Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Gjest Myztica

Måtte dure innom boka di for å se hvordan det gikk hos JM :) Kjedelig at du ikke fikk høre hjertelyden da, men det var da godt at dere fikk høre at det var liv inni der. Håper jeg også hører det i morgen!! :hoppe:

Du har vært på shopping allerede ja ;) Var innom cubus for en stund siden, og der hadde de en SÅÅ søt sparkebukse.. Men klarte å dy meg da :ler:

Ha en fin kveld Skytte!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:-D :vinke: Halllloooooo!!!

Nå er jeg her :hoho: Grattis med big boobies og en liten akrobat!!!!

Hehe, men nå må jeg rase videre.. Får dårlig samvittighet for at jeg ikke rekker å skrive så mye i boka di når du er så flink i min!!

Seeeeeeeee yaaaaaaaaa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla på'ræ!

Så flott at det gikk bra hos jordmor! Tenk at det er en liten astronaut der inne... og tydeligvis i virkelige firsprang.... :ler2: Moro! Moro! Moro! :hoppe:

Jeg gleder meg til vi kan høre den lille også... selv om vi snakker en stund ennå da....

Takk for spøninga i boka mi.... om det er noe å takke for da... :sjenert:

:ler:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Så flott at alt gikk bra da. Hørtes ut som en koselig jm-kontroll.

Buhu, sola har ikke kommet hit enda.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Skytte! Jeg var på første jordmorbesøk forrige uke selv og det var utrolig stas. Så dyktig og koselig dame - og kjempeherlig å høre nurket i magen.. Fantastisk! Håper du får en fin uke med mer solskinnsvær på den ene eller andre måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[...] med egen fysioterapytt!

FysioteraPYTT? :ler::ler2:

Hihi.

Håper superskytte har en solfylt snuppete dag! (Selv om det regner... Var litt vanskelig å komme på ord som begynte på s i dag!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varte heldigvis ikke så lenge det programmet. Handlet om foreldre som ble mistenkt for barnemishandling og fytti for et H***** de har vært gjennom..Babyen hadde hjerneblødning...

Ble helt uvel jeg........Er jo livsfarlig å få barn.

Skulle dra til byen nå,men så kom jeg på at jeg har jo ikke bil...!! Sambo kommer med den snart!

Skal på behandling og innom trygdekontoret,weee som jeg gleder meg til det da...

Men etterpå skal jeg kanskje til venninne M og se på en stellekommode!!

Hun skal flytte nå og vil helst bli kvitt den fort!

Igår hadde jeg besøk av venninne S i mange timer! Var kjempekoselig! Så tv og spiste smågodter......!!Og så IDOL selvsagt!

TT; Ja det er nok litt tidlig! Men satser på at om 14 dager DA.....!!

Ja det er helt surrealistisk i flekkene å tenke på at vi ikke prøver lengre,men at det faktisk ER en baby i magen min!!

Rognebær; Takk skal du! Det var fint sagt!

Ja det er så fint å se mannens reaksjon at jeg skjønner godt det var like bra som ULbildene!! Godt å se at de kan bli så rørt og stolt!

Sol frem til okober hadde vært fiiiint! Er med på den!

LinKri; Håper du også får høre noe ja!! Det er så sprøtt!!

Jeg klarte ikke dy meg helt nei...!Måtte liksom feire at det var noe liv der inne!

Iss; Jo takk skal du ha :sjarmor:

Går bra det vettu,jeg har nå slikt å gjøre!!

Cr@sh; Halla!! Ja det var godt å få vite litt mer sikkert at jeg ikke er blitt helt skrudd og bare innbilte meg ting :ler: Var helt herlig å høre min lille urokråke!!

MissS; Det var fint ja! Gled deg!!

Pondusa; Ja er så glad for det!! Vi har bittelitt sol idag også! Og bittelitt snø...!Alt på en gang! Blir vel regn og frost også før dagen er omme!!

Wasabi; Det er herlig ja?! Helt supert! Myyye bedre å være hos JM enn til lege for min del værtfall.Har jo aldri samme legen så..

Miip; Jepp! Terapytt er raskere å skrive enn terapeut!

Men i svømmehallen her har de en terapytt! Altså et lite basseng(en pytt) som er ekstra varmt.Brukes vel til gamle og folk med leddgikt etc!

Ord på s kan være en utfordring ja :ler:

Felixa; Nå krysser jeg absolutt alt for deg................Er så spent..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så hyggelig å høre at det gikk bra hos jordmor :) Det er slettes ikke uvanlig at man ikke hører hjertelyden, men du har jo virkelig noe å glede deg til om 14 dager da!

Ha en god torsdag, Skytte-vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yoooohoooo vennen min :klem:

Så bra at alt sto fint til med lillegull, sjølom du ikke fikk høre hjertlyden :hoppe:. Det må være helt fantiastisk, og litt surrealistisk at det vokser et lite vesen inni magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!!

Da har jeg altså fått tatt meg en superrunde her inne og har nå bittelitt tid på meg til å sove før jeg skal på syklubb :hoppe:

Nope,vi syr ikke! Men det er sååå koselig med sånn jentekveld!Enda bedre etter at jeg ble gravid pga alle de andre har barn.Så nå føler jeg meg ikke så uttafor lengre! Og dessuten så pleier de å si;DET kan du få av meg,DET kan du låne av meg,SÅNN får du kjøpt der osv osv!

Var innom venninne M idag som er med der,og da fikk jeg to hvite helsetepper(jo,jeg kjøpte et hvitt et igår ja..!)

Så skulle jeg FÅ stellekommoden hennes pga den var litt ødelagt!

Det som må gjøres er å sette på nye hjul og kjøpe ny sånn pute til toppen! Vips så sparte vi en heeel del der!! I love her!!!

Så fikk sambo tlf fra en kompis idag om vi ville kjøpe vogn av broren hans for 500,- :overrasket: Skal jo selvsagt å se på den,men hvis den er i fin form så gjør vi jo et røverkjøp og sparer flere tusen!!!

Og det hadde vært enormt bra for på vår øknomiske front er det pest i disse dager :tristbla:

Var innom det fryktelige T.kontoret og de hadde ikke mottatt noe sm fra legekontoret :overrasket:

Ringte legekontoret og de hadde da sendt alt de skulle................

Begynte nesten å grine der jeg sto........Og diskrè er de faen meg ikke! Måtte stå der og snakke om alt dette foran en dritt som prøvde å snike i køen foran meg for han skule BARE noe :frustrert:

Måtte bare komme meg ut derfra fort som faen før jeg banka den ene med den andre :frustrert: Tror hun var ca 250 år hun i skranken og ja grøss...jeg orker ikke tenke mer på det altså!

Jeg har visst en egen saksbehandler der og hun skulle være tilstede på mandag.Får snakke med henne da.

Er jo helt avhengig av at jeg har penger på kontoen når lånene trekkes ellers blirdet jo virkelig sirkus..............

JEG HATER PENGER OG ER MISUNNELIG PÅ KONTOEN TIL RØKKE!!!!!!!!!!!!!!

Men,jeg vet jo at det alltids ordner seg for snille piker da...........

Så nå gidder jeg ikke tenke mer på det idag! Sambo har nettopp fått lønn så jeg får senke meg ned og "snylte" på han...Føler at det er det jeg gjør,selv om jeg vet at jeg bruker mer % av lønna mi på mat og ting til huset enn det han gjør!

Så jeg kan bare glemme den dårlige samvittigheta også!

MissS; Takk du!

Fru Bisc; Nei heldigvis er det normalt ja! Og jeg gleder meg villt til den 15.feb!!!

MissBb; Takk! Så koselig!

Tulipan;Mmm! Var godt med en kos ja!

Pi@;Det er helt syyykt ja!!! Liksom en liten ailien som romstrerte rundt og leta etter noe der inni magen :ler:

MrsP; :klem::klem::klem:

En time til kl er 20 og jeg skal på klubb til venninne L! Hun hadde bursdag den 31 så der vanker det kaker :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica

Hei Skytte :vinke:

Så koselig med syklubb da.. Artig med slike jentekvelder :) Selv har jeg ikke så mange av dem, for mange av mine venninner er mer opptatt av å gå ut på byen 4 dager i uka... og det er absolutt ikke noe for meg altså... Selv om jeg ikke er gamle kroppen, føler jeg at jeg har vokst fra det liksom.. :sjenert: (Er ingen gammel husmor enda nei..:ler: )

Så gøy at dere får ting her og der da, sparer utrolig masse penger på det da :) Regner med at vi får en del også..

Ha en SUPER kveld

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! Håper du koser deg i kveld og glemmer alt som har med dårlig økonomi å gjøre. Kjenner godt til sånne teite bekymringer, og teite trygdekontorfolk som ikke tar hensyn... Prøv igjen på mandag, med saksbehandler slipper du hvertfall å stå forran alle andre og forklare situasjonen.

Kjempefint at du får tak i så mye babyting brukt og billig da, det hjelper jo veldig! Godt man ikke MÅ ha alt nytt gitt! Alt koster jo aå mye, og så blir man jo innbilt at man trenger tusen duppeditter og greier som egentlig ikke er noe vits i..

Jeg vil også ha syklubb.... Men finner vel på noe med min kjære i kveld vel :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...