på meg og gikk ut! Var deilig med friskluft,men ble en kort tur på kanskje 20 min...Kjentes ut som symfysen skulle dele seg :tristbla:

Så nå er det vel tid for en uke med skikkelig au igjen...Ja,ja det går over!

Har fått sendt avgårde 3 laaange mailer som jeg har somlet med lenge nå! Så nå er jeg sååå fornøyd!

Har prøvd å få tak i H og fikk en sms men ikke mer..hmm...mulig hun sitter i tlf eller noe.Har i allefall sagt hun måtte komme hit hvis hun vil,eller at sambo kan hente henne når han er ferdig.

Skal rote sammen noen kjøttbullar og greier til middag,så tenkte jeg å bake etterpå! Håper bare jeg greier å stå så lenge....

Ønsker meg en sånn stol med hjul på...sånn som gamlingene får fra hjelpemiddelsentralen...De er så fine for de kan reguleres på i høyden og div...

Meeen,det blir blir vel ikke aktuelt!

Vi schnakkes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...