Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo i natten! Ruller innom jeg! Mett som et h*****!

Har spist en overdådig herlig julekveldsmat! Mamma og pappa kom,men hadde ikke fått tak i mormor da de dro..Men tante og gudbarnet mitt og søstra hans kom også og vi hadde det sååå koselig :hjerte:

Mannen har vært kanonflink idag! Han har til og med strøket den nye store juleduken vår :klappe: Det hadde jeg ikke trodd!

Men jeg har vært helt skutt idag og har sovet hele ettermiddagen........

Er vel derfor jeg er våken nå! Men det blir ikke lenge...Er så sliten,enda jeg omtr ikke har gjort noen ting. Og hofta er kjempevond,kjennes ut som betennelse. Har hatt det før en del ganger så jeg hvordan det kjennes ut. Blir bare så forargret over at legen min ikke er på jobb :frustrert:

Har fri imorgen,men tanken på å jobbe i helga gjør meg helt kvalm og sliten bare jeg ser for meg hvordan det blir. Er jo halve bemanninga på helg og det er så tungt....

Skikkelig sytete her nå............Shame on me.........

LB; Right back at you snuppa!

Tulipan; Dobbelt takk for koselig innlegg :) Syns det er helt greit at du snakker om egne erfaringer jeg! Er bare koselig og så blir jeg mer kjent med deg!

Skulle ønske mormoren din levde ja...Du kan få dele min mormor med meg hvis du vil!

Håper forresten at migrenen har forsvunnet..det er vondt det...Ja jeg kunne tatt paracet,men det er ikke alltid det virker så jeg orket ikke idag..

Nei det er klart at livet vårt ikke skal være på pause når vi får barn! Det er nå det begynner!!! Skal da ha barn som får sett litt av verden og som vil utforske og få et vidt syn på saker og ting! Så jeg håper mitt lille gull blir lik meg p det området,for jeg har aldri grodd fast ved steder/ting! Men sambo derimot...Han er glad i å reise ja, men sånn småfarting og besøksrunder får han litt utslett av :ler:

Iss; :sjarmor: Hehe! Vi er nå vel ganske sjarmerende?! :sexy:

Litt frempå kanskje....!Og litt usjenerte til tider....... :ler:

Cr@sh; Er så glad for at du har fått deg dagbok nå!!! Det blir så koselig!!

Tigi; Har hatt det supert ja! Men kjennes ut som all energi har tatt slutt nå...Sover bare mer og mer og syns jeg blir sliten av null og nix......

Natti natt supersnupper :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte!!!

Takk for lånet av mormoren din!!!! :ler:

Jeg synes at dun skal ta deg fri i helgen!!! Du høres sliten ut og det har ikke det lille gullet i magen din godt av. Husk at det er ingen som tar hensyn til deg. Det er en jobb du må gjøre selv. Og jeg synes ikke du syter. Tenk på all den jobben kroppen din gjør nå. Ikke rart vi blir slitne. OG jeg mener at vi må ta hensyn til kroppen vår.

Imorgen er det nyttårsaften. Gleder meg jeg. Hva med deg Skytte???

Kjempe stoooor :klem: fra meg til deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom sånn snarest jeg! Tusen takk for besøk jenter,dere er så gode!!

Har fått tidenes supreste venninnegave idag!! Fant ut at bestevenninna mi fra barndommen skal ha bebis samtidig som meg!!!!!!!!!! Slå den!!

Vi har hatt sporadisk kontakt i de siste årene pga lange avstander etc. Men har fulgt med på hverandrs prøving og backet hverandre opp! Og nå er vi gravide samtidig!!! Kan tro vi hylte og lo i tlf!! Er sååå glad!!!

Men så har jeg vært hos legen...Og han sykemeldte meg i 14 dager og det var ikke snakk om annet heller sa han...Han sa at jeg så sliten ut nå og skulle tenke på at jeg har noen mndr igjen.... :sjenert:

Så nå skal vi dra på hytta og feire nyttår sammen med svigers og svogers! Det blir kos! Har planer om at jeg og svigerinna mi skal danke ut de andre i TP :sjarmor:

Kommer sterkere tilbake etter helga! Godt nytt år alle herlige venner her!!

:klem:

Endret av Skytte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Skytte!!!!

Fint at legen din har sykemeldt deg synes jeg. Selv om det aldri er morro å være syk. Men du virker sliten og hofta de har ikke god av at du presser deg til det maksimale. Du skal tross alt være gravid i noen måneder til og den kommer til å få en ganske stor belastning i de neste månedene.

Ellers er jeg vel bare innom for å si:

GODT NYTT ÅR!!!!!

Håper 2006 blir et fenomenalt år for deg og dine!!!

:klem: fra meg til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

Enig med legen at du skal tenke litt på deg selv nå, mange mnd igjen vettu!!

Håper du har kosa deg på tur, og hatt en flott nyttårsaften..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

HEI HÅ!

Det er så utrolig morsomt å lese her, du skriver så livlig! :ler2:

Jeg fikk helt tårer i øynene av å lese om da dere fortalte det til familien. Den familien din virker ganske morsom. :ler:

Og så GØY med barndomsvenninna som også er gravid! Så spennende! :hoppe:

Dessuten var det nok lurt at du ble sykmeldt av legen. Det virker som om du har en krevende jobb med mye tunge løft, og da er det vel ikke så greit å ta små pauser underveis for å hente seg inn igjen, eller tilpasse arbeidstempoet!

Takk for koselige romjulshilsener underveis - og GODT NYTTÅR til 2 1/2 i Skyttefamilien! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTT ÅR, SKYTTE!!!

Håper at alt går bra med spiren i magen. Ta det nå ordentlig med ro og pass på deg selv i de ukene sykemeldinga varer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt år, Skytte!

:blomst:

Tenk, nå i 2006 skal du bli MAMMA!!! :hjerte:

Håper feiringen av jul og nyttår har vært flott og at det nye året blir fylt meg enda flere gledelige stunder enn det forrige! ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo i luken!!

Nå har jeg jammen hatt meg en saftig runde her inne! Er omtrent det eneste jeg har orket å gjøre idag! Bortsett fra å vaske to maskiner med klær og lage en merksnodig middag; Brødskiver med fiskepudding og spaghetti på :ler:

Det er helt sant!! Jeg hadde såååå drepende lyst på kinamat,men så var kinarestauranten stengt :frustrert: Teller de vårruller liksom??!!

Så da ble det puddingfishandbread!

MissS; :vinke:

Tulipan; Anytime!! Jo jeg gledet meg til njujers men hadde temmelig vond rygg/hofte så jeg var litt grinete....Men det gikk over da! Og var veldig forelsket,tjihi!

Er nok best å høre på kroppen ja...Så idag har jeg ikke gjort mye! Og kunne tenkt meg til å bare sove enda mer!

Wasabi; Takk det samme! Lykke til med flyttingen!

Felixa mi; GODT NYTT ÅR VENNEN!!! Hadde deg i tankene da jeg gjorde nyttårsønskene mine! Håper så inderlig du fortsetter å besøke meg her...har blitt så glad i deg og blir så glad når du er innom meg! Skulle virkelig ønske at dere slapp å slite s fælt...Vil bare så gjerne at dette blir ditt store år med gull i magen :hjerte:

Cr@sh; Bare koselig!! Bra at du fikk deg dagbok! Og selvsagt må jeg komme på besøk da! Du er jo så flink å besøke meg så!

LT; Samme til deg!! Med den fiiine magen!!

Tulipan; Det sa legen også ja..Så jeg må nok bare høre etter! Ikke at jeg har noe valg egentlig for det er ikke stort jeg greier å gjøre uten at det gjør skrekkelig vondt...

Men hæppi njujer til deg også!

Iss; Hører på doktormannen ja! Hadde det bare fint!

Rognebær; Familien min er temmelig morsomme og komiske ja!Herlige folk som er elskelige og folkelige og kaller en spade for en spade! Riktignok er paps den mest komiske for han er en liten skøyer og liker at folk ler av han! Så akkurat det har jeg nok arvet fra han ja!

Ja det er helt supert at venninna mi også er gravid! Kan nesten ikke fatte et slikt sammentreff!! Bare så synd hun bor så langt unna....

Miip; Tar det helt lungt ja! Gjør faktisk ingen ting.......

Tulipan; Takk,så koselig!! Håper du også har hatt en finfin dag!

TT; Det har vært bare bra ja!! Ja tenk....Jeg skal bli en mamis.... :sjokkert:

Det skal bli spennende gitt...Håper bare lille gullet vil ha meg til mamma!

MissS; Takk det samme du!!

LB; Så koselig!! Sender deg lots of love og varme januartanker fra "sør" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten hatt besøk av mamma og pappa også idag ja! Det var koselig!

Så skal vi til dem ikveld i bursdag til min lille pappa som blir 49år!!

Har kjøpt han en sånn tøff verktøykasse som sambo fikk av meg til jul! Pappa var meget misunnelig og krøp nesten oppi kassa så nøye som han studerte den :ler:

Ellers så har jeg jo glemt å skrive om nyttårshelga! Kan fint benytte anledninga nå mens sambo ser fotball!

Vi dro som sagt på hytta sammen med svigers og svogers! Spiste herlig fiskemiddag på kvelden! Svigerinna mi er såååå flink til å lage mat altså! Det er aldri bare sånn enkel plain food som jeg pisker sammen!

Vi fikk helstekt laks uten skinn(hvordan nå enn hun fikk det til :overrasket: ) dekket i rømme,sopp,løk og kryddergreier! Yammi var det i allefall!

Nyttårsaften sov vi lenge! Jeg hadde vært våken halve natta pgs dumme ryggen så jeg var trøtt ja...

Etter en overdådig frokost var det litt tjuvscooterkjøring........... :sjenert: Løypene har ikke åpnet enda...Men gutta måtte jo teste at alt funket som det skulle :)

Etterpå gikk/sparket vi tur hele gjengen! Jeg spaserte litt og ble sparket av sambo!

Altså...satt på sparken til sambo :ler:

Så leste jeg boka "men mamma kom aldri hjem" fra tsunamikatastrofen ifjor...Å herregud som jeg grein....Den var så sterk og gripende at jeg vil grine bare jeg tenker på den.

Samtidig er det litt sunt tror jeg,å få kjenne litt på sorg og smerte...

Hofta verket og jeg var litt lei av svigermor så jeg la meg for å sove en skvett og det var godt! Etterpå var svigermor like koselig som før og paraceten hadde virket!

Spiste kylkun(ikke kalkun nei!) og sånn vanlig tilbehørsgreier! Jeg var ikke spes lysten på mat så jeg spiste mest dessert egentlig..... :sjenert: Sånn himmelsk lapskaus;masse div oppskåret frukt! Deilig!!

Så var det Grease før det ble rakettid! Den ene raketten veltet og gjett om vi spurtet hver vår vei :ler: Det beste er at vi hadde satt opp filmkameraet så vi har hele seansen på film!!

Kl 00.00 sprettet jeg sjampisen!! Så fikk de andre drikke den!

Så var det klemming med alle og klining med sambo :hjerter: Skikkelig forelsket vi!!

Men glemte selvsagt ikke å ønske meg masse ting også da! Både for meg og mine og for noen her inne...Så får vi håpe det virker!

Ble litt sent,men vi sov lenge igår også! Rakk såvidt frokost i tolv tiden før vi måtte da hjem!

Der var det kle av seg-dusje-kle på seg-middag hos svigerfar og hans sambo!

Gikk greit det,bortsett fra at sambo hans dumma seg såååå ut da.....

Hun skulle fortelle et par som var der,at svigerfar skal bli bestefar. Så peker hun på svogers og sier at det er de som skal ha barn...Og de blir gratulert og gode greier før vi får rettet på saken og sagt at det er oss...

Syns så j***** synd på svogers altså....De skal begynne på utredning denne mnd og da trenger man ikke akkurat en sånn miss...

Men så er hun nå litt rar i flekkene hun dama da....Not my favourite nei...

Var helt peist og la meg kl ti igårkveld! Var megaforvirra da jeg var oppe på do og trodde det snart var morgen,men klokka bare var 00.10!!

Resten av dagen fortalte jeg om isted ja...

Vurderte å ringe til legen min idag,men fant liksom ikke ut hvorfor.... :sjenert:

Litt mye tanker i flekkene! Kan ikke tro annet enn at alt er bra med lille gull!

Har nå vonde pupper konstant :overrasket: Kjenner av og til at det svir på brystvortene.

Har vært litt svimmel idag og renner ofte på do. Kommer enten til å slite ut doringen eller ræva :ler:

Ellers så er buksene trange og fæle å ha på. Hadde en visjon om å dra til byen idag å få ordnet noe småtterier,samt sett etter nye bukser og kosebukser..

Men energien har kun strukket til å slumre i sofaen og skrible på KG...

Så imorgen kanskje....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...