Gjest gjesta Skrevet 16. februar 2006 #2081 Del Skrevet 16. februar 2006 Uffda vennen Håper du føler deg bedre snart. Sikkert bare hormonene som raser.. Er sikker på at du er kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 16. februar 2006 #2082 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei!!! Huff da vennen. Disse hormonene er ganske ille når de står på som værst. Hodepinen forsvinner nok etterhvert. Har du prøvd å ta deg 1gram Paracet??? Prøv det og legg deg i seng eller på sofaen. Håper dagen blir ltt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 16. februar 2006 #2083 Del Skrevet 16. februar 2006 Håper du er bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. februar 2006 #2084 Del Skrevet 16. februar 2006 Leit å høre om den venninnen som ikke ser herlige gravide skytte!! Jeg kunne tenke meg å be leieboeren dra opp og ta ho et tak altså! Han er visst en sterk mann.. Skjønner ikke hva ho tenker med som oppfører seg sånn?? Og du, jeg liker deg jeg... Kunne ønske du bodde her, og jeg vil gjerne være med deg under pleddet.. *kryper under* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #2085 Del Skrevet 16. februar 2006 MissBb; Tusen takk! Har bestilt et par ganger fra mammahuset og h&m men det passer aldri...så må jeg sende tilbake osv.. Hun er nå egentlig grei..bare litt rar av og til.. Epica; Er nok litt ekstra hårsår om dagen ja... Føler meg stort sett helt okei,men vet at håret er stygt og at jeg ikke har så mange fine klær akkurat for tiden...Men har ikke så mange penger heller... Tulipan; Tar paracet når det blir så ille som det har vært disse dagene ja.. MissS;Takk! Iss; Så snill du er!! Og ganske lik meg ser det ut for Ja er dumt at dette landet må være så innmari langt fra ende til annen..Hadde bare trengt å vært bittebitte lite sånn at vi kunne tatt bussen til hverandre! Sorry at jeg ikke har skrevet noe til dere,men har vært innom med en liten klem i allefall! Er ikke i sånn megahumør idag...Hmmm...Men det er kanskje ei god stund siden jeg var sånn skikkelig møkkasur... Lagde fiskegrateng til middag og etterpå bakte jeg vannbakels Det er garantert det beste i verden...MMMMMMM!!! Med masse vaniljekrem inni og melisdryss oppå....Yammi! Fastelaven på forskudd! Skal legge meg å kose med magen jeg............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. februar 2006 #2086 Del Skrevet 16. februar 2006 Noe grateng til overs?? sitter på jobb og er sulten... Ja skulle bare vært å sette seg i bilen og skynda seg til skyttevennen som er litt i møkkahumør idag men du, ofte hjelper det å være skikkelig møkkasur en gang i mellom. Må lissom ha en sånn utblåsning. Det går likare i mårra!!! *sniker seg under teppet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. februar 2006 #2087 Del Skrevet 16. februar 2006 Min første kjærlighet på radion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 16. februar 2006 #2088 Del Skrevet 16. februar 2006 Du..... Hvordan lager man vannbakkels??? Det er bare såååååå godt, men jeg vet ikke hvordan man lager de.... Kunne du kanskje sendte meg oppskriften på PM eller legge ut oppskriften her i dagboken din??? Nå fikk jeg lyst på vannbakkels og vaniljeis med varme bær. Og sjokoladekake og bløtekake og og og og Ha en fortsatt fin kveld med mann og mage!!!! Håper dagen imorgen blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. februar 2006 #2089 Del Skrevet 16. februar 2006 Huff da vennen , det er fullt lov til å ha en drittdag. Skulle virkelig ønske at du bodde litt nærmere. Det hadde vært så superduperkoselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 16. februar 2006 #2090 Del Skrevet 16. februar 2006 *Hiver seg i bilen å kjører til skytteby, for å gi en god klem og spise vannbakkels* Shit, brua var stengt... Jaja, skal komme en annen gang. Og skal jeg også gjøre, ta med meg ungene å komme kjørende en dag det blir litt bedre vær! Skulle gjerne sagt venninne L noen alvorsord om hvordan det er å gå gravid! Makan! Håper formen har steget litt til nå. Og det er lov å gå rundt i slaraffenbukse akkurat når man vil det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 16. februar 2006 #2091 Del Skrevet 16. februar 2006 Uff, så ufølsom hun venninna di var, da! Sender over en stoooor klem til Skytte! Håper dagen i morgen blir mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 16. februar 2006 #2092 Del Skrevet 16. februar 2006 Åssen str må du ha i mammabukser da? Er snekkerbukse et alternativ? Jeg har jo en stabel bukser i alle varianter fra M-XL.... Låner gjerne ut! De brukes jo så sjelden likevel, da er det bedre at flere kan slite dem ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. februar 2006 #2093 Del Skrevet 16. februar 2006 Uff da vennen! Sånne kjipe dager er bare så.....kjipe! Håper kvelden har vært bedre og at morgendagen blir super! Stor torsdags- til favorittsnuppa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. februar 2006 #2094 Del Skrevet 17. februar 2006 Nå, hvordan er formen din? Kjipe dager er kjipe...men heldigvis er det flere gode enn dårlige dager, ikke sant!? Håper i allefall du får en mye bedre dag i dag og en strålende helg. Kooooose deg med magen du - det høres...ja, rett og slett veldig kooooselig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. februar 2006 #2095 Del Skrevet 17. februar 2006 Mornings! Håper dagen blir bra!! Hæppi fraiday!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 17. februar 2006 #2096 Del Skrevet 17. februar 2006 blæh... noen dager er kjipe! Og de dagene hjelper det ikke at noen andre absolutt må kommentere ettervekst og klær... jeg har gitt opp å bruke strikk i lukkingen på låsen, det hjalp å kjøpe seg en mammabukse og finne frem noen litt for store bukser jeg hadde fra før, som jeg plutselig ikke trenger belte på håper dagen idag blir bedre, du flinke vannbakkelsdame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 17. februar 2006 #2097 Del Skrevet 17. februar 2006 Næmmen Skyttevennen! Kjip dag du hadde i går!!! Skulle ønske jeg var der sammen med deg så kunne vi ligget under hvert vårt teppe og stortuta... Håper at det er bedre i dag og at du får en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. februar 2006 #2098 Del Skrevet 17. februar 2006 Ha en super Idol & Senkveld - kveld i stua! Kose deg masse i helga! Håper du har det bra i dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. februar 2006 #2099 Del Skrevet 17. februar 2006 Ønsker deg en god helg Skyttevennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. februar 2006 #2100 Del Skrevet 17. februar 2006 Du må gjerne komme rekende..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå