Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

WEEEEEE!!!!! Så morsomt det var da iss!!!!!!!!!

Liker sånne spontane overraskelser og energiske utspring!!

Sambo ser en visstnok spennende kamp/klør meg på ryggen her!

Så ble det scooring,og spørs om ryggen min bærer preg av det :ler:

Håper jeg har slitesterkt ryggskinn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes ut som en hyggelig nyttårsfeiring da!!!

:hoho: Ser dere for meg løpe i alle retninger og redde for raketten!!!

:klø: Klarte ho å si at de andre skulle ha barn? Nei ho må være rar.. Ikke helt god..

Men nå er skytte tilbake, og kg var ikke det samme uten deg!! Liker sprudlende skytte og heisann!! Og så har dere begge vært fraværende.. Men nå er det bra igjen..

og ha i all verden er kylkun?????? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Så fint det er å lese at du har det bra og at lille nurket gjør magen din større.

Du er så søt og god som tenker på meg når det nye året kom. Jeg leser boka di og gir meg til kjenne i blandt, men jeg på KG mye mindre for tiden. Jeg føler meg så sliten for tiden og trenger å komme meg litt bort fra alle gravide som strømmer på her til tider. Men jeg følger med deg, det er alltid så fint å komme innom boka di, du er så energifull og morsom, også har jeg blitt så glad i deg. Så du blir nok ikke kvitt meg så lett nei. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år vennen :klem:

Hørtes ut som en strålende nyttårsaften.

Høres ut som du har en fornyftig lege som sjukemelder deg, når du sjøl ikke klare å ta det med ro..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte-vennen! Takk for hyggelige hilsener i (den til tider forlatte) dagboka mi. Jeg skal prøve å bli flinkere til å skrive både her og hos meg selv nå som formen er bedre :)

Det er godt å lese at alt (etter forholdene) er bra med deg. Jeg kjenner meg så godt igjen i den doflyinga :ler: Før hadde jeg skikkelig selskapsblære, men nå må jeg til og med stå opp om natta for å tisse! Men heller det enn å stå opp om natta for å spy, så jeg skal vel ikke klage... :sjenert:

Ha en fortsatt god mandagskveld!

:klem: fra Fru B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra så koselig!!! Masse besøk!!

Har nå vært i bursdag til papis!! Vet ikke om andre voksne som elsker bursdag mer enn han! Og oppmerksomheten!

Fikk bladd litt i H&M katalogen til mamis og der var det jo hele 2 sider med mammaklær :klappe: Hvilket stormende utvalg! Men det var fint det de hadde da! Så kan hende jeg bestiller noe etterhvert!

Iss; :ler: Kylkun er en salig mix av kalkun og kylling! Kylkun! Sikkert noe genmanipulerte broilere eller lignende!!

Så bra at du liker deg her da!! Det er alltid kos å høre!

Ja det var litt ville tilstander ei vending der! Det merkelige var at ingen av oss hadde iq til å løpe til side,bak hytta eller noe! Neida vi bare løp i ring og ropte vi :ler:

Felixa; Nå ble jeg jammen glad du :hjerte: Vil ikke bli kvitt deg for alt i verden!!! Du er beste Felixan jeg noen gang har kjent!

Kan godt forstå at du føler for en pause. Det er bra du gjør som du føler syns jeg! Selv om jeg savner deg da......! Men vet jo at du finnes ute der et sted!

Håper så innmari at det skal bli mage til deg også nå etterhvert som vi skrider ut i det nye året...Det hadde bare vært best...

Vet du hvor Magolia er? Har hun slettet boka si? Kan hende det bare er meg som har vært snøblind da jeg så etter den...

Pi@; Puh! Du sitter ikke på fjellet enda :) Koselig at du tok turen innom!!

Fru Bisc; Så morsomt!! Dette var koselig ja! Skjønner godt at du ikke er innom så ofte. Det blir ikke tid og energi til det bestandig! Men det er veeeeldig koselig å se deg her!

Iss; :tommelsmil:

Nuh har jeg en date med midden i senga :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at hun har slettet dagboka si ja, eller så har jeg også blitt snøblind.

Hun er på snartgravid.com jeg har også sett henne litt på FUB. Tror hun også trengte en pause herifra.

Ha en kjempefin uke Skytte! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felixa; Oki..Skal ikke følge etter henne hvis hun vil ha litt fred. Men du må gjerne hilse hvis du snakker med henne!

Hva har jeg gjort idag da...?

*våknet

*spist frokost

*lagt sammen klær

*satt på en ny maskin

*snakket med sjefen og det gikk over all forventning :sjarmor:

*snakket med venninne L som skal hente meg og ta meg med til byen en tur!

Tørr ikke gå til byen nå når det er sånn finsnø oppå holka....Veldig dumt det for været er veldig fint idag! Men vil ikke utsette ryggen eller lillegull for evt fall...

Har forresten fått time hos fysio ja..To dager etter at sykemeldinga går ut.........!

Litt ventetid ja...

Må ha meg;

*mascara

*sytråd

*tøy

*bukse/kosebukse

Har såååå lyst til å handle til lille gull......men det er nok litt tidlig ja.....

Må bare smøre meg med tålmodighet!!! Men kan se på i allefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Innom for å ønske deg en flotters tirsdag! :)

Er så glad for at du har barn i magen!

Du kommer til å bli en god og artigmamma! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene raketten veltet og gjett om vi spurtet hver vår vei :ler:  Det beste er at vi hadde satt opp filmkameraet så vi har hele seansen på film!!

:ler::ler2::ler::ler2: Hahaha! Synes jeg ser dere der dere løper i ring. Hvis du legger ut filmen på nett kanskje du blir like poppis som han der amerikaneren som filma seg sjøl synge til den AEA-IIII- AEA-OOOOH-sangen! (husker ikke hva den heter, det er jo et eller annet rart språk) Han måtte jo gå i dekning til slutt!!!! :ler:

Har vært litt svimmel idag og renner ofte på do. Kommer enten til å slite ut doringen eller ræva :ler:

Huff huff. Håper det er doringen som tar kvelden først!!! :ler: Eller kanskje aller helst at tarmen og blæra roer seg litt.

Oj, nå blei det masse lattersmileys her. Det er LOV å gå i mammaavdelingen på H&M for å kikke. Jeg trengte jo å gå der to ganger for å varme opp og psyke meg opp før jeg klarte å kjøpe noe, så da var det jo lurt å stikke innom før jeg MÅTTE ha mammaklær NÅ!

Håper det går bedre med ryggen og at du passer på deg sjøl. Hils nurket i magen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Gooodt nyttår,snuppa!! :hoppe:

Det er så godt å være tilbake,og det skal blir så spennende å følge deg og bebisen fremover.

Tusen takk for pm'er og fine ord i dagboken min.

Superdigerstor :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sove: Må innom før jeg tar meg en saftig middagslur!

Ble mest bare tull i byen..Var så svimmel at fy. Hvis jeg snur litt fort på hodet kjennes det ut som hjernen henger etter....Det gjør den kanskje til vanlig da,uten at jeg kjenner noe til det da...! :)

Fikk kjøpt meg ny maskara og ei deilig hvit fleecebukse!

Så var jeg på lindex og så på babyklær.......... :sjenert:

At det er mulig å lage sååå mye fine klær til sånne miniknøtt!

Men jeg kjøpte ikke noe enda. Får se hvis det kommer mer på salg kanskje...!

Da sambo var ferdig på jobb dro på en av byens eldste kafèer og spiste god hjemmelagd middag! Jeg spiste pannekaker :wow: Og det var godt det!

Så nå er vi hjemme og skal sove middag sammen :sjarmor:

MissS; Tusen takk snille du!! Håper dette blir ditt blå år!!

Tass; Ikke sent i hele tatt du!!

Miip; Det kunne blitt en pop film ja :ler: Morsomt med masse smileys!! Og lange besøk!!

Idag har doløpingen vært litt mindre intens heldigvis! Men når jeg må så er det liksom TVERT! Ingen tid å miste!

Vi har ingen butikker her som selger mammatøy :tristbla: Så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal fikse den biffen..Tenkte jeg skulle bestille fra H&M katalogen etterhvert.

Men så på babytøy idag da!! Det begynner å bli litt bedre! Greit når jeg er sammen med venninner for da kan folk få lure på om det er til noen av oss eller til noen andre!

MrsP; Ååååååå!!!! Jeg er så glad for at du er tilbake!!! *smask*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte!!!!

Jeg skjønner ikke hvordan jeg siterer kun deler av teksten.Har fått det til før, men nå?? Nei da :frustrert:

Men jeg ser for meg hjernen din som henger litt utenfor hodet. :ler::ler:

Men du, det høres ikke ut som om du er i så særlig tipp,topp form :tristbla: . Hør på kroppen din!!!!

Ønsker deg en kjempe fin dag på eller utenfor sofaen!!!

Stoooooor :klem: fra meg til deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!

Idag slet jeg meg opp kl sju :overrasket: Har ikke våknet enda!

Da kom gudungen min og vi hadde boller og ostehorn i stekovnen!

Spiste god frokost og så barne tv!

Jeg var desverre dritkvalm og ikke mye til selskap.......

Men fikk i meg mye vann så jeg karret meg til etterhvert!

Så en film som heter Fartsstriper og den var jo bare såå søt da :)

Da sambo kom hjem i matpausen fant han oss :sove: i hver sin ende av sofaen!

Fikk skysset sambo på jobb igjen,så dro vi en tur til byen! Måtte jo se om det var kommet noen bra salg!

Fikk kjøpt et stilig guttestoff som jeg skal sy putevar til gudungen av! Er planen i allefall ;)

Så fikk han seg en dritkul sort hettegenser! Ja...gudmor er litt glad i å skjemme han bort...!

Ellers så kjøpte jeg noen stilige stearinlys til meg selv!

Og ei lita hvit bomullslue til lillegull........... :sjenert: Greide ikke motstå fristelsen, den er sååå søt :hjerte:

Så var vi en snartur innom venninne H på sykebesøk før vi måtte forte oss hjem og spise grandis før vi dødde av sult :ler:

En koselig og usunn dag! Skal være sånn!

Men byturen tok på og jeg er heeelt skrudd i ryggen/hoftene nå......Ikke bra.....

Skal bare slappe av nå til ikveld. Da kommer svigermor+samboer,sambos bestemor og ene tanta til sambo på kveldsmat...................

Det er jo koselig men det meste er liksom et ork nå for tiden! Men jeg har jo lovet så!

Har forresten hatt ganske vondt nedi magen idag. Og da jeg skulle reise meg hos venninne H,da rev det nedi der ja...Ble helt seminervøs jeg...Det gikk over etterhvert men det var ekkelt.

Leser jo mye om disse strekningene i livmora og at det kan kjennes drastisk ut. Blir liksom "overrasket" når det de skriver er sant :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsP: Håper du også har en fin dag!

Jeg er ikke helt i tipp topp stand desverre.........

Tulipan; Er ikke i form nei og idag trodde jeg nok jeg var bedre enn jeg egentlig var........Er så kjedelig å ikke klare noen ting :tristbla:

Men samtidig så tror jeg det er mye bedre for lillegull at jeg er hjemme og ikke gjør så mange sprell som på jobb..........Vet jo at det egentlig ikke er farlig da...Men man vil jo helst bare ruge i fred........ :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy onsdag!

Deilig å lese i boken din :klem: Blir helt med! Vakt på føden i helgen og neste uke.. Det blir kos ;)

I kveld skal jeg ha over ei venninne, og vi skal se på ørten episoder av sex og singelliv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på deg sjøl og lillegull!!!

Jeg kjenner meg bare så innmari igjen i det der "trodde jeg orka mer enn jeg gjorde" og "er så kjedelig å ikke klare noen ting"! :frustrert:

Men sånn er det nå bare. Når kroppen sier i fra må vi ta hintet og roe ned. Vi trenger ikke være superwomen ALLTID! :) Og nå er ruginga viktigst... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...