pondusa Skrevet 17. februar 2006 #2101 Del Skrevet 17. februar 2006 Da jeg var liten Anbefales på det varmeste, har til og med et eget kapittel til tiden før fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #2102 Del Skrevet 17. februar 2006 Dere snille snille jenter altså! Iss; Ja det hadde vært noe det!! Come on! Oslo idag,NordNorge imorgen! Klarer det du! Fiiin sang den ja!! Tulipan; Oppskrift skal bli! Bare svare ferdig først! Men det kan være lurt å ha mannen innen rekkevidde for det er faktisk utrolig tungt å lage! Seriøst! Pi@;Jeg foreslår at vi krymper landet jeg! Mye koseligere det! Pondusa; Takk! Ja det er bare å komme det vettu!! Er nok ei som har glemt hvordan det var å gå gravid ja! Ungen hennes er jo snart ni år så! Kakao; Tusen takk! Godt for meg det! Pondusa; Takk for tilbudet! Skal til MiR imorgen og sjekke ståa der,men hvis de ikke har bukser...da...Da eksploderer jeg først,så kommer jeg å låner bukser etterpå! MrsP; Burde ikke syte i hele tatt jeg...Er du som fortjener klemmene mest! Hold ut vennen!!! TT; Jo heldigvis er det mange flere,ja flest,gode dager! Så man må jo bare regne med noen dårlige også! Elles hadde kanskje ikke alt vært normalt...?! Ja det er så kos å stryke på magen!! Pondusa; Myyye bedre dag idag ja! Murf; Nope! Det er ikke akkurat det man trenger...Håper så inderlig jeg finner meg ei bra bukse eller to imorgen...... Miip; Ja! Mye bedre å deppe sammen med noen,for da ender det nesten garantert med latter!! Epica; Takk skal du ha! Hmmm...der sa du noe..Mannen kan vel ike si nei til nybarberte legger+++ ikveld Nesten så jeg glemmer denslags nå om dagen.......... LT; Thanx!! Pondusa; Kan hende det blir en tur ja! Og når isen forsvinner og det blir vår!! Da er det jo fort gjort å kjøre til deg!! Det var lurt! Hvis jeg får plass bak rattet da...Det har jeg tenkt litt på,hvordan det er å kjøre med gigamage...Jeg er ikke spes lang i bena vettu..Tenk om jeg ikke når pedalene Den er kjempefin den der ja! Har kikka litt på den i bokhandelen her! Jeg har den svangerskapsdagboka i samme serien! SÅ forresten etter den boka du snakket om,men fant den ikke...Men var bare på ene bokhandelen idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 17. februar 2006 #2103 Del Skrevet 17. februar 2006 Hei på deg!!! Den boken "Da jeg var liten" har jeg også sett på. Vurderer den veldig sterkt. Hvordan har dagen din vært. Jeg håper virkelig at denne dagen har vært bedre enn dagen igår. Tipset om å ha mannen tilgjengelig er notert. Gleder meg til å få oppskriften Stooooor til verdens beste Skytte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #2104 Del Skrevet 17. februar 2006 Igårkveld sov jeg litt vel mye..Så jeg var jo ikke trett da det var leggetid...Dumt! Ble sittende å lese fødselshistorier! Noe så fantastisk!! Vet ikke om noe så gir meg et sånn spekter av følelser... Idag var jeg oppe før fanden fikk skoa på seg! Kjørte sambo på arb,hjem og spiste frokost,så var det behandling.AUUUUUU!!! Skal ha to beh neste uke så er det opphold ei stund. Traff på venninne L og vi fant ut vi skulle henge sammen idag også! Var litt spent,men fant ut at jeg for det første følte meg myyye bedre idag,samt at jeg ikke skulle snakke om lillegull. Har forresten hatt på meg kort skjørt og støveletter og topp idag! Så veldig bra ut...Men det er nå godt å komme hjem og slappe av i kosebuksa ja.... Kjøpte meg; *ny svart tykk strømpebukse *en sånn posenattdrakt til lillegull(fant ut det må være lettvint ved evt skifte på natta..så var den nedsatt fra 79,- til 29.- da) *to veldig naturtro plastblomster *fire nye vaskekluter... *stilige servietter til kjøkkenet Var ganske så fornøyd ja! Besøkte venninne L en tur før jeg henta sambo. Vi handlet og lagde bare posepasta til middag.Og fyttikatta for noe søppel å spise!! Det var skikkelig drittfælt og endte med at jeg spytta ut maten på tallerken...Stakkars sambo som syntes det var såå godt... Så har jeg hatt en god runde her inne! Deilig at drittdagen igår er en saga blott! Nå skal vi rydde litt før tvkvelden starter! Så mulig jeg må på nett når det er Idol..hvis det er noen på msn... Håper hodepina forsvinner...Den kom idag også,trofast as usual... Så skal vi kjøpe kinamat ikveld!! Og kanskje J-LO kommer på besøk senere! Ellers så skal vi jo kjøre å se etter mammaklær i en naboby imorgen!! Har sånne store forhåpninger at huff....Mååå ha meg klær!!! Men ble litt irritert pga svoger skulle holde på med noe imorgen og hadde nok regna med hjelp fra broren sin,så ble svigermors sambo nesten SUR da han hørte vi skulle bort Jeg driter vel i om husene faller i hodet på dem når jeg skal ha meg mammaklær!!!!!!!!!!!!!! Kunne ha fikset dette i flere mndr altså,så jeg gidder ikke trekke meg og heller sende sambo ditbort......... Litt egoistisk ja...Men han kjenner da flere folk... Og det er faktisk nesten unntakstilstand på klesfronten her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 17. februar 2006 #2105 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Åååå nå ble jeg glad Skytte. Fint å høre at du har hatt en myyyyye bedre dag idag enn igår. Helt enig med deg. Trenger man mamma-klær, så trenger man mamma-klær. Sånn er det bare med den saken. Så kan hvem som helst bli sure. Ha en fantastisk fin kveld sammen med mannen Hi hi hi... Endret 17. februar 2006 av Tulipan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #2106 Del Skrevet 17. februar 2006 Og her kommer oppskriften Tulipan!!! Har ikke glemt den!! Det er veeeldig enkelt altså!! VANNBAKELS A LA SKYTTES MAMMA: Ca 15 stk (egentlig 20 men jeg lager dem litt store...!) 125g margarin 2,5dl vann 2dl hvetemel 3-4 egg *Kok opp vann og smør *Rør i hvetemelet *Sett til avkjøling i f.eks vannbad *Rør inn ETT og ETT egg om gangen (er dette som kan være fryktelig tungt og tidkrevende for hvert egg må røres helt inn før neste has i..Aner ikke hvorfor men!) Settes på platen med ei spiseskje,stekes midt i ovnen på 200 grader i ca 30 minutter! OBS!!! De tåler ingenting før de faller sammen......Så ikke tramp og ta forsiiiktig i ovnsdøra! Vaniljefyll inni og melisdryss på toppen er min barndomsfavoritt!! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 17. februar 2006 #2107 Del Skrevet 17. februar 2006 men hvordan får du vaniljefyllet inn i bakkelsen??? Og hvordan vaniljefyll lager du??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 17. februar 2006 #2108 Del Skrevet 17. februar 2006 Fikk vondt av å lese om dagen din i går jeg.. Nesten så jeg hadde lyst til å sette meg på første fly for å trøste deg. Men ser du har hatt en mye bedre dag i dag, og det er jo bra Du skulle sett låret mitt etter vi hadde sitti flere timer på msn på onsdag, det var like før jeg fikk brannmerker av å ha datan på fanget, men det var jo så vanskelig å avslutte! Skvatt litt da jeg hoppa i dusjen ja... Ha en strålende helg, og nå er det IDOL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. februar 2006 #2109 Del Skrevet 17. februar 2006 Godt at du har det bedre! og mammaklær mååå du ha!!! Har dere flyttet chatten over på msn??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 17. februar 2006 #2110 Del Skrevet 17. februar 2006 Ja, vi befinner oss på MSN nå iss Har du MSN også?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. februar 2006 #2111 Del Skrevet 17. februar 2006 Ja jeg har!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. februar 2006 #2112 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Så bra at formen din er blitt så mye bedre! Håper du finner mange fantastiske mammaklær i morgen, det er deg vel fortjent! Stor fredags fra meg Endret 17. februar 2006 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #2113 Del Skrevet 17. februar 2006 NÅ ER DET IDOL!!!!!!! Og jeg holdt på å forsove meg til hele kalaset Gikk og la meg på senga ista og steinsovnet...Plutselig var kl fem på åtte!! Sambo sov på sofaen! De trøtte trynene altså! Men nuh er det IDOL og msn! Jeg er den nye Tor Milde Tulipan; Hehehe!! Lager bare sånn man visper ut i melk! Tar ett minutt!! Kan blande det med krem hvis man vil! Får kjøpt det på butikken,heter bare vaniljefyll! Vær obs på at du får det uten koking! Vannbakelsen hever seg og blir luftige,så når de er avkjølt på rist,kan du skjære dem nesten i to og pakke fyllet inni med ei skje!! Var det forståelig?! Håper det! LinKri; Går bra idag ja!! Og nå er jo alt bare supert!! Ups....skravler så du får brannsår på låra Må være forsiktig nuh da!! Iss; Ja ikke sant?! Ja nå er vi på msn så jeg slipper å falle ut hele tiden! Come on!! Bra dere ordnet opp! Nå er det Idolmsn for alle penga!!Veldig koselig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #2114 Del Skrevet 17. februar 2006 Og der var Murmelmy også! Takk for det! Håper på klær ja! Ikke bra å se ut som en potetsekk.........!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 17. februar 2006 #2115 Del Skrevet 17. februar 2006 Nå har jeg faktisk lagt en bok under datan, så ikke låret mitt skal bli rødt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. februar 2006 #2116 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg flytter pcen litt fram og tilbake jeg da .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. februar 2006 #2117 Del Skrevet 18. februar 2006 God tur til MiR i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 18. februar 2006 #2118 Del Skrevet 18. februar 2006 Bare rett innom med en stor, stor klem til verdens beste Skytte!!! Håper alt står bra til med deg og miniSkytten inni magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. februar 2006 #2119 Del Skrevet 18. februar 2006 Var ikke meningen å forsvinne i går, men pcen skrudde seg av...Orket ikke starte på nytt.. Knuppen min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 18. februar 2006 #2120 Del Skrevet 18. februar 2006 Heia vennen! Håper du har funnet deg masse fine bukser i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå