Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Hei på deg Skytte-vennen!!!

Enig med flere her inne jeg: du er en humør-spreder av de skjeldne. Det er ALLTID kos å komme inn hit til deg, for da blir jeg i så kjempe humør.

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: som en gaaaaaaal for 20 uker.

Nå kan du for alvor ha nedtelling. Idag er du jo 20+1 og det betyr jo at det kun er 19uker og 6dager igjen til termin :ler: . Jeg er som du skjønner en nedtellings-person.

Det marerittet ditt, det var ikke så hyggelig å lese om da. :tristbla: . Kjenner den følelesen av angst osv etter sånne drømmer. Men det føles da veldig deilig å ligge tett inntil mannen. Mannen min pleier å vekke mag han. For som regel så griner jeg og skriker så høyt at han bir skremt :overrasket: . Og så er han redd for at naboene skal tro det foregår noe annet, sånn midt på natta liksom :ler: .

Den utenturen med kakao i solveggen høres bare så koselig ut. Smaker litt av påske.... Og den er jo rett rundt hjørnet. :) . Og med påsken hører jo påske-egg og masse digg :sjarmor:

Ønsker deg en kjempe fin søndag.

:klem: til verdens beste Skytte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!!!

Nå står det en nydelig sukker og kanel kake på kjøkkenbenken... Den smaker jo bare helt utrolig godt!!! :sikle: Nå må vel tanta til sambo og svigermor bli fornøyd. Baka ostekake og da..

Veldig travel idag eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia snuppis! Nå kommer vel mannen din hjem snart fra tur? Håper han har hatt det fint, og at han er i strålende humør når du får han hjem igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Hei vennen!!

Bare innom med en liten klem... Okei da, du kan få en stor en og!! :klem: :klem:

Håper du har kosa deg i dag, og at du har det bra!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:klem::hoppe: Så deilig med 20 uker!!!

Kan forstå du får klump i halsen av å tenke at det er et lite nurk i magen..

:hjerte:

Du blir den beste mamma'n!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!!!

Jeg tror Skytte må ha kost seg veldig etter at mannen kom hjem igår, for hun var jo ikke i sin egen dagbok i løpet av hele kvelden.... Hmmm :sjarmor::ler:

Er bare innom tidlig på morgenen jeg for å ønske deg en fortreffelig dag

:klem: til verdens beste Skytte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...