Skytte Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #1721 Del Skrevet 30. januar 2006 Så er jeg jo 13+0 idag!!! Helt sprøtt,men denne uka vil lillegull vokse til å bli 8,5cm Og hvis jeg dytter forsiktig mot livmoren vil h*n merke det og sprelle! Uten at jeg kjenner det enda selvsagt...! Sukk...nå kan jeg jo nesten ikke være sur på sambo som har gitt meg denne gaven... Min kjære lille venn... Tenk at du nå kan kjenne hvis jeg dytter litt mot hulen din! Men jeg tørr ikke gjøre det...Jeg bare stryker og presser heeeelt forsiktig så jeg vet ikke om du merker det! Men ukene går jo heldigvis ganske fort da,så om ikke lenge kan vi bli enda mer kjent med hverandre...Det kommer til å bli helt fantastisk! Har aldri gledet meg så mye til å treffe noen,som jeg gleder meg til å møte deg!Lurer fælt på hvordan du er...Hvordan du ser ut og om du blir fornøyd med å ha meg til mamma...Håper det! Jeg vil i allefall bare gjøre alt godt for deg gullet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 30. januar 2006 #1722 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Så flott med Pamela-pupper og babymage! Og gratulerer med 13 uker! Sikker på at du blir en fantastisk mamma for lillegullet i magen din... Endret 30. januar 2006 av *MissS* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 30. januar 2006 #1723 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Hei vennen! Måtte ta meg en tur innom for å se hvordan du har det. Gratulerer så masse med 13 uker! Må være en utrolig deilig følelse, tenk hele 8,5 cm, det er mye det. Du har jo lov til å være litt hormonell da, ihvertfall i godt over et år til Jeg ruger og ruger, skal teste på torsdag, men jeg er ikke særlig optimistisk dessverre... Ønsker deg og LilleSpire en kjempe fin uke! Endret 30. januar 2006 av Felixa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 30. januar 2006 #1724 Del Skrevet 30. januar 2006 Gratulerer med 13 uker! Jeg er superfornøyd med hver uke som går, og det å komme seg over 12-ukers kneika synes jeg var kjempedeilig. Håper formen din bedrer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #1725 Del Skrevet 30. januar 2006 MissS; Takk! Må liksom være fornøyd med noe....! Takk for at du tror det... Felixa; Åååå nå ble jeg glad altså!!! Har savnet deg masse!!! Håper så inderlig at det blir deres tur nå....skal hoppe og krysse og ønske og be alt jeg kan om det...Da hadde jeg blitt så uendelig glad!!! Vær optimist!! Det skal gå bra nå!!!! Takk for at du titter innom i allefal! Skjønner at det er hardt og at kg ikke frister så mye... Men jeg blir i allefall enormt glad for å se deg! Murf; Heisann!! Takk! Ja det er sånn jeg også har det,veldig lettet for hver uke som går! Nå skal jeg hive meg rundt å finne ut noe jeg lurer på! Formen er litt bedre så jeg tenker en dag i senga er bare bra! Men eplejuice og vond hals er en dårlig kombinasjon... Føler meg nesten som en drage som har spruta ild hele natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 30. januar 2006 #1726 Del Skrevet 30. januar 2006 Nå har jeg sett deg så mange steder her inne, så da ble jeg litt nysgjerrig... Og grattis med 13 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #1727 Del Skrevet 30. januar 2006 Linkri; Hehe! Ja jeg går vel igjen her inne!! Har ikke så mange ande hobbyer kan man si.........!! Koselig med et nytt fjes da! Kom gjerne igjen! og se ikke bort fra at jeg ikke dukker opp hvis du har dagbok! Nå kommer sambo snart hjem og han får sikkerfnatt når jeg fortsatt er i senga.........Men hvis ikke han er bare snill og god idag så skal jeg jammen meg bli vrang å ha med å gjøre!! Krever kos og nuss og godhet og is til middag idag....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 30. januar 2006 #1728 Del Skrevet 30. januar 2006 Hadde nettopp en ahaopplevelse...(nei jeg har ikke besøk av Morten Harket ) ← Har aldri gledet meg så mye til å treffe noen,som jeg gleder meg til å møte deg!Lurer fælt på hvordan du er...Hvordan du ser ut og om du blir fornøyd med å ha meg til mamma...Håper det! Jeg vil i allefall bare gjøre alt godt for deg gullet mitt ← :grine2: Grattis med 13 uker,vennen min! Og tusen takk for pm. Du er helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #1729 Del Skrevet 30. januar 2006 J sier som døm si på Toten(innbiller jeg meg værtfall!); itteno å takke for Vil ikke at du skal ha det vondt og trist så du må bare gi meg et vink altså! Forøvrig steller mannen hjemme og da ble det randis til middag....med pepperoni på....Jeg og lillegull tenker Så må jeg stå opp for å få mat Hvilken frekkhet!! Og atpå til skulle sambo ha pc`n Jeg er berøvet for alt!!!! *HYYYYYL* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. januar 2006 #1730 Del Skrevet 30. januar 2006 Du er morsom skytte. Så morsomt at du har fått en gullklump-kul på magen, og tenk så moromt det hadde vært om tante-Pi@ hadde fått sett den..... Jeg kan ikke forstå hva samboeren din sitter oppe og ser på fotball for når han har en kjæreste liggende i senga med Pamela pupper God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 30. januar 2006 #1731 Del Skrevet 30. januar 2006 Åh, så moro med klump på magen og store pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 30. januar 2006 #1732 Del Skrevet 30. januar 2006 Hei på deg verdens beste skytte!!! Jag må innrømme at jeg ikke orker oppdatere meg i dagboken din siden sist jeg var innom (tror det var fredag...) . Er alt for sliten. Men jeg kommer da innom for å si "HELLOOOOOOO" Høres ut som om en dag i sengen er det du trenger. Og jeg er helt enig, eplejuice og halsevondt er ikke en god kombinasjon Smaken i halsen blir liksom helt . Jeg trives utolig godt i din dag boken din også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. januar 2006 #1733 Del Skrevet 30. januar 2006 :grine2: nydelig skrevet til skytte-gull :elsker: :grine2: for 13+0 uker! :grine2: for en liten skytte-kul!! Har sittet å sett på bilde av meg, deg, G, N og maaange flere i dag........ Nå kan du lure nå....... (føler på meg at du kommer til å sprekke av nysgjerrighet nå.... ) Dette med sambo din er nok helt normalt. Mens vi går 1000% inn for magen, spiren, puppene etc, distansere mennene seg litt. De føler det ikke på kroppen, så det er nok litt fjernt. Men bare vent til magen synes enda bedre, humøret stabiliserer seg litt, sparkene kan kjennes utenpå. Da tror jeg det er en som blir mer på banen da. Sambo tødde opp da dette skjedde, var så søt da dette var hans avskjedsreplikk når vi var på besøk hos noen: Jaja, takk for meg og mine. (les: min gravide fru og pitteliten i magen). STOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #1734 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg er heit Og eplejuice smaker blæh,vann smaker piss(tror jeg),brus er jo helt grusomt å prøve å få ned,melk fikk meg nesten til å spy............... Gud så lettvint liksom!! Weeee........!! Sitter som en fjomp og ser ut som et hæ****.........Sambo syns det lukter fjert av meg Det gjør ikke det da.........men ikke channel no 5 heller da.......!! Men jeg greier ikke dusje...Hvis jeg står eller går svimler det helt for meg og han vil ikke hjelpe meg å dusje så syns for han! Jeg er tett i nesa.... Pi@; Bra du syns det! Kan hende det blir noen bilder på mail etterhvert vettu! Akkurat nå er det nok bare meg som ser det mest.......! Sambo har aldri kommet til det stadiet der damer blir mer spennende enn fotball! Andre kommer vel dithen i 12-14 årsalderen så han er litt sen..... Fjellrypa; Følte meg temmelig snasen da jeg gjorde oppdagelsen ja!! Like før jeg plystra på meg selv!!Men det går over da...! Tulipan; Setter veldig stor pris på at du stikker innom!! Har ikke skjedd så mye siden fredag,kort oppsummering; *bytte soverom *rydde og kastet masse klær *vært sur på sambo *blitt syk Sånn! Fort gjort! Hehehe! Nå tenkte jeg å besøke litt,lage en liste over babysaker vi trenger og overbevise sambo om at han må bli mer gentleman mot meg!! Han er liksom dama i forholdet,for han må se cæsar og nå har han begynt å se BB.....Der er jo folk helt på trynet!!! Ikke at jeg har vært noen moralens vokter i min tid,men hjelpe meg da??!! Stakkars dem som er opphav til de villsvina der Jeg syns det er morsomt med sånne "manneprogrammer" som sendes på Discovery f.eks! Men er jo fan av typiske jentepogrammer også da! Men klarer ikke sitte å se på så mange dumme folk og stressete dårlige skuespillere for å ta et eksempel! Men det stikker ikke så dypt da! Bare irriterte meg litt akkurat nuh! Lurer på om jeg greier litt is.........hmmmm....Har jo nesten ike spist idag så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #1735 Del Skrevet 30. januar 2006 Pondusa; Hahaha!!! Har du det du ja!! Må enten være skolekatalogen eller russeavisa det da?!! Håper jeg.............!! Må finne den russeavisa en dag jeg er hos mamis og co,står en del morsomt i den da!! Ja jeg tror også han kommer til å gå litt i berg og dalbane! Ikke rart egentlig når han bor sammen med en karusell Han pleier å kose magen og snakke til gullet,men så har han visst "glemt" det litt i det siste... Men på onsdag er det JM og da skal han være med og jeg håper så inderlig at vi får høre hjertelyden da! Tror en kommer til å bli temmelig bråkjekk etterpå det ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. januar 2006 #1736 Del Skrevet 30. januar 2006 Joda, var skolekatalogen. Vi driver jo å planlegger treff, og i mangel på liste fra ung.skolen ble vi sittende å se i katalogen og mimre. Var på besøk hos ei som fikk unge i oktober. Gikk i min klasse på vgs. Ho har forresten ei venninne som bor i skytteby, som også fikk unge i okt. Gikk vel også i min klasse. Ikke bli skuffet dersom dere ikke får høre hjertelyden. Mange hører den fra uke 11-12 allerede, jeg fikk høre den i uke 21 første gang og i uke 19 andre gang..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 30. januar 2006 #1737 Del Skrevet 30. januar 2006 Oioioioi, en bitteliten, nydelig mage med et bittelite, nydelig menneske INNI! Er det ikke tulent? Og ikke akkurat bittesmå (men sikkert like nydelige) pupper skal man jo heller ikke kimse av! Så herlig å stå sånn foran speilet og SE det! Kjenner du forresten livmora nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. januar 2006 #1738 Del Skrevet 30. januar 2006 "so ro lillemann, nå er dagen over...." Tante Pi@ synger nattasang for lillegull Og er innom med en stor natta til Skyttemamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #1739 Del Skrevet 30. januar 2006 Zzzzzzzzzzzzz!!! Neida joda er ganske trett nå! Har pakket i meg vaniljeis og varme kanelboller Så jeg lider ingen nød..annen enn feilernæring da! Så har vi hatt et øyeblikk med kvalitetstid med radio og babysnakk og litt kjærestesnakk! Sambo liker ikke det(han kan ikke snakke,lese eller skrive skjønner dere! Er det han sier når han ikke vil...!) så han skulle bare nusse og kose da plutselig...! Ja,ja. Så ringte bestis L fra våte trøndelag og vi har skravlet lenge! Er så herlig!! Vi er sååå like og har sååå bra humor!! Pondusa; Regnet med det ja! Nei vi er forberedt på å ikke få høre den,men jeg håper så....... Rognis; Det er helt sprøtt! Men har ikke sett det ordentlig før idag! Da jeg ikke så etter det engang! Mener det er den jeg kjenner ja! Men har liksom kjent det sånn ei stund så jeg gleder meg til å spørre JM om hva det egentlig er! Pi@; :grine2: Du er så god da!! Åååå.....beste tanta ever!! *Sender varme tanker og gode ønsker til alle mine venner...Spesielt til de som ikke har det så lett for tiden og til de som har store spennende dager foran seg. Jeg håper at ingen av dem blir skuffet i sine saker og at alt ordner seg til slutt for alle og enhver...* Så med andegange og dragehals sier jeg god natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 30. januar 2006 #1740 Del Skrevet 30. januar 2006 Rognis; Det er helt sprøtt! Men har ikke sett det ordentlig før idag! Da jeg ikke så etter det engang! Mener det er den jeg kjenner ja! Men har liksom kjent det sånn ei stund så jeg gleder meg til å spørre JM om hva det egentlig er! ← Det er helt sikkert livmora! Med det nydelige navnet! NATTA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå