Skytte Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #1261 Del Skrevet 13. desember 2005 Heeeeeelloooooo!!!! Jeg har ikke forlatt dere! Bare hatt det helt psykotravelt og vært heeelt i flere dager nå! Iss; Nå er det bedre ja Pia; Takk snille du! TT; Ååå! Så søt du er!!! Ja jeg er vel 6+1 idag?! Wow...Og enda har det ikke gått opp for meg! Er en engel du også! Fru Blå; Ja tenk! Bare to dager til vi skal til legen!!! Er så redd for at det plutselig har skjedd en feil og legen sier at jeg ikke er gravid....Eller at den ikke lever....Kan de finne ut det nå allerede? Blir helt sprø jeg!!! Lykke til du!! Men ikke bra at du begynner å bli plaget...Håper det ikke blir for ille. Tigi; Hehe! Ja tenk som den kommer til å angre om 14-15 år Neida,det er helt sprøtt dette! Håper bare at alt går bra og at jeg klarer å gjøre en god jobb.....*bite negler* Tulipan; ååå!!! Nå ble jeg såå i julestemning her! Elsker julaften jeg! Selv om den nok kanskje blir litt travel i år. Menmen! Så bra at dere også begynner å bli ferdig! Er like rundt hjørnet her nå,så er derfor jeg er så lite her.... Ja tenk at det blir mennesker av det?!?! Det er nesten ikke til å tro! Kroppen er helt unik... LB; Heia du!!! Pi@; Har det bare bra begge to! Tror jeg! H*n sier ikke så mye enda Men må bare tenke positivt! TT; Hei igjen!! Tulipan; Ikke noe som er i veien nei! Bortsett fra masse rot da Kommer en helt ufarlig avhandling strax! Blir så rørt når dere tenker så mye på meg og er her inne selv om jeg er borte... Pi@; Buh!! Her er jeg!! Like hel! Skal oppdatere dere nuh! Felixa; Jess! Håper bare det slår for harde livet og fortsetter med det i værtfall 80 år til...!! Hvordan går det med deg? Tenker på deg... Dagene har jammen meg flydd i spinn i det siste! Men nå har jeg trosset trettheten og bevilget meg kgtid! På søndag prøvde jeg å sove lenge,men ble nå ikke det da! Fikk gjort en hel del i huset. Vasket litt og ryddet litt og ordnet div småting som tar hundre år! + a vi var i bursdag til supertanta mi! Så sov jeg godt et par timer før jeg måtte på nattevakt...Og det var pyton for her var det et skrekkelig uvær med storm i kastene...Skulle heldigvis ære inne da men... Var dårlig i formen og frøs og var trøtt,men kom meg gjennom det da! Sov til kl to på mandag og var i mye bedre form da jeg våknet! Hoppet i klærne og kom meg til byen og gjorde ferdig julegavene til hundene og kaninen til søs...... Må jo ha litt de også...! Så brøt jeg meg på baderomsinnredningen...Tenkte jeg skulle begyne å vaske rundt...Jodda,holdt på i flere timer bare med den!! Men fikk rydda ut alt,vasket og kasta masse!! Men var sååå trett...Sovna halv ti,sambo vekket meg kl ti(på soffen) og jeg dusja og la meg! Idag har jeg vært trettest i verden på jobb...Jeg var helt knust...Måtte få hjelp til å komme gjennom programmet mitt,og det var et nederlag... Pleier alltid være meg som har tid og overskudd til å hjelpe de andre,men idag klarte jeg nesten ingen ting... Og rett etter jobb kom mamma! Så da var det bare å hive seg i rundvaskinga Og gjett om vi har vasket og ordnet!! Er akkurat ferdige nå! Så nå er det skrekkelig herlig å tenke på at kåken er skinnende ren!! Men rotete...For da alt var rent og vasket,begynte jeg å bære tingene våre tilbake fra loftet! Så nå står alt på gulvet og salongbordt i stua...Jepp! Så det er nå enda litt før det blir helt bra! Men er sååååå glad i min uunværlige mor som har fikset det meste! Hun fortjener tusen stjerner i himmelen Men gjett om jeg er helt gåen nå...Ryggen og nakken bare hyler og skriker...Mangler jobb både imorgen og fredag,evt helga,men håper i allefall at de ikke ringer imorgen...Vet ikke om jeg greier det. Og hvis man sier nei blir de pisse sure... Og hvis jeg får fri skal jeg være sammen med fadderungen min og kanskje lage pepperkakehus!!! Ble lite graviditet her nå..Hmm...Jeg er vel kommet til 6+1 idag! Er litt slapp i fisken kan man trygt si! Og har plagdes en del med halsbrann om kveldene. Men det har jeg jo hatt en del av før,så det kan like godt være "gammel vane". Men puppene...de er et kapittel for seg selv! At det er mulig å være så vonde!! Ømme pupper er et fjernt begrep altså! Har til og med,IKKE LE NÅ, måtte henta meg ei ekstra hodepute som jeg har puppene på når jeg ligger på siden.... Jada!!!! Veldig morsomt!!! Det er jaggu meg helt sykt! Men hvis jeg snur meg om natta og de faller fra side til side så våkner jeg av at det gjør vondt! Er helt veldig kjempeok for meg,så lenge det betyr at vårt lille gull vokser g har det bra inni der! Og i kalenderen idag fikk jeg ei bok som heter "hva skal barnet hete"! Som min modige sambo hadde kjøpt helt alene! -og det hadde vært maaange folk på bokhandelen måtte jeg bare vite Søtingen! Ellers så skal jeg jo til legen på torsdag og det blir spennende! Det jeg gruer est til er å veie meg............. Og idag antydet både mam og pap at det muligens ble spist litt for mye sjokolade her i huset!! Da jeg sa til pappa at det er det sambo som gjør for jeg ikke liker sjokkis,sa han "javel ja.." "da så!" Akkurat som han tenkte"nå nei du jenta mi,du lurer ikke din gamle far!" Gleder meg til å fortelle han hvor tjukk han kan vente seg at jeg blir! Får desverre ikke tid til å besøke dere ikveld...og det gjør meg vondt for dere er så utrolig flinke til å være her hos meg...Men jeg klarer ikke mer nå...Men jeg har altså ingen intensjoner om å forsvinne noe lenge av gangen mer, er bare at huset må prioriteres til det ser ut som et ordentlig julehus! Love u all!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #1262 Del Skrevet 13. desember 2005 Huff da... enda et milelangt innlegg fra meg... Ja,ja de leser de som orker!! Så glemte jeg å si at jeg har sånn mensenfølelse i magen enda. Har man det lenge? Har vært litt redd idag for at jeg har løftet for tungt eller sniffet i meg for mye jif og klorin etc...Håper ikke jeg har gjort noe farlig... For jeg vil ikke skade mitt lille gull........ Nei,nå må jeg selv bli vasket så må jeg prøve å planlegge jula litt mer detaljert! Ingen ting slår en god plan *Egon* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. desember 2005 #1263 Del Skrevet 14. desember 2005 Hei snuppa! Snakk om å ha en stressende hverdag! Nå må du roe ned og slappe av litt altså, vennen! Håper du får en fiiiiin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. desember 2005 Forfatter #1264 Del Skrevet 14. desember 2005 Heia MissS! Og god morgen! Idag var jeg tidlig oppe,halv 8...Litt mot min vilje men greit nok! De ringte fra jobb...sa nei jeg,men at jeg kunne jobbe i helga. Så jeg fikk ei dagvakt på søndag! Noe som passet perfekt! Jeg er nemlig invitert på venninnejulebord på lørdag og har dermed den perfekte grunn til å enten holde meg hjemme eller i allefall ikke drikke! Hahaha!!! Igårkveld ble vi liggende å bla i navneboka som jeg fikk1 Fant noen fine som jeg likte godt! Men det hele endte med at jeg "slo" på mannen for han bare foreslo at ungen skulle hete Sonja eller andre kongelige navn...Eller Kårhild og Aud Arne f.eks....Hysterisk morsomt syntes han da! Måtte jo le jeg også da,men blir litt lei av denne humoren hans til tider! Syns Lea er så fint et navn jeg...Men så får man vel høre at man har kallt opp et visst avkom av Ari Behn................................................................ Ja,ja er jo ikke akkurat så vi har dårlig tid på å bestemme dette da..... Nei nå skal jeg hive meg rundt her! Har fyret i ovnen,satt på første vaskemaskinen,hentet gudongen min og fyllt i oppvaskmaskinen! Nå skal vi til byen å handle div/bytte div bursdagsgaver som var for små..... Så skal vi lage pepperkakehus og pynte småpepperkaker!! Og spille julemusikk og nyte denne herlige adventstiden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. desember 2005 #1265 Del Skrevet 14. desember 2005 Kos deg masse med gudungen i dag! Ang. navn er det ikke lett, men Leah er jo veldig fint da. Hakke noe å si hva han Ari sier, tenk på a Martha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. desember 2005 #1266 Del Skrevet 14. desember 2005 Så fint at alt står bra til Ble letta jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 14. desember 2005 #1267 Del Skrevet 14. desember 2005 Puh, for et tempo på deg om dagen Blir helt svett her jeg sitter Kanskje på tide og roe ned litt? I hvert fall lytte til kroppen når den sier at den er sliten... (ikke meningen å være formanende altså, måtte bare ha sagt det). Lykke til hos legen i morgen! Jeg hadde første svangerskapskontroll i går (litt seint ute vi da), og det gikk veldig fint Skal sambo være med? Jeg hadde med mannen og det var veldig hyggelig. I følge legen min var det for tidlig å lete etter fosterlyden, fordi det instrumentet de bruker (doppler) avgir stråling som kan være farlig for barnet så tidlig i svangerskapet. Men jeg fikk beskjed om at vi skulle prøve neste gang, da er jeg i uke 16. Ønsker deg en god dag i adventsrus fra Fru B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. desember 2005 #1268 Del Skrevet 14. desember 2005 Kooooselig med et langt innlegg vettu, spesielt når du ikke har tid til å være innom hele tiden. Skjønner deg kjempegodt jeg - det er ikke alltid så lett å rekke over det hele! Masse lykke til hos legen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 14. desember 2005 #1269 Del Skrevet 14. desember 2005 Heia Nå må du sette ned tempo litt altså Jeg blir jo helt andpusten av å lese alt du gjør Jeg synes også Leah er skikkelig fint, også Nora da. Derfor ble det Leanora på meg Mannen er ikke helt gira på Leah , men Nora og Siri snuser vi litt på når det gjelder jentenavn. Ikke lett det der altså Sender over en stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 14. desember 2005 #1270 Del Skrevet 14. desember 2005 Nå må du roe ned tempoet ditt neida, det gjør vel ikke noe annet enn at du blir fryktelig sliten. Skjønner godt at du er lei av å være trøtt og sliten hele tiden, men det er jo til en god sak så da holder man vel ut det meste. Kos deg masse med laging av pepperkakehus og høre på julemusikk, da blir det virkelig julestemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 14. desember 2005 #1271 Del Skrevet 14. desember 2005 GRATULERER, SKYTTE!!!! Tar en KG-runde for første gang på lenge og så er du GRAVID!! Så fantastisk!! Hurra hurra hurra!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. desember 2005 #1272 Del Skrevet 15. desember 2005 *pittelite spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. desember 2005 #1273 Del Skrevet 15. desember 2005 Heisann Skytte! Håper det gikk bra hos legen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #1274 Del Skrevet 15. desember 2005 Snorker meg innom i full fart før sambo kommer hjem Igår var en superkoselig dag! Hentet gudungen min og vi var i byen og fikk gjortunna masse tulleærender(bank,apotek alt sånt som tar tid) Deretter var det handling og pepperkakehus! Ble fint ja! Så fikk jeg rydda litt og vasket alle glass/kopper som skulle inn i det nye skapet! Skulle lage middag til sambo kom hjem..Men så kom kvalmen..Brakk meg bare jeg gikk inn på kjøkkenet. Så sambo lagde middag og jeg klarte å spise litt! Deretter var det å få ryddet ferdig og kommet meg i dusjen før kamlene fant veien til meg Så kom svigers og svogers og sambos bestemor på forsinket bursdagskaffe! Da de dro var jeg glad....! Helt utslitt pluss at jeg fikk sånne sterke menssmerter mens de var her,så jeg ble passe paralysert. Men det var ikke noe da! Har blitt litt sånn paranoid og redd hver gang jeg går på do..Livredd for at det skal være blod der..Men så går det over og jeg tror jeg skjønner hva som skjer for jeg leser så mye om det! Men så gjør jeg ikke det likevell Så var jeg hos legen idag ja! Gikk bare bra det! Begynte nesten å gråte pga hun som skulle ta blodprøver og veie meg var så snill og god! Hun ble helt sånn ååååå!!! av begeistring da hun hørte hvor lenge vi hadde prøvd! Ellers så var BT fint og blodprosenten bra! Var kanskje litt tidlig for første kontr men det gjorde ingen ting sa de! Tok gu og det var også helt okei. Hun kunne ikke kjenne noe spes vekst på livmora da,men sa at det var pga det var tidlig. Så nå skal jeg være for meg selv til i februar Fikk litt hetta der men de bare smilte og sa at det var bare å ringe hvis det var noe! Er så glad det var de rette folkene om var på jobb,for jeg vet at et par av damene på kontoret der er skikkelig ekle. Så jeg håper jeg klarer å unngå dem! Nå sitter sambo og venter på at jeg skal lage fiskeboller i hvitsaus! Er ikke helt hans sterke side det! Men jeg kommer tilbake og svarer dere snupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 15. desember 2005 #1275 Del Skrevet 15. desember 2005 Hei snuppa!!!!! For et tempo du har om dagen. Jeg får helt bak-oversvei av dette her jeg. For her går det unna . Hvordan orker du??? Kan du være så kjempe vennlig og sende en bøtte med den energien din over til meg??? De menssmertene vet jeg alt om. Jeg har de fremdels. JM skjønner ikke helt hva det er, men hun tror rett og slett at det er livmoren min som gjør litt mer ut av det når hun vokser (nevner livmoren med hunnkjønn jeg... ). Har du vært mye kvalm snuppa?? Nei, nå skal jeg ta meg en tur innom de andre også. Vi snakkes kjære Skytte. Kan ikke si det nok ganger: jeg er så glad for at du endelig har en engel i magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. desember 2005 #1276 Del Skrevet 15. desember 2005 Så fint at alt sto bra til på den første kontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. desember 2005 #1277 Del Skrevet 15. desember 2005 Hei, hei Skyttevennen Jeg ser deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 15. desember 2005 #1278 Del Skrevet 15. desember 2005 Tusen takk for gode ord i dagboken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #1279 Del Skrevet 15. desember 2005 Heia Pi@!!! Er nå her og svimer! Må prøve å få svart litt her! MissS; Syns det er et veldig fint navn ja! Lå og så litt på navn igårkveld og fant noen alternativer vi kan tenke litt på! Pi@; Alt er bare bra ja! Faren er over og moren under FruB; Heeelt i orden du! Her er lov til å si det meste! Og jo, må roe ned nå..Etter imorgen er det bare snork og latskap fremover. Når vi blir helt ferdige er det ikke så mye mer å stresse med! Var litt tidlig ute jeg...En utålmodig sjel! Visste at jeg var tidlig så jeg sa til mannen at han bare skulle vente med å være med! Men neste gang,blir vel rundt uke 16 til meg også,da skal han være med! TT; Koselig at du sier sånn! Du er så snill!! Leanora; navnet ditt står faktisk på tenkelista mi! Den er litt lang enda men..!Må bare få maaange barn Skal oe ned ja! Har faktisk begynt allerede Felixa; Nå er det snaart full avslapning og julemodus her! Er bare litt dumt at jeg ikke har fri noen dager i strekk,bare annenhver dag omtr! Meeen nå skal jeg ikke klage her! Skal være glad jeg får arbeid og har tak over hodet og får mat hver dag........... Håper du har det bra vennen!! Wasabi; Tuuusen takk du! Koselig at du er innom! Iss; Akkurat stort nok til at jeg så deg! Koselig du er innom! La Trav; Joda det gikk bare bra! Var nok litt fjern men! De har vel sett værre! Håper jeg da......! Tulipan; Heia du! Orker og orker fru blom...Er nok på reservetanken allerede...Så jeg må skjerpe meg...Men deler gjerne det jeg har så lenge! -Helt naturlig at du omtaler livmora som hunnkjønn! Er vel få hankjønn som har det... Håper bare det er livmora som strekker ut ja,og at det ikke er noe skummelt...Syns det er så mange som mister..Det er så grusomt å lese om det og jeg blir så redd... Er endel kvalm om ettermiddagen og kveldene. Og plages med den halsbrannen...Må bare skjerpe meg enda mer ang spising og spise mindre i gangen.. Så morsomt at du er så glad på mine vegne! Skikkelig god du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #1280 Del Skrevet 15. desember 2005 Postet litt raskt her! Og i mellom tiden hadde du vært innom kjære Syrinen...Føler så med deg og tenker på deg... Ikveld har jeg vært slapp og flink! De fiskebollene jeg hadde fantasert om,ble plutselig forvandlet til vårruller og ris *trylle trylle* Sambo og jeg ble liggende på sofaen og kose og skravle til vi var helt utsultet og bare måtte lage mat i full fart! Det fjærne er at jeg har så sinnsykt lyst på hvitsaus nå....Med raspet gulrot på toppen....Mååå bare la være å tenke på det altså! Ellers så har vi vært en liten tur i byen og kjøpt en liten lampeskjerm og ei taklampe til nysoverommet! Var så trøtt og gåen da vi kom hjem at vi klarte ikke begynne med noe...Fant ut at det kan vel gjøres en annen dag! Imorgentidlig kommer mamma for å hjelpe meg å bake; *boller *ostehorn *havrekjeks *"tykk kjeks" Og siden hun er så rask kan det hende det blir mer snadder også! Nå storsnorker sambo her på sofaen og jeg sovner snart på pcn...Tenkte jeg skulle klare å holde meg våken så jeg fikk sett Bonderomance... Men er kvalm og ekkel i halsen og det kjennes ut som kroppen er for stor for skinnet...! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå