Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rognebær
Torsketunger? :overrasket:

Det hørtes vel eksotisk ut for en innbarka østlending.

:ler:  :ler:  :ler:  :ler:

... og like eksotisk for en som er oppvokst i fjøresteinene et par fylker lenger sør...

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag nye muligheter....Er 10+3 idag!

Hjelpe meg som jeg gråt etter d nyhetene igår...Stakkars sambo trøstet for livet.

Heldigvis klarte han å få tankene mine bort etterhvert. Men har ikke orket å sl på tvn idag engang....

Men så skjedde det noe morsomt!

Uværet var jo helt malabarisk og det blåste som fy! Pcn ville ikke virke og tvn bare fallt ut. Så vi ble mest sittende å høre på lydene og titte ut av vinduene når det skramlet og ramlet!

Så plutselig så jeg søppelkassen til en av naboene lengre borti gata! Midt på holka!

Helt til det kom et skikkelig vindkast og den suste i værtfall 100km/t forbi huset vårt og nedover gata og borte ble den!!

Og vi lo! Har aldri sett noe som flaksa så sinnsykt avgårde!

Og det mest utrolige er at den ikke traff noen av bilene som sto parkert uti gata! Det fater jeg ikke hvordan gikk an! Men men . Små barn,små gleder!

Da vi la oss ble jeg bare liggende og vri..det bråkte så fælt og hele kroppen var vond...Det stikker inni hoftene...Var litt lei meg og øyner vel ikke noe håp om å begynne å jobbe igjen etter helga....

Tulipan; Håper for guds skyld vi slipper det ja...Må være det mest grusomme i verden...

MissS; SÅ BRA!!!

Miiip; :ler: Det er ganske enkelt megaheslig å holde på med! Men veldig gode å spise når de er panerte og sprøstekte!

Fru Bisc; :erter: Har hatt sol denne uka også altså....!! Har egetlig hatt alt som er av vær når jeg tenker etter!

Tulipan; Takk det samme!! Jo nå ser det ut som det har blitt stille her...Når jeg orket å titte ut så jeg faktisk flekker med blå himmel og at solen skinte baki der!!

Rognebær; :ler: Dere er så morsomme!

Men så spiser vi kanskje mye rart og........Har ikke dere noe uvanlig mat da?

Nå tenkte jeg å begynne på middagen! Skal skrelle masse grønsaker og koke suppe! Fant noen elgkoteletter jeg skal hive oppi også! Tror det kan bli snadder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk 10+3 i dag. Helt utrolig, jeg henger ikke helt med i svingen jeg. 1 1/2 uke igjen til den magiske grensa, men nå klarer jeg alikevel å slappe bra av på dine veiene, fordi du høres så veldig gravid ut :ler:

Glad jeg bor på innlandet så jeg slipper storm, synes det blåser nok her jeg... og så regner det og snart er skiføret borte :tristbla: og jeg får ikke brukt den fint dunjakka mi. De harde vintrene i indre Troms er sterkt oppskrytt!

Kos deg med hjemmelaget suppe i dag, det hørtes veldig godt ut, og nå kjenner jeg at jeg er veldig sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pi@; Så bra! Snille du!

Kjipt at skiføret ditt forsvinner...Det er kjedelig når man ikke får holde på med ting man liker...

Suppen putrer og koker på kjøkkenet nå og det lukter himmelsk!! Er kjempesulten så jeg må nok tjuvsmake litt...

Iss; :sjarmor: :kys_2:

MissS; Takk! Det håper jeg også!

Hmmm...Lyden på tvn vår har visstnok rømt...

Sitter å ser på Lovlig Blond 2 :ler:

Så har jeg invitert svogers til å spise sammen med oss! Er jo flere liter med suppe...!

Så bare kom de som vil!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte-vennen!

Har IKKE glemt deg, tiden løper bare fra meg... Men jeg håper alt er vel med deg og gullet i magen! ;)

Snaaaaart 12 uker!!! :hoppe:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer jeg på et lite gjenbesøk... Må innrømme at jeg foreløpig ikke har lest meg gjennom hele boka di, men jeg legger igjen et like spor likevel.

Og selv om jeg er østlending er jeg glad i torsketunger! Kanskje det har noe med en bestefar fra Andøya?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TT; Så koselig å se deg!! Den tiden er ikke bare enkel vettu! Den bare går videre enten vi vil eller ikke :)

Rypa; Det var nå trivelig! Og skjønner veldig veldig godt at du ikke orker hele boka mi! Trenger du ikke gjøre! Men blir veldig glad for noen spor likevel!

Hehei! Det er en nordlending i de fleste ;)

Har ikke gjort stort siden sist..........Svogers var her på middag og kaffe og siden de dro har sambo sovet....

Skulle gjøre det jeg også,men så skjedde det et mirakel og jeg var med ett voldsomt opptatt av skiskytingen på tv :overrasket:

What??!! Jeg liker da ikke sport!!!!

Er bare trøtt og trøtt men kan jo ikke sove nå så jeg satser på en tidlig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...], men så skjedde det et mirakel og jeg var med ett voldsomt opptatt av skiskytingen på tv :overrasket:

What??!! Jeg liker da ikke sport!!!!

:ler2: :ler2: Hahahaha! Det er sikkert graviditets-hormonforandringer som plutselig har fått deg til å like sport! :ler2:

Snart er du tolv uker, og så er du snart tjue, og tredve, og .... plopp! Der var lillegull ute og er verdens skjønneste lille vræleunge. Det går skummelt fort etterhvert, selv om det er litt treigt i starten.

Ønsker deg en god helg oppe i nord! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Skyttemor! :)

Prøver å holde meg oppdatert i dagboka di, men det skjer så mye mellom slagene så jeg faller litt ut innimellom.

Den suppa di hørtes veldig god ut! Nå har jeg bare smakt elgsteik/småsteik, og det er jo veldig godt! Men det begynner å bli noen år siden jeg har spist onkli nordnorsk mat! Det er jo over 6 år siden jeg flytta ut..

Håper det går bedre med hofta di nå! Det er veldig surt å få slike plager tidlig i svangerskapet. Bekkenet mitt har heldigvis roet seg ned, så jeg vil i allefall klare å jobbe den neste mnd tenker jeg.

Jeg ble visst sulten av å lese dagboka di, så nå vender jeg nesen mot kjøkkenet.

Ha ei fin helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for den utrolig koselige nattaklemmen i går :klem: Du er så god

Vet du hva!!? Det er 5,8+ her, og jeg er dyp ulykkelig :grine: Det er så fælt at jeg må mase om det i alle dagbøkene jeg er innom :grine: igjen og :frustrert:

God helg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp!

Lenge siden jeg har sett deg nå... du skulle på farta i helga var det så???

Ta deg en tur inn til meg når du er tilbake da.... :sjarmor:

Goood Helg! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytten, det er så koselig at du stikker innom meg syns jeg. Skulle ønske jeg hadde tid til å være like mye på kg som deg. Men kanskje jeg får mere tid når jeg en dag blir gravid som deg. Hurra for snart 12 uker! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...