Skytte Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #1701 Del Skrevet 29. januar 2006 Halla balla!!! Jeg er nå her vettere!! Og nå er det kvalitetstid med min kjære;les pcn Mens elskeren;les sambo,pusler med ett eller annet! Har jo ikke vært her siden torsdag Jøyje meg som tiden flyr da!! Får ta dette steg for steg! Here I go!! Miip; Jepp! Kan godt ha en egen søppeltråd hvor folk kan kaste de/dem man ikke vil ha!! Massasje er alltid godt Skal bare skrive hva du vil her hos meg! Det gjør ingen ting! Rognis; JA! Den var det!! Så bra at du kom på den da! Men så dumt at de ikke har den til deg da... IdaC; Så bra at formen er bedre! Intet er bedre enn god form! MissS;Takk! Håper du også har det bra! LT; Takk det samme! Pondusa; Takk! Til deg også! Tulipan;Takk så mye! Fru Blå; Så koselig med langt besøk! Jeg får vel noen øvelser etterhvert,men nå er det bare behandling! Sjefer kan være dustete som få ja! Men driter i hele han jeg...! Rognebær; Hehe! Ble en liten pause plutselig ja! Hadde ikke planlagt det men! Er noen blitt gravide nå?? Da blir jeg nesten skremt! Må få sjekka det ut etterhvert! MrsP; Heia vennen! Er her jeg! Bare vært litt borte Bra setning liksom! Pondusa; Fant meg du ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #1702 Del Skrevet 29. januar 2006 FREDAG; Sto altfor tidlig opp... Kjørte sambo på jobb Tok ut penger Var på behandling Kjøpte reker Hjem og tørke støv på badet La meg igjen og da var klokka bare 09.15........ Ble vekket litt før tolv av venninne S og vi dro til byen en tur! Fant bursdagsgave til søss og ei ramme til meg selv! Ble fryktelig sliten og fikk vondt enda vi tok det helt med ro og hadde to kafèpauser... Var og kjøpte trådkurver til garderoben Henta sambo Handlet Begynte å flytte soverom Mam og pap kom og hjalp til Så spiste vi reker,nammmmmmmm!!!! Flere måneder siden sist! Stupte i seg på vårt nye rom! Fikk aldri sove helt pga dundrende regn....Taket på utbygget er helt flatt og jeg kan bare ikke beskrive hvor høyt det bråkte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #1703 Del Skrevet 29. januar 2006 LØRDAG; Sto opp i sinne i halv ni tiden. Da hadde ingen av oss tålmodighet til å høre mer på regnbråket... Tømte et klesskap i gangen,fikk omplassert og pakket ned alle klærne der! Har kasta masse gamle klær i helgen! Feels good egentlig! Styra på til litt over ett. Fikk sinnsyk hodepine...Skulle hørt på kroppen litt før...Måtte bare legge meg strak ut... Sambo fikk fikset takrenne på taket og han kokte grøt. Klarte bare spise bittelitt for hodet var så grusomt vondt og det ville aldri gå over... Sov litt og bare lå på sofaen til jeg følte meg litt bedre. Dro en tur til svigers og da ble det værre igjen... Svigermor ser ikke tv hun hører tv.......Aner ikke hvorfor hun absolutt må ha volum på fullt for det er ingen ting i veien med hverken øyne eller ører.... De spiste pinnekjøtt mens vi var der så vi måtte jo bare smake litt! Hjem og dusjet og det gjorde godt! Ut å spise sammen med et vennepar! (Høres ut som jeg har spist tre middager nå,men jeg spiste bare babyporsjoner av alt..) De skulle videre på fest og vi dro hjem og så en film! Så kom hodepinen tilbake og jeg var helt kvalm da jeg la meg Men fikk sove etterhvert da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. januar 2006 #1704 Del Skrevet 29. januar 2006 Er så trist å ikke ha nett hjemme, for jeg får ikke fulgt med dere... Måtte bare blåse litt ut.. For blir for mange sider å oppdatere seg på... MÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ha nett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #1705 Del Skrevet 29. januar 2006 IDAG; Som Pondusa sa så sov jeg ja! Sov så veldig lenge også! Var våken tidlig men da hadde jeg vondt i hodet så jeg bare snudde meg rundt... Sto opp i ellevetiden,støl som en stokk...! Har fortsatt litt hodepine og jeg kjenner jeg blir helt gal av det. Hater å ha vondt i hodet Har bare slumret innpå her til nå,men tenkte vi skulle få hengt opp litt bilder og ordnet i gangen etter som vi flyttet klesskapet derfra! Er sååå fornøyd med hele kåken nå for det er ryddig i alle skap,alt har blitt mer luftig og fått sin plass! Planen er at venninne N skal komme på besøk i ettermiddag! Lenge siden jeg har sett henne så det blir så koselig!! Og hun kunne hjelpe oss å ommøblere i stua! Jeg får jo ikke løfte eller bære eller gjøre noe tungt,så vi er jo avhengig av andre til sånt! Hun er alltid snill og hjelpsom! Så kommer svogers hjem idag og de har kjøpt ei mammabukse til meg!! Er så snille de også! Så slipper jeg å se ut som en filledukke... Tusen takk for besøk alle sammen!!! Skal ta meg en skikkelig runde,enten ikveld eller så blir det imorgen! Koooooos!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #1706 Del Skrevet 29. januar 2006 Iss;Må purre på pclegen nå ja!!! Skulle liksom ikke ta hele runden nå men klarte jeg la være?!? Nope! Er alt for glad i dere alle sammen og alt for nysgjerrig til å vente når jeg først er her!! Sambo har mast og mast og prøvd å plage meg bort herfra,uten hell! Men nå har han begynt å henge opp div ting helt på egenhånd så jeg tror jeg må gå å følge med!! See ya later! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 29. januar 2006 #1707 Del Skrevet 29. januar 2006 Heisan! Ja, det ble et veeldig langt besøk sist gang... Det siste jeg gjorde før jeg la meg var å lese dagboka di, og selvfølgelig glemte jeg å slå av PCen. Så var dagboka di det første jeg så på neste morgen. Det hørest ut som du har hatt en veldig aktiv helg i motsetning til meg. I dag er jeg så trøtt at jeg går bare her i halvsøvne. *gjesp* Kjedelig med den hodepinen! Var selv plaget med migrene før jeg ble gravid, men heldigvis er jeg som i sist graviditet helt kvitt den. Men jeg kan få litt lett hodepine av og til, men da hjelper med to paracet. Det er sikkert deilig å få litt forandring hjemme. Det blir så mye koseligere når man gjør en liten innsats for å forbedre ting litt. Jeg har planer om å ta en storopprydding i boder og skap, for jeg har mye gamle klær som ligger å aldri blir brukt. Så jeg venter på at "arbeidsånden" kommer over meg, slik at jeg kan få gjort en innsats. Ble visst et langt besøk denne gangen også.. God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. januar 2006 #1708 Del Skrevet 29. januar 2006 Ja du må passe på mannen om han gjør ting på egenhånd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. januar 2006 #1709 Del Skrevet 29. januar 2006 Håper buksa blir knall, ikke noe er bedre enn nye klær. Bare bli vant til å gå i de samme klærne dag ut og dag inn fremover..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. januar 2006 #1710 Del Skrevet 29. januar 2006 Innom for å forsikre meg om at alt står bra til med tanteungen min og det gjør det selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 29. januar 2006 #1711 Del Skrevet 29. januar 2006 Skal si dere har vært i sving i helgen! Det er så superdeilig å få organisert og ryddet litt! Ble nesten litt inspirert selv også nå jeg. Kanskje jeg bare må sette i gang og få det gjort først som sist... Kjenner til den trøttheten! Tror jeg kunne sovet kontinuerlig de første fire månedene... ZZZZZ! Var superfornøyd i romjula da jeg holdt ut på fest helt til klokka ETT! Du må ha en fortsatt fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. januar 2006 #1712 Del Skrevet 29. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 30. januar 2006 #1713 Del Skrevet 30. januar 2006 Hei Turbo-Skytte! Så masse dere har fått gjort i helga... Pass på at du ikke sliter deg ut! Jeg er SULTEN! Vil ha lunch NÅ! Kom nettopp på at jeg har namnam yoplait-yoghurt i kjøleskapet på jobb! HURRA! Da holder jeg ut til lunchdaten min halv tolv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 30. januar 2006 #1714 Del Skrevet 30. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. januar 2006 #1715 Del Skrevet 30. januar 2006 Innom for å ønske deg en fin uke, og takk for at du har passa på boka mi i helga.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 30. januar 2006 #1716 Del Skrevet 30. januar 2006 Håper du har hatt en flott helg og får en enda finere, ny uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #1717 Del Skrevet 30. januar 2006 Fru Blå; Lange besøk er sååå koselig!! Fikk unna en hel del i helgen ja og det er så herlig å tenke på!! Blir så trivelig å være hjemme når det er på stell! Iss; Ja det må jeg! Han kan finne på det mest utrolige så! Vil ikke ha veggene fulle av hull pga han har prøvd seg frem til hvor ting burde henge Neida,han er ganske flink,men du vet nå oss damer...må ha den hele og fulle oversikt! Pondusa; Buksa var knall men litt i minste laget Ja det blir nok ikke like stor variasjon som før. Men må få tak i litt klær for sånn som det er nå vil jeg nesten ikke gå ut pga jeg føler meg som et takras i klesveien... Pi@; Så koselig! Lillegull har det nok bare bra tror jeg!! Bare to dager til JM time og da får vi kanskje høre hjertet...!!! Rognis;Mens jeg holdt på tenkte jeg at jeg var kjempeglad vi tok dette nå og ikke i juni f.eks! Godt med alt som er unnagjort syns jeg! Pondusa; Miip; Var ikke sååå veldig turbo egentlig. Drev jo bare på med klær og litt småting som ble flyttet rundt! Men gosj så mye klær man har da! Til all slags bruk! Ble helt stum jeg. Og mannen er værst,han har mest! MrsP; Godt å se deg! Cr@sh; Itteno å takke for! Var en del borte jeg også så den var ikke under konstant oppsyn...Men tror den klarte seg bra læll!!Hehe.. TT; Så koselig å se deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #1718 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg har havnet på skråplanet....Ligger i senga og drikker.... Neida,eller joda jeg gjør det! Men det er ikke så dramatisk da! Er bare det at jeg har pådratt meg feber og skikkelig fæl hals inatt Er slapp som en sytråd og heitere enn Pamela her jeg ligger Men,men det går forhåpentligvis over da! Så er magen helt teit.Skal ikke gå i detalj her!! Så nå er det seng,pc og eplejuice. Har tvinget ned ei brødskive,sikkert det fæleste jeg har spist ever!!! Sambo var hjemme en tur i matpausen. Blir så irritert for han mente at jeg kunne jo ikke ligge hele dagen, jeg måtte jo opp og røre på meg. Forsåvidt sant,men når jeg føler for å holde senga så gjør jeg det. Er vel det samme om jeg ligger på soffen eller i senga da??!! Var koselig med besøk av venninne N igår! Koste oss med kinamat,maaasse godis og komedie! Var helt sprengt! Da hun dro henta jeg mammabuksa som svogers har kjøpt til meg i helga! En stilig svart kordbukse! Som var akkurat i minste laget............Huff... Kom hjem og hadde humøret i skoa. Ble liksom ikke bedre av at sambo var skikkelig teit i alt han sa og bare skulle se enda mer sport......... La meg alene og gråt litt jeg....Selvfølelsen blir ikke bedre av at han som liksom elsker meg er mer opptatt av å se fotball til kl ett på natta istedenfor å kose med meg........... Så jeg er enda litt sur på han... Har lest et sted noe om at damene tror at mennene trekker seg unna mens de egentlig tenker på det å bli far eller noe sånt...Må sjekke i den svangerskapsboka,tror det var der. Ikke at jeg tror det er det med han.Han er bare helt sykt opptatt av sport........ Akkurat der er vi på helt forskjellig planet ja......... Ikke meningen å klage,men må bare surmule litt på sambo av og til når han er en dust! Han er forhåpentligvis ikke den eneste mannedusten her inne......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 30. januar 2006 #1719 Del Skrevet 30. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #1720 Del Skrevet 30. januar 2006 Takk missS! Hadde nettopp en ahaopplevelse...(nei jeg har ikke besøk av Morten Harket ) Jeg kom fra do og skulle i senga igjen,så glimtet jeg i speilet(har speil i skyvedørsgarderoben som er ved foten av senga) og ble nesten litt paff... Så måte jeg smile og nå kommer det nesten en tåre... Jeg har pupper som den verste glammodellen og en bitteliten kul nederst på magen! En som ikke skyldes flesk.... Så så jeg ikke så tykk ut egentlig.....Likte puppene mine da Har liksom ikke lagt merke til dette når jeg har gått inn for å studere magen osv...Så nå ble jeg litt glad! ..............eller så har jeg ville feberfantasier.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå