Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia vennen. Ikke greit med sånne hostekuler... :sur: Ikke rart man blir gretten da... nei...

Koselig med besøk av venninnen og 2åringen da... Du må være skikkelig kuuuul siden han husker navnet ditt! :Nikke:

:hoppe: litt for at du skal bli bedre! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte-vennen!!!

Huff da vennen at du skal være så syk. :kose: .

Nå hadde jeg egentlig funnet masse jeg skulle skrive til deg, men det falt ut av hodet sammen med snørra (sorry for detaljer, men her på østlandet sitter det nå en stooooor forbruker av papirlommetørkler.... :sjenert: ) :ler:

Ønsker deg en fortsatt fin dag og god bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rognebær,LinKri,Iss,Epica,Cr@sh,TT,Tulipan,Cr@sh,LinKri,Pi@ og MissBb;

TUSEN TAKK for så mange gode ord!! Dere er bare best!!

Nærmest svimte av i senga da E ble henta idag. Følte meg jo så mye bedre,men plutselig var jeg bare heeelt på trynet igjen.

Dumme sambo kom hjem og slo på lyset og var så happy og ville ha meg opp :frustrert: Klarte jo knapt snu meg!!!! Må jo fatte at jeg er syk når jeg er det :frustrert: Ble sååå arg,og der var han til salgs igjen...

Fikk meg en god "nap" og et par paracet,samt en halvliter is....Så sank tempen og humøret steg!

Men fant ut at det ikke er noe vits i å prøve seg ute riktig enda nei...

Stakkars E som skulle spill xboks idag,han bare så på meg flere ganger og liksom tenkte; "pliiis slutt å bråk med den hosten da.." :)

Men nå har jeg faktisk hodt kjeft ei stund...Den sparer seg vel til natten...

Halvtime til IDOL!!!!!!!!! Da skulle vi vært på chatten som sist,det var kult!

Mulig jeg rasker meg dit! Så jo ikke meld fra LinKri før nå...Har vært på storrunde jeg og da er jeg helt i min egen verden!

Hmm...sambo er ute og snekrer og lurte på om vi skulle hente oss noe mat senere...! Han var så søt :hjerte: I arbeidsklær og lue,røde kinn og todagersskjegg...Hmm...Hadde jeg bare klart,så skulle jeg jammen ha forført han...!*ser frem til å bli frisk* :sjarmor:

Vi skulle jo egentlig slutte å hente mat så ofte...Men når formen er dritt og matlysten på bunn...Pluss at jeg har kastet opp både igår og søndag...Da er det mye som taler for kinamat ikveld altså...

Problemet er bare at det sikkert ikke blir før etter IDOL og da blir det sent,stort kveldsmåltid som ender i HALSBRANN.........

Fytti bikkja så mange problemer da......*sparke meg selv i rævva*

Dette går ikke an! Ble drittlei av meg selv nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinamat er utrolig godt!!! Har du sett forresten at mange kinarestauranter har lunsj? Da får en jo både suppe, lunsj og ofte kaffe til 65-75 kroner! Bare man spiser før 16, liksom.. Og det gjør vi! :hoppe:

Fortsatt god bedring!!! Husk at det er lov til å syte så mye en vil når en er syk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å syte det snuppa! :troest:

Du får legge han ut på finn.no når det blir for ille! Kanskje noen vil ha han på halvfôr, sånn som man gjør med hester :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å hilse på! Håper du får en fin dag i dag.... og at formen stiger.... Oppkast er ikke allright... Jeg har heldigvis sluppet unna både det og kvalme de siste dagene... håper du også slipper det nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eller, dersom det blir helt uutholdelig, så får du legge han ut på auksjon på QXL! :lol:

Nei, men det er BAAARE å klage vettu... Ikke kjekt å være syk - nei, det er helt sikkert. Og da er det godt å få ut litt av dritten her - det er jo DIN dagbok! ;)

Fortsatt god bedring, snuppa!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kakao; I know! Kinarestauranter er geniale!! Og takk for at du sier sånn!

Iss; Takk snuppi! :ler: Ja det kan jeg gjøre! Så kan jeg kjøpe meg nye duker for pengene :ler:

Cr@sh; Tusen takk du!!

TT; Godt å høre at dere ikke syns jeg er helt pyton.... :sjenert:

Det spøker litt for sambo i flekkene ja! Men så er han så god også så da må jeg liksom ha han :ler:

Ble ikke kinamat igår..Jeg ble sånn oversulten og kjempekvalm og hadde ikke lyst på noe som helst :tristbla:

Sambo dro og kjøpte seg kebab og tok med pølser og pommes frites til meg.

Det så veldig godt ut..helt til jeg luktet på pølsen;Blæææh!!

Hvorfor jeg absolutt driver å lukter på mat for tiden,ja det lurer jeg på...

Fikk i meg noen biter pf,men det smakte ikke noe særlig..

Ville ikke legge meg tidlig,ville bare bli sånn komatrøtt så jeg slapp å hoste..

Så steg feberen og jeg fikk frostanfall...Da var det rett i seng.Sambo hjalp meg med ullsokker og fleecepledd under dyna.Huff...

Har vært våken sikkert hvert kvarter inatt og drukket vann/vært på do...

Imorges våknet jeg med hodepine og feber :tristbla:

Kom meg på sofaen etterhvert og har bare ligget rett ut,helt apatisk.

Sambo kom hjem i matpausen og jeg spiste litt sånn dessertkompott.

Så begynte hosten igjen og jeg spydde alt opp.........

Pappa kom heldigvis innom en tur! Han syns det var helt forferdelig at jeg hosta som en spedalsk,så han dro på helsekosten og fikk tak i helt ufarlig naturhostesaft! Han er så søt og snill! Hadde passet på å spørre om gravide kunne bruke den :hjerte:

Ble litt bedre og har nå fått i meg et par knekkebrød.

Ringte helsestasjonen imorges for jeg tenkte jeg kunne spørre JM ang feber og graviditet,men hun var borte til tirsdag.......Selvsagt!

Så ringte jeg til legekontoret.......Men neida,får ikke snakke med legene her i byen :frustrert: Men hun sekretæren mente at det ikke var farlig...

Vet ikke helt jeg...Vet bare at hvis jeg ikke er bedre imorgen så skal jeg få meg en time evt ringe legevakta. Får være måte på hosting og spying...

Men det går nå vel helst bra? Sant? Jeg drikker jo masse vann hele døgnet så jeg får jo i meg væske værtfall...

Skulle ikke tro jeg jobbet i helsevesenet egentlig...Men når jeg skal tenke på meg selv og lillegull er det nesten som jeg ikke kan noen ting................. :sjenert:

Snakkes senere superjenter...Tusen takk for at dere titter innom meg i denne syke syteboka mi.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Stakkars lille deg! :klem:

Du høres jo virkelig klein ut. Best å holde seg innendørs og under dyna!

Det stemmer at det ikke er så bra for gravide å ha høy feber. Det kan bli for varmt for den lille knerten. Derfor kan det være lurt å ta febernedsettende. Paracet regnes som ufarlig å innta under graviditet, så hiv inn på et gram og håp at det hjelper litt! :klem:

Uff, jeg får jo helt vondt av deg, stakkars liten! :tristbla:

*servere kakao*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og anbefaler kakao! :Nikke:

Fortsatt god bedring!! Ja, kan du ikke ringe legevakten? Du har jammen meg høy smerteterskel når det kommer til oppkast/feber/hoste! Om ikke annet, så får du jo snakket med folk på legevakten, i alle fall. Stor godbedrings :klem: til Skyttevennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skytte: Tre ting; tørre kjeks, vann og hvile! :klem: *koser på Skyttevennen* Skal ha besøk av ei høygravid venninne som skal til meg i helgen på "lille ballerina spa for gravide" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal ringe legevakta jeg, og spørre dem der... For feber og hoste til oppkast høres ikke bra ut i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med di andre jentene om at du burde ringe legevakta og høre hva du skal gjøre. Du har vel nok å plages med om du ikke skal hoste til du spyr og ha feber.

God bedring vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Skulle ikke tro jeg jobbet i helsevesenet egentlig...Men når jeg skal tenke på meg selv og lillegull er det nesten som jeg ikke kan noen ting................. :sjenert:

Kjenner meg så godt igjen der altså.. Jeg jobber jo selv i helsevesenet, men når det kommer til meg selv og lille gullet så virker det som om jeg ikke kan noen ting :sjenert: Så du er ikke alene om det..

Jeg synes også du kan ringe legevakta... Det høres ikke helt bra ut, og vi blir jo litt bekymret for deg her inne :hjerte:

GOD BEDRING!

:klem::troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...