Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. januar 2006 #1441 Del Skrevet 9. januar 2006 Heia! Innom en tur i natten for å se hvordan det står til med deg. Du er fullt opptatt med gutt/jente spørsmålet ser jeg Artig med sånne tester da,men jeg synes du skal drite i all testingen og heller høre på meg! Du får en gutt! Jepp,så vet du det. Sover vel du nå tenker jeg. Håper du drømmer søte drømmer om den lille familien din. Kjempe fra natteravnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 9. januar 2006 #1442 Del Skrevet 9. januar 2006 Grattis med tvillinger! Og lykke til med prøving av skia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 9. januar 2006 #1443 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei Skytte, jeg drømte om deg i natt! Du spilte i en ny film som hadde kommet ut og hadde blitt kjendis over natten. Jeg dro på besøk til deg og mannen, og dere hadde nettopp flyttet inn i et kjempestort arkitekttegnet hus, og skulle til med å møblere det. Men mannen din hadde besøk av en kompis, og han ble irritert over noe jeg sa, så det endte opp med at han sparket meg i magen for å skade Bitteliten! Ja, smart drøm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 9. januar 2006 #1444 Del Skrevet 9. januar 2006 Bare innom med en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 9. januar 2006 #1445 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei Skytte-vennen!!! Hvordan har dagen din vært??? OG tvillinger . ??? Å hjelpe meg. Ser dere solen dere da. Det gjør ikke jeg. JEG VIL SE SOLEN!!!!!! Kan du sende den hit ned litt?? Eller be den om å komme hit også.??? Håper du har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #1446 Del Skrevet 9. januar 2006 10+0!!!! Hurra! Idag har jeg følt meg litt bedre og ikke fullt så ubrukelig! Sov lenge og hadde en rolig formiddag. Så bakte jeg brød! Og fikk rydda skikkelig på kjøkkenet! Det kjentes bra ut! Så fikk vi besøk av ei tante og en onkel av meg! Det var kjempetrivelig! Nå har vi spist kjøttbullar i fløtesaus*slurp* til middag,og spørs om det blir en liten hvil... Ikke akkurat som jeg har gjort så mye men er trøtt og sliten i hoftene. Ryggen er ganske ok så lenge jeg ikke bøyer meg...! Så kommer kanskje supertante innom senere! Hun måtte spå meg en gang til for hun trodde vi husket feil! Hun mente det ble spådd to av hvert mens jeg mener det ble ei jente og tre...gutter! Så da må vi ta det omigjen! Cr@sh; Må jo være litt god og spre litt løøøv Så du hva jeg hadde gjort med postmannen i formiddag?! Tipper han fikk noe å tenke på ja...! LB; Så god du! Kos tilbake fra oss begge! MrsP; Nattens dronning! Altid kos med besøk,uansett når på døgnet det er! Blir litt opptatt av mye rart ja! Sånn er det å være nysgjerrig å tro på det meste! Miip; Hakke sett no ski enda heldigvis!! Og er jo bare en tanke den tvillingtingen....Kommer til å bli temmelig hvis det stemmer! Hjelpe meg! Peony; Jeg likte den drømmen helt til den dumme kompisen dukket opp Måtte ha prøvet seg....Håper det blir en hyggeligere drøm neste gang! Tror kanskje jeg må skrive ned noen av mine drømmer også...Drømmer utrolig mye rart for tiden! FruBisc; Takk og klem tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #1447 Del Skrevet 9. januar 2006 Og der var Tulipan også! Heia!! Solen var fremme litt idag også! Og på fredag skal vi kunne se hele! Men det er selvsagt meldt bare ruskevær her fremover så det spørs..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 9. januar 2006 #1448 Del Skrevet 9. januar 2006 Gratulerer med 10 uker - det betyr at du nå ikke lenger bærer et embryo, men et lite foster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. januar 2006 #1449 Del Skrevet 9. januar 2006 Cr@sh; Må jo være litt god og spre litt løøøv Så du hva jeg hadde gjort med postmannen i formiddag?! Tipper han fikk noe å tenke på ja...! ← Ja, jeg så det.. og det nyttet Skytte! Jeg har fått brev! Takk for hjelpen til postmann-bankinga!... :blaaveis:... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. januar 2006 #1450 Del Skrevet 9. januar 2006 ... og du... GRATTIS MED 10 UKER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #1451 Del Skrevet 9. januar 2006 Peony; Takk! Jeg vet!! Det er helt villt! Cr@sh x2; Var nettopp i boka di å leste det!! Helt fantastisk!! Men venter på en test nå............ Glemte forresten å fortelle at da jeg våknet idag hadde lillesøss sendt meg mms med fargebilde av hvordan lillegull ser ut nå Det var søtt gjort ja! Hun gleder seg fryktelig til å bli tante ja! Er litt rart å tenke på at så mange gleder seg over vårt lille vidunder.... Pappa ringte idag for å skravle litt,og han er blitt helt bløt i stemmen Pappan min som alltid pleier å si at han er tøffere enn toget!! Nå er han mykere enn bremyk i allefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 9. januar 2006 #1452 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei!! Skulle ønske jeg likte kjøttbullar. For det hørtes kjempe godt ut med fløtesaus til . Nå må du ikke ta helt av da Skytte. Ta vare på hoftene dine!!!! Skulle ønske pappaen min var like begeistret for å skulle bli morfar som det høres ut som min er... Har sier liksom ikke noe om det han... Men han tenker vel... Og du: gratulerer så mye med å entre de to sifredes uker . Tenk litt knøttet i magen er 8uker allerede!!!! Tiden flyr altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #1453 Del Skrevet 9. januar 2006 Tulipan; Heia du! Liker du ikke kjøttbullar?!?! *svime av* Har funnet en sånn viltvariant (i Sverige.........) som er very good!! Og min hjemmelagde fløtesaus er bare yammmmi om jeg må si det selv.....Men det er egentlig det meste med fløte i da....-og nå fikk jeg lyst på is Jeg er helt håpløs! Men må bare si at jeg ikke spiser alt jeg får lyst på!! Det hadde tatt seg ut....! Vel,ikke alle pappaer er like...Min er ikke mye sånn følelsesperson egentlig,men han har gått seg litt til de senere årene! Han sier fortsatt ikke så mye om saken,men ror litt og jeg ser på øynene hans og hører på smørsangerstemmen at her har det modnet et bløtt bestefarhjerte! Så mye som jeg har snurret han rundt lillefingeren, tørr jeg ikke tenke på hva lillegull kommer til å gjøre! Har du snakket med faren din? Kan hende han er litt usikker på hva han skal si/gjøre? Håper i allefall at det blir bedre!! Er veldig glad for 10 uker ja!! Har nå gått fort egentlig! Nå tenker jeg på lillegull på en helt annen måte enn i begynnelsen,og bare gleder meg mer og mer for hver dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #1454 Del Skrevet 9. januar 2006 I can see u Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #1455 Del Skrevet 9. januar 2006 Forøvrig så ga jeg etter og slukte vaniljeis med varme bjørnebær rått... Det var sååååå sinnsykt godt! Så smeltet det og ble til milkshake... Som jeg kunne slurpe i meg til sambos store irritasjon!! Påtide jeg fikk tatt igjen litt! Han har vært så ertkrok de siste dagene at jeg har vært helt sprø! Og jo mer jeg har frest til han,jo mer har han ledd og funnet nye ting som plager meg! Tulling!!! Har spillet kort og maxiyatzy nå! Vant litt hver så da er det greit! Fryktelig konkurranseinstinkt på oss begge....Og elendige tapere mot hverandre! Men nå ble jeg akutt trøtt og hele kroppen har visna og sikkert nesten dødd kjennes det ut som...Må sikkert bæres i seng av en svær kar som...skal vi si Brucern Willis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #1456 Del Skrevet 9. januar 2006 Åh!! Nå ser jeg tass her!!! Har lurt litt på hvor du har blitt av?!?! Nå klarer jeg ikke legge meg enda!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 9. januar 2006 #1457 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei du..... Måtte innom å lese litt om ditt energiske liv, og håper at det smitter over på meg..... Har ikke hatt den store energien til å være på KG i det siste, men kommer sterkere tilbake. Håper ikke du får noe mere plager med bekken/rygg, ikke nå gøy med plager der i jobben vår! Ønsker deg en riktig god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. januar 2006 #1458 Del Skrevet 9. januar 2006 Heisann! Jeg mister nesten pusten av å lese her inne! Du har litt av et tempo! Håper det ikke er begynnende bekkenplager du har, for det er bare møkk... Den ringtesten må jeg ha gjort feil... jeg holdt den over magen jeg, og ikke over håndleddet! Og så trodde jeg sirkling betydde jente og pendling gutt... Vi får vel vite det på UL tenker jeg! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 9. januar 2006 #1459 Del Skrevet 9. januar 2006 Bare innom og sier hei jeg! Gratulerer med 10 uker!!!! Natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 9. januar 2006 #1460 Del Skrevet 9. januar 2006 Puh, du skriver mer enn ti vise kan lese (eller hvordan var det nå igjen? ) Jeg har ikke helt tro på sånne tester, jeg, da, men jeg er nok litt skeptisk av natur. Jeg tenker at det blir det det blir og det er hyggelig! Ikke så bra at ryggen og hofta di krangler! Fyfy til den fra meg. Nå glipper øynene fælt her, jeg tror jeg får gå og legge meg! ZZZZZ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå