Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Potter

Du sover vel søtt nå tenker jeg.Bare sov videre du....Det er bare MrsP som er innom på den vanlige nattrunden sin :sjenert:

*lusker ut igjen*

Natta,vennen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:grine2: Så mange koselige besøk!! Takk for at dere finnes!

Pi@; Så koselig at du tenker på meg!! Må ikke trene for hardt nå...

IdaC; Hei hei! Det var et nytt fjes! Kjempemorsomt det!

Vi måtte se filmen rett etter middag pga den skulle være inne før kl 19! Hadde planer om å se den kvelden før..men så ble det ikke tid!

Jeg er el 11+4 idag!! Ja det er gull med leger som lar sånne desperate som meg komme så ofte jeg vil...!

Cr@sh; Måtte bare få unna litt og det kjenner jeg idag...

Tror også det er en del veddemål blant de som deltar,men det er jammen meg mange med voldsomt for mye selvtillitt også!! Men god underholdning er det uansett!! Ikveld blir det bra!!

MissS;Heia du!!

Fru Bisc; Det er veldig godt å handle når det ikke er så mye pes på butikken ja! Men nedprioritere IDOL??!!! :ler:

Soving er definitivt oppskrytt til tider ja...Andre tider klarer jeg nesten ikke våkne...

Sitrus er yammmmmi ja!!!!

Fjellrypa; Kg ER nyttig ja!! Må ikke undervurderes!

Pondusa; SÅ BRA!!!!!! Herlig å ha deg tilbake!!!

MrsP; Bra du passer på meg om natten! Trygt å vite!

MissS; Hello again!!

Miip; Fint å ha det rent ja! Men ting er ikke så bra for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg bare tom og lei meg og de dårlige nyhetene vil ingen ende ta føler jeg...

Etter filmkos igår ble alt bare blæh...

Først klarte jeg å eksplodere til sambo som var dust og spøkte med at jeg kunne jo fikse resten på nyrommet mens han vasket! Taklet ikke det jeg...Ble rasende og gråt og i sort sinne støvsuget jeg resten av huset og skrubbet dusjen..

Klarte såvidt å gå etterpå. Fresa bare jeg så sambo og rannt ut og hoppa i bilen og kjørte meg en tur. Ble en kort tur for det var så skummelt å kjøre pga vinden som tok i bilen...

Ble venner igjen da jeg kom hjem og sambo kom krypende med halen mellom bena. Fikk forklart han at jeg ikke tåler like mye som før,både pga hormoner og pga jeg føler meg som en liten dritt som ikke får gjort noe som helst...

Så var det nyheter med jævlig mord i Sverige som gjorde meg helt kvalm og uvel..

Og den stakkars faren til lille Kristina...Fy F for noen drittleger...Det er det jeg sier at helsevesenet i Norge er livsfarlig...Måtte det ha hendt et mirakel sånn at hun begynte å røre masse på seg. Tenk så grusomt han faren har det...

Etter nyhetene ringte pappa...Stormen hadde begynt å rive av hustaket så dem måtte bare pakke hunden i bilen og rømme til mormor. De turte ikke være jemme i tilfelle hele taket skulle dra. Dessuten er det jo livsfarlig når det flyr tak rundt i løse lufta...

Så da grein jeg igjen da....Så det holdt liksom..Jeg er ikke lagd for å takle særlig mye til kriser tror jeg. Ikke nå i allefall. Fatter ikke i all verden hvordan folk takler krig og kreft og sult og vold...Begriper det ike...

Senere skrev venninne L mld og lurte på hva jeg gjorde. Sa jeg grein pga hustaket til mam og co var begynt å blåse bort. Så presterer hun å si at ja di borjo på en sånn teit plass og tenk på stakkars kuene som må være drittnervøse :overrasket: Er det mulig???

Vet at mam og co bor på en sinnsykt værutsatt plass da..Men hallo????

Akk..orker ikke engasjere meg...Om så taket på fjøsen ryker,så står i allefall kuene i bånd der inne!! De er jo sikkert redde og det er jo trist, men det var faktisk jeg også!!

Måtte ringe bestisen min som også heter L! Har visst mange venninne L jeg...

Var godt å snakke med henne. Så måtte jeg ringe lillesøster..Hun var syk igjen og ville så forferdelig hjem...Men hun bor i Pondusaby og derfra er det håpløst å komme seg nå for tiden...

Heldigvis hadde brodern kommet hjem fra der han bor for et par dager siden!

Så ikke alle er fra hverandre. Gudskjelov at søs har samboer sier jeg...

La meg etter å ha snakket enda en gang med pap. Han og to onkler av meg hadde vært hjemme en tur og sjekket og fått tak i noen plater. Foreløpig så det ikke så aller værst ut.

Det vondeste jeg vet er når pap høres lei seg ut. Pap er ALLTID i godt humør og ler masse hele tiden. Så når han er lei seg da er det ikke bare småtterier...Og det skjerer meg i hjertet...

Snakket med mamma også. Hun tok det hele med knusende ro og lo av at de var blitt flyktning i eget land...Typisk mamma! Nervøse tullemusa!

Hunden hadde formelig fløyet inn på stua da de første platene hadde løsnet...Stakkars...

La meg ja..Med ei blybowlingkule til hode...Verste hodepinen på lange tider...

Var skuffet over sambo som lider av Albert Åberg syndromet; han skal bare ditt og datt før han kommer og legger seg...Så jeg ble nå bare liggende alene i evigheter før jeg sovna...

Har vært våken ørten ganger inatt og våknet tidlig,med hodepine fortsatt...Og kvalm...Prøvde å sove mer etter at sambo dro på jobb,men det var bare å glemme..

Sendte melding til pap og han ringte da han var ferdig i fjøsen...

Nå mangler hele taket på ene siden hvis dere skjønner...Og det er begynt å løsne plater fra siloveggen og et vindu var knust i verkstedet...

Har to hus,en svær fjøs og et stort redskapshus med verksted i på gården,så det er jo litt som kan bli ødelagt da...

Foreløpig er det bare platene som er fløyet av taket. Jeg dør hvis resten drar...Da blir jo hele huset ødelagt...Samt alle tingene fa vi var baby og oppover til nå nesten blir borte. De er nemlig lagret på kvisten...

Der er alle lekene mine,alle kjolene fra jeg var baby,senga og tripp trapp stolen som lillegull skal få....Og masse saker som tilhører søs og bror....

Hater vind jeg....

Og toppen av kransekaka da...Ringte for å bestille meg ny time hos legen. Hun sa jo jeg måtte komme tilbake så skulle vi lete etter hjertelyden.

Så sier hun sekretæren at hun drar tilbake til Danmark denne uka!!!!

Det sa hun pokker meg ingen ting om!!!!!! Og det syns jeg var dårlig gjort altså...Så nå må jeg til lege nr tre fra jeg begynte på dette svangerskapet.

Det blir han som sendte søknad om utredning faktisk. Men jeg føler ikke helt at jeg vil ha han...

Jeg blir så oppgitt...Nå må jeg forklare alt om ryggen etc enda en gang...

Å hun teite sekretæren presterte å si at "det spiller vel igen rolle hvilken lege du får bare du blir undersøkt"

:frustrert::grine::frustrert::grine::frustrert::grine:

Jeg orker ikke mer nå..................Hater legekontoret mitt og er skuffet over hun legen som ikke har sagt at hun skulle dra....Hater vind også og alt annen dritt her i verden..........

Ja,nå er Skytte sint og skuffet og lei seg og rasende og redd..........

Og hadde jeg ikke hatt dere her på kg så vet jeg ikke hva jeg skulle gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann :overrasket: Det var litt av en skjennepreken og utblåsning :sinnatagg:

Det er vanskelig å forestille seg for en Oslojente hvordan været er i Nord-Norge nå... Jeg ser nyhetene på tv og kan ikke fatte at vi bor i samme land... :forvirret: Jeg skjønner derimot at du er bekymret for barndomshjemmet. Men det viktigste er jo tross alt at foreldrene dine er i sikkerhet, ikke sant?

Og alle disse hormonene og humørsvingningene hører visst med til graviditeten, er jeg redd. Mannen blir helt bekymra til tider når jeg setter igang med grining og kjefting :sjenert: Viktig å forklare dem hva som foregår.

Men nok snusfornuft og sipping! Nå kommer du over til meg en tur, så spanderer jeg et stykke sitronterte, bringebærsaus og pærebrus til (alle mine favorittsmaker for tiden) :Nikke: Jeg lover at inne hos meg er det helt vindstille og veldig forståelsesfullt hele tiden :ler:

Stor :klem: fra Fru B

PS: dere andre er selvfølgelig også invitert!

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snille Fru Biscuit! Tror jeg må gjøre det ja...Gjør ikke så mye annet så...

Bare vær glad for at du slipper å oppleve dette været,det er bare ekkelt...

Kommer innom nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min!

Ikke bra med alt det vonde og triste som skjer. :tristbla:

Håper alt går bra oppe hos dine foreldre og at det ikke blir mer ødelagt.

Du må nok prøve å slappe av mer, ikke slite deg ut...

Også håper jeg du får en skikkelig lege snart!

Stor :klem: fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og snille MissS....!! Din lille luring!! Nå har jeg vært innom div bøker og lurer på om jeg ikke har funnet ut en ting.....Tenkte å storme inn til deg,men mine tvangstanker sier alltid at jeg må gjøre meg ferdig med rundene mine først...Og liksom ha det beste til sist,men nå klarer jeg ikke vente mer og stuuuper inn til deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Næmmen lille Skyttevennen da :troest:

Så mye dritt som skal komme på en gang!

Her blåser det også endel,men laaangt ifra så mye som det gjør oppe hos deg.

Håper det går bra med husene til foreldrene dine altså! Ikke noe kjekt når alt blåser rundt og ødelegges. Nå må Narve roe seg ned her gitt!

Du er litt av ei hormonbombe for tiden skjønner jeg. Godt at du og sambo har blitt venner igjen iallefall. Det er så trist å være uvenner.

Hva skal du gjøre på i helga da,snuppa? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå gode MrsP min!! Vet ærlig talt ikke hva jeg skulle gjort uten dere her inne...

Har nettopp snakket med bestis N som har rømt fra huset sitt og hjem til foreldrene som bor litt lengre unna havet...

Denne pokkers Narvetypen blir nervekjør for meg!!!

Håper bare ikke at så sinnsykt mye blir ødelagt ja...Pappa har liksom nok av prosjekter han må gjøre ferdige...

Har ikke lagt noen planer for helga annet enn at jeg definitivt skal holde meg inne!

Så det blir sikkert mat,tv,kg og film! Kanskje en tur til svigers...

Har så innmari lyst til å dra hjem og se på huset men pappa sa at jeg måtte bare ikke finne på å vise meg der ute....Så blir vel her i soffen regner jeg med!

Må ringe pappa nå....Huff,gruer meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Murmelmy!

Har nettopp snakket med mamma,pappa og bestis L nedi trøndelag!

Pappa har fått hjelp av brannvesenet til å sikre huset og fjøsen litt. Det de turde for å si det sånn.. Neste ting er at strømledningene holder på ryke og det er slett ikke bra...De hadde vært der fra kraftlaget men de turte ikke klatre opp og ordne det...

Ellers hadde han blitt "bortheftet" av journalister fra både avisen og lokaltvn.

Så ikveld får jeg meg vel en støkk...Pleier aldri se på nordnytt eller hva det heter,men må jo det nå. Gruer meg...

Har blitt mye telefonering idag...Og uten om det så må jeg henge opp klær nå og sikkert spise dagens skive nr 3. Er jo sulten konstant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Skytte!!!

Sender de en stoooooor :klem: jeg.

Disse hormonene gjør mye med oss som vi overhode ikke har kontroll over. Litt :ler: også da!!!

Ha en fantastisk helg!!!!

Kanskje vi "sees" i helgen. Han nemlig kun planer om tv, kg og flisbikse i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk Pi@mi!!

Og turbotulipan!! Jo takk skal prøve å kose meg!

Men duh,hva er flisbikse??

Det går bedre nå,men er kjedelig å sitte å høre og se an været..Nå har det blitt litt mildere og er noe snøflister i luften..Pappa var bare redd det skulle begynne å snø mye for da blir taket og det under vått..........

Er NØDT for å komme meg utover i helgen og få berget de tingene...

Klarer ikke miste alt fra min gode barndom...

Men jeg vet jo at det ikke går...Igår blåse det en trailer av veien nedenfor huset vårt der. Rett av tørre veien...Gikk bra med sjåføren. Pappa var å fikk han ut av hytta.

:hjerte: Familien min...Og sambo og hans familie og dyrene våre og alle vennene våre og deres familier og alle dere her og deres familier :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veeeeldig glad på dine vegne MissS!!! :hoppe: Blir så spennende!!

Kom til å tenke på Felixa her nå...Hvis du er innom Felixa så vil jeg bare si at jeg savner deg masse...Og tenker på hvordan du har det...

Samme til deg Magolia hvis du er innom...

Håper dere har det bra!

Nå er det Gillmore Girls!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Du er nå altså bra god iss;godis :ler:

Har nå bestilt pytt i panne til middag!! Sambo sa bare "åneeeei...ikke idag igjen...."Litt lei han! Så han skulle skippe middagen! Skal jo lage oss noe godt til kvelds så!

:overrasket: På canal+ er det en film hvor ei skal til å føde nå....og hun er ikke på noe sykehus akkurat....For et blodbad..*skrekk og gru*

Ånei...så døde bebisen og kanskje mora...Nei,ikke noe film for meg!

*sender streng beskjed til værgudene om å skjerpe seg og la huset til mam og pap stå ifred...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...