pondusa Skrevet 31. januar 2006 #1761 Del Skrevet 31. januar 2006 ser du brennpunkt på nrk1? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #1762 Del Skrevet 31. januar 2006 Er det ferdig? Er dagsrevyen nå...Hva var det der?? Voldsomt til flom nedi trlag gitt...huff og huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 31. januar 2006 #1763 Del Skrevet 31. januar 2006 Lykke til hos jordmor i morra!!! Håper at du får høre hjertelyd, da! (Men det kan nok være for tidlig.) Så bra at du har så mange venner rundt omkring og at du er flink til å holde kontakten med dem! Det viktigste når du er hjemme og sykemeldt er jo at du gjør ting som gir deg energi, og det høres ut som om du får masse energi av kg og mailing og smsing og telefoner... Og da er det jo bare bra. Og så må du passe på ryggen, da. Ønsker deg og lillegull en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. februar 2006 #1764 Del Skrevet 1. februar 2006 Når jeg snakket med deg isted,så glemte jeg å si lykke til i morgen! Håper dere får høre hjertelyden,det hadde nok beroliget deg mye! Det var så koselig å prate med deg i dag..du gjorde kvelden min så mye lettere. Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 1. februar 2006 #1765 Del Skrevet 1. februar 2006 Lykke til hos jordmoren i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. februar 2006 #1766 Del Skrevet 1. februar 2006 Lykke til hos JM i dag. Vi får vel full rapport senere. Ps: programmet går i rep. i morra 10.30 på nrk1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 1. februar 2006 #1767 Del Skrevet 1. februar 2006 JOOOOHOOOO, nå må du stååååå opp!! Å, jeg håper det går bra hos JM i dag altså!!! Skal ut en tur nå, men så må jeg rett tilbake hit for oppdatering så fort jeg er hjemme igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 1. februar 2006 #1768 Del Skrevet 1. februar 2006 Hei, hei!!! Her går det unna i svingene ser jeg. Regner det gjennom taket??? Hvorfor det??? Lykke til hos JM idag. Det kommer til å gå så fint så. Jeg krysser fingre og tær for at du og mannen får høre hjertlyden til knøttet. Gleder meg til å få full rapport fra JM besøket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 1. februar 2006 #1769 Del Skrevet 1. februar 2006 Lykke til hos jordmora! Tenk om dere får høre hjertelyden! Da blir det jo skikkelig virkelig at man er gravid. Nå er jeg ikke gravid, selv, enda, men jeg ser for meg at det går enda mer opp for en når en får høre hjertelyd og se babyen på UL og sånt. For selv om det er virkelig, så er det jo litt uvirkelig også. Tenk at vi kan lage nye mennesker.. Kroppen er helt utrolig, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 1. februar 2006 #1770 Del Skrevet 1. februar 2006 Lykke til hos jordmoren Idac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #1771 Del Skrevet 1. februar 2006 Dette er en helt fantastisk dag!!!!!!!!!! Det er SOOOOOOOOL ute nå!!! Hvorfor har vi ikke en sol smiley????!!!!!!! Miip; Takk!!! Ja det er koselig å holde kontakten og å bli kjent med nye mennesker! Det gir meg veldig mye! MrsP;Takk vennen! Du gjorde min kveld også veldig koselig!! MissS;Takk!! Pondusa; Farsken snaske!! Kom på igårkveld hva det skulle være om...Hadde jeg lest dette litt før så hadde jeg fått med meg reprisen......*irritere meg over megselv* Oki,nå så jeg at du hadde skrevet imorgen!!!!!!!! Lagrer det på tlf nuh!! MissB; Hah! Denne jenta var oppe før hanen gol idag Var oppe kl sju!!! Hadde time halv ni...!Så sett kryss i taket folkens!! Tulipan; Hehehe! Det regner bare oppå taket! Og det tilgangs,bråker som fytti... Men idag er det SOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!! Kjenner jeg blir høy på sol her!! Kakao;Kroppen slutter aldri å orundre meg nei! Den er helt fantastisk! IdaC;Takktakk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #1772 Del Skrevet 1. februar 2006 Dagen idag; Sov lite og dårlig inatt..Delvis pga jeg hadde så vondt i ryggen at jeg ei stund trodde jeg kom til å bli lam(.....?!) Og delvis pga jeg tenkte på JM timen! Men det gikk bare bra! Hun virket ganske så trivelig og vi lo masse og hun informerte om mye. Det meste vet jo jeg,men det var kjekt å få det forklart til sambo! (Hørtes litt bråkjekk ut her men det var ting om urinprøver,ødemer,blodprøver etc) Så hadde hun splstud. med seg og lurte på om det var ok. Jeg sa at det kom nå an på hvem det var! Har jo møtt endel gjennom arbeid så... Og det var ei vi har hatt til student,men hun er så snill og flink og god så det gjorde meg ingen verdens ting! Vi snakket bare kjenning! Men hjertelyden fant hun ikke.................... Hun lette og lette kjempelenge,brukte to forskj apparater men nei! Men vi hørte at den rørte på seg :grine2: Jeg kunne faktisk høre at den kravlet eller turnet eller svømte eller hva det er den gjør inni der :grine2: Det var helt sprøtt....Så på sambo og gjett om det var en som var blank på øynene ei stund!!! Tenkte at hjelpe meg hvis han gråter nå når vi ikke hører hjertet engang........ Jeg bare lo og syns det var helt merkelig! Men veldig lettet for at hun hørte noe i allefall! Hun lo og sa at det var absolutt ingen tvil om at det var en aktiv akrobat inni der! Men hver gang hun nærmet seg så spratt den unna! Og den lå så langt inni kroppen mot ryggen min så... Men fikk beskjed om å komme tilbake om 14 dager for DA!! Tror JM blir litt gira dem også,på å finne lyden! Et par sekunder sto det 180 på apparatet,men det forsvant like fort som det var der så det var sikkert bare noe tull...Ellers så har vi en bebis som hyperventilerer Er ikke noe nervøs for lillegull selv om h*n ikke ville ligge rolig så vi fikk høre på hjertet! For nå har jeg jo hørt at h*n farer rundt som en villmann!! Men JM mente jeg er 14+1 påvei?? Hmmmmmmmm..... Tenker jeg ikke bryr meg så mye med noe før jeg har vært på UL jeg! Nå har jeg planer om en liten tur til byen og kjøpe en bitteliten ting til lillegull...Så tenkte jeg å kjøre på jobben til sambo og gå hjem..........Er redd det kan bli langt så jeg er litt usikker......... Men sola skinner å det er sååå herlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 1. februar 2006 #1773 Del Skrevet 1. februar 2006 For en herlig dag, Skytte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 1. februar 2006 #1774 Del Skrevet 1. februar 2006 Hihi, godt det er flere en meg som har en hyperaktiv unge i magen! Første gang vi skulle høre hjertelyd hos JM var det så masse spraking (pga at knøttet rørte på seg) at jordmora bare sa "OJ, OJ, OJ!" Koselig at sambis blei rørt også! :grine2: Ha en fortsatt fin dag i sola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 1. februar 2006 #1775 Del Skrevet 1. februar 2006 Åååå, det må være helt supert å kunne høre at det er noen der inne! Neste gang blir det hjertelyd også, og da kommer vel mannen din til å stor-tute.... Kos deg med sola jeg sendte til deg da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 1. februar 2006 #1776 Del Skrevet 1. februar 2006 Oi! Moro å høre om vill akrobatikk! Høres utrolig ut å kunne høre lyden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 1. februar 2006 #1777 Del Skrevet 1. februar 2006 Hei!!! Så fint at timen hos JM gikk fint. Og fint at du får komme igjen om ikke lenge for å høre etter den (hjertelyden altså). Menn er veldig rare. De skal liksom ikke vise så masse følelser, men noe stort som å se den lille på UL eller høre hjertelyden så glimter de til. Selv om mannen min ikke er sånn veldig engasjert, så spilte han hjertelyden for alle på jobb når vi fikk høre den for første gang. Og merket at han ble helt merleig når vi så knøttet på UL. Merkelige!!!!! Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #1778 Del Skrevet 1. februar 2006 Glemte å skrive om at JM fortalte at de har vanngym for gravide hver mandag,med egen fysioterapytt! Så det må jeg kanskje hive meg med på! Spurte om det var farlig å bade i stampen vår men det var det heller ikke!! Så nå gleder jeg meg bare til neste gang vi skal på hytta! Ellers har jeg vært innom jobben,innom sambos jobb og en tur i byen... Var salg på lindex og da falt jeg litt for fristelsen.... Kjøpte 2 korterma bodyer i str 56 til 39,- Et lite koseteppe i samme serie liksom til 49,- Og et hvitt helseteppe på cubus til 79,- Og ei nydelig mørkeblå sparkebukse i gave til ei som fikk baby lillejulaften! Så gjenstår det bare å få sendt den avgårde! Hatt spaghetti og kjøttdeig til middag idag! Skal snart ta siste finishen på nyrommet,sette inn litt lys og bilder og gjøre det litt romantisk Kakao; Den har vært super ja! Miip; Sola var meget kortvarig og nå er vi tilbake til regnet... Var masse bråk vi også hørte,stille et sekund,så var det på`n igjen! Men da vet jeg i allefall at gullet mitt har det bra! Og det er en herlig følelse! MissBb; Hehe,hvis han gjør det da kommer jeg sikkert værtfall til å le..!! Solen gikk over Murf; Det var ganske sprøtt ja! Men veldig godt,selv om det ikke var spes vettuge lyder så var det de fineste lydene jeg har hørt så langt! Tulipan;Ja de kan overraske disse karene! Og godt er det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. februar 2006 #1779 Del Skrevet 1. februar 2006 Så koselig med kontroll hos jordmor da! At dere ikke fikk høre hjertelyden selv i uke 14 er heeelt normalt...de apparatene JM har er ofte for dårlige til å fange opp de signalene som fremdeles er veldig svake. Men det er nå liv, når dere hører romsteringen! Åhhh.... Blir så glad på deres vegne over at dere har fått det til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 1. februar 2006 #1780 Del Skrevet 1. februar 2006 Det høres jo ut som om du har hatt en super dag i dag! :grine2: Så gøy at mannen var med til jordmor og at han ble så glad og rørt! Husker da vi var på ultralyd, jeg syntes det var nesten like stas å se på mannen som satt og GLISA til skjermen, som å se på skjermen selv! Og så var det jo litt trist at sola forsvant, da. Det har den gjort her også, men det er nå engang først og fremst fordi den har gått ned. Håper det fine været holder seg helt til høsten! Kanskje litt mye å håpe på, men... Og du, din luring, som har vært ute og shoppa til lillegull allerede! Jeg føler jo nesten at jeg er sent ute selv om det er 4 måneder igjen! :grine2: Og så må jeg jo bare si - igjen - at du har en enestående evne til å spre latter og glede rundt deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå