Skytte Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #2121 Del Skrevet 18. februar 2006 Skytte ser på ski skytting Og det er faktisk spennende!!Hohoooooo!! Helvete.............Trodde det skulle bli gull for en gangs skyld nå....Typisk norsk å bli nr to Ja,ja! Takk for en kjempekoselig skravlekveld igår jenter! Det må gjenta seg! Er så trivelig å skravle og tøyse og bli bedre kjent!! Ble sent igår og var trøtt idag ja....Var fryktelig å komme seg opp...Men,så kom jeg på at vi skulle på shopping og vips var jeg våken og oppe!! I steikende sol fra skyfri himmel og i 12 minus Da vi kom frem var første stopp Lindex! Som hadde slutta med mammaklær der også.......................Meeeen,sa hun i disken...Hun visste at de hadde fått en feilforsendelse sist de fikk varer...Med mammabukser...Hun ringte sjefen og spurte om hun kunne få vise meg dem og evt selge av dem og det var greit!!!!!!! Det var knalltøffe ganske mørke dongeribukser med sånn strikk for å dra over magen! Og jeg så helt smashing ut!!!!!! Å så deilig å gå i dongeri igjen da!! Og for en flax hæ?? Hva gir dere meg!! Så var det rett på Kappahl! De hadde et helt stativ med to forskjellige dongeribukser! Wow.......Svimlende utvalg må jeg si! Men fant ei der også som passa og var stilig!! Litt lysere og røffere kanskje! Var sååå happy at jeg var helt svimmel!! Sambo var mest opptatt av å være inne på butikker som hadde tv med OLsending på da....Og var stressa for å komme seg hjem til forballkampen,så det ble ikke tid til å se etter topper og andre saker! Men nå har jeg bukser så da er alt i orden!! Var innom kid en snartur og fant to sengesett til lillegull! Et nydelig hvitt med broderte bamser på til vognteppet,og et med fargerike bamser på til senga! Pluss to laken og et tisselaken til senga/vugga! Og nye puter til sofaen! DET trengtes! Sikker på at vi hadde verdens styggeste pynteputer! Da vi kom hjem ryddet jeg på plass alt vi har kjøpt,tømte oppvaskmaskina og vasket over gulvene! Har vært i fin og god form idag og ikke hatt så vondt i ryggen! Hodepinen er nå på lur,men jeg har begynt å drite i den og prøver å overse den! Har også snakket med svigerine og hun skulle se i kokebøkene sine hva vi kunne lage slags spennende greier ikveld når gutta skal på fest!! Gjett om jeg gleder meg!! Så gleder jeg meg til neste gang jeg får litt penger å kan dra på shopping der igjen! Kid er jo en genial butikk!! Vi har princess her og det er jo så svine dyrt... SÅ! Har jeg fått en aldri så liten forretningsidè...........Siden de ikke har mammaklær her i byen,ikke i Pondusa sin by og kun et stativ med bukser i den tredje byen...Og sikkert ikke spes mye i småstedene rundt omkring,da MÅ det jo gå an å starte opp en butikk med litt kule mammaklær??!! Må tenke på det altså.............. LinKri og Iss; Håper lår og omkringliggende steder er like hele Pondusa; Takk skal du ha! Var en kjapp og vellykket tur! Litt morsomt å være på shopping et annet sted! Skulle bare hatt litt bedre tid.......!! Fant ikke den boka der heller....Hmm... Epona; Så koselig å se deg her!! Nå ble jeg glad altså!! Iss; Helt oki vettu! MissBb; Var så koselig å skravle!! Ja tenk at jeg har funnet to!! Helt utrolig!! Er så glad!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 18. februar 2006 #2122 Del Skrevet 18. februar 2006 Grattis med nye bukser!! Så deilig at du fant noen du likte!! Gøy med forretningsidè da! Super-skyttes supre mammaklær ellerno... Hadde kommet jeg altså! (selv om det nok hadde blitt litt av en langtur....) Nå skal jeg snike meg tilbake på sofaen og slappe av litt mer... Er visst blitt et murmeldyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. februar 2006 #2123 Del Skrevet 18. februar 2006 Har bare tid til å komme innom med en kjapp og for å ønske deg en fin-fin helg! Fint at du passer på boka mi 'assa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. februar 2006 #2124 Del Skrevet 18. februar 2006 Tror vi er to hender i en ræv, som det sies her nede Jeg har gått med den tanken i laaaange tider, men tør ikke... Mammabutikk altså!! Her i byen også er det kjempedårlig med mammaklær og alle klager!! Så tanken har jeg hatt lenge lenge... Koselig å bli bedre kjent med deg snuppa!! Kose deg masse ikveld, og fint at du fant noen smashings bukser!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. februar 2006 #2125 Del Skrevet 18. februar 2006 Da skal jeg stå på trappa å vente når du åpner, og passe på at jeg har en nett liten mage som må bekles.... Flotters at du fant deg bukser forresten. Smashing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. februar 2006 #2126 Del Skrevet 19. februar 2006 God søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 19. februar 2006 #2127 Del Skrevet 19. februar 2006 Ha en fin søndag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. februar 2006 #2128 Del Skrevet 19. februar 2006 <----- til deg på en herlig søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 19. februar 2006 #2129 Del Skrevet 19. februar 2006 Hei!!!! Høres tu som om du hadde en kanll dag igår je. For man kan jo ikke klage når man finner seg to bukser på en og samme dag. Og hvertfall ikke når det er snakk om mamma-bukser... Og jeg bør jo ikke klage som bor i Oslo. mne jeg klager likevel: oslo er en kjempestor by og det finnes kun 2mammabutikker (tror jeg da. det er i allefall de jeg har fått med meg) og utvalget er ikke helt til å hoppe av glede av. I tillegg så er de klærne som finnes på H&M, Lindex og Kapphal ikke til å skryte av. . Skulle tro de som bestiller klær til kjedene tror at vi som er gravide har lyst til å se ut som vaggene dasser i 9.måneder. . Men nå må jeg slutte å klage!!! Kanskje det bare er jeg som har vært uheldig når jeg har vært i butikkene og sett etter klær... De får nok inn mye nytt nå i disse tider. Det er jo snart vår. Håper dagen din blir knall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. februar 2006 #2130 Del Skrevet 19. februar 2006 For ikke å snakke om prisene på klærne dersom man vil bestille noe. Eks, mammahuset tar jo glatt 6-800 kr for en enkel bukse.....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. februar 2006 #2131 Del Skrevet 19. februar 2006 Snorker du enda, Skytte?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 19. februar 2006 #2132 Del Skrevet 19. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #2133 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Guds fred i huset!! (sitat fra en Oluf film ) MissBb; Takk!! Du må komme på åpningen ja! Hadde jeg bare hatt penger til å starte skulle jeg gjort det imorgen!! Cr@sh; til deg også! Skal passe på jeg ja! Iss; To hender i ei ræv?? Er det noe som heter det der?? SÅ tøfft!!!!!! Vi kan danne en kjede vettu! Butikker over hele landet! *ringe han Vollebekk å høre hur man starter et firma...* Dama hans selger forresten barneklær på nett...! Kjempekoselig å bli mer kjent med deg også! Pondusa; Du måtte ha tatt turen da ja!! Hadde jeg bare kunne fått til noe sånt.....hmm... Blir ny mage på deg til neste år?! God søndag til deg også!! MissBb; Takk det samme!! Iss; Takk så snill du er!! Tulipan; Har de ikke flere butikker med mammaklær der nede??Tenkte der var flust....Nei det er elendig utvalg så jeg mååå starte en kul mammaklær butikk!!! Pondusa; I know! Så må man drive å sende hit og dit på klær som ikke passer...tungvindt!! Pondusa; Snorka leeenge idag ja......... Har hatt våkenatt MissS; Endret 19. februar 2006 av Skytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. februar 2006 #2134 Del Skrevet 19. februar 2006 Kanskje du kan ta deg en tur i boblebadet mitt som kanskje kommer i kveld Måååå bare skryte altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #2135 Del Skrevet 19. februar 2006 Heia! Ja nå er enda ei uke over! Og godt er det! Nå er vi ei uke nærmere; *UL *besøk av venninne V *besøk av bestis L *påskeferie på hytta *vår!!! *17.mai *feriepenger *skattepenger?? *lillegull!! Igår kveld kjørte jeg sambo og broren i 30års dag,før jeg og svigerinna mi lagde noe jättegott!!! Woket svinefilet med lots of grønnsaker og nudler....MMMMM!!!! Så satt vi å skravla i timesvis!Morsomt å høre hvordan hun opplever svigers etc! Og sammenligne brødrene brothers Kom hjem i ett tiden og var innom her en kjapp tur før jeg køya! Men er ikke noe særlig å ligge alene uten sambo....... Men så ringte han da og hadde såå lyst til å komme hjem!! Men heldigvis hadde broren ringt dama si så jeg slapp å stå opp og ut å kjøre! Sovna og våkna kl tre og ble livredd for at de ikke hadde kommet enda...Var jo en og en halv time siden de skulle bli henta,så jeg kjente jeg ble helt lam! Men fikk tilslutt tak på dem,da hadde de bare ikke hatt det travelt da svigerinne kom for å hente dem! Tullinger!! Var så glatt og ekkelt så jeg tenkte at nå har dem kjørt av veien.... Men dem kom nå tilslutt da! Og da var det en som var pratesjuk!! Og iiiiskald!! Fyttikatta så fælt med isbitmann!! Etter en times tid hadde han vel fått fortalt alt han hadde å si og ble endelig trøtt! Gjett hvem som var lysvåken da.......! Så jeg sov og sov idag! Sambo sto tidlig opp men jeg lå til halv ett............. Da var det lett å stå opp ja..Not! Au! Men etter litt tøy og bøy og en runde på badet var jeg i storsalget!! Sambo snorket på soffen og jeg har tørket støv på bad og soverom+ryddet der og vasket to maskiner klær! Så heiv jeg meg rundt og bakte ei sånn formkake med kanel og sukker på!! Har vært litt flink idag og er glad for det! Det gjør underverker for humøret! Skal gå å lage middag nå! Men vet ikke hva........................ Tar meg nok en runde siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #2136 Del Skrevet 19. februar 2006 Iss; Beinflyr rett nedover jeg!!!!!!! Vil også ha badekar med bobler i Vil ha badekar i det store og hele.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. februar 2006 #2137 Del Skrevet 19. februar 2006 Formkake med kanel og sukker???? fortell fortell!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. februar 2006 #2138 Del Skrevet 19. februar 2006 Vil også ha badekar med bobler i Vil ha badekar i det store og hele.... ← Kom til meg så skal du få boble så mye du vil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 19. februar 2006 #2139 Del Skrevet 19. februar 2006 Hører ut som du er i slag om dagen, Skytte! Veldig bra! Jeg skal prøve meg på de vannbakkelsene dine i uka som kommer, hvis jeg får tid. Det hørtes kjempegodt ut! Håper du får ei fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2006 #2140 Del Skrevet 19. februar 2006 Høres ut som en fin helg! Søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå