Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. januar 2006 #1501 Del Skrevet 14. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. januar 2006 #1502 Del Skrevet 15. januar 2006 *savne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 15. januar 2006 #1503 Del Skrevet 15. januar 2006 - Innom og ser etter skytten - God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. januar 2006 #1504 Del Skrevet 15. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 16. januar 2006 #1505 Del Skrevet 16. januar 2006 Håper du har hatt en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. januar 2006 #1506 Del Skrevet 16. januar 2006 Nå er det mandag så nå vil jeg ha skytten-min tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 16. januar 2006 #1507 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei Skytte-vennen!!! Håper du har hatt en fin helg. Hva har du gjort???? Ønsker deg også en fin dag videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #1508 Del Skrevet 16. januar 2006 Heeeellooooo!!!! Først og fremst; Jeg har alltid senset og hørt noe eller noen oppe hos dem i 2.etg og nå ser det jammen ut som at det er noe her nede hos oss også! Er så mange rare lyder på kjøkkenet og ting som faller ned fra helt ulogiske steder...! Ja,ja har ikke fått noen dårlige vibber så det er nok sikkert bare et litt selskapssykt spøkelse eller hva det er! Sååå venter vel en aldri så liten oppdatering!! Har vel ikke vært her siden torsdagen nå! Har hatt tilgang til nett men har vært borte med vilje for jeg VISSTE at cr@sh kom til å ha to blå da jeg kom tilbake! Første gangen jeg var lenge borte hadde Peony fått to blå,så husker jeg ike hvem nr to var....tredje gangen var jeg så lenge borte at jeg fikk to blå selv og nå cr@shvennen!! Så var det å huske hva jeg har gjort da... FREDAG; *Innom arbeid og hilste på snupperne der! Koselig å se dem igjen! *Legetime. Ble sykemeldt i 3 uker til...Legen var stressa og syns ikke det ble gjort noe fornuftig. Sekretæren var litt bedre og målte blodprosenten som var fin,og veide meg. Har lagt på meg 700gr på en måned! Håper det kan fortsette slik! *innom sjefen med sykemld og lyve enda litt mer....Føler at jeg lyver. Skrev plan for hva som kan gjøres videre etc. Sjefen var optimist mtp at jeg skal begynne på beh. Tror jeg kommer fortere tilbake da... *Besøkte venninne L *Hentet sambo på jobb,pakket og kjørte utover til mamis og papis! Hadde det kjempekoselig med elggryte og masse godis! Søs og typen var også hjemme! Så idol og lo og hadde det bare helmax! LØRDAG; *Dro til Pondusaby en tur på formiddagen! Fant meg tre gensre på null,niks! Endelig! Har lett etter vanlige bomullsgensre UTEN hette!! Og det fant jeg! Den ene var temmelig utringet og sambo;"skal du gå ut sånn??" Ja det skal jeg!! Kan vel ikke slutte å være litt kry av puppene mine selv om jeg er gravid?? Er det fælt? Har alltid likt gensre med utringing jeg... Anyway! *Dro så til mormor og slumret med avislesing,skravling og brødskive! Så lagde hun stekt kveite til middag og mamis og papis kom også! *Kvelden var bare vi og mam/pap hjemme og så gamle olufvideoer og hege schøyen/øyvind blunck show! Lo så vi gråt og ble sittende oppe til halv to Men da var kroppen gåen ja.... SØNDAG; *Sov lenge... *Hadde planlagt å gå tur,men det blåste så trærne lå rett ut... *Spiste mammas lammefrikasè *Gikk gjennom masse gamle saker på rommet mitt! Der var mye rart gitt! Enda så mange rydderunder jeg har hatt så dukker det stadig opp mer! Lo godt av noen riktig så "dype" dikt jeg hadde skrevet i 13-14 års alderen! At det er mulig å ha så sterke følelser...!! *Kom hjem i 17 tiden. Kvalm og helt skutt...Krampe i magen og gråt for jeg ble redd og var sliten... *sambo hentet kinamat til meg og magen ble mye bedre så det var nok ikke noe farlig! *'La oss og leste om gullets neste uke!Etterpå holdt jeg rundt sambo og spurte om han gledet seg til UL! Det gjorde han ja! Så sa han; "lurer på hvordan dyrene har det...?" "om de også har sånne hormonforandringer..." Da måtte jeg bare le ja....!! Litt avstand i det vi snakket om! Og for en tanke da!! Raringen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #1509 Del Skrevet 16. januar 2006 Så var det idag! 11+0 Va uvel og småkvalm imorges. Men det gikk heldigvis over! Fikk dratt innom undertøysbutikken og det var supert!Hun som jobbet der var jammen meg så koselig og grei at åååå!!!! Fant meg en god og fin bh til en akseptabel pris! Hun sa at det ikke var vits i å kjøpe flere samtidig nå. Skulle heller vente å se om jeg likte denne og om jeg evt fikk enda større pupper! Ikke akkurat kjøpepress nei! Så var jeg hos manuellterapeuten min...Han er for det første såå grei og god å snakke med og for det andre veldig flink! Det er derfor det er så lang ventetid hos han pga han reiser verden rundt og underviser.. Og han hadde ikke spes gode nyheter...Det sitter mest nede i bekkenet som sprer seg oppover i ryggen og går utover hoftene. Han vil ikke ha meg i jobb og sier vi skal se det an fremover nå mens jeg er sykemeldt og skal gå til behandling hos han. Så sånn er det...Har vært en del plaget i helga med vondt og verk i bena om natta..Så det spørs nå da..Orker ikke tenke så veldig mye på det. Vil ikke bli deppa nå..Tenker ikke på at jeg går hjemme idag. Kanskje imorgen.Eller senere. Har hatt besøk av mormor og ene tanta mi idag! Det var koselig! Så plages jeg med å bytte mobiloperatør og det er IKKE koselig... Ellers så ville venninne H ha meg til byen nå,men jeg foreslo heller kafèbesøk ikveld! Orker ikke byen nå.. Så tror jeg vi rett og slett skal ha grøt til middag idag! Har jo spist så ordentlig mat i helga at det er på tide å skeie ut litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #1510 Del Skrevet 16. januar 2006 Glemte ikke å takke for besøket altså!! Må bare være litt ryddig og ha det for seg selv!! MrsP: Takk du! *nuss* MissS: Bare koselig å besøke deg vettu! Det er det gode naboer gjør! Miiip; Du aner ikke hvor rar jeg har blitt!! Var til og med såååå engasjert i skiflyvninga igår at mamma mente jeg umulig kunne være frisk!! Bor nok en aldri så liten godt gjemt patriot i meg...! Ja er sååå glad for at ukene går! Legen sa forresten at neste gang jeg kom skulle vi prøve å finne hjertelyden! Så det er det neste å glede seg til! Vil jo være langt i min 13. uke da så sjangsen burde definitivt være til stede! Fru Blå; Elgkjøtt er bare snadder i alle mulige variasjoner! Ja det går unna her! Er så glad for alle besøk! Blir jo at jeg henger her inne en del når jeg likevel ikke får gjort så mye...! Epona; Oi!! Er det et nytt fjes eller noen jeg har glemt å titte innom ofte nok...?! Hyggelig var det uansett! Må sjekke boka di senere! Pi@; Æsj så kjedelig for deg vennen...... Hos mamma og dem var det null snø og tørr asfalt! Sambo tenkte selvsagt tvert;MC!!! Litt kaldt da.. Vi har ikke så mye snø her heller og veiene er sånn delvis bare/islagte. Bare det er oppholdsvær så er jeg egentlig fornøyd så lenge jeg sitter nedi byen. Men på hytta vil jeg ha snø og finvær!! Cr@sh; Har tenkt masse på deg!! Og hva var det jeg sa???!!!! Jeg visste det!!! Er så suuupert!!! Nå kan vi være gravide sammen!! Tenk om vi kunne bodd nært hverandre da...Savner det å ha ei gravid venninne å skravle med sånn på ordentlig...Men KG er jo nesten helt på ordentlig så jeg skal ikke klage!! Mathea; Må jo følge litt med vettu! Jeg har vel kanskje litt for mange timer her inne...Men så er jeg jo hjemme hele dagene da...! Tulipan; Ja det syns jeg også er helt supert!! Håper bare det går fort til 14 og 16 uker også..Kommer liksom til å føle meg ENDA mer trygg da... Iss; MrsP; Cr@sh; Missed u too!! Men nå skal jeg ikke bort på lenge! Hvis det ikke kommer noen å kidnapper meg eller jeg får meg en overaskelsesferie til maldivene sånn helt out of the blue Skulle likt og sett oddsen for at det skulle skje!! Fru Blå; Koselig! Pi@;*kosemose* Fjellrypa; Takk det har jeg!! Pi@; Her er jeg!! Tulipan; Det har jeg!! Prøvde å lage en litt oversiktlig fremstilling av helga..så kanskje noen orker å lese uten å sovne!! Blir alltid så mye på meg når jeg skriver! Har fått besøkt de fleste her nå,untatt mine kjære naboer her på M-Å...Skal prøve å få gjort det senere for nå ble jeg så sliten av å sitte her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. januar 2006 #1511 Del Skrevet 16. januar 2006 Spooky med de spøkelseslignende rare tinga som skjer hos deg! Blir det for ille, kanskje du må tilkalle en spøkelsesutdriver?! Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om sånne ting, men jeg så et program om det på TV, en dame som skulle drive ut noen spøkelser, og etterpå forsvant alle de rare fenomenene som hadde skjedd i huset der hun var på besøk! Fint at du har fått sykemelding, og jeg håper at behandlinga hjelper! Når har du fått UL igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 16. januar 2006 #1512 Del Skrevet 16. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. januar 2006 #1513 Del Skrevet 16. januar 2006 Endelig er du tilbake! Har savna deg altså! Høres ut som om du har hatt ei koselig helg hos mamsen og pappsen. Det er så moro å lete gjennom ting og tang på gammelrommet sitt. Jeg gikk gjennom noen skuffer hjemme hos mamma sist jeg var på besøk,og jeg skal si deg jeg fant masse rart! Utklipp fra gamle blader av Nick Carter og andre kjendiser jeg var dødsforelsket i,dikt jeg hadde skrevet,dagbøker og mye mer. Trodde jeg skulle dø av latter da jeg leste gjennom dagbøkene! Det var mye følelser inn i bildet ja Kan ikke huske at jeg var sååå fjortis,men jeg var tydeligvis det. Tenk at du er 11+0 allerede! Tiden flyr jo. Om ikke lenge sitter du der med lille nurket i armene dine. Bra at du ble sykemeldt i 3 uker til. Du trenger å slappe av. Håper behandlingen hjelper og at du snart blir i bedre form. Kos deg sammen med venninna di i kveld da. Jeg skal også ut på kafe med ei venninne senere. Massevis av sendes til deg oppi nord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. januar 2006 #1514 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg ser deg skytte!!!! Jaja, får vel legge igjen et spor her også.. Er på en liten oppdateringsrunde jeg da.. For den smekre lekre leieboeren min kunne unnvære pcen litt.. Men er kjapp, for sambo har kommet hjem tidlig idag!!! Takk for at du er du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. januar 2006 #1515 Del Skrevet 16. januar 2006 Heia vennen!!! Gjett om jeg har savna deg.... Ilte jo rett inn i boka di da jeg fant det ut... men kom til å huske på at du var på tur.... Tenk at du visste det før meg 'a!!!! Jeg hadde det på følelsen jeg også.. men forsvarsmekanismen slo inn.... måtte ikke få for høye forventinger... Men så ble det to blå, gitt! Tusen lig takk for superkoselig melding i boka mi. Ja, nå kan vi være gravide "sammen"! :hoppe: Avstand ingen hindring!!!! Du ligger vel ca 6 uker foran meg i skjemaet du... så da kan jeg komme spørrende om masse rart inn til deg... Husker jo ikke så mye fra forrige svangerskap. Jeg skrev svangerskapsdagbok den gangen... og det er jeg glad for - moro å titte i nå. Men er likevel begrenset hva jeg har notert, for å si det sånn... Høres ut som du har hatt en deilig helg hos mamsen og papsen din... Fikk helt vann i munn da jeg leste om elggryte, kveite og lammefrikase... Skjønner godt du var sliten da du kom hjem da... det er slitsomt å farte... selv om man bare slapper av mens man er der... (Skjønte du den? ) Godt med sykemelding da... bedre med en for mye enn en for lite... Flott å ha deg tilbake!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 16. januar 2006 #1516 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei kjære Skytte! Høres ut som du har virkelig innholdsrike og fine dager for tiden, tross sykmeldingen. Pass på å ta det med ro også da! Og tusen takk for koselige meldinger inne i boken min, jeg blir flinkere til å besøke når vi bare endelig får bredbånd hjemme igjen! KlemZ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. januar 2006 #1517 Del Skrevet 16. januar 2006 Søker tilflukt her jeg, for det skjer skumle ting her inne på KG nå Holdt på å skrive et langt innlegg i dagboka mi, og da jeg skulle poste det fikk jeg ei slags feilmelding. Da jeg skulle skjekke hva som hadde skjedd så hadde dagboka mi blitt flytta og det værste av alt: Nå kommer jeg ikke inn i min egen dagbok engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 16. januar 2006 #1518 Del Skrevet 16. januar 2006 Hallaien! Ser ut til at du bare må ta noen langhelger borte i ny og ne, så alle kan bli gravide! Om vi har rar mat på nordvestlandet vet jeg ikke helt, det måtte kanskje være ball i så fall. Men ball spiser man jo mange andre steder også. Det som muligens er litt snålt hos oss, er at vi spiser poteter til. Litt unødvendig, siden ballen er laget av potet, men den smaker tross alt helt annerledes enn en kokt potet! Og tenk at nå er det bare EN LITEN UKE igjen til du passerer 12 uker og kan føle deg litt tryggere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. januar 2006 #1519 Del Skrevet 17. januar 2006 Vælkømmin attåt da, vennen... Du har det med å være borte litt, men så er det desto bedre å få deg tilbake igjen. Dessuten er det jo bare sunt å ha noen "KG-pauser"...den avhengigheten er ikke bra altså! :grine2: Høres jo ut som om du har hatt en fin helg da! Og at alt er vel, selv om beina verker. Kjenner meg igjen, men har vært såpass lite plaget at jeg slett ikke skal klage. Det er værst når jeg har stått eller gått i timesvis på jobb - da gjør det vondt selv når jeg endelig får satt meg ned og roet ned! Men men... Håper du får en finfin uke fortsatt og at bytte av mobilleverandør går greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #1520 Del Skrevet 17. januar 2006 Piiiiler inn her nå!!! Fikk helt fnatt her før idag da jeg bare skulle kikke innom og så fant jeg ikke boka mi Så vel ikke at de hadde ordnet opp og at jeg var inne på feil...... Anyway! Idag har jeg prøvd å være litt flink for ikke å føle meg så unyttig. Så jeg har tatt det lugnt og vært på kg hele dagen SAMTIDIG som jeg inni mellom har lagt sammen klær,spist frokost og lunsj,spist frukt,vasket to maskiner klær,båret tomme kakebokser i kjelleren og tatt av sengetøyet! Ikke all verdens akkurat,men en liten start i allefall! Kjenner det godt i ryggen idag men orker ikke mase så mye med det. Føler meg nok sutrete fra før liksom. Kjenner en del stikkinger også! Håper det er lillegull som vokser seg stor og sterk! Snart kommer sambo hjem og da skal vi lage jegergryte til middag! Så har jeg bestilt potetgull og dipp til kveldens tv titting.....Har så psykolyst på det at det nytter ikke å la være å tenke på det.... Miip; Skjer litt rare saker her iblant,men når jeg ikke blir redd orker jeg ikke bry meg! Det verste er å gå alene ned i kjelleren for den er ganske guffen i utgangspunktet.. Har ikke fått brev om UL enda jeg....Vet ikke hvor lenge i forveien jeg kan vente det? MissS; MrsP; Oh yeah! Blir aldri fritt uansett hvor ofte jeg rydder!! Var så mange superbra dikt altså Måtte gjemme på dem selvsagt! Og bilder ja!! Måtte vise sambo litt av the good stuff! Jeg hadde litt fotballdilla ei stund(meg ja!) og under vm i 94 hadde jeg sett kamper og skrevet ned hvilke nr kjekkasene på de forskjellige lagene hadde Dro forresten ikke på kafè! Ble sittende hjemme hos venninne H! Venninne L var også der! Det var så morsomt! De er begge yngre enn meg,venninne L er vel bare 19-20 år og lo seg skakk av alle "røverhistoriene" mine! Følte meg litt gammel inni mellom siden jeg sikkert kunne skrevet ei tykk bok om alt det rare jeg har opplevd og alle fester og karer.........! Venninne L håpet bare hun fikk være med på litt hun også! Og tiden flyr litt ja! Litt kjedelig å være hjemme men det går nå bra! Hadde vært forferdelig uten kg...! Iss; En kjappis før sambo kommer ja Bra du har valgt en sånn eksepsjonelt grei leieboer! Ikke alle som hadde vært så snille! Glad for at du er du også! Cr@sh; Ja nå kan vi ruge og vagge sammen Det blir så koselig!!! Men om jeg har så mange gode svar til deg...det får vi nå se på!! Men det vi ikke vet kan vi finne ut av sammen!! Wasabi; Joda dagene går nå fremover! Heldigvis! Og dt er bare å titte innom når du vil vettu! Pi@; Fikk meg en støkk her idag jeg også!! Var ikke forberedt på disse forandringene så jeg ble helt "what???" Men nå er alt i skjønneste orden! Rognebær; Det har vært noen tilfeldigheter ja! Morsomt det! Ball har vi også bare at vi kaller det klubb! Og spiser IKKE poteter til! Raringer Hahaha!!! Men vi har duppe og sukker og bacon til! Og nå fikk jeg sinnsyyyyykt lyst på det!! Er såå sulten....igjen...Mat er så godt!!Nammmmmm!!! TT; Takk skarru ha!! Jo denne kroppen er ikke god bestandig...Men satser på at premien gjør det verdt det! Nå kommer sambo så jeg skal stupe ut av nett og late som jeg ikke bare har vært hele dagen.......!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå