Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Hei på deg Skytte-vennen!!!

Fy søren for en fantastisk dag du har hatt. Høres helt nydelig ut. Jeg skulle gjerne ligget på den benken jeg også. JEG VIL OGSÅ HA MASSASJE!!!!!!! :sur:

Og for en dritt-sjef du har. Maken til mannfolk skal du lete lenge etter høres det ut som. Han er vel ikke tilfeldigvis i familie med sjefen min vel??? :ler:

Håper du får en fantastisk kveld

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hellu på du!

Han sjefen der kan du godt legge ut under "gis bort" på finn.no eller no' sånt... At det går an.... :sur:

Jaja... drit nå i han... og kos deg heller hjemme resten av svangerskapet... :sjarmor:

Hørtes deeeeeilig ut med massasje... Ja takk!

Du må ha en riktig bra helg, Skyttevennen. Jeg drar på tur i helga... så blir sikkert en stund til jeg er innom igjen....

Stooor :klem:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, takk for hilsen. Ble så akutt trist i kveld jeg. Snakka nettopp med venninne H, (venninne med G****) og hun hadde mista pappa`n sin i dag. Og de er ny-naboene vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

HallAIEN! Hvilken luksuriøs dag du har hatt, da! Det hørtes utrolig deilig ut, selv om jeg ikke er noen sånn massasje-velvære-spa-frik selv akkurat. Men nå ble jeg nesten litt frista. :ler:

Og apropos velvære, nå kom jeg på at jeg har sjokoladekake i kjøleskapet.... JOHOHO!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det stille og rolig...Har slumret/sovet halve kvelden og snakket med brodern! Og spist kveldsmat og is med fersken på......!!

Så ringte venninne A og det var så koselig!! Gleder meg sånn til hun flytter hit igjen!!

Ellers så hadde jeg håpa på litt hanky panky da...Det er visst noe vi har slutta med...Og det irriterer meg grenseløst!!!

Sambo skulle brenne så mange filmer for en kar ikveld og nå snorker han i stolen her :frustrert: Sinna på mannen egentlig........Av og til skjønner han ikke sitt eget beste. Som er å sørge for at jeg er fornøyd så han slipper å få gjennomgå :ler:

Egentlig var det litt seriøst ment...

Meeen...det blir vel likar imårra som dem sier i trøndelag!

*savner trøndelag*

Fru Bisc; Koselig!

Pi@; Var det jeg fant ut ja! Har jammen meg gått som et tørk og jobba når som helst og hvor som helst i mange år til sammen nå. Så nå er det gi faen tid!

Håper det går bra med deg..

Tulipan; Det har vært en ganske fin dag ja!! Skulle ønske jeg var søkkrik og kunne gjøre sånn ofte...Og dra til frisøren og sånt flere ganger i mnd!! I stedenfor to ganger i året!

Sjefen orker jeg ikke tenke på mer! For min del må han bare smuldre bort om så er!!

Cr@sh; Kan rulle han i tjære og fjær :ler: Er lit sur for at jeg ikke fikk oppleve de tiden da de gjorde sånne kule ting!!! Det værste er vel egentlig at jeg sikkert hadde havnet på bålet temmelig fort da :ler:

Ja hvis jeg må være hjemme så blir jeg det! Det går egentlig veldig bra og dagene går. Litt sakte av og til men det overlever jeg!

Kos deg mucho i helgen!!

Pondusa; Ikke bra nyheter nei....PM er sendt..

Rognis;Det er lett å la seg friste!! (hvilken reklame har jeg det fra??)

Jeg elsker å bli knadd på :sjarmor: Men har sjelden råd til å skjemme meg bort så jeg nyter det ekstra når jeg har gavekort og sånt som idag!

Nå skal denne dama trampe i seng. Imorgen blir det terror; må opp sikkert kl sju for å være stabil i magen til jeg skal kjøre sambo på jobb før jeg skal på behandling halv ni!

Zzzzzzzzzzzzzzz!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sjefen der kan du godt legge ut under "gis bort" på finn.no eller no' sånt...

Hihi! Synes Cr@sh har en god idé her. Kanskje vi kan starte en trend med flere som slenger seg på og gir bort dårlige sjefer!? (Min er ikke så ille, så han får vel være her litt til.) :ler:

Massasjen i går hørtes HERLIG ut. Jeg fikk litt ryggmassasje av mannen! :) La meg på magen med en pute nedenfor magen og en ovenfor, så det gikk en stund uten at knøttet ble most.

Hmmm. Nå holdt jeg på å fortelle en LANG historie om ryggvondten min i din dagbok, jeg kan vel heller spare den til min egen.

Ha en flottis dag og helg, superskytte!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Rognis;Det er lett å la seg friste!! (hvilken reklame har jeg det fra??)

Jeg elsker å bli knadd på :sjarmor: Men har sjelden råd til å skjemme meg bort så jeg nyter det ekstra når jeg har gavekort og sånt som idag!

Kanskje det er den gamle

"Minde sjokolade - det er lov å la seg friste!"

ÅH, nå fikk jeg lyst på Minde mokkasjokolade! Hvorfor selges ikke den lenger? Før hadde de den jo på Rema! :grine:

Ha en fin dag da du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei skytte, du er nok på behandling nå du :) Håper det går bra. Formen min er mye bedre i dag og det er deilig med tanken på at helgen står for tur.

Ønsker deg en riktig god fredag, :klem: Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei skyttemor! :)

Så bra at du får behandling mot ryggvondten! Da jeg ble plaget i forrige svangerskap gikk jeg på bekkentrening hos fysioen. Det var til stor hjelp synes jeg, for det var godt å bevege seg litt når jeg skulle være så lenge sykemeldt. Håper ryggvondten din forbedrer seg og at du ikke blir så alt for plaget med bekkenløsningen!

Den massasjen hørtes deilig ut! Det er godt å kunne skjemme seg bort noen ganger. Særlig når man er sliten og har vondt i kroppen! "Vil også ha"!

Skulle tro sånne dustesjefer vokser på trær! Jeg har hatt noen slike selv, både i dette svangerskapet og forrige. Man må bare ikke ta innover seg hva de sier. Det viktigste er å tenke på seg selv og den lille babyen som vokser i magen!

Håper du og sambo får en super helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

What? En hel dag uten Skytte i hennes egen dagbok? Err'e muli? Plutselig skal du se at noen har blitt gravide mens du har vært borte - er det ikke det som pleier å skje? :ler:

Håper du får en knallfin, strålende, romantisk og frisk helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...