Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Knis! Pappan min var på tvnorge! I ett minutt!

Han var så søt...! Huset var ikke fullt så søtt lengre...Men hvis vinden roer seg nå og det ikke kommer snø/regn som det har meldt så tror og håper vi det skal gå bra!

Ellers så har jeg vondt i magen....Håper lillegull har det bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Åh,kult! Pappa'n din er kjendis!

Og jeg kjenner deg som er datteren til en kjendis.

Vil det si at jeg er bittelitt kjendis selv også...? :sjenert:

Var det på nyhetene eller? Hadde vært artig og sett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Været og dum lege og teite folk og masse hormoner og :grine:....

:klem: Sånn er det bare noen ganger... (Godt vi har Idol å le av... ) :sjenert:

Ønsker deg en riktig god helg.... og håper at både humøret og været er bedre!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEPP!!

MrsP; I know :sjarmor: Jeg har gått rundt omtr slik; :briller2: i hele dag for å unngå papparazziene :ler:

Det var på nyhetene ja,i full fart! Men det var nå der værtfall! Og da blir vi så kry.....!!! Hehehe!!

Klart du blir kjendis og ja! Mette Marit og Morten Borg kind of...!!

Cr@sh; Det ble liksom litt mye på en gang ja! Men nå går det så meget bedre!!

LB; Så koselig at du er innom!! Kan vel gi en levende beskrivelse av at om magen min har sett ut som en brøddeig FØR..så har den værtfall begynt å sige mer utover...!! Gleder meg til den blir stram jeg..en gang...!!

Idag har vi vært hos mamis og papis hele dagen! Har tømt kvisen for saker og fått ryddet opp i enormt mye greier!! Men det var så morsomt å se alle lekene mine igjen!!

Det værste nå er at de er uten strøm og det er jo veeldig dumt.....

Har akkurat kommet der i fra og nå kom svigerinna mi med gardinene til nyrommet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Så bra å komme hit idag da!!!! :hoppe:

Du er såååå gooo MrsP!!! Løøøøøv u toooooo!!!!

Ikke gjort annet idag enn å stå opp!

Fikk så fryktelig vondt i magen igårkveld...Kvalm og vondt øverst i magen. Måtte bare bikke meg i seng,klarte ikke sitte. Sambo var god og hentet bøtte og satt hos meg lenge.

Hadde litt vondt imorges men nå er det ganske bra...

Vet ikke om det bare var vanlig mageknip eller om det har noe med graviditeten å gjøre...Håper bare det ikke kommer igjen.

Eneste planen vi har idag er å spise middag hos svigers halv fem...Så det blir nok en lat dag! Vinden er borte og det har kommet værtfall 20 cm snø inatt :overrasket:

*rusle rundt på kg idag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!!

Høres ut som en perfekt søndag. Jeg elsker de søndagene da man bare kan ta ALT i et meget rolig tempo. :ler:

Tror ikke magesmertene dine har noe med knøttet ditt å gjøre. Kanksje det bare er luftsmerter. Luft i tarmene er VONDT. Tro du meg!!!

Ha en super, duper dag.

OG du jeg mente flis-bukse her om dagen.... :ler: Så nå at det ble litt knotete skrevet.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELLU Honey!

...og god søndag i stua! :klem:

Jeg har bare stått opp i dagjeg også.... og sett på ski på TV'n og lekt med lillegutt... deilig å gjøre svært lite... det er det jeg liker så godt med helg.... :sjenert:

Middag hos svigers blir koselig da.... deilig å slippe lage noe selv... hehe :sjarmor:

Mannen har lovet meg fløtegratinerte poteter i dag... *glede seg* :sikle:

Ønsker deg en goooood søndag! Kos deg!

PS: Håper alle fikk tilbake strømmen fort!!!!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Nå har jeg hatt meg en saftig runde her inne! Og sett litt skiskyting samtidig...må jo bare innrømme det...Men lurer fælt på hvorfor Bjørndalen bytta ski da han kom i mål..hva er vitsen med det liksom??

Tulipan; Fikk så lyst på frokosten din jeg!! Skal lage meg eggerøre jeg!! Sambo sa at hvis ikke jeg lagde det til han også så skulle han slutte å fyre i ovnen så jeg frøs ihjel :ler: For en trussel!! Han er i skikkelig plagehumør nå og kiler og plager meg her!!! Blir helt sprø!!! Men det er jo søtt også da!

Cr@sh; Her er det god søndag ja!

Er like glad hver gang jeg slipper å lage middag selv! Det er såå herlig å bare få alt servert og slippe å rydde opp...!

De er nok fortsatt strømløse...Fryktelig plagsomme greier,men en nabo er der og låner dem et agregat så pap får gjort fjøs. Og mam får kokt kaffe imens!!!

Men ellers har de det mørkt og det er dårlig med middag og sånt! Men regner med mormor forbarmer seg over dem!

Nå tar sambo helt av her så jeg må stikke! Han er jo værre enn en valp...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middag hos svigers høres deilig ut, kunne godt tenkt meg det selv så slipper jeg å stå på kjøkkenet og lage. Håper du har hatt en fin helg hittil, kos deg masse med middagen og resten av søndagen.

:klem: Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, for et vær dere har for tiden! Føler med dere altså! Nå må det bare bli bedre snart!

Ellers vil jeg gi degen stor klem :klem:

og en klapp på magen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo Skytte, bare innom for å ønske deg en fin uke. :klem:

Håper Narve har tatt til vettet og dratt dit peppern gror uten å ødelegge for mye for familien din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...