Missbumblebee Skrevet 10. mars 2006 #2521 Del Skrevet 10. mars 2006 God morgen i strålende sola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. mars 2006 #2522 Del Skrevet 10. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 10. mars 2006 #2523 Del Skrevet 10. mars 2006 Hei Skyttevenn så herlig at du har det så fint for tiden. Ingenting er bedre enn det. Fem kommoder høres litt mye ut ja . Men hvis den ene er ødelagt så blir det jo en mindre. Så herlig å ha sånn nyforelsket følelsen, jeg og vil ha det sånn Gleder meg til mannen min begynner å involvere seg litt mer i graviditeten og at faktisk er en minibaby i magen min. Til og med søsteren hans kommenterte her om dagen: "det har vel ikke gått helt opp for deg dette her med baby? Du oppfører deg som om kona di ikke er gravid " det var litt kijpt å høre det. Har du noen tips til hva jeg kan gjøre for å vekke pappafølelsen i ham? Idac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 10. mars 2006 #2524 Del Skrevet 10. mars 2006 Så koselig at mannen din er god mot deg og gleder seg til å bli pappa! Mannen her i huset har det så travelt om dagen, at han har ikke hatt tid å tenke mye over det at han skal bli pappa. Men det kommer nok når sommeren nærmer seg og magen vokser. Han har jo vært i gjennom dette en gang før, så han vet jo hva som kommer.. Ønsker deg en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 10. mars 2006 #2525 Del Skrevet 10. mars 2006 Hey snuppelupp! Må jo innom for å ønske deg en strålende fin helg vettu! ..og gi deg den obligatoriske ´en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 10. mars 2006 #2526 Del Skrevet 10. mars 2006 Klar for IDOL-chat i kveld ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #2527 Del Skrevet 10. mars 2006 Idooool ja!! Hadde nesten glemt! Planer for helgen? Når var du hos legen første gangen, og når begynte kvalmen?.. Kooooose deg & krysser fingrene for at formen holder seg bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 10. mars 2006 #2528 Del Skrevet 10. mars 2006 Fredags- til deg!! Håper helga blir fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 10. mars 2006 #2529 Del Skrevet 10. mars 2006 Hei på deg!!! Det høres ut som om dagen igår var knall. Og så koselig at mannen vil ut og trille vogn uten baby i. Bare for å trille liksom... Hvorfor er ikke min sånn??? Men han kommer seg j da!!! Håper dagen idag har vært like knall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 10. mars 2006 #2530 Del Skrevet 10. mars 2006 Snart bare to og en halv time igjen... (Har starta nedtellinga nå, skjønner du! ) GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #2531 Del Skrevet 10. mars 2006 HELLOOOOOOOO!!! Herremindag som dagene flyr avgårde Tror jeg har vært opptatt hvert minutt siden igår morges..! Dermed må det jo komme en aldri så liten oppdatering! Var som sagt i byen og fikk hjem stellekommoden! Så dro jeg på tur med tre venninnerto barn på 9 år og fire barn på rundt 1,5 år Jeg var såååå svett og forstyrret etterpå at gosj! De er jo raske som fy og er jo overalt! Og å kle på de er jo fullstendig umulig!! Hjelpes hvordan skal dette gå???? Men det var kjempekoselig også da! Grillet pølser og drakk sjokolade i solveggen! Utrolig deilig! Herlig å være ute og kose seg! Så henta jeg sambo på jobb og vi dro til byen en tur på mammutsalg! Kjøpte meg ei bok om å lage barnemat og ei bok om ei som fikk MS som 20åring...Selvpining å lese sånne triste bøker,men det har man ikke vondt av. Etterpå dro vi tilsvigers og skravla litt før de skulle på hytta. Hjemme halv sju,kokte tomatsuppe og hjalp sambo med pakkingen! Så dro jeg på syklubb kl åtte og kom ikke hjem før halv tolv........Trøtt da ja! Sambo kosa masse med magen og masserte ryggen min før jeg leste litt for han og vi sovnet Så glad i mannen min...! Hadd et helt grusomt mareritt inatt...om at jeg mistet lillegull...H*n bare fallt ut og jeg pakket h*n inn i dopapir og gikk i sjokk...Var bare fem cm stor kanskje.. Husker enda følelsen av panikk og angst og huff............ Våknet av at jeg hulket og klamret meg til sambo som fikk roet meg ned og bare holdt hardt rundt meg og strøk meg på magen. Ville egentlig ikke fortelle om marerittet...men har tenkt mye på det og fant ut jeg måtte skrive det vekk........ Tidlig oppe og kjørte sambo dit de skulle møtes før turen! Sambo kjøpte melk og nystekt brød tl meg og jeg fikk 500,- til mat og kos i helgen :grine2: Han er så god og snill med meg!! Kan jo spise alle måltider ute for de pengene Syns det var veldig fint gjort og det viser meg at han tenker på at jeg skal ha det bra selv om han bare skal være borte ei helg! Glemt å fortelle at jeg fikk sms fra svigers igårkveld! De hadde bestemt at de ville kjøpe ny barnevogn til oss Thank you Thorn! Sa at de var veldig snille men at det var så dyrt at vi skulle se i Sverige til sommeren! Da svarte de bare at de brydde seg ikke om prisen,bare den var slik som vi ville ha den og at vi bare skulle kjøpe den her i byen når vi ville! Der slo de på stortromma ja! Hadde vel egentlig ventet det da....Svigermor er litt flink til å skjemme bort sønnene sine så et sterkt etterlengtet barnebarn.....slår vel det meste!! Men da er altså et gigaproblem løst og vi får akkurat sånn vogn som vi vil ha,for free........ Nesten litt kvalmt........! Etter runden her idag dro jeg til byen for å treffe venninne H! Hun som mistet faren sin...Og vi har vært sammen hele dagen! I tilleg har jeg truffet venninne A som snart kommer flyttendetilbake,hennes venninne T som bare er sååå morsom,samt venninne S! Puh! Vært to ganger på kafè,ruslet litt rundt og vært ute og spist.............! Men NUH er jeg hjemme! Alene! Og nå er det kun kg og IDOL som teller! Er sliten,mett og trøtt men dette blir en bra kveld! Sambo har ringt to ganger siden han dro idag! Koselig! Og jeg er så forelsket..... Gleder meg til søndagskvelden jeg!! Det slår meg at dette ble et laaangt innlegg....Og først nå kom jeg på å nevne mine dødsvonde brystvorter.......De er så grusomt vonde,hele puppen er auauau når jeg er ute i kulden.Bruker ammeinnlegg i ull men syns ikke de hjelper det spøtt..........Så har jeg blitt vettskremt etter å ha snakket med ei som nettopp har født og er helt rasert i puppene Så igår begynte jeg å herde dem.........Gnudde en ru håndduk mot dem etter dusjen.Så nå er dem VÆRTFALL vonde.........HVA GJØR MAN??!! Rekker å svare dere før IDOL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. mars 2006 #2532 Del Skrevet 10. mars 2006 Inni der var det mye å svare på!! Herlig at svigers sørger for vogn, da er den bænkers.. Så slipper du å bekymre deg mer for det! Og du har lov til å si akkuratt den du vil ha Kaos tur med alle ungene da! Men slapp av, det kommer trolig bare en ut av deg, så det skal gå bra!! Hyggelig med masse venninne ting og tang, det er alltid koselig! For en fæl drøm da... Skal ikke rippe opp i den, bortsett fra at mannen din høres veldig snill ut som koser med deg! Og litt trøst trenger skytte min... Selvfølgelig er bror, svigerinne og tante barn her enda Hadde håpet at de skulle hente gutten og dra før idol, men de rekker ikke hjem før idol så da har de bestemt at de kan se det her. Kan jo ikke si NEI- VI SKAL HA IDOL CHAT! Jeg har sagt at jeg skal chatte da, så de får gjøre som de vil... Men er litt frusterende og forstyrrende å ha dem her.. Men overlever vel det og... :klø: Føler meg litt som stygge tante, for nå starter han å gå meg på nervene... Han har vært så snill og rolig idag, men når bror og svigerinne kom inn døra så ble han propell.... Nei nå starter idol og jeg har tatt over boka di!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #2533 Del Skrevet 10. mars 2006 Iss; You are so beautiful to me! Og jeg var visst temmelig fristende ja,hahaha!! Nå er jeg nesten enda mer forelsket enn igår!! Lurer på hva som kommer ut av det da?! Rognis; Det var helt fantastisk!! Elsker sol og godt humør!! Og rompa til sambo............... Miip; Hjemmelagd ordentlig sjokolade er bare best! Nammm!! Er generelt sett veeeeldig lite sying der ja....! Iss; *smask* LinKri; Jeg rir visst på en skikkelig godbølge om dagen!! Men må få høre om sydenferien vår da!!Skulle ønske det var sant! Miip; Igang allerede vi! Blir en bra kveld! LT;Takk!! Murmelmy; Hadde det koselig du vel! Det er ikke bar enkelt å time sosial sammenkomst lengre nei Pondusa; Må komme på msn og se idol!! Her i huset er det bare velstand for tiden! Heldigvis! Det er godt! MissBb; Så snill du er! MissS; *kosepå* MissBb; Takk for praten imorges!! Kjempefin start på dagen! Og nå er det snart idol!! Iss;Kooooooos!!! IdaC;Har kommoder så det holder ja!! Men den ene skal ut så! Huff..jeg vet ikke helt hva som kan vekke farsfølelsen til mannen din...Noe konkret som å fikse noe til babyen kanskje? Ordne barnerom? Lese ei bok om å bli pappa? Evt du kan lese for han? Det er sambo så veldig fan av,så jeg leser alt mulig til han! Håper han kommer susende og engasjerer seg mer,ellers må jeg komme og rive han i ørene... Fru Blå; Sambo er en stor going for tiden! Og det er så godt...! Synd mannen din er så opptatt da...Håper han kommer sterkere tilbake! TT; Hohoi du!! Håper det går bra med deg nå! Og kanskje lille Jacob kommer i helga??!! Er så spent jeg!!! LinKri; Det blir så bra!!! Og det skal du også bli...blir bekymret jeg.... Epica;GRATTIS DU!!! Planene for helgen er å være her og se tv til jeg sovner ikveld! Imorgen kommer venninne H og skal overnatte så da blir det film,godis,godis,mat,godis,ansiktsmasker! Jeg var hos legen i uke 7! Bare tull at du må vente til uke 12! Syns det var godt å komme igang jeg....Men det er hver sin smak det som med alt annet! Jeg var kvalm om kveldene helt fra før jeg skjønte at jeg var gravid,men det var så lite at jeg allerede har glemt det! Bare gled deg MASSE!!!! MrsP;Takk vennen..Håper det blir bra hos deg også! Tulipan; Dagne er temmelig rosa for tiden! Neida..men de er gode! Og sol gjør meg helt vill og takknemlig for alt! Miip; Hehe!! Bra det!! Nå er vi igang og jeg har mange jern i ilden her! Pes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #2534 Del Skrevet 10. mars 2006 Iss; Svarer deg på msn jeg for nå har jeg det travelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. mars 2006 #2535 Del Skrevet 10. mars 2006 Buhu... Får ikke msn til å virke. Kjempeflott at svigers skal kjøpe vogn. Slike besteforeldre liker vi! Ellers da, er det i morgen du er halvveis?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #2536 Del Skrevet 10. mars 2006 Pondusa; Neineinei så kjiiipt!! Dumme msn din Sånne besteforeldre er veldig okei ja....! Ble nok ti kg lettere av den nyheten! Og imorgen er jeg 20 uker ja Hvem skulle trodd det da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 10. mars 2006 #2537 Del Skrevet 10. mars 2006 Så bra at svigers vil betale for vogna! (Det har mine sagt de skal gjøre også! ) Høres ut som om du har hatt en fin dag! (Om enn travel.) Jeg tror jeg må legge meg, jeg, er så trøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 10. mars 2006 #2538 Del Skrevet 10. mars 2006 Oi så masse som har skjedd siden sist. Supert at dere får vogn, da. Og gratulerer med 19,99999 uker! Natta fra Kakao. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. mars 2006 #2539 Del Skrevet 10. mars 2006 Ser deg!! Ha en fin dag i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. mars 2006 #2540 Del Skrevet 10. mars 2006 Natta Sitter å laster opp 143 bilder til fremkalling jeg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå