Skytte Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #2041 Del Skrevet 15. februar 2006 Onsdag idag og det betyr???!!! *JM *IDOL *Chatte??!!! Idag var jeg på grensen til å spy da jeg sto opp...Jeg vet jeg er treg,men hvis kropen min ikke har merket at jeg er gravid før nå..ja da tar den kaka Kjørte sambo på arb etter en kamp med et knekkebrød. Etterpå var det rett hjem på sofaen en times tid før jeg dro på behandling! Så traff jeg venninne L som jeg besøkte igårkveld! Vi krusa rundt og skravla i over en time! Godt å ha henne,vi blir liksom aldri lei av hverandre! Så var jeg en tur i byen og kjøpte meg målebånd! Og fant nytt stelleunderlag til stellekommoden på salg! Sånt liker jeg! Og hun damen på butikken hadde kjempegod tid så da jeg sto å så på ei vogn fikk jeg full demonstrasjon! Og det var årets modell som de kjørte kampanje på nå,så den var tusen kr billigere enn til vanlig...hmm...Så nå kostet den 4990,- Men det er for bare vogna,en brio kombivogn. Følger jo ikke med noe som stelleveske,regntrekk etc..så jeg vet ikke hvor billig det er? En og en halv time til JM time!!!Gleder meg så masse!!! Idag måå da lillegull vise seg fra sin beste side! Har forøvrig spist en deilig fersk baguette og er ikke kvalm lengre! Så det er vel det jeg må begynne med..på butikken hver morgen for å få baguette...For nå greier jeg snart ikke tanken på knekkebrød eller noe annet lengre... TT; Du må stramme han opp!! Du så hva sambo klarte under litt press Har planen klar for gavekortet ja! Vi skal i stordag i april så da skal jeg se helt smashing ut...!! Rognebær; Du trenger ikke si så mye vettu,er bare koselig å se at du har vært innom! MissS; Takk! Joda,han kan når an vil! Men vi snakket om det at til neste år da..."Ja når vi blir MOR og FAR da må det vel bli slutt på dette" sa han da Med skikkelig trøkk på mor og far,akkurat som da...da er det slutt på kjæresterier! LinKri; Jeg ble glad jeg ja! Du må rive han litt i håret og si du vil ha en oppmerksomhet! Dumt vi ikke fikk skravla igår,men ikveld!! IDOL! Me and you!! Pi@; De slutter aldri å overraske!! Koselig å kravle! Evt skravle...! Blir nok ikveld også,er så morsomt å se IDOL sammen! Pondusa; Jepp,jg så vel omtr sånn ut! Men tuuusen takk for super informasjon!!Og sorry at jeg glemte å svare deg på sms igår.............. Så på en kombivogn idag! Blir mer og mer fasinert av vogner altså! De er jo så anvendelige og smarte!! Men lurer på hva vi egentlig får plass til i bagasjerommet...Mulig vi må toppen i baksetet ogdet blir jo helt fælt for der skal jo babyen sitte.... Miip; Hehehe!! Tror antakeligvis at elgen danser litt og vrikker på rumpa når den gleder seg!! Ikke vær lei deg! Det blir flere ganger! IDOL skravling imorgen! Sikkert på msn siden vi er der alle sammen omtr! Og det er så koselig!! Pondusa; Bare skravler på msn eller på kgchatten! Men der faller jeg bare ut...! Sov til min forhatte alarm ringte kl sju og jeg var nødt til å stå opp før blære sprengtes + at jeg var kvalm etter 1 sekund i våken tilstand....! Men det er øver nu!! MissBb; Var veldig heldig jeg ja! Elsker sånne gavekort! En time til jeg skal hente sambo!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #2042 Del Skrevet 15. februar 2006 Og der var jammen Iss ute på tur også!! Trivelig! Det hender seg at jeg også får black out når jeg skal skrive,men det kan skje den beste! Bare koselig å se at du er innom!! Glemte forresten å si at bestisen i trøndelag ringte idag!! Hun kommer sikkert oppver i slutten på mars!!DET er noe å glede seg til!!! Og imorgen skal jeg ha syklubb så da må det tørkes støv,sambo må støvsuge o helst vaske gulvene.... Så må jeg lage noe snadder! Har tenkt litt på vannbakels,det er jo bare psykogodt da!!Men hvis dere har noen ENKLE tips til noe godt så tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 15. februar 2006 #2043 Del Skrevet 15. februar 2006 Kos deg på JM-time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. februar 2006 #2044 Del Skrevet 15. februar 2006 :klø: Hva i all verden er en stordag???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. februar 2006 #2045 Del Skrevet 15. februar 2006 ... og lykke til på JM!!!! *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 15. februar 2006 #2046 Del Skrevet 15. februar 2006 Håper det går bra hos jordmor! Og jeg skal forsøke å huske å være på nett i kveld rundt Idol-tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. februar 2006 #2047 Del Skrevet 15. februar 2006 Håper at leieboeren min ikke savner pcen da.. men kan nok tenkes at jeg ikke vil være chatte-tilgjengelig på denna idol.. Men kommer sterkere tilbake, mulig på fredag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. februar 2006 #2048 Del Skrevet 15. februar 2006 Lykke til med jm-time!!!! Kan ikke du sende meg e-postadr di dersom du bruker msn???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #2049 Del Skrevet 15. februar 2006 MissS; Det gjorde jeg Iss; Stakkars Iss!! Glemte meg litt bort da jeg skrev det der! Stordag=runddag! Når noen har bursdag! Vi skal i 3*40års dag! Så deter egentlig tre stordager! Got it?! Miip; Det gjorde det!!! Ja må komme på nett ikveld! Iss; Håper du kan være med!! Men vi har jo ikke tenkt å forsvinne fra jordens overflate så vi er nok her flere dager! Pondusa; Takk!! Hakke du den?? Jeg har nå deg på lista mi! Ærta bærta!! Skal sende den jeg vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #2050 Del Skrevet 15. februar 2006 Så fikk vi høre hjertelyden endelig Noe så sprøtt...Der og da var det bare helt surrealistisk! Den flippflapp i full fart lyden! 155 slag på no time! Og så mye romstrering...det spraka og liksom sparka mot dopplern! JM sa det var en veldig aktiv unge! Håper den gjør seg ferdig med det til den kommer ut!! Så fikk jeg meg en aha opplevelse over hvor langt opp på magen hun hørte! Trodde ikke lillegull var kommet så langt opp SF målet var 15 cm så da ble hun ikke til å rokke på at jeg er 16+0 idag......... Hmmmm...vet nå ikke helt jeg! Meeen det jeg skulle frem til ang at lillegull er så langt opp i magen,er at da er jeg nesten bombesikker på at det er h*n jeg har kjent...!! Mamma sin egel som svever rundt i magen...Evt stuper kråke og herjer villt! For det var det det hørtes ut som! Nå blir det enda mer magekosing....Så må jeg få meg ei barnesangbok...! Må jo synge for h*n! Ellers hadde jeg lagt på meg en kilo så nå er jeg 74,5 ca! Totalt opp 1,5kg.Hvis jeg klarer å legge på meg bare 1,5 kg de neste 16 ukene også,så skal jeg bli fornøyd!!! For det kommer jo til å skje Og BT var 110/65 så jeg er i live! Ellers så var det ikke så mye som skjedde! Jeg bare gliste! Men sambo tok opp lyden på tlf sin og får ikke til å sende den til meg..............Så jeg tok den opp fra hans tlf og det ble litt bråkete...Så jeg håper vi får ordna det.Vil jo bare høre på den hele tiden.................. Nå skal jeg slumre og skravle med LinKri til jeg blir henta kl fire! Middag hos svigers Passer meg perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 15. februar 2006 #2051 Del Skrevet 15. februar 2006 Så deilig at dere fikk høre hjertelyden! Gleder meg til det er vår tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 15. februar 2006 #2052 Del Skrevet 15. februar 2006 ÅÅÅÅH! Hjertelyd! Har ikke fått hørt den ennå, skal ikke til jordmor før i uke 24, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet igjen... Så moro å få tatt den opp på mobilen. Ha en fortsatt fortreffelig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 15. februar 2006 #2053 Del Skrevet 15. februar 2006 Så flott med hjertelyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. februar 2006 #2054 Del Skrevet 15. februar 2006 *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. februar 2006 #2055 Del Skrevet 15. februar 2006 Så koselig at du fikk høre hjertelyden! Det er virkelig en herlig lyd!! Skal ta den opp neste gang jeg også, for jeg vil ha den som meldingslyd Ja, det må bli IDOL-chat i kveld altså. Var så kjedelig å se Idol "alene" her en kveld Heldig som skal på middag hos svigers da! Lurer på hva vi skal ha til middag jeg.. :klø: Har lyst på noe VELDIG godt, ettersom jeg har fått lønning i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. februar 2006 #2056 Del Skrevet 15. februar 2006 Ærta berta, mistet din da jeg oppdaterte msn og alt forsvant..... Så kos med hjertelyd da. 155s/min.... Da får du sikkert ei lita jente. Lillemor lå rundt 150-155 en del ganger, mens pondus holdet seg på 130-135. De sier jo over ca 140=jente, under 140=gutt. Men som alt annet må man ta det med en klype salt. 16 uker på vei hadde jeg et sf-mål på 16 cm med lillemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 15. februar 2006 #2057 Del Skrevet 15. februar 2006 Så deilig å få høre den lille!! Stikker innom senere i dag, må på sofaen og slappe av igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. februar 2006 #2058 Del Skrevet 15. februar 2006 Og hun damen på butikken hadde kjempegod tid så da jeg sto å så på ei vogn fikk jeg full demonstrasjon! Og det var årets modell som de kjørte kampanje på nå,så den var tusen kr billigere enn til vanlig...hmm...Så nå kostet den 4990,- Men det er for bare vogna,en brio kombivogn. Følger jo ikke med noe som stelleveske,regntrekk etc..så jeg vet ikke hvor billig det er? ← Det var ikke så værst pris. Absolutt noe å vurdere ja! Er det på knøttene?? Så glad for at åpnet filial her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. februar 2006 #2059 Del Skrevet 15. februar 2006 Så fikk vi høre hjertelyden endelig ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. februar 2006 #2060 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Så gøy å få høre hjertelyden... Kos deg med Idol i kveld da! Og til tross for høy hjertefrekvens så tror jeg du har en gutt i magen din jeg Endret 15. februar 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå